Βράσιμο φρενου

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Όχι στην κατσαρόλα,αλλά σε ορεινό στροφιλικι.
Στην τελευταία βόλτα,ορεινή Ναυπακτία και ενώ πήγαινα τάπα τεζα μπαλαντεζα ν προλάβω τους άλλους μιας και ξεκίνησα αργοτερα,σε ένα κλειστό κατηφορικό,ξαφνικά πατάω πίσω φρένο και τερμάτισε,χωρίς καθόλου πίεση.
Νταξ ο δίσκος ζεματαγε,λογικό,και ο λεβιές πήγαινε εντελώς ελεύθερος πάνω κάτω .
Άραξα λίγο και επανηλθε μόλις κρυώσε.
Απλά είδα ότι είχε πέσει αισθητα η στάθμη των υγρών.
Απλά δε μου χε ξανατυχει,και μου έκανε εντύπωση.

Είναι κάτι το "φυσιολογικο" δλδ;
Πρέπει να κοιτάξω κάτι άλλο;
Επίσης δεν καταλαβαίνω πως νέκρωσε τελείως ο λεβιές.
Αφού τα υγρά ήταν μέσα στο κυκλωμα δεν τα έχασε δλδ.
Ναι μεν βρασανε.αλλα ήταν στη θέση τους.
Πώς γκενεν ατο;
 

saitman

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Όνομα
ΜΗΝΑΣ ΣΑΪΤΑΚΗΣ
Μοτό
R 1200 GS 2004
Δεν ελέγχεις για καμία διαρροη;άλλαξε τα υγρά και βλέπεις.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Πρέπει να δώσεις περισσότερες πληροφορίες.
Τί μοτοσυκλέτα, φρένο κλπ
Επίσης ποτε άλλαξες τελευταία φορά υγρά φρένων, τί υγρά έβαλες, αν έχει γίνει σέρβις στην δαγκάνες κλπ
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Όχι δεν έχει καμία διαροη
Το τσεκαρα.
Απ' όταν κρυώσε και μετά δουλεύει παλι κανονικά όπως πριν.
Απλά φτάσανε πιο κοντά στο επερχόμενο τέλος τους τα τακακια μετά απο αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Tenere 660 2008.
Φρένο το κλασσικό brembo με δίσκο braking "μαργαρίτα" και brembo τακακια
Δεν έχω αλλάξει υγρά φρένων και δεν έχει γίνει σέρβις στις δαγκάνες τουλάχιστον όσο το έχω εγώ κάνα 4αρι χρόνια δλδ.

Αλλά πραγματικά το πίεσα πάρα πολύ το μηχανάκι στο σύνολο του.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όχι στην κατσαρόλα,αλλά σε ορεινό στροφιλικι.
Στην τελευταία βόλτα,ορεινή Ναυπακτία και ενώ πήγαινα τάπα τεζα μπαλαντεζα ν προλάβω τους άλλους μιας και ξεκίνησα αργοτερα,σε ένα κλειστό κατηφορικό,ξαφνικά πατάω πίσω φρένο και τερμάτισε,χωρίς καθόλου πίεση.
Νταξ ο δίσκος ζεματαγε,λογικό,και ο λεβιές πήγαινε εντελώς ελεύθερος πάνω κάτω .
Άραξα λίγο και επανηλθε μόλις κρυώσε.
Απλά είδα ότι είχε πέσει αισθητα η στάθμη των υγρών.
Απλά δε μου χε ξανατυχει,και μου έκανε εντύπωση.

Είναι κάτι το "φυσιολογικο" δλδ;
Πρέπει να κοιτάξω κάτι άλλο;
Επίσης δεν καταλαβαίνω πως νέκρωσε τελείως ο λεβιές.
Αφού τα υγρά ήταν μέσα στο κυκλωμα δεν τα έχασε δλδ.
Ναι μεν βρασανε.αλλα ήταν στη θέση τους.
Πώς γκενεν ατο;
Το είχα πάθει στο Dakar πηγαίνοντας προς Άγραφα.
Δεν άλλαξα κάτι απλά την επόμενη φορά πάταγα λιγότερο φρένο...
Για λύση δεν ασχολήθηκα αλλά μήπως να ψαχτείς με διαφορετικές ποιότητες υγρών φρένων...?
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Τι αλλαγή φρενων;
Το υψόμετρο πως τα πείραξε δλδ;

Είναι στο πρόγραμμα σέρβις και καθαρισμος δαγκανων μιας και σε λίγο καιρό είμαι για τακακια
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Φταίνε τα υγρά φρενών σίγουρα αφού έχει να γίνει αλλαγή τόσα χρόνια,τα υγρά φρενών υδρόφιλα δηλαδή μαζεύουν υγρασία και όταν ζεσταθουν εξάτμιζεται το νερό που έχει συγκεντρωθεί δημιουργώντας αυτήν την αίσθηση.Βεβαια μπορεί και υλικά τριβής δίσκοπλακα και τακάκια να μην κάνουν για τέτοια χρήση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αμεσα αλλαγη φρενων.Κατι οι θερμοκρασιες,κατι το υψομετρο,παρεδωσαν πνευμα λογικα.
Εάν αλλάξει υγρά και ξανακάνει την ίδια γρήγορη βόλτα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα... ;)
Είναι συνδυασμός πραγμάτων...:)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εάν αλλάξει υγρά και ξανακάνει την ίδια γρήγορη βόλτα θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα... ;)
Είναι συνδυασμός πραγμάτων...:)
Ναι ,είναι όντως συνδυασμός πραγμάτων ,που δεν έγιναν ποτέ ,δηλαδή σέρβις στα φρένα.

Προφανώς ,στην συγκεκριμένη μοτό ,όπως κ σε 1000άδες άλλες εκεί έξω ,δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ τα υγρά των φρένων.
Τι κι αν το μανιουάλυ λέει κάθε 2 χρονια(αντέχουν κ 3-4)...δε βαριέσαι ,ότι τσουλάει δεν το πειράζουμε ,λέει ο "παλιός" ο μάστορας.

11 χρόνια είναι πολλά Μήτσε.
Λόγω υγρασίας κ οξείδωσης ,έχει μειωθεί πολύ το σημείο βρασμού των υγρών πλέον.
Το πίσω υπερθερμαίνεται ευκολότερα σε σχέση με των εμπρός ,λόγω μικρού-μονού δίσκου.

Μήτσε ,αν έχεις σκοπό να ανοίξεις/σερβισάρεις δαγκάνες ,ακόμα καλύτερα.
Ανοιξε τα πάντα κ αδειασε σχολαστικά το μαυροζούμι που θα'βρεις ,πλύνε καλά όλο το κύκλωμα (δαγκάνες-τρόμπες-σωληνάκια) κ βάλε καινούργια καλά υγρά φρένων.
Αν μοντάρεις κ σωληνάκια υψηλής ακόμα καλύτερα.(γιατί τα δικά σου μπαλόνιασαν πλέον)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εαν ειναι τουλαχιστον 4 χρονια χωρις αλλαγη τα υγρα, μαλλον βρασανε λογω της υγρασιας που εχουν μαζεψει καθως το DOT4/5.1 ειναι υδροφιλο οπως λεει και ο S.P. Αφου βρασανε, επεσε και η πιεση στο πενταλ. Το υψομετρο δεν επηρεαζει αμεσα καθως μιλαμε για κλειστο κυκλωμα, αλλα εαν εχουν υγρασια και βρασουν τα υγρα τοτε κανει το προβλημα χειροτερο.

Το θεμα ειναι γιατι ζεσταθηκαν τοσο πολυ που φτασανε στο σημειο να βρασουν. Εαν εισαι σιγουρος οτι δεν ακουμπουσε η μποτα σου εστω και λιγο το πενταλ τοτε μπορει να θελουν καθαρισμο οι γλυστρες ή ακομη και τα τσιμουχακια των εμβολων της δαγκανας, μπορει να μην φευγουν αρκετα απο τους δισκους και να μην προλαβαινουν να κρυωσουν.

Ενα καλο σερβις στα φρενα σου θες, με αλλαγη υγρων και καθαρισμο των δαγκανων, μπρος πισω εννοειται. Εαν θες να μην βραζουν ευκολα μπορεις να βαλεις DOT5.1 που εχει υψηλοτερο σημειο βρασμου, αλλα θελει και πιο συχνα αλλαγη γιατι απορροφαει την υγρασια πιο ευκολα. Αντιθετα, το παλιο DOT 3 δεν ειναι λιγοτερο υδροφιλο, αλλα εχει και χαμηλοτερο σημειο βρασμου. Πλεον οι κατασκευαστες ολοι βαζουν την ενδιαμεση λυση απο εργοστασιο , το DOT 4.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ σωστά σου τα λένε Μητσάρας
Όπως είμαστε σχολαστικοί με τα λάδια ακόμη περισσότερο πρέπει να είμαστε με τα φρένα σε όλα τα επίπεδα. Αυτό σημαίνει αντικατάσταση υγρών φρένων κάθε δυο χρόνια και σε κάθε σέρβις ένας καλός καθαρισμός σε δαγκάνες έμβολα κτλ. Το κόστος είναι μηδαμινό ενώ οι συνέπειες σε μια κατηφορική στροφή καταστροφικές!
Σέρβις σε όλο το σύστημα των φρένων λοιπόν, χθες! Μπορεί να συνήλθε αλλά αφού σου το έκανε μια φορά θα στο κάνει εύκολα ξανά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εαν ειναι τουλαχιστον 4 χρονια χωρις αλλαγη τα υγρα, μαλλον βρασανε λογω της υγρασιας που εχουν μαζεψει καθως το DOT4/5.1 ειναι υδροφιλο οπως λεει και ο S.P. Αφου βρασανε, επεσε και η πιεση στο πενταλ. Το υψομετρο δεν επηρεαζει αμεσα καθως μιλαμε για κλειστο κυκλωμα, αλλα εαν εχουν υγρασια και βρασουν τα υγρα τοτε κανει το προβλημα χειροτερο.

Το θεμα ειναι γιατι ζεσταθηκαν τοσο πολυ που φτασανε στο σημειο να βρασουν. Εαν εισαι σιγουρος οτι δεν ακουμπουσε η μποτα σου εστω και λιγο το πενταλ τοτε μπορει να θελουν καθαρισμο οι γλυστρες ή ακομη και τα τσιμουχακια των εμβολων της δαγκανας, μπορει να μην φευγουν αρκετα απο τους δισκους και να μην προλαβαινουν να κρυωσουν.

Ενα καλο σερβις στα φρενα σου θες, με αλλαγη υγρων και καθαρισμο των δαγκανων, μπρος πισω εννοειται. Εαν θες να μην βραζουν ευκολα μπορεις να βαλεις DOT5.1 που εχει υψηλοτερο σημειο βρασμου, αλλα θελει και πιο συχνα αλλαγη γιατι απορροφαει την υγρασια πιο ευκολα. Αντιθετα, το παλιο DOT 3 δεν ειναι λιγοτερο υδροφιλο, αλλα εχει και χαμηλοτερο σημειο βρασμου. Πλεον οι κατασκευαστες ολοι βαζουν την ενδιαμεση λυση απο εργοστασιο , το DOT 4.
Σωστά τα λές.

Βέβαια ,υπάρχουν ποιοτικά DOT4 ,τα οποία έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού από τα αντίστοιχα DOT5.1 (π.χ. MOTUL RBF600 - RBF660)

Στο μηχανάκι του Μήτσου ,τα υγρά είναι της μαμάς ,11 χρονώΝαι δηλαδίς.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Σωστά τα λές.

Βέβαια ,υπάρχουν ποιοτικά DOT4 ,τα οποία έχουν υψηλότερο σημείο βρασμού από τα αντίστοιχα DOT5.1 (π.χ. MOTUL RBF600 - RBF660)

Στο μηχανάκι του Μήτσου ,τα υγρά είναι της μαμάς ,11 χρονώΝαι δηλαδίς.
Zωη να'χουνε!
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Νταξει μου λύθηκαν κι οι απορίες.
Τώρα στην επερχόμενη αλλαγή τακακιων που πλησιάζει θα γίνει και πλήρες σέρβις του συστήματος.
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Αν έχεις υγρά dot4 μπορείς να τα αλλάξεις με dot 5.1 που είναι συμβατά και έχουν μεγαλύτερο σημείο βρασμού.
Επίσης αν δεν έχουν αλλαχτεί στα 2 χρόνια το σημείο βρασμού κατεβαίνει λόγο της υγρασίας που απορροφάν, δηλαδή από τους 270°C αν η υγρασία που έχουν απορροφήσει είναι γύρω στο 3% θα βράσουν στους 155°C

Τα DOT5 που δεν απορροφάν υγρασία απλά ξεχνά τα γιατί δεν είναι συμβατά και η αντίδραση που θα δημιουργηθεί με τα παλιά υγρά είναι λάσπη. Πρέπει να πλυθεί πολύ καλά το σύστημα για να μπούνε....
 

rock n rolla_990

Κόπανος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ζ
Μοτό
GS χιλιαδιακοσα
Piaggio Beverly
Vespa PX200E
Δε φταινε μονο τα υγρα. Εχεις οργανικα τακακια να φανταστω?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Αν έχεις υγρά dot4 μπορείς να τα αλλάξεις με dot 5.1 που είναι συμβατά και έχουν μεγαλύτερο σημείο βρασμού.
Επίσης αν δεν έχουν αλλαχτεί στα 2 χρόνια το σημείο βρασμού κατεβαίνει λόγο της υγρασίας που απορροφάν, δηλαδή από τους 270°C αν η υγρασία που έχουν απορροφήσει είναι γύρω στο 3% θα βράσουν στους 155°C

Τα DOT5 που δεν απορροφάν υγρασία απλά ξεχνά τα γιατί δεν είναι συμβατά και η αντίδραση που θα δημιουργηθεί με τα παλιά υγρά είναι λάσπη. Πρέπει να πλυθεί πολύ καλά το σύστημα για να μπούνε....
Δεν θελει απλα πλυσιμο το συστημα, θελει πληρη αντικατασταση ολων των εξαρτηματων για να πας σε DOT 5. Aπο την αλλη το DOT 5 εχει πολλα αλλα μειονεκτηματα (δεν κανει για συστηματα με ABS, κραταει πολυ αερα απο μονο του και θελει ζορικη εξαερωση, θελει προετοιμασια και βρασιμο πριν το βαλεις κτλ κτλ).
 
Top Bottom