Λοιπόν...
Το Κ είναι προσανατολισμένο σε γρήγορα... πολύ γρήγορα όμως, ταξίδια με τα χλμ να φαίνονται μόλις περάσει τα 200+ στο κοντέρ...
Ταξιδεύει ακλόνητο, με απόλυτη ασφάλεια (σε κατάλληλο δρόμο) στα 200χλμ/ω έχοντας ακόμα δύναμη για να προσπεράσει (..ποιόν?),
φρενάρει με άγκυρες, δεν επηρεάζεται από πλάγιους ανέμους, η κατανάλωση γενικά είναι μεταξύ 6 και 8λτ/100χλμ, η θέση οδήγησης
είναι πιο σπορ (για πάνω από 1,85 θέλει ανάλογες ρυθμίσεις), έχει γκάζι... αλλά πολύ γκάζι, που φαίνεται άμεσα στο χέρι και τέλος κάλυψη
αέρα πάρα...μα πάρα πολύ καλή...
Δεν βγάζει κανενός είδους ζέστη ακόμα και κινούμενος στη πόλη και έχει αυτονομία για 180-200χλμ/ω τα 350+ και 450+ για 120-130χλμ/ω.
Το βάρος δεν φαίνεται πουθενά, ιδιαίτερα όταν κινείται (πάρα πολύ καλά ζυγισμένο).
Το RT είναι και αυτό, για μεγάλα άνετα ταξίδια αλλά με χαρακτηριστικά μικρότερες ταχύτητες, δεν έχει το γκάζι του Κ, ταξιδεύει σε αντίστοιχες
με παραπάνω συνθήκες με 150χλμ/ω και τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση. Έχει πιο άνετη θέση οδήγησης... πιο όρθια και βολεύει καλύτερα
αναβάτες με πάνω από 1.85. Ο δυνατός πλάγιος το επηρεάζει αρκετά...όχι όσο τα GS αλλά αρκετά.
Θέματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν για κανένα από τα δύο, όταν είσαι σωστός με τα γραφόμενα στα βιβλία τους....
Έχουν μέτριους χώρους σε πλαϊνές βαλίτσες (συγκρινόμενα με μεταλλικές GSA), δεύτερο άτομο ούτε που το καταλαβαίνουν και έχουν και τα
δύο πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.
Τέλος στο RT κάποιος με έμπειρο χέρι και εργαλεία θα επέμβει παντού, ενώ στο Κ πάει μέχρι αλλαγή λάδια-φίλτρα...
Γενικά θα 'λεγα ότι το RT είναι πιο φιλικό και καθημερινό, ενώ το K είναι πιο πολεμικό εργαλείο.....αφήνοντας όμως μια πιο premium αίσθηση
στην οδήγηση σε ταξίδι...
Note: Τα πάνω είναι προσωπικές εμπειρίες.... και αναφέρομαι σε Κ1300GT '09 και R1200RT '09