alfa7
for Life
Καταρχήν τα φέρινγκ μπαίνουν-βγαίνουν πολύ εύκολα.. πρώτα κουμπώνουν με κόπιτσες και μετά με την ησυχία σουΕίσαι ωραίος σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ ....να κάτι που δεν ήξερα ότι ένα ένα gs σε δυνατούς πλάγιους κάνει πέρα δώθε άρα όσο καμηλωνεις το κέντρο βάρους τόσο καλύτερα...ακόμα ένα συν που με προβληματίζει πλέον με το Άφρικα και θέλω σιγά σιγά να μην υπάρχει. Κάτι επιπλέον που με προβληματίζει είναι ότι ότι και να θες να κάνεις περιφερειακά λάδια φίλτρα μπουζί κλπ πρέπει να βγάλεις τα πλαϊνά Φέρινγκ λογικά ε;;;; Αν γνωρίζεις (με προβληματίζει γιατί στο βάλε βγάλε μην γίνει κάμοια πατάτα χαχαχα
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
βάζεις τις βίδες...
Για λάδια-φιλτρο, στο Κ, δεν χρειάζεται να βγάλεις κανένα Φέρινγκ... μόνο τη σέλα του οδηγού.
Μπουζί κάθε 20κ... θα τα κάνεις στο service. Αν και αν έχεις όρεξη μπορείς να τα αλλάξεις και μόνος σου.
Στο Rt η θέση είναι πιο όρθια και δεν με προβλημάτιζε ιδιαίτερα, επίσης δεν μπορείς να επέμβεις κατεβάζοντας τα πατάκιαΑ στο rt δεν είχες τέτοιο θέμα;;; Δεν χρειαστείτε να κατεβάσεις τα πατάκια πιο κάτω;;;
Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
παρά μόνο 1-2εκ και πάλι θέλει αρκετή ενασχόληση για να ρυθμίσεις τα πετάλια φρένου-ταχύτητας.
Ενώ στο Κ GT που έχει καταβολές street σου δίνει τη δυνατότητα να κάνει τέτοιες ρυθμίσεις... στο δικό μου τα κατέβασα 4εκ...
Όσο για κάτι κραδασμούς που διάβασα... στο 1300 τουλάχιστον, δεν έχει τίποτα απολύτως, μοτέρ ηλεκτρικό σαν γιαπωνέζικο,
αν έχω κάποιο παράπονο είναι ότι όταν είναι κρύο χτυπάει τη πρώτη, όχι κάτι δραματικό αλλά δεν μπορεί να συναγωνιστεί
η BMW πχ τα κιβώτια της Honda....
Για φόρτωμα τα GSΑ (όχι τα GS με τις minimal πλαστικές βαλίτσες) είναι πιο άνετα, αλλά και για τα Κ & RT υπάρχουν λύσεις με εξτρά
βαλιτσάκια πάνω στις πλαϊνές κλπ.
Επίσης να προσθέσω ΦΩΤΑ.. με κεφαλαία γράμματα, ούτε προβολάκια ούτε τίποτα...μόνο μαμά... η νύχτα μέρα μεσημέρι.