Βράσιμο φρενου

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Τα τακάκια ειναι τα μαμά,ο κωδικός που δίνει η γιαμαχα.

Δεν πρόκειται ν αλλάξω υγρά.
Να πάω σε άλλη κατηγορία δλδ
Τακάκια θ αλλάξω,πάλι τα ίδια μιας και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το φρεναρισμα,ένα καλό καθάρισμα σερβις σε δαγκάνες κ κομπλέ.
Και ξαναλέω ότι το πίεσα πάρα πολύ το μηχανάκι.
Λόγω ειδικών συνθηκών κ περιορισμένου χρόνου .
Κάτι που δεν είναι πλέον του στυλ μου.
Είχα χρόνια να το κάνω και σε χρόνια θα χρειαστεί και αν για να ξανασυμβεί.
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
Gamoto
Οτι και να κανεις αν βρεθεις παλι σε αναλογη κατασταση παλι τα ιδια θα σου κανουν, αλλαξε μονο τα υγρα φρενων γιατι αυτα "ψηθηκαν" και προσπαθησε να ξεκουραζεις καπως το πισω φρενο σε τετοιες δυσκολες και παρατεταμενες κατηφορες χρησιμοποιώντας περισοτερο το μπροστινο που αντεχει πιο πολυ στις συγκηνησεις
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Προφανώς έβρασαν χωρίς βαριά χρήση γιατί η ασυντήρητες δαγκάνες είχαν ως αποτέλεσμα την "βαριά" επαφή του δίσκου με τα τακάκια και την σταδιακή υπερθέρμανση του συστήματος.
Γνώμη μου σωστή συντήρηση δαγκάνας, αλλαγή υγρών σε ποιοτικά DOT4 και αλλαγή σε μαμά τακάκια πάλι αν είναι και αυτά δεκαετίας.
Δοκιμάζεις και αν δεν είσαι ικανοποιημένος αλλάζεις και μαρκούτσια .
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Βαλε τα τακακια σου μιας κ εισαι ευχαριστημενος,αλλαξε κ τα υγρα με οτι γραφει η τρομπα αφου βρασανε.
Αλλα αν θελεις να μην ξανασυμβει Μαθε να στιβεις το μπροστινο φρενο,στη πραγματικοτητα με το πισω δεν φρεναρεις,σεταρεις την αναρτηση -γεωμετρια της μηχανης για να μπεις στην στροφη.Εαν παλι στριβεις-φρεναρεις με το μπροστινο τοτε υπαρχει περιπτωση να ειναι σε λαθος υψος ο λεβιες και τον ακουμπας -πιεζεις συνεχως μιας και οταν οδηγουμε στο οριο η τοποθετηση του σωματος ειναι αλλη
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Τα τακάκια ειναι τα μαμά,ο κωδικός που δίνει η γιαμαχα.

Δεν πρόκειται ν αλλάξω υγρά.
Να πάω σε άλλη κατηγορία δλδ
Τακάκια θ αλλάξω,πάλι τα ίδια μιας και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το φρεναρισμα,ένα καλό καθάρισμα σερβις σε δαγκάνες κ κομπλέ.
Και ξαναλέω ότι το πίεσα πάρα πολύ το μηχανάκι.
Λόγω ειδικών συνθηκών κ περιορισμένου χρόνου .
Κάτι που δεν είναι πλέον του στυλ μου.
Είχα χρόνια να το κάνω και σε χρόνια θα χρειαστεί και αν για να ξανασυμβεί.
Tα εχεις τοσα χρονια και δεν θα τα αλλαξεις?
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Προφανώς έβρασαν χωρίς βαριά χρήση
να το ξαναγραψω αλλη μια φορα οτι η χρηση που του εκανα τη συγκεκριμενη ημερα ηταν βαρυτατη,με πολλα χμ/ω και πολλες υψομετρικες διαφορες σε συνεχομενο στροφιλικι χωρις την παραμικρη σταση.
απο Αιτωλικο μεχρι Γραμμενη Οξυα,σερι,αεροπορια,κοπιδια,νταλα μεσημερι.
σκεψου προλαβα τους αλλους στο δρομο που ειχαν ξεκινησει ενα 3ωρο νωριτερα.
ειδικα στο κομματι πριν την Αρτοτινα που ηταν πιο φαρδυς ο δρομος αλλα και με οχι τοσο κλειστες στροφες,κυριολεκτικα το μηχανακι βογγυξε.πως να το πω.
πηγαινε βούγκα.
και με το που μπαινω περιφεριακη Αρτοτινας που ειναι ολο κατηφορα με κλειστες στροφες εκει εκλασε τελειως.



Βαλε τα τακακια σου μιας κ εισαι ευχαριστημενος,αλλαξε κ τα υγρα με οτι γραφει η τρομπα αφου βρασανε.
Αλλα αν θελεις να μην ξανασυμβει Μαθε να στιβεις το μπροστινο φρενο,στη πραγματικοτητα με το πισω δεν φρεναρεις,σεταρεις την αναρτηση -γεωμετρια της μηχανης για να μπεις στην στροφη.Εαν παλι στριβεις-φρεναρεις με το μπροστινο τοτε υπαρχει περιπτωση να ειναι σε λαθος υψος ο λεβιες και τον ακουμπας -πιεζεις συνεχως μιας και οταν οδηγουμε στο οριο η τοποθετηση του σωματος ειναι αλλη
με το μπροστινο φρεναρω και χρησιμοποιω κατα 90%,απλα καπιοιες φορες χρειαζεται και το πισω..
δε γινεται αλλιως...πως να το κανουμε..

και δεν οδηγαω με το ποδι πανω στο λεβιε.
μονο οταν το παταω ερχεται σε επαφη με τη μποτα.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Λογικά όσοι οδηγούν στην κίνηση έχουν το κακό συνήθειο να έχουν το πόδι πάνω στο φρένο
Εννοείται ότι μ αυτό το κόλπο το τακάκι ακουμπάει στο δίσκο και ζεστένεται.
Στην πόλη που δεν οδηγείς πολύ ώρα, που είσαι σταματημένος στο φανάρι που οι ταχήτητες είναι νορμάλ κλπ κλπ
δεν πέρνει χαμπάρι
Όταν βγεις στον επαρχιακό όμως με μπαγκάζια, κατηφόρες, φουρκέτες άνοιξε κλείσε το γκράζι απότομα
το κόλπο αλλάζει και παθαίνεις αυτό που περιγράφεις
ΤΟ ΒΡΆΣΙΜΟ
Το οποίο βράσιμο δεν είναι και τόσο ανώδυνο γιατί συχνά το φρένο δεν επανέρχεται στην κατάσταση που ήταν πριν
οπότε θες τακάκια και υγρά.
Άσε που δεν κρυώνει και τόσο γρήγορα αφού μόλις το ξαναζορίσεις βράζει πάλι.
Συμβουλή
Βγάλε το πόδι σου απ το πεντάλ του φρένου
και να φρενάρεις και με κατέβασμα
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Πέρα από όσα είπα οι υπόλοιποι, δώσε μεγάλη βάση στο σημείο βρασμού των υγρών που θα πάρεις.
Ήθελα μια μέρα να κάνω αλλαγή υγρών (στα πλαίσια συντήρησης) και ήταν όλα κλειστά. Πήρα λοιπόν ένα μπουκαλάκι dot 4 από ένα πρατήριο ελιν (μάρκας ελιν) θεωροντας ότι όλα τα dot 4 είναι πάνω κάτω τα ίδια.
Όταν πήγα σπίτι, έκατσα από περιέργεια και διάβασα τις ετικέτες στο καινούριο μπουκάλι αλλά και στο παλιό motul600 που είχα άδειο.
Σημείο βρασμού των ελιν: 170 βαθμοί
Σημείο βρασμού των motul: πάνω από 300 βαθμοί αν θυμάμαι καλά.

Περιττό να πω ότι τα καινούρια υγρά κάθονται ακόμα σφραγισμένα στο μπουκαλάκι τους και δεν θα μπουν ποτέ. Πήρα ξανά motul.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Πέρα από όσα είπα οι υπόλοιποι, δώσε μεγάλη βάση στο σημείο βρασμού των υγρών που θα πάρεις.
Ήθελα μια μέρα να κάνω αλλαγή υγρών (στα πλαίσια συντήρησης) και ήταν όλα κλειστά. Πήρα λοιπόν ένα μπουκαλάκι dot 4 από ένα πρατήριο ελιν (μάρκας ελιν) θεωροντας ότι όλα τα dot 4 είναι πάνω κάτω τα ίδια.
Όταν πήγα σπίτι, έκατσα από περιέργεια και διάβασα τις ετικέτες στο καινούριο μπουκάλι αλλά και στο παλιό motul600 που είχα άδειο.
Σημείο βρασμού των ελιν: 170 βαθμοί
Σημείο βρασμού των motul: πάνω από 300 βαθμοί αν θυμάμαι καλά.

Περιττό να πω ότι τα καινούρια υγρά κάθονται ακόμα σφραγισμένα στο μπουκαλάκι τους και δεν θα μπουν ποτέ. Πήρα ξανά motul.

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι να σου κάνουν εσένα τα απλά υγρά..:p:p
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Και ξαναλέω ότι το πίεσα πάρα πολύ το μηχανάκι.
Το ίδιο είχα πάθει κι εγώ σε μία χωμάτινη με το Transalp. Για κάνα τέταρτο πήγαινα τάπα και πλασάριζα το μηχανάκι με το φρένο. Απο την ένταση όμως δεν καταλάβαινα πως ακούμπαγα συνεχώς το πεντάλ, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή να χάσω το φρένο τελείως. Υγρά αλλαγμένα πριν από μερικά χιλιάδες χλμ, τακάκια καινούργια newfren. Το άφησα να κρυώσει και επανήλθε. Περιόρισα την χρήση του φρένου και μετά ασχολήθηκα πάλι όταν ήταν τα τακάκια για αλλαγή. Και αίσθηση είχε το φρένο και αρκετές χιλιάδες χλμ έβγαλαν τα τακάκια.
Συμβαίνει αν συμπεριφέρεσαι άτσαλα στο μηχανάκι....
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
η υγρασια απλα δημιουργει το προβλημα που ανεφερες...οι μοτο δε χρειαζονται ειδικα υγρα φρενων μιας και οι θερμοκρασιες που δουλευουν τα φρενα στις μηχανες ειναι γελοιωδως χαμηλες...dot 4 υγρα φρενων χρησιμοποιουνται σε αυτοκινητα που πυρωνουν τους δισκους στα φρεναρισματα....

κανε ενα καλο ξεβγαλμα στο συστημα σου μπρος και πισω, και απο υγρα φροντισε να διαλεξεις απλα κατι ειτε σε 4 ειτε σε 5.1, δεν εχει καμια διαφορα...το τι μαρκα θα διαλεξεις δε παιζει σχεδον κανενα ρολο, απλα θα σου ελεγα να αποφυγεις οτιδηποτε ακριβο, μιας και δεν εχει κανενα νοημα να σπαταλισεις χρηματα για τα υγρα των φρενων σου...Ιδανικα θα ηταν καλο να κανεις και ενα καθαρισματακι στις δαγκανες σου
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
η υγρασια απλα δημιουργει το προβλημα που ανεφερες...οι μοτο δε χρειαζονται ειδικα υγρα φρενων μιας και οι θερμοκρασιες που δουλευουν τα φρενα στις μηχανες ειναι γελοιωδως χαμηλες...dot 4 υγρα φρενων χρησιμοποιουνται σε αυτοκινητα που πυρωνουν τους δισκους στα φρεναρισματα....

κανε ενα καλο ξεβγαλμα στο συστημα σου μπρος και πισω, και απο υγρα φροντισε να διαλεξεις απλα κατι ειτε σε 4 ειτε σε 5.1, δεν εχει καμια διαφορα...το τι μαρκα θα διαλεξεις δε παιζει σχεδον κανενα ρολο, απλα θα σου ελεγα να αποφυγεις οτιδηποτε ακριβο, μιας και δεν εχει κανενα νοημα να σπαταλισεις χρηματα για τα υγρα των φρενων σου...Ιδανικα θα ηταν καλο να κανεις και ενα καθαρισματακι στις δαγκανες σου
Με μια αναζήτηση που έκανα, διαβάζω ότι στα μηχανάκια δρόμου η θερμοκρασία των φρένων φτάνει περίπου τους 170-180 βαθμούς. Κάτι μου λέει βεβαια, ότι σε μηχανάκια όπως τα δικά μας, με μεγάλο βάρος, και πιεσμένη οδήγηση σε μια μεγάλη βόλτα, θα μπορούσε να ανέβει και περισσότερο η θερμοκρασία.
Πιο πάνω μίλησα για dot 4 ελιν με σημείο βρασμού τους 170 βαθμούς. Αυτό είναι ΟΡΙΑΚΑ επαρκές.

Από τη μια έχεις δίκιο ότι δεν είναι απαραίτητο να βάζουμε ότι ακριβότερο υπάρχει στο ράφι, αλλά δεν μπορούμε άκριτα να βάζουμε και το φθηνοτερο

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Siaperas

a.k.a faraway
Περιοχή
Άρτα-Κέρκυρα-Αθήνα ...κτλ
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW 1200GS LC
Tuono V4 1100 Factory
Δεν κατάλαβα μόνο σε αυτά που γράφεται 2 πράγματα :

  1. γιατί άμα βράσουν τα υγρά φρένων θέλουν άλλαγμα και τα τακάκια ?
  2. τι σημαίνει κακοσυντηρημένη δαγκάνα , και πως αυτή επηρεάζει το σημείο βρασμού καθώς και τη ''βαριά΄΄ επαφή του δίσκου με τα τακάκια ?
....
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το δεύτερο, κακοσυντηρημένη δαγκάνα σημαίνει βρώμικα αξονάκια ολίσθησης, βρώμικα έμβολα, φθαρμένα ορινγκς που δεν αφήνουν το έμβολο να επιστρέψει σωστά πίσω.

Το πρώτο δεν το καταλαβαίνω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν διάβασα καλά -από κινητό γαρ- κανένας δε μίλησε για αλλαγή τακακιων. Γράφτηκε πως με την επερχόμενη αλλαγή τακακιών θα γίνει και σερβις στα φρένα συνολικά.

Αν και κάποιες φορές η έντονη πίεση μπορεί να κάψει τα τακάκια και να φαγωθούν σαν βούτυρο.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν κατάλαβα μόνο σε αυτά που γράφεται 2 πράγματα :

  1. γιατί άμα βράσουν τα υγρά φρένων θέλουν άλλαγμα και τα τακάκια ?
  2. τι σημαίνει κακοσυντηρημένη δαγκάνα , και πως αυτή επηρεάζει το σημείο βρασμού καθώς και τη ''βαριά΄΄ επαφή του δίσκου με τα τακάκια ?
....
Δεν θελουν αλλαγμα οπωσδηποτε τα τακακια αν βρασουν τα υγρα φρενων. Αλλα εαν τα υγρα εβρασαν απο κολλημενη δαγκανα ή απο πολυ βαρια χρηση σε στροφες κτλ παει να πει οτι και τα τακακια ειναι πιθανον να την εχουν ακουσει. Ειδικα σε κολλημενη δαγκανα την ακουνε μεχρι και οι δισκοι.
 
Reactions: STF

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Δεν κατάλαβα μόνο σε αυτά που γράφεται 2 πράγματα :

  1. γιατί άμα βράσουν τα υγρά φρένων θέλουν άλλαγμα και τα τακάκια ?
  2. τι σημαίνει κακοσυντηρημένη δαγκάνα , και πως αυτή επηρεάζει το σημείο βρασμού καθώς και τη ''βαριά΄΄ επαφή του δίσκου με τα τακάκια ?
....
Ίσως όχι απαραίτητα αλλαγή. Αλλά για να βράσουν τα υγρά, σημαίνει ότι υπήρξαν υψηλές θερμοκρασίες, οι οποίες μεταφέρθηκαν από τον δίσκο στα τακάκια, στις δαγκάνες και τέλος στα υγρά. Ίσως δλδ τα τακάκια να έπιασαν "γυαλαδα" από τις υψηλές θερμοκρασίες, κάτι που πολλές φορές διορθώνεται με λίγο τρίψιμο σε ψιλό γυαλιχαρτο

Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom