ΒMW K 1200 GT VS R 1200 RT MODEL 2007 - 2014

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Χμμμμ όσο αυτό με την ζέστη που λες ...είμαι περίεργος τα rt δεν πρέπει να ανεβάζουν πιο εύκολα θερμοκρασία σε σταθερη Ποριά με λίγα χλμ τύπου χαζεύω τα σκιουράκια που περπατάνε δεξιά αριστερα σε ανηφορικό κλειστό δρόμο ;;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο boxer δεν ανεβάζει θερμοκρασίες....γενικά.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Λοιπόν...

Το Κ είναι προσανατολισμένο σε γρήγορα... πολύ γρήγορα όμως, ταξίδια με τα χλμ να φαίνονται μόλις περάσει τα 200+ στο κοντέρ...
Ταξιδεύει ακλόνητο, με απόλυτη ασφάλεια (σε κατάλληλο δρόμο) στα 200χλμ/ω έχοντας ακόμα δύναμη για να προσπεράσει (..ποιόν?),
φρενάρει με άγκυρες, δεν επηρεάζεται από πλάγιους ανέμους, η κατανάλωση γενικά είναι μεταξύ 6 και 8λτ/100χλμ, η θέση οδήγησης
είναι πιο σπορ (για πάνω από 1,85 θέλει ανάλογες ρυθμίσεις), έχει γκάζι... αλλά πολύ γκάζι, που φαίνεται άμεσα στο χέρι και τέλος κάλυψη
αέρα πάρα...μα πάρα πολύ καλή...
Δεν βγάζει κανενός είδους ζέστη ακόμα και κινούμενος στη πόλη και έχει αυτονομία για 180-200χλμ/ω τα 350+ και 450+ για 120-130χλμ/ω.
Το βάρος δεν φαίνεται πουθενά, ιδιαίτερα όταν κινείται (πάρα πολύ καλά ζυγισμένο).

Το RT είναι και αυτό, για μεγάλα άνετα ταξίδια αλλά με χαρακτηριστικά μικρότερες ταχύτητες, δεν έχει το γκάζι του Κ, ταξιδεύει σε αντίστοιχες
με παραπάνω συνθήκες με 150χλμ/ω και τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση. Έχει πιο άνετη θέση οδήγησης... πιο όρθια και βολεύει καλύτερα
αναβάτες με πάνω από 1.85. Ο δυνατός πλάγιος το επηρεάζει αρκετά...όχι όσο τα GS αλλά αρκετά.

Θέματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν για κανένα από τα δύο, όταν είσαι σωστός με τα γραφόμενα στα βιβλία τους....

Έχουν μέτριους χώρους σε πλαϊνές βαλίτσες (συγκρινόμενα με μεταλλικές GSA), δεύτερο άτομο ούτε που το καταλαβαίνουν και έχουν και τα
δύο πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.

Τέλος στο RT κάποιος με έμπειρο χέρι και εργαλεία θα επέμβει παντού, ενώ στο Κ πάει μέχρι αλλαγή λάδια-φίλτρα...

Γενικά θα 'λεγα ότι το RT είναι πιο φιλικό και καθημερινό, ενώ το K είναι πιο πολεμικό εργαλείο.....αφήνοντας όμως μια πιο premium αίσθηση
στην οδήγηση σε ταξίδι...

Note: Τα πάνω είναι προσωπικές εμπειρίες.... και αναφέρομαι σε Κ1300GT '09 και R1200RT '09
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Λοιπόν...

Το Κ είναι προσανατολισμένο σε γρήγορα... πολύ γρήγορα όμως, ταξίδια με τα χλμ να φαίνονται μόλις περάσει τα 200+ στο κοντέρ...
Ταξιδεύει ακλόνητο, με απόλυτη ασφάλεια (σε κατάλληλο δρόμο) στα 200χλμ/ω έχοντας ακόμα δύναμη για να προσπεράσει (..ποιόν?),
φρενάρει με άγκυρες, δεν επηρεάζεται από πλάγιους ανέμους, η κατανάλωση γενικά είναι μεταξύ 6 και 8λτ/100χλμ, η θέση οδήγησης
είναι πιο σπορ (για πάνω από 1,85 θέλει ανάλογες ρυθμίσεις), έχει γκάζι... αλλά πολύ γκάζι, που φαίνεται άμεσα στο χέρι και τέλος κάλυψη
αέρα πάρα...μα πάρα πολύ καλή...
Δεν βγάζει κανενός είδους ζέστη ακόμα και κινούμενος στη πόλη και έχει αυτονομία για 180-200χλμ/ω τα 350+ και 450+ για 120-130χλμ/ω.
Το βάρος δεν φαίνεται πουθενά, ιδιαίτερα όταν κινείται (πάρα πολύ καλά ζυγισμένο).

Το RT είναι και αυτό, για μεγάλα άνετα ταξίδια αλλά με χαρακτηριστικά μικρότερες ταχύτητες, δεν έχει το γκάζι του Κ, ταξιδεύει σε αντίστοιχες
με παραπάνω συνθήκες με 150χλμ/ω και τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση. Έχει πιο άνετη θέση οδήγησης... πιο όρθια και βολεύει καλύτερα
αναβάτες με πάνω από 1.85. Ο δυνατός πλάγιος το επηρεάζει αρκετά...όχι όσο τα GS αλλά αρκετά.

Θέματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν για κανένα από τα δύο, όταν είσαι σωστός με τα γραφόμενα στα βιβλία τους....

Έχουν μέτριους χώρους σε πλαϊνές βαλίτσες (συγκρινόμενα με μεταλλικές GSA), δεύτερο άτομο ούτε που το καταλαβαίνουν και έχουν και τα
δύο πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.

Τέλος στο RT κάποιος με έμπειρο χέρι και εργαλεία θα επέμβει παντού, ενώ στο Κ πάει μέχρι αλλαγή λάδια-φίλτρα...

Γενικά θα 'λεγα ότι το RT είναι πιο φιλικό και καθημερινό, ενώ το K είναι πιο πολεμικό εργαλείο.....αφήνοντας όμως μια πιο premium αίσθηση
στην οδήγηση σε ταξίδι...

Note: Τα πάνω είναι προσωπικές εμπειρίες.... και αναφέρομαι σε Κ1300GT '09 και R1200RT '09
Ωραιος. Ο πιο καταλληλος για να απαντησει στον φιλο.

ΥΓ Με τζην και οχι παντελονι μηχανης, την ζεστη την καταλαβα Ιουνιο, στα πρωτα 5' σε 1200GT του '06.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Θα με σώσεις ...τώρα κατάλαβα τι εννοούσες πιο πάνω ...τι ύψος έχεις;;; Αλλά αποτι έψαξα περνούν και extension τα πατάκια, αλλά δεν ξέρω μήπως βρίσκουν μετά στο πλαγιασμα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όχι εγώ,ο φίλος που το παίρνει είναι 1,93,θα έχουμε ρεπορτ απ' Δευτέρα
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Θα με σώσεις ...τώρα κατάλαβα τι εννοούσες πιο πάνω ...τι ύψος έχεις;;; Αλλά αποτι έψαξα περνούν και extension τα πατάκια, αλλά δεν ξέρω μήπως βρίσκουν μετά στο πλαγιασμα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στο Κ έχω βάλει extension για χαμήλωμα 4εκ στα πατάκια... δεν έχει κανένα θέμα ούτε βρίσκει σε πλάγιασμα, ούτε ενοχλεί πουθενά.. (ύψος μου 1.90)
Τα έβαλα για να ανακούφιση γονάτων... είμαστε και μια ηλικίας... η θέση οδήγησης μαζί με το UpRize του τιμονιού έφτασε κοντά στου RT...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Λοιπόν...

Το Κ είναι προσανατολισμένο σε γρήγορα... πολύ γρήγορα όμως, ταξίδια με τα χλμ να φαίνονται μόλις περάσει τα 200+ στο κοντέρ...
Ταξιδεύει ακλόνητο, με απόλυτη ασφάλεια (σε κατάλληλο δρόμο) στα 200χλμ/ω έχοντας ακόμα δύναμη για να προσπεράσει (..ποιόν?),
φρενάρει με άγκυρες, δεν επηρεάζεται από πλάγιους ανέμους, η κατανάλωση γενικά είναι μεταξύ 6 και 8λτ/100χλμ, η θέση οδήγησης
είναι πιο σπορ (για πάνω από 1,85 θέλει ανάλογες ρυθμίσεις), έχει γκάζι... αλλά πολύ γκάζι, που φαίνεται άμεσα στο χέρι και τέλος κάλυψη
αέρα πάρα...μα πάρα πολύ καλή...
Δεν βγάζει κανενός είδους ζέστη ακόμα και κινούμενος στη πόλη και έχει αυτονομία για 180-200χλμ/ω τα 350+ και 450+ για 120-130χλμ/ω.
Το βάρος δεν φαίνεται πουθενά, ιδιαίτερα όταν κινείται (πάρα πολύ καλά ζυγισμένο).

Το RT είναι και αυτό, για μεγάλα άνετα ταξίδια αλλά με χαρακτηριστικά μικρότερες ταχύτητες, δεν έχει το γκάζι του Κ, ταξιδεύει σε αντίστοιχες
με παραπάνω συνθήκες με 150χλμ/ω και τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση. Έχει πιο άνετη θέση οδήγησης... πιο όρθια και βολεύει καλύτερα
αναβάτες με πάνω από 1.85. Ο δυνατός πλάγιος το επηρεάζει αρκετά...όχι όσο τα GS αλλά αρκετά.

Θέματα αξιοπιστίας δεν υπάρχουν για κανένα από τα δύο, όταν είσαι σωστός με τα γραφόμενα στα βιβλία τους....

Έχουν μέτριους χώρους σε πλαϊνές βαλίτσες (συγκρινόμενα με μεταλλικές GSA), δεύτερο άτομο ούτε που το καταλαβαίνουν και έχουν και τα
δύο πολλά ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας.

Τέλος στο RT κάποιος με έμπειρο χέρι και εργαλεία θα επέμβει παντού, ενώ στο Κ πάει μέχρι αλλαγή λάδια-φίλτρα...

Γενικά θα 'λεγα ότι το RT είναι πιο φιλικό και καθημερινό, ενώ το K είναι πιο πολεμικό εργαλείο.....αφήνοντας όμως μια πιο premium αίσθηση
στην οδήγηση σε ταξίδι...

Note: Τα πάνω είναι προσωπικές εμπειρίες.... και αναφέρομαι σε Κ1300GT '09 και R1200RT '09
Είσαι ωραίος σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ ....να κάτι που δεν ήξερα ότι ένα ένα gs σε δυνατούς πλάγιους κάνει πέρα δώθε άρα όσο καμηλωνεις το κέντρο βάρους τόσο καλύτερα...ακόμα ένα συν που με προβληματίζει πλέον με το Άφρικα και θέλω σιγά σιγά να μην υπάρχει. Κάτι επιπλέον που με προβληματίζει είναι ότι ότι και να θες να κάνεις περιφερειακά λάδια φίλτρα μπουζί κλπ πρέπει να βγάλεις τα πλαϊνά Φέρινγκ λογικά ε;;;; Αν γνωρίζεις (με προβληματίζει γιατί στο βάλε βγάλε μην γίνει κάμοια πατάτα χαχαχα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Στο Κ έχω βάλει extension για χαμήλωμα 4εκ στα πατάκια... δεν έχει κανένα θέμα ούτε βρίσκει σε πλάγιασμα, ούτε ενοχλεί πουθενά.. (ύψος μου 1.90)
Τα έβαλα για να ανακούφιση γονάτων... είμαστε και μια ηλικίας... η θέση οδήγησης μαζί με το UpRize του τιμονιού έφτασε κοντά στου RT...
Α στο rt δεν είχες τέτοιο θέμα;;; Δεν χρειαστείτε να κατεβάσεις τα πατάκια πιο κάτω;;;

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Για ποιο λόγο?
Εκτος του ο,τι δε χαλαει, ποιοτητα κατασκευης, βαλβιδες καθε 10 χρονια κλπ, εχει παρα πολυ καλο χαντλινγκ, κρυβει τα κιλα του οσο κανενα και καταλαβαινεις τι γινεται με το (θαυμασιο) μπροστινο οταν στριβεις, ειναι φοβερα ανετο για ψηλους, τραβαει πολυ καλλιτερα φορτωμενο απο Κ1200 λογω ροπης, σε ισχυ υστερει ασημαντα σε σχεση με το Κ για χρηση σπορτ τουρινγκ, το μοτερ του δεν εχει τους ενοχλητικους κραδασμους του Κ στα πολλα και γενικα ειναι απο τα μηχανακια που εχουν αποδειξει την αξια τους σε πωλησεις τα τελευταια 20+ χρονια. Θελει μονο ελατηρια μπροστα και καλο αμορτισερ πισω με δοχειο αζωτου. Μοναδικα ελατωματα κατα την γνωμη μου η καπως βαρια αισθηση του πισινου, ενα καλο αμορτισερ βοηθαει και το οτι το μοτερ δε στροφαρει οπως θα ηθελα για 4κ. Αλλα δινει ροπη με τη σεσουλα. Μοντελο 2007 ειναι το πιο vfm.

Επειδη αναφερθηκε παραπανω το gt1400, ειναι ισως το χειροτερης αισθησης σπορτ τουρινγκ μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε.
 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Εκτος του ο,τι δε χαλαει, ποιοτητα κατασκευης, βαλβιδες καθε 10 χρονια κλπ, εχει παρα πολυ καλο χαντλινγκ, κρυβει τα κιλα του οσο κανενα και καταλαβαινεις τι γινεται με το (θαυμασιο) μπροστινο οταν στριβεις, ειναι φοβερα ανετο για ψηλους, τραβαει πολυ καλλιτερα φορτωμενο απο Κ1200 λογω ροπης, σε ισχυ υστερει ασημαντα σε σχεση με το Κ για χρηση σπορτ τουρινγκ, το μοτερ του δεν εχει τους ενοχλητικους κραδασμους του Κ στα πολλα και γενικα ειναι απο τα μηχανακια που εχουν αποδειξει την αξια τους σε πωλησεις τα τελευταια 20+ χρονια. Θελει μονο ελατηρια μπροστα και καλο αμορτισερ πισω με δοχειο αζωτου. Μοναδικα ελατωματα κατα την γνωμη μου η καπως βαρια αισθηση του πισινου, ενα καλο αμορτισερ βοηθαει και το οτι το μοτερ δε στροφαρει οπως θα ηθελα για 4κ. Αλλα δινει ροπη με τη σεσουλα. Μοντελο 2007 ειναι το πιο vfm.

Επειδη αναφερθηκε παραπανω το gt1400, ειναι ισως το χειροτερης αισθησης σπορτ τουρινγκ μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε.
Nαι αλλά , οπτικά αν και έχω καβαλήσει γιαμαχα αλλά μόνο καβάλο πιστεύω ότι δεν είναι τόσο άνετο για τον συνοδηγό , είναι πιο στενό αν είναι να είμαστε πάλι αγκαλίτσα κρατάω και το Άφρικα και επίσης σέλα δεν μόνη που δεν ρυθμίζει ύψος .... Γι'αυτό θέλω να πάω σε Ευρωπαίο να έχει ο καθης την δικιά του πολυθρόνα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Εκτος του ο,τι δε χαλαει, ποιοτητα κατασκευης, βαλβιδες καθε 10 χρονια κλπ, εχει παρα πολυ καλο χαντλινγκ, κρυβει τα κιλα του οσο κανενα και καταλαβαινεις τι γινεται με το (θαυμασιο) μπροστινο οταν στριβεις, ειναι φοβερα ανετο για ψηλους, τραβαει πολυ καλλιτερα φορτωμενο απο Κ1200 λογω ροπης, σε ισχυ υστερει ασημαντα σε σχεση με το Κ για χρηση σπορτ τουρινγκ, το μοτερ του δεν εχει τους ενοχλητικους κραδασμους του Κ στα πολλα και γενικα ειναι απο τα μηχανακια που εχουν αποδειξει την αξια τους σε πωλησεις τα τελευταια 20+ χρονια. Θελει μονο ελατηρια μπροστα και καλο αμορτισερ πισω με δοχειο αζωτου. Μοναδικα ελατωματα κατα την γνωμη μου η καπως βαρια αισθηση του πισινου, ενα καλο αμορτισερ βοηθαει και το οτι το μοτερ δε στροφαρει οπως θα ηθελα για 4κ. Αλλα δινει ροπη με τη σεσουλα. Μοντελο 2007 ειναι το πιο vfm.

Επειδη αναφερθηκε παραπανω το gt1400, ειναι ισως το χειροτερης αισθησης σπορτ τουρινγκ μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε.
Αυτά όλα για πιο Κ μιλάμε γιατί σε 13 χρόνια συμβίωσης δεν είδα ουτε κραδασμούς, ουτε ανάγκη πισω αμορτισερ. Και εννοείται ότι είναι μακράν γρηγορότερο από gs, δεν υπάρχει πουθενα καμια επαφή ειδικά όσο ανεβαίνουν τα χλμ
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Σιγουρα όσο χαμηλώνεις εχεις καλύτερη συμπεριφορά σε πλευρικές ριπές αερα αλλα ποτε μου δεν ειχα θέμα με το gs.
Μάλιστα σε ριπές 9 μποφόρ πρόσφατα σε νησι, με 80χλμ την ωρα δεν καταλάβαινα τιποτα.
Σιγουρα ομως το rt/gt θα ειναι καλυτερο βάση λογικής…
Απλα όπως φορτώνεται το gs με τις μεταλλικές και την πισω adventure σχαρα, δεν νομιζω οτι φορτώνονται τα υπόλοιπα.
Και επειδή ειμαι παντα δικάβαλος στα ταξίδια εχω δυσκολευτεί πολυ να παω στο επομενο..
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Αυτά όλα για πιο Κ μιλάμε γιατί σε 13 χρόνια συμβίωσης δεν είδα ουτε κραδασμούς, ουτε ανάγκη πισω αμορτισερ. Και εννοείται ότι είναι μακράν γρηγορότερο από gs, δεν υπάρχει πουθενα καμια επαφή ειδικά όσο ανεβαίνουν τα χλμ

Γιατρε μην συγκρινεις το αμορτισερ στα κιλα σου , ειμαστε βαρεων βαρων εδω χαχαχα καλα το αμορτισερ ειναι το τελευταιο που με νοιαζει καπως θα φτιαχτει στο μελλον !!!!
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Σιγουρα όσο χαμηλώνεις εχεις καλύτερη συμπεριφορά σε πλευρικές ριπές αερα αλλα ποτε μου δεν ειχα θέμα με το gs.
Μάλιστα σε ριπές 9 μποφόρ πρόσφατα σε νησι, με 80χλμ την ωρα δεν καταλάβαινα τιποτα.
Σιγουρα ομως το rt/gt θα ειναι καλυτερο βάση λογικής…
Απλα όπως φορτώνεται το gs με τις μεταλλικές και την πισω adventure σχαρα, δεν νομιζω οτι φορτώνονται τα υπόλοιπα.
Και επειδή ειμαι παντα δικάβαλος στα ταξίδια εχω δυσκολευτεί πολυ να παω στο επομενο..

Σταματα διαολε χαχαχα ειπα να παω σε κατι πιο κυριλε ..... χαχαχα εχω δει με ενα σακο πανω απο την κεντρικη βαλιτσα ο αλλος πηγε κυριλε ταξιδι (χωρις σκηνη) νορβηγια 32 μερες!!! Εκτος αν τα πεταγαν οταν λερωνοντουσαν και αγοραζαν αλλα ... bmw ειχε! χαχαχαχα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βλέπεις όμως, πάλι 2007 η χρονιά τζόκερ με πολλά τζάκποτ και για την γιαμαχα, τυχαίο; (Η επανάσταση στο ψαρ θα ξεκινήσει από το φόρουμ)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Nαι αλλά , οπτικά αν και έχω καβαλήσει γιαμαχα αλλά μόνο καβάλο πιστεύω ότι δεν είναι τόσο άνετο για τον συνοδηγό , είναι πιο στενό αν είναι να είμαστε πάλι αγκαλίτσα κρατάω και το Άφρικα και επίσης σέλα δεν μόνη που δεν ρυθμίζει ύψος .... Γι'αυτό θέλω να πάω σε Ευρωπαίο να έχει ο καθης την δικιά του πολυθρόνα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο fjr που ειχα οδηγησει (2007) η σελα του οδηγου ρυθμιζοταν σε υψος. Μαλιστα το καβαλησε και φιλος 2.10 και ενυπωσιαστηκε μιας και τιποτε δε του κανει χωρις σοβαρες μετατροπες.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Αυτά όλα για πιο Κ μιλάμε γιατί σε 13 χρόνια συμβίωσης δεν είδα ουτε κραδασμούς, ουτε ανάγκη πισω αμορτισερ. Και εννοείται ότι είναι μακράν γρηγορότερο από gs, δεν υπάρχει πουθενα καμια επαφή ειδικά όσο ανεβαίνουν τα χλμ
Σε βολτα που πηρα το κ1200s εντυπωσιαστηκα απο το ποσο ενοχλητικο το βρηκα στις 7000+ rpm. Αν το gt ειναι τοσο διαφορετικο πασο. Η αναφορα μου σε μεγαλα Ι4 ειναι το μπουσα.

Tο gs και η αναγκη για αμορτισερ στο Κ που κολλανε?
 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Λάθος κατάλαβα εγώ, νόμιζα ότι στο Κ είπες για αλλαγή αμορτισερ. Το s με το gt πέραν του μοτέρ που κ αυτό λόγω κλιμάκωσης αποδίδει διαφορετικά, είναι δυο τελείως ανομια μηχανάκια. Επίσης δεν μπορείς να συγκρίνεις το μπουσα με την κατηγορία αυτή γιατί δεν έχουν κανένα κοινό στοιχείο.
 
Top Bottom