ΒMW K 1200 GT VS R 1200 RT MODEL 2007 - 2014

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Είσαι ωραίος σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ ....να κάτι που δεν ήξερα ότι ένα ένα gs σε δυνατούς πλάγιους κάνει πέρα δώθε άρα όσο καμηλωνεις το κέντρο βάρους τόσο καλύτερα...ακόμα ένα συν που με προβληματίζει πλέον με το Άφρικα και θέλω σιγά σιγά να μην υπάρχει. Κάτι επιπλέον που με προβληματίζει είναι ότι ότι και να θες να κάνεις περιφερειακά λάδια φίλτρα μπουζί κλπ πρέπει να βγάλεις τα πλαϊνά Φέρινγκ λογικά ε;;;; Αν γνωρίζεις (με προβληματίζει γιατί στο βάλε βγάλε μην γίνει κάμοια πατάτα χαχαχα

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καταρχήν τα φέρινγκ μπαίνουν-βγαίνουν πολύ εύκολα.. πρώτα κουμπώνουν με κόπιτσες και μετά με την ησυχία σου
βάζεις τις βίδες...
Για λάδια-φιλτρο, στο Κ, δεν χρειάζεται να βγάλεις κανένα Φέρινγκ... μόνο τη σέλα του οδηγού.
Μπουζί κάθε 20κ... θα τα κάνεις στο service. Αν και αν έχεις όρεξη μπορείς να τα αλλάξεις και μόνος σου.

Α στο rt δεν είχες τέτοιο θέμα;;; Δεν χρειαστείτε να κατεβάσεις τα πατάκια πιο κάτω;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο Rt η θέση είναι πιο όρθια και δεν με προβλημάτιζε ιδιαίτερα, επίσης δεν μπορείς να επέμβεις κατεβάζοντας τα πατάκια
παρά μόνο 1-2εκ και πάλι θέλει αρκετή ενασχόληση για να ρυθμίσεις τα πετάλια φρένου-ταχύτητας.
Ενώ στο Κ GT που έχει καταβολές street σου δίνει τη δυνατότητα να κάνει τέτοιες ρυθμίσεις... στο δικό μου τα κατέβασα 4εκ...

Όσο για κάτι κραδασμούς που διάβασα... στο 1300 τουλάχιστον, δεν έχει τίποτα απολύτως, μοτέρ ηλεκτρικό σαν γιαπωνέζικο,
αν έχω κάποιο παράπονο είναι ότι όταν είναι κρύο χτυπάει τη πρώτη, όχι κάτι δραματικό αλλά δεν μπορεί να συναγωνιστεί
η BMW πχ τα κιβώτια της Honda....

Για φόρτωμα τα GSΑ (όχι τα GS με τις minimal πλαστικές βαλίτσες) είναι πιο άνετα, αλλά και για τα Κ & RT υπάρχουν λύσεις με εξτρά
βαλιτσάκια πάνω στις πλαϊνές κλπ.

Επίσης να προσθέσω ΦΩΤΑ.. με κεφαλαία γράμματα, ούτε προβολάκια ούτε τίποτα...μόνο μαμά... η νύχτα μέρα μεσημέρι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σιγουρα όσο χαμηλώνεις εχεις καλύτερη συμπεριφορά σε πλευρικές ριπές αερα αλλα ποτε μου δεν ειχα θέμα με το gs.
Μάλιστα σε ριπές 9 μποφόρ πρόσφατα σε νησι, με 80χλμ την ωρα δεν καταλάβαινα τιποτα.
Σιγουρα ομως το rt/gt θα ειναι καλυτερο βάση λογικής…
Απλα όπως φορτώνεται το gs με τις μεταλλικές και την πισω adventure σχαρα, δεν νομιζω οτι φορτώνονται τα υπόλοιπα.
Και επειδή ειμαι παντα δικάβαλος στα ταξίδια εχω δυσκολευτεί πολυ να παω στο επομενο..
Βράχος σε πλευρικούς το Gs... Over and grover
 
Top Bottom