Γιατί Yamaha XT660Z Tenere;

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Α...μην ξεχάσω...το παραπάνω βάρος σε σχέση με τον παππού ,είναι στον απίστευτης (για Γιαμπάν) στιβαρότητας σκελετό + υποπλαίσιο ,στην δεύτερη δισκόπλακα-δευτερη δαγκάνα ,στα ισχυρότατα αλλά κ βαριά κέντρα τροχών και στο (λόγω πιό σύγχρονων προδιαγραφών) καζάνι των εξατμίσεων με τους καταλύτες.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Προφανώς τυπογραφικό λάθος,για την κατανάλωση μάλιστα το τόνισα :)
Χωρητικότητα ρεζερβουαρ/αυτονομία/μέση κατανάλωση.Αυτονομία/κατανάλωση είναι σχετικά αλλά τα αναφέρω.
Τα άλλα στοιχεία όμως είναι σωστά :p.Και πέρα απο τα στοιχεία η αίσθηση του παλιού 660(το είχε φίλος) ήταν πιο ανάλαφρη απο το σύγχρονο.
Θα ήθελα να δω καταναλώσεις φίλων που έχουν εντελώς απείραχτα Ζ όχι γιατί αμφισβητώ τα γραφόμενα του Γάτου αλλά για να δούμε τυχόν διαφορές με βελτιωμένα(σε μοτερ) Ζ.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Α...μην ξεχάσω...το παραπάνω βάρος σε σχέση με τον παππού ,είναι στον απίστευτης (για Γιαμπάν) στιβαρότητας σκελετό + υποπλαίσιο ,στην δεύτερη δισκόπλακα-δευτερη δαγκάνα ,στα ισχυρότατα αλλά κ βαριά κέντρα τροχών και στο (λόγω πιό σύγχρονων προδιαγραφών) καζάνι των εξατμίσεων με τους καταλύτες.
Μαζί σου αλλά στιβαρό σκελετό,2 δισκόπλακες,ισχυρά κέντρα τροχών είχε και το παλαιότερης σχεδίασης LC4 Adv αλλά 210 δεν έφτανε παρ'ολο το 28άρι ντεπόζιτο.Είναι πολλά Κωστή,218 είναι το F800GS ;)
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Προφανώς τυπογραφικό λάθος,για την κατανάλωση μάλιστα το τόνισα :)


Τα άλλα στοιχεία όμως είναι σωστά :p.Και πέρα απο τα στοιχεία η αίσθηση του παλιού 660(το είχε φίλος) ήταν πιο ανάλαφρη απο το σύγχρονο.
Θα ήθελα να δω καταναλώσεις φίλων που έχουν εντελώς απείραχτα Ζ όχι γιατί αμφισβητώ τα γραφόμενα του Γάτου αλλά για να δούμε τυχόν διαφορές με βελτιωμένα(σε μοτερ) Ζ.
Τι "βελτιωση στο μοτέρ" έχω κάνει εγώ ρε σύ;
PCV + ACRAP + DNA stage2 έχω προσθέσει απ'έξω μόνο.
Πιό πολύ μπορεί να καίει το δικό μου απο τα νορμάλ ,πιό λίγο δεν νομίζω.

Γιώργο ,διαπιστωμένα οι MInarelli τόσο καίνε με τον ρυθμό που σου είπα.
Μπορούν να κάψουν και 8 lt/100 km (κλειδωμένο το γκάζι στο τερμα 2κάβαλος 3βάλιτσος Αθήνα-Λαμία ,τόσα έκαψα)
Μπορούν να κάψουν και 4,2 lt/100 km σε χαλαρό ρυθμό (Αθήνα-Παλ.ΕΟ-Επίδαυρο-Λιγουριό-Κάντια-Ναύπλιο-Πάρνωνα τελείως τουριστικά-περιηγητικά πάλι 2κάβαλος ,τόσα έκαψα)

Αλλά ό μέσος όρος είναι στα 5,5lt/100km.


Τώρα ,όσον αφορά το παλιό Ζ ,κ μένα μου άρεσε σαν μοτοσυκλέτα ,τότε ,αλλά η ζωή προχωράει ρε φίλε. :friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Μαζί σου αλλά στιβαρό σκελετό,2 δισκόπλακες,ισχυρά κέντρα τροχών είχε και το παλαιότερης σχεδίασης LC4 Adv αλλά 210 δεν έφτανε παρ'ολο το 28άρι ντεπόζιτο.Είναι πολλά Κωστή,218 είναι το F800GS ;)
Δεν είπα ποτέ το αντίθετο.
Σαφώς κ τα κιλά του είναι πολλά για μονοκύλινδρο.
Εκτός απο όλα όσα προείπα ,είναι κ το συγκεκριμένο μοτέρ πολύ βαρυ για μονοκύλινδρο.
Εσύ που το'χεις ,ψαξε να βρείς στοιχεία κ θα το διαπιστώσεις.

Μην ξεχνάς επίσης ότι το LC4 ,ήταν πιό Σπαρτιάτικο γενικά ,και οι χώροι-υποπλαίσιο κλπ ήταν πιό περιορισμένοι.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
ΣΤΦ ,κάπου κάνεις λάθος.
Εχω δεί την βελόνα να μπαίνει λίγο μέσα στα κοκκινα (200στρ περίπου) και μετά κάνει γκαγκαγκαγκα ου κοφτςςςςςςς. ;)
Θα επαληθεύσω το συντομότερο δυνατό! Μπορεί να είναι κι έτσι!
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
Να πω και κάτι άλλο σχετικά με το βάρος! Περίπου τα ίδια ισχύουν και για τα αυτοκίνητα. Ενώ τα παλιά είχαν βαρβάτες λαμαρίνες τα σύγχρονα είναι βαρύτερα. Αυτό συμβαίνει διότι τα ηλεκτρονικά και ηλεκτρολογικά δεν έχουν καμία σχέση με τα παλαιότερα!

Ο κινητήρας της Minarelli του νέου Tenere (2008+) ζυγίζει 51 κιλά (μάζι με το λάδι του 2,6 kgr).

Επίσης παρατήρησα ότι κάποια από τα στοιχεία που παρέθετε ο Λευκάδιος από το Tenere αφορούν το μοντέλο του 2013 (και όχι του 2008) με το abs. Απόσταση από το έδαφος στα μοντέλα χωρία abs από το 2008 μέχρι και το 2012 είναι 260mm και όχι 245mm. Και η δύναμη είναι ελαφρώς πεσμένη 47,6hp αντί 48,0hp.
Το ντεπόζιτο του παλιού Tenere (ΧΤΖ660 1991) είχε συνολική χωρητικότητα 20 λίτρα εκ των οποίων τα 3,5 ήταν ρεζέρβα (και όχι 20 + 3,5 = 23,5). Γιαυτό και η κατανάλωση ήταν περίπου 5,7 λίτρα/100 χλμ. ή 17,6 χλμ x 20 λίτρα = 352 χλμ (όπως έγραψε και ο Λευκάδιος). Το Tenere 2008+ με συντηρητική οδήγηση καταναλώνει εύκολα μόνο 5 λίτρα/100 χλμ, δηλαδή με ένα ντεπόζιτο μπορεί να καλύψει 450 χλμ.

Επίσης να συμπληρώσω στα λεγόμενα του Λευκάδιου πως ναι μεν υπήρχε οργασμός από μεσαίου και μεγάλου κυβισμού μονοκύλινδρα τα παλαιότερα χρόνια αλλά οι συγκρίσεις θέλουν προσοχή, άλλο τα 650άρια ψευδοεντούρο της εποχής και άλλο τα κουστουμάτα On/Off (π.χ. DR650 S vs DR650 RS). Υπάρχει διαφορά στα κιλά, με όλα τα κουστουμάτα να παίζουν γύρω από τα 180 κιλά, όσο δηλαδή έχει το σημερινό Tenere. Υπολόγισε τώρα αισθητήρες, intjection, τα πολύ περισσότερα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά στοιχεία (μην τα θεωρείται καθόλου αμελητέα). Επιπλέον, βάλε στο λογαριασμό 2η δισκόπλακα εμπρός, βάλε abs (2013 και μετά), βάλε καταλύτες, βάλε τη θηριώδη εξάτμιση/καζάνι και στο τέλος θα δεις πως το νέο Tenere είναι αρκετά ελαφρύτερο στη πράξη! Η σύγκριση αφορά παλιό με νέο Tenere.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Τα 177,8 στεγνά κιλά του f 800 gs, δείχνουν πως υπάρχουν περθώρια...
Η Γιαμάχα μπορούσε να προσπαθήσει περισσότερο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Δεν θυμάμαι ρε Τακη στις πόσες στρ τα'χει τα 140 τα πραγματικά.
Το'χω τσεκάρει πολλές φορές ,αλλά όλο το ξεχνάω (γεράματα βλέπεις) κ δεν θέλω να πώ καμιά βλακεία.

Με μιά μικρή επιφύλαξη ,στις 6000στρ/λεπτ έχει 140 πραγματικά (κοντερίσα 157)
Το προσεξα αυτο προχθες στην επιστροφη απο Μαραθωνα. Το μηχανακι εχει 116χμω κοντερισια στις 4500σαλ και απο κει και πανω με το γραναζωμα της 5ης παιρνει 10χμω ανα 500σαλ. Δηλαδη 126χμω στις 5000, 136 στις 5500 κοκ. Αρα πρεπει να δειχνει 140χμω περιπου στις 5700σαλ. Νομιζω Κωστα απο την προσφατη βολτα, τσεκαρε το και συ.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Τα 177,8 στεγνά κιλά του f 800 gs, δείχνουν πως υπάρχουν περθώρια...
Η Γιαμάχα μπορούσε να προσπαθήσει περισσότερο!
Το θεμα βαρους με το ΧΤΖ660 ειναι οτι ειναι κοντα στα δικυλινδρα της κατηγοριας. Ειναι 206 κιλα γεματο αλλα βεβαια με 23 λιτρα βενζινη και μεγαλη αυτονομια, οταν το F800GS ειναι 208 κιλα και το Τρανσαλπ 650 212 κιλα. Θα μπορουσε πιθανα ναναι 10 κιλα ελαφρυτερο.

Οπως ομως εγραψε κι'ο Κωστας, εχει πολυ στιβαρο/βαρυ πλαισιο (το διαπιστωσα προχθες στα χωματα) το οποιο συντελει στην αυξηση του βαρους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
Καλά όλα αυτά και συμφωνώ πως το Tenere είναι ένα όμορφο στα μάτια μου και ικανότατο enduro Traveller.

Συγκεκριμένα το 2011 ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα μαύρο και για κάποιον ανεξήγητο λόγο τελευταία στιγμή έκανα πίσω, ίσως αυτή η έλλειψη δύναμης στην τότε φάση μου στοίχιζε και ήθαλα να μείνω στην κατηγορία street για μηχναή δρόμου-ταξιδίου.

Κι εμένα όμως όταν το είχα καβαλήσει μου είχε φανεί σχετικά αδύναμο και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη 6ης ταχύτητας. Η μηχανή ΄΄τελειωνει΄΄ πολύ σύντομα. Και απο αναρτήσεις θέλει βελτιώσεις με το καλημέρα, είναι πλαδαρή αρκετά απο μαμά.

Όλα αυτά όμως θα ήταν αποδεκτά εάν και εφόσον 8 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της η Yamaha την προίκιζε με μια δελεαστική τιμή. Στα 8 χιλιάρικα όμως με ABS για μένα δεν θεωρείται ένα εργαλείο εργάτης και πολυμορφικό για τον μέσο αναβάτη αλλά το έχουν βαφτισμένο με adventure-ίλα και τιμολογιακά το κρατάνε ψηλά (ελλείψη και ανταγωνισμού).

Μακάρι η Kawasaki να εισήγαγε το Αμερικάνικο KLR 650 με το φεριγκάκι και να υπήρχε και λίγος ανταγωνισμός.

Αυτές οι μοτοσυκλέτες με συμβατικό ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικές αναρτήσεις, απλά συμβατικά φρένα και λιτό εξοπλισμό δεν νοείται να κοστίζουν 8 χιλιάρικα.

Γιατί δηλαδή η Suzuki με το Bandit έφτανε να το δίνει 6 χιλιάρικα (και παρακάτω σε προσφορές) με 4κύλινδρο μοτέρ, 86 άλογα, συμβατικά και αυτό περιφερειακά και MADE IN JAPAN Παρακαλώ..

Και έφτασε σήμερα η Yamaha Να πουλάει το MT-07 5,5 χιλιάρικα, ντάξει δουλευόμαστε νομίζω..

Άξια η Tenere, εξαιρετικό μηχανάκι, όμορφο, αξιοπιστο, ικανότατο αλλά πανάκριβο (και σαν καινούργιο και σαν μεταχειρισμένο) για μένα.

Αν το ξανασκεφτούν στη Μοτοδυναμική και το δίνουν τουλάχιστον 1000€ κάτω το ξανασυζητάμε.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Βάρος
2008 Ανακοινώσιμα 183kg,με καυσιμο 210kg(ζυγαριά περιοδικου)
1991 Ανακοινώσιμα 175kg με καυσιμο 190kg(ζυγαριά περιοδικου)


Χωρητικότητα ρεζερβουαρ/αυτονομία/μέση κατανάλωση.Αυτονομία/κατανάλωση είναι σχετικά αλλά τα αναφέρω.
2008 22λίτρα/338km/5.8λιτρα ανά 100χλμ
1991 20+3.5 ρεζέρβα/352km/17.6χλμ/λίτρο(κάντε την αναλογία για l/100


Διαδρομή/διάμετρος 210mm/43mm
Ρυθμίσεις: Προφόρτιση ελατηρίου


2008 Εμπρός 2Χ298mm,Δαγκάνες Brembo ,πίσω δίσκος 245mm
Στα ανωτερω σχετικα με το βαρος καπου υπαρχει λαθος Του Λευκαδιου ή της πηγης του
Με το ειδικο βαρος της αμολυβδης βενζινης καπου στο 0,75 τοτε τα 22lt του '08 ζυγιζουν 16,5kg και τα 20lt του '91 ζυγιζουν 15kg Αρα το συνολικο βαρος με γεματο ρεζερβουαρ για τις δυο μοτοσυκλετες θα επρεπε να ειναι 199,5kg για το τενερε του '08 και 190kg (οπως σωστα αναφερεται) για το τενερε του '91 Πολυ ομως μακρια το νουμερο απο τα 210kg του '08

Επισης μεχρι τωρα νομιζα οτι η διαδρομη της μπροστα αναρτησης ειναι 220 οποτε ἠ λαθος νομιζα ή λοθος ειναι το νουμερο στο ποστ του Λευκαδιου

Ο πισω δισκος ειναι πραγματικα πολυ μεγαλος και ισως εκει κυριως οφειλεται η αποτομη και ξυλινη αισθηση του πισω φρενου
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
την καταναλωση του την επιβεβαιωνω και γω,καιει 5-5,5 και αν το πηγαινει καποιος παρατεταμενα πανω απο 140χλμ/ω θα φτασει τα 7-8.
ειναι ενα κλασσικο γιαπωνεζικο μηχανακι,δηλ.αξιοπιστο-απλο.
ειναι πολυ ομορφο κατε με ενφανισιακα αλλα για μενα παντα, δεν μου αρεσει οδηγικα,δεν κουμπωνω καλα πανω του.
αυτο ειναι θεμα οδηγου γιατι αλλοι κουμπωνουν καλα,οπως ειχα θεμα και με το ξαδελφακι του το xtr660.
τωρα πωλειται καινουργιο (χωρις abs) 7450,που ειναι πολυ καλη τιμη για αυτο που ειναι.
μεταχειρισμενο ομως στην ελλαδα ειναι πολυ υπερεκτιμημενο και κοντα στα 5 χιλιαρικα που πωλειται για μενα ειναι παρα πολλα.
για τον μελλοντικο αγοραστη που ειναι ψαγμενος και θα του κανει την χρηση που του αρμοζει,πρεπει να υπολογισει εκτος την αγορα του και αλλα 2,000+
χιλιαρικα τουλαχιστον για αναβαθμισεις σε αναρτησεις,σελα,αξεσουαρ κλπ.
οποτε στα 7450 +2,000 τουλαχιστον ισως δεν ειναι τοσο συμφερον αγορα,κατι που αποτυπωνεται και απο τις πωλησεις του.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Καλά όλα αυτά και συμφωνώ πως το Tenere είναι ένα όμορφο στα μάτια μου και ικανότατο enduro Traveller.

Συγκεκριμένα το 2011 ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα μαύρο και για κάποιον ανεξήγητο λόγο τελευταία στιγμή έκανα πίσω, ίσως αυτή η έλλειψη δύναμης στην τότε φάση μου στοίχιζε και ήθαλα να μείνω στην κατηγορία street για μηχναή δρόμου-ταξιδίου.

Κι εμένα όμως όταν το είχα καβαλήσει μου είχε φανεί σχετικά αδύναμο και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη 6ης ταχύτητας. Η μηχανή ΄΄τελειωνει΄΄ πολύ σύντομα. Και απο αναρτήσεις θέλει βελτιώσεις με το καλημέρα, είναι πλαδαρή αρκετά απο μαμά.

Όλα αυτά όμως θα ήταν αποδεκτά εάν και εφόσον 8 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της η Yamaha την προίκιζε με μια δελεαστική τιμή. Στα 8 χιλιάρικα όμως με ABS για μένα δεν θεωρείται ένα εργαλείο εργάτης και πολυμορφικό για τον μέσο αναβάτη αλλά το έχουν βαφτισμένο με adventure-ίλα και τιμολογιακά το κρατάνε ψηλά (ελλείψη και ανταγωνισμού).

Μακάρι η Kawasaki να εισήγαγε το Αμερικάνικο KLR 650 με το φεριγκάκι και να υπήρχε και λίγος ανταγωνισμός.

Αυτές οι μοτοσυκλέτες με συμβατικό ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικές αναρτήσεις, απλά συμβατικά φρένα και λιτό εξοπλισμό δεν νοείται να κοστίζουν 8 χιλιάρικα.

Γιατί δηλαδή η Suzuki με το Bandit έφτανε να το δίνει 6 χιλιάρικα (και παρακάτω σε προσφορές) με 4κύλινδρο μοτέρ, 86 άλογα, συμβατικά και αυτό περιφερειακά και MADE IN JAPAN Παρακαλώ..

Και έφτασε σήμερα η Yamaha Να πουλάει το MT-07 5,5 χιλιάρικα, ντάξει δουλευόμαστε νομίζω..

Άξια η Tenere, εξαιρετικό μηχανάκι, όμορφο, αξιοπιστο, ικανότατο αλλά πανάκριβο (και σαν καινούργιο και σαν μεταχειρισμένο) για μένα.

Αν το ξανασκεφτούν στη Μοτοδυναμική και το δίνουν τουλάχιστον 1000€ κάτω το ξανασυζητάμε.
εν μερει εχεις δικιο για την τιμη του,η συγκριση τιμης ομως με το ΜΤ-7 νομιζω ειναι ακυρη.
και το WR250R εχει τα ιδια λεφτα με το τενερε (7450) ,μολις 250cc,αλλα πολυ ποιοτικο σε περιφερειακα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Χόνδα XR400AdvR
BMW R1200GSA
Τα 177,8 στεγνά κιλά του f 800 gs, δείχνουν πως υπάρχουν περθώρια...
Η Γιαμάχα μπορούσε να προσπαθήσει περισσότερο!
Συμφωνώ με αυτό.
Κι εγώ πιστεύω οτι θα έπερεπε να έχουν προσπαθήσει περισσότερο ,ωστε να κρατήσουν το βάρος 10 κιλά κάτω.
Και ακόμα σπουδαιότερο για μένα (όπως έχω ξαναπεί) θα ήταν να προσπαθούσαν περισσότερο σχεδιαστικά ,ώστε να κρατήσουν το κέντρο βάρους χαμηλά.
Βέβαια ,όλα αυτά σημαίνουν κόστος (βλ.την υπερτίμηση του F800) ,και μετά θα μιλάγαμε για ένα ακριβό μονοκύλινδρο.

Το προσεξα αυτο προχθες στην επιστροφη απο Μαραθωνα. Το μηχανακι εχει 116χμω κοντερισια στις 4500σαλ και απο κει και πανω με το γραναζωμα της 5ης παιρνει 10χμω ανα 500σαλ. Δηλαδη 126χμω στις 5000, 136 στις 5500 κοκ. Αρα πρεπει να δειχνει 140χμω περιπου στις 5700σαλ. Νομιζω Κωστα απο την προσφατη βολτα, τσεκαρε το και συ.
Ναί Γιώργο ,έτσι όπως τα λές είναι.(έχεις φωτογραφική μνήμη κ μπράβο σου φίλε)
Εδώ κ κανα χρόνο ,έχω μειώσει λίγο την επί τις % ρύθμιση απόκλισης στο SpeedoHealer ,απο το -13% (που χρειάζεται για να δείχνει τα απολύτως πραγματικά) στο -10% (για να βλέπω λίγα παραπάνω στο κοντέρ μπας κ κάνω λίγη οικονομία στο γκάζι)
Οπότε οι τωρινές ενδείξεις ταχύτητας ,βρίσκονται στο +3% σε σχέση με τις πραγματικές (απόκλιση μικρή-συνήθης κ απολύτως αποδεκτή)
Οπότε τα "136 στις 5500" είναι περίπου 130 πραγματικά ,και τα 140 πραγματικά ,σωστά θυμόμουν ,ότι τα έχει στις 6000στρ.

Χωρίς το SpeedoHealer βέβαια ,στις 6000στρ ,η μαμά ένδειξη είναι υπεραισιόδοξη ,δείχνοντας 156-158 κμ/ω.(απάτη που λέει κι ο κονκοςςςςςςς):p



Καλά όλα αυτά και συμφωνώ πως το Tenere είναι ένα όμορφο στα μάτια μου και ικανότατο enduro Traveller.

Συγκεκριμένα το 2011 ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα μαύρο και για κάποιον ανεξήγητο λόγο τελευταία στιγμή έκανα πίσω, ίσως αυτή η έλλειψη δύναμης στην τότε φάση μου στοίχιζε και ήθαλα να μείνω στην κατηγορία street για μηχναή δρόμου-ταξιδίου.

Κι εμένα όμως όταν το είχα καβαλήσει μου είχε φανεί σχετικά αδύναμο και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη 6ης ταχύτητας. Η μηχανή ΄΄τελειωνει΄΄ πολύ σύντομα. Και απο αναρτήσεις θέλει βελτιώσεις με το καλημέρα, είναι πλαδαρή αρκετά απο μαμά.
Σωστό. Επίσης το'χω γράψει οτι το μηχανάκι φωνάζει για 6η.
Μια διαφορετική κλιμάκωση σχέσεων + μια 6η στο σασμάν ,θα το έκανε πολύ καλύτερο.

Όλα αυτά όμως θα ήταν αποδεκτά εάν και εφόσον 8 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της η Yamaha την προίκιζε με μια δελεαστική τιμή. Στα 8 χιλιάρικα όμως με ABS για μένα δεν θεωρείται ένα εργαλείο εργάτης και πολυμορφικό για τον μέσο αναβάτη αλλά το έχουν βαφτισμένο με adventure-ίλα και τιμολογιακά το κρατάνε ψηλά (ελλείψη και ανταγωνισμού).

Μακάρι η Kawasaki να εισήγαγε το Αμερικάνικο KLR 650 με το φεριγκάκι και να υπήρχε και λίγος ανταγωνισμός.

Αυτές οι μοτοσυκλέτες με συμβατικό ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικές αναρτήσεις, απλά συμβατικά φρένα και λιτό εξοπλισμό δεν νοείται να κοστίζουν 8 χιλιάρικα.

Γιατί δηλαδή η Suzuki με το Bandit έφτανε να το δίνει 6 χιλιάρικα (και παρακάτω σε προσφορές) με 4κύλινδρο μοτέρ, 86 άλογα, συμβατικά και αυτό περιφερειακά και MADE IN JAPAN Παρακαλώ..

Και έφτασε σήμερα η Yamaha Να πουλάει το MT-07 5,5 χιλιάρικα, ντάξει δουλευόμαστε νομίζω..

Άξια η Tenere, εξαιρετικό μηχανάκι, όμορφο, αξιοπιστο, ικανότατο αλλά πανάκριβο (και σαν καινούργιο και σαν μεταχειρισμένο) για μένα.

Αν το ξανασκεφτούν στη Μοτοδυναμική και το δίνουν τουλάχιστον 1000€ κάτω το ξανασυζητάμε.
Κρατάει τιμή ,γιατί παίζει μπάλα μόνο του στην κατηγορία των σύγχρονων μονοκύλινδρων travell OnOff ,με πολυχρηστικές δυνατότητες που κανένα άλλο σημερινό μονοκύλινδρο δεν έχει μαζεμένες.
Σύγκριση με το ΚΛΡ ,θα μπορούσε να γίνει μόνο στο χώμα και για έναν αναβάτη.
ΑΝ όμως το ΚΛΡ δεχόταν επεμβάσεις τέτοιες ωστε να περνάει προδιαγραφές ρύπων ,να είσαι σίγουρος οτι θα ήταν πλέον ασθενέστερο-βαρύτερο-κ ακριβότερο.
Γι'αυτό κ δεν αξίζει τον κόπο να μπεί σε αυτή τη διαδικασία η Καβα.

Συγκρίσεις με Bandit & MT07 είναι άτοπες γιατί είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία.

Οσο για την αρχική τιμή πώλησής του ,πιστεύω οτι απο την αρχή ήταν λογική ,σε σχέση με τις τιμές πώλησης καινούργιων μοτοσυκλετών.
7700 πουλιόταν αρχικά το χωρίς ΑΒΣ ,και εύκολα έπεφτε ο dealer στα 7500 ,ή σου έδινε δωράκια εξτρά.
7300 ξεστοκάρισαν τα χωρίς ΑΒΣ ,όταν βγήκε το νέο.
7950 (το οποίο πέφτει κατα την αγορά) πουλιέται τώρα καινούργιο.

Τα μεταχειρισμένα κρατάνε τιμή αναλόγως χρονολογίας κ χλμτρων.
Και κρατάνε γιατί:
1) Ποτέ δεν υπάρχουν πολλά μεταχ.προς πώληση
2) Δεν υπάρχει άλλη σύχρονη μονοκύλινδρη πρόταση στην κατηγορία.

Ακριβά όμως δεν τα λές κ πάλι ,αφού βρίσκεις κομμάτια του 2008 με 70.000χλμ στα 3300-3500 (60% κάτω απο την τιμή αγοράς)
ή 10άρια-11άρια με λίγα χλμ στα 4500-5000 (40% κάτω απο την τιμή αγοράς)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
Ωραια τα γραφεις και επαυξανω...:)

Επι προσωπικου κι οσο μπορω να εχω αποψη απο το ελαχιστο που την γνωριζω,κυριως οδηγικα μιλαω.Οταν το πηρα για δοκιμη,μια που ανεβηκα μια που το εδωσα...Δυστυχως δεν μου εκανε αυτο το "κλικ"που για μενα ειναι ΒΑΣΙΚΟ σε μια μοτο για αγορα...Ενοιωσα αρκετα χλιαρο κινητηρα,σε σημειο αδυναμου για οσα εγω ζητουσα βεβαια,ισως θες κι οτι δινει την αισθηση οτι πρεπει να εισαι πολυ χωματινος για να την ανεχτεις σε ασφαλτινα ταξιδια,ειδικα με ΜΩΤ και αποστασεις περα απο τα γυρω γυρω,θες που δεν μου εκατσε η θεση οδηγησης στο σωματοτυπο μου και το πως εκινειτο(εργοστασιακη σε ολα παντως...)με μενα πανω...δεν...
Αν και παραδοσιακα με 2 Τενερε ως σημερα στην κατοχη μου,τα οποια τα εζησα και τα χαρηκα πολυ,αυτη η Τενερε δεν με καταφερε για αγοραστη...Εκτιμω ομως,οτι εχει πολλα προτερηματα και θετικα για καποιον που θελει μια μοτο διπλης χρησης και χαμηλου κοστους χρησης συντηρησης...συν το Ονομα Yamaha πανω της που αφοριζει πολλα κακα απο κοντα της...κι αν καποιος οντως θελει μια μοτο παντος εδαφους και διαθετει το χρημα ως εκει που ζητα αυτη εδω η μοτο,δεν θα βγει χαμενος απο την αγορα,ισα-ισα.

Να την χαιρεσαι Στεφ κ εσυ και τα υπολοιπα παιδια που βλεπω οτι την τιματε και την χαιρεστε και μαλιστα οπως ακριβως της πρεπει και γουσταρει...και Ον και Οφ...:)
Καλά όλα αυτά και συμφωνώ πως το Tenere είναι ένα όμορφο στα μάτια μου και ικανότατο enduro Traveller.

Συγκεκριμένα το 2011 ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα μαύρο και για κάποιον ανεξήγητο λόγο τελευταία στιγμή έκανα πίσω, ίσως αυτή η έλλειψη δύναμης στην τότε φάση μου στοίχιζε και ήθαλα να μείνω στην κατηγορία street για μηχναή δρόμου-ταξιδίου.

Κι εμένα όμως όταν το είχα καβαλήσει μου είχε φανεί σχετικά αδύναμο και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη 6ης ταχύτητας. Η μηχανή ΄΄τελειωνει΄΄ πολύ σύντομα. Και απο αναρτήσεις θέλει βελτιώσεις με το καλημέρα, είναι πλαδαρή αρκετά απο μαμά.

Όλα αυτά όμως θα ήταν αποδεκτά εάν και εφόσον 8 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της η Yamaha την προίκιζε με μια δελεαστική τιμή. Στα 8 χιλιάρικα όμως με ABS για μένα δεν θεωρείται ένα εργαλείο εργάτης και πολυμορφικό για τον μέσο αναβάτη αλλά το έχουν βαφτισμένο με adventure-ίλα και τιμολογιακά το κρατάνε ψηλά (ελλείψη και ανταγωνισμού).

Μακάρι η Kawasaki να εισήγαγε το Αμερικάνικο KLR 650 με το φεριγκάκι και να υπήρχε και λίγος ανταγωνισμός.

Αυτές οι μοτοσυκλέτες με συμβατικό ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικές αναρτήσεις, απλά συμβατικά φρένα και λιτό εξοπλισμό δεν νοείται να κοστίζουν 8 χιλιάρικα.

Γιατί δηλαδή η Suzuki με το Bandit έφτανε να το δίνει 6 χιλιάρικα (και παρακάτω σε προσφορές) με 4κύλινδρο μοτέρ, 86 άλογα, συμβατικά και αυτό περιφερειακά και MADE IN JAPAN Παρακαλώ..

Και έφτασε σήμερα η Yamaha Να πουλάει το MT-07 5,5 χιλιάρικα, ντάξει δουλευόμαστε νομίζω..

Άξια η Tenere, εξαιρετικό μηχανάκι, όμορφο, αξιοπιστο, ικανότατο αλλά πανάκριβο (και σαν καινούργιο και σαν μεταχειρισμένο) για μένα.

Αν το ξανασκεφτούν στη Μοτοδυναμική και το δίνουν τουλάχιστον 1000€ κάτω το ξανασυζητάμε.
Σε πολλα σημεια συμφωνω με τους mAthosalas και tc-drift
Εξηγουμαι:
Eχω πολυ λιγο οδηγησει το τενερε Και μονο δυο φορες! Αρα η γνωμη μου ισως και να μην εχει και ιδιαιτερη βαρυτητα Και τις δυο φορες ηταν σε "μαμα" κατασταση Μαλιστα την πρωτη φορα συμπτωματικα ηταν αυτο που τωρα εχει ο el-Gatto Και τις δυο φορες η μικρη δοκιμη εγινε αφου κατεβηκα απο το ΤΑ μου Το λεω αυτο οχι για να αρχισουμε τις συγκρισεις και τα tenere VS transalp αλλα γιατι το ΤΑ κατα γενικη ομολογια πλην της τεραστιας αξιοπιστιας του ειναι η απολυτη μετριοτητα παντου (και για πολλους ο λογος της μεγαλης εμπορικης του επιτυχιας) και αρα ευκολα και γρηγορα το τενερε θα μπορουσε να μου φανει πολλα σκαλια ανωτερο Τουλαχιστον στο χωμα συμφωνα και με τις υποσχεσεις που δινει η "αθλητικη" του εμφανιση
Απογοητευση! Οπως λεει και ο mAthosalas και ο tc-drift και εμενα μου φανηκε αδυναμος ο κινητηρας του Αλλα και μιας και δεν ειχα την δυνατοτητα να το οδηγησω σε ανοιχτο δρομο παρα μονο σε στριφτερο επαρχιακο και σε χωμα δεν ξερω αν ψηλα ειναι αδυναμος ο κινητηρας Παντως χαμηλα δεν! Εχω μοτοσυκλετιστικα ενηλικιωθει με μεγαλα μονοκυλινδρα (τρια ΧΤ600 '84, '89 και ενα LC4) και ηταν εκπληξη για μενα ενα μεγαλο μονοκυλινδρο να μην μπορει για πλακα να χαιρετησει τον ουρανο με απλο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου με πρωτη και στην δευτερα με κοπο ισα-ισα να ελαφρωνει το μπροστινο Μου θυμισε εντονα το ψιλιψωφιο ΧΤ600Ε των '90 Και οσο (λιγο) στη πορεια μπορεσα να ανεβασω τις στροφες τιποτα που να με κανει να σκεφτομαι τον τραπεζικο μου λογ/μο δεν συνεβη! Κανενα κλικ δεν μου εκανε και μενα οπως λεει και ο mAthosalas Ουτε και στις στροφες που το εστριψα εντυπωσιαστηκα Καλο ηταν δηλαδη δεν λεω και σταθερο αλλα εκεινο το μπροστινο οταν βουταγε πριν την στροφη και σε συνδοιασμο με το μεγαλο υψος της μοτο μου προκαλουσε συνεχως μια ανησυχια
Και ενταξει αν το επερνα δεν θα το επερνα για ασφαλτινα ταξιδια (μονοκυλινδρο γαρ) αλλα κυριως και συμφωνα με αυτο που δειχνει σταματημενο στο σταντ για τις χωματινες δυνατοτητες του Οι οποιες ομως μου φανηκαν πολυ λιγες Σε καλοπατημενο φαρδυ δασικο φλατ χωματοδρομο οπου καποια στιγμη χουφτωσα το γκαζι δεν μπορω να πω επαιξα με την ουρα να πηγαινει περα δωθε και μαζεψα και καμποσα χλμ στο κοντερ στην ευθεια Η συνεχη αισθηση πλευσης που ειχα οταν τα χλμ πλησιασαν τα 100 δεν με ενοχλησε Φανηκε οτι για τετοιους ακριβως χωματοδρομους ηταν σχεδιασμενο ΚΑΙ αυτο το μηχανακι Κατι που το επιβεβαιωσα πλεον αφου την πρωτη φορα που το οδηγησα σε χωμα ηταν σε ενα διαφορετικο τεραιν με μπολικη πετρα και καποια λουκια και λακουβες οπου εκει εκανε οτι μπορουσε για να με πεταξει κατω Και κυριος υπαιτιος για αυτο αν θυμαμαι καλα ηταν και παλι το μπροστινο Επισης ειχα λογω του υψους,και του αποτομου ψεκασμου(?) θεμα οταν χρειατηκε να παω πολυ αργα αλλα και να κανω επιτοπου μανουβρα πανω σε φυτευτες κυριως πετρες Επισης κατο μεγαλο και σε λαθος σημεια (εξατμησεις, ρεζερβουαρ) βαρος εχει δυσμενεις επῖπτωσεις σε τετοιες συνθηκες
Εν ολιγοις λοιπον θεωρω οτι ειαι μια μοτοσυκλετα ντυμενη με ενα πολυ ομορφο περιτυλιγμα το οποιο περιτυλιγμα υποσχεται αντβεντσουριες σε καθε ειδος εδαφος αλλα στην πραγματικοτητα οπροορισμος της απο την Γιαμαχα ειναι να τσουλησει σε ευκολες δασικες διαδρομες και σε κυριως δευτερευοντες και οχι ανοιχτους ασφαλτινους δρομους Και ναι μπορει καποιοι να κανουν και ταξιδι σε αυτοκινητοδρομους με αυτην ή να την βαζουν και σε μονοπατια που λεει ο λογος αλλα νομιζω οτι σχεδιαστικα και κατασκευαστικα δε κανει ουτε για δυσκολες διασχισεις στο χωμα ουτε νομιζω για υψηλες ταχυτητες σ ασφαλτινο ταξιδι
Αυτος ειναι και ο λογος που χαβαλετζιδικα και για να τσιγκλισω και λιγο τους φιλους μου STF και el-Gatto με μια δοση υπερβολης αποκαλω το συγκεκριμενο μηχανακι "απατη" Γιατι κατα την γνωμη μου μετην εμφανιση που εχει αλλα οπως βγαινει απο το εργοστασιο σχεδιασμενο και εξοπλισμενο αλλα υποσχεται και αλλα πολυ λιγοτερα ειναι ικανο να κανει!
Θα το αγοραζα? Φυσικα! Γιατι ειναι ενα πολυ ομορφο μηχανακι και με τις απαραιτητες μετατροπες-βελτιωσεις θα μου εκανε γιατην χρηση που πλεον θελω να κανω με ενα μεσαιο ον οφ Δηλαδη χαλαρες αλλα που και που σβελτες χωματινες βολτες κοντα ή και πολλα χλμ μακρυα απο το σπιτι μου Δεν υπαρχει στην Ελλαδα και σοβαρη εναλακτικη επιλογη που να με φτιαχνει και οπτικα οποτε ναι γιατι οχι Και θα το ειχα ηδη αν οταν πηρα το ΤΑ που ειχα τα χρηματα ειχε κυκλοφορησει ή κατοπιν αν δεν ειχα αποδεχτει την χρυση μετριοτητα του (βελτιωμενου) ΤΑ μου και αν ειχα τα χρηματα που πλεον δεν τα εχω για να αγορασω -και συμφωνω και εδω με τον tc-drift- ενα ακριβο μεταχειρισμενο Για καινουριο κοντα στα 8000Ε ουτε συζητηση!

Συγνωμη για το μακρυ σεντονι αλλα το διπλωσαοσο μπορουσα (ουφ κουραστηκαν τα δαχτυλα μου)
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Σε πολλα σημεια συμφωνω με τους mAthosalas και tc-drift
Εξηγουμαι:
Eχω πολυ λιγο οδηγησει το τενερε Και μονο δυο φορες! Αρα η γνωμη μου ισως και να μην εχει και ιδιαιτερη βαρυτητα Και τις δυο φορες ηταν σε "μαμα" κατασταση Μαλιστα την πρωτη φορα συμπτωματικα ηταν αυτο που τωρα εχει ο el-Gatto Και τις δυο φορες η μικρη δοκιμη εγινε αφου κατεβηκα απο το ΤΑ μου Το λεω αυτο οχι για να αρχισουμε τις συγκρισεις και τα tenere VS transalp αλλα γιατι το ΤΑ κατα γενικη ομολογια πλην της τεραστιας αξιοπιστιας του ειναι η απολυτη μετριοτητα παντου (και για πολλους ο λογος της μεγαλης εμπορικης του επιτυχιας) και αρα ευκολα και γρηγορα το τενερε θα μπορουσε να μου φανει πολλα σκαλια ανωτερο Τουλαχιστον στο χωμα συμφωνα και με τις υποσχεσεις που δινει η "αθλητικη" του εμφανιση
Απογοητευση! Οπως λεει και ο mAthosalas και ο tc-drift και εμενα μου φανηκε αδυναμος ο κινητηρας του Αλλα και μιας και δεν ειχα την δυνατοτητα να το οδηγησω σε ανοιχτο δρομο παρα μονο σε στριφτερο επαρχιακο και σε χωμα δεν ξερω αν ψηλα ειναι αδυναμος ο κινητηρας Παντως χαμηλα δεν! Εχω μοτοσυκλετιστικα ενηλικιωθει με μεγαλα μονοκυλινδρα (τρια ΧΤ600 '84, '89 και ενα LC4) και ηταν εκπληξη για μενα ενα μεγαλο μονοκυλινδρο να μην μπορει για πλακα να χαιρετησει τον ουρανο με απλο αποτομο ανοιγμα του γκαζιου με πρωτη και στην δευτερα με κοπο ισα-ισα να ελαφρωνει το μπροστινο Μου θυμισε εντονα το ψιλιψωφιο ΧΤ600Ε των '90 Και οσο (λιγο) στη πορεια μπορεσα να ανεβασω τις στροφες τιποτα που να με κανει να σκεφτομαι τον τραπεζικο μου λογ/μο δεν συνεβη! Κανενα κλικ δεν μου εκανε και μενα οπως λεει και ο mAthosalas Ουτε και στις στροφες που το εστριψα εντυπωσιαστηκα Καλο ηταν δηλαδη δεν λεω και σταθερο αλλα εκεινο το μπροστινο οταν βουταγε πριν την στροφη και σε συνδοιασμο με το μεγαλο υψος της μοτο μου προκαλουσε συνεχως μια ανησυχια
Και ενταξει αν το επερνα δεν θα το επερνα για ασφαλτινα ταξιδια (μονοκυλινδρο γαρ) αλλα κυριως και συμφωνα με αυτο που δειχνει σταματημενο στο σταντ για τις χωματινες δυνατοτητες του Οι οποιες ομως μου φανηκαν πολυ λιγες Σε καλοπατημενο φαρδυ δασικο φλατ χωματοδρομο οπου καποια στιγμη χουφτωσα το γκαζι δεν μπορω να πω επαιξα με την ουρα να πηγαινει περα δωθε και μαζεψα και καμποσα χλμ στο κοντερ στην ευθεια Η συνεχη αισθηση πλευσης που ειχα οταν τα χλμ πλησιασαν τα 100 δεν με ενοχλησε Φανηκε οτι για τετοιους ακριβως χωματοδρομους ηταν σχεδιασμενο ΚΑΙ αυτο το μηχανακι Κατι που το επιβεβαιωσα πλεον αφου την πρωτη φορα που το οδηγησα σε χωμα ηταν σε ενα διαφορετικο τεραιν με μπολικη πετρα και καποια λουκια και λακουβες οπου εκει εκανε οτι μπορουσε για να με πεταξει κατω Και κυριος υπαιτιος για αυτο αν θυμαμαι καλα ηταν και παλι το μπροστινο Επισης ειχα λογω του υψους,και του αποτομου ψεκασμου(?) θεμα οταν χρειατηκε να παω πολυ αργα αλλα και να κανω επιτοπου μανουβρα πανω σε φυτευτες κυριως πετρες Επισης κατο μεγαλο και σε λαθος σημεια (εξατμησεις, ρεζερβουαρ) βαρος εχει δυσμενεις επῖπτωσεις σε τετοιες συνθηκες
Εν ολιγοις λοιπον θεωρω οτι ειαι μια μοτοσυκλετα ντυμενη με ενα πολυ ομορφο περιτυλιγμα το οποιο περιτυλιγμα υποσχεται αντβεντσουριες σε καθε ειδος εδαφος αλλα στην πραγματικοτητα οπροορισμος της απο την Γιαμαχα ειναι να τσουλησει σε ευκολες δασικες διαδρομες και σε κυριως δευτερευοντες και οχι ανοιχτους ασφαλτινους δρομους Και ναι μπορει καποιοι να κανουν και ταξιδι σε αυτοκινητοδρομους με αυτην ή να την βαζουν και σε μονοπατια που λεει ο λογος αλλα νομιζω οτι σχεδιαστικα και κατασκευαστικα δε κανει ουτε για δυσκολες διασχισεις στο χωμα ουτε νομιζω για υψηλες ταχυτητες σ ασφαλτινο ταξιδι
Αυτος ειναι και ο λογος που χαβαλετζιδικα και για να τσιγκλισω και λιγο τους φιλους μου STF και el-Gatto με μια δοση υπερβολης αποκαλω το συγκεκριμενο μηχανακι "απατη" Γιατι κατα την γνωμη μου μετην εμφανιση που εχει αλλα οπως βγαινει απο το εργοστασιο σχεδιασμενο και εξοπλισμενο αλλα υποσχεται και αλλα πολυ λιγοτερα ειναι ικανο να κανει!
Θα το αγοραζα? Φυσικα! Γιατι ειναι ενα πολυ ομορφο μηχανακι και με τις απαραιτητες μετατροπες-βελτιωσεις θα μου εκανε γιατην χρηση που πλεον θελω να κανω με ενα μεσαιο ον οφ Δηλαδη χαλαρες αλλα που και που σβελτες χωματινες βολτες κοντα ή και πολλα χλμ μακρυα απο το σπιτι μου Δεν υπαρχει στην Ελλαδα και σοβαρη εναλακτικη επιλογη που να με φτιαχνει και οπτικα οποτε ναι γιατι οχι Και θα το ειχα ηδη αν οταν πηρα το ΤΑ που ειχα τα χρηματα ειχε κυκλοφορησει ή κατοπιν αν δεν ειχα αποδεχτει την χρυση μετριοτητα του (βελτιωμενου) ΤΑ μου και αν ειχα τα χρηματα που πλεον δεν τα εχω για να αγορασω -και συμφωνω και εδω με τον tc-drift- ενα ακριβο μεταχειρισμενο Για καινουριο κοντα στα 8000Ε ουτε συζητηση!

Συγνωμη για το μακρυ σεντονι αλλα το διπλωσαοσο μπορουσα (ουφ κουραστηκαν τα δαχτυλα μου)
Σωστος και αντικειμενικος ο konkost:ok:
 

tc-drift

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
TIGER 1050 SPORT
LC4 640
εν μερει εχεις δικιο για την τιμη του,η συγκριση τιμης ομως με το ΜΤ-7 νομιζω ειναι ακυρη.
και το WR250R εχει τα ιδια λεφτα με το τενερε (7450) ,μολις 250cc,αλλα πολυ ποιοτικο σε περιφερειακα
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι άκυρη η σύγκριση της τιμής με οποιοδήποτε άλλο μηχανάκι και οποιασδήποτε κατηγορίας..

Και τα σχόλια που κάνω είναι βάσει σπουδών και βάσει προυπηρεσίας και σε μεγάλο εργοστάσιο σε θέση ευθύνης που είχε να κάνει με τον προγραμματισμό της παραγωγής, την κοστολόγηση και την τιμολόγηση.

Αν ΄΄σπάσουμε΄΄ ένα TENERE σε κομμάτια και ένα BANDIT σε ΄΄κομμάτια΄΄ και δούμε την συνολική κοστολόγηση κατασκευής τους όποιος πιστεύει πως ένα 4κύλινδρο Made in Japan θα είναι ακριβότερο σε παραγωγή απο ένα Μονοκύλινδρο με μοτέρ Made in Italy Και δεν ξέρω πού φτιάχνεται το υπόλοιπο ας σηκώσει το χέρι!!

τί σημασία έχουν οι κατηγορίες, το κοινό που απευθύνεται και τα μαρκετινίστικα κόλπα. Εδώ έχουμε το πιο ΑΠΛΟ μηχανάκι που μπορεί να βγει απο μια γραμμη παραγωγής. Ένα μονοκύλινδρο υγρόψυκτο με αγοραστό κινητήρα απο τρίτο εργοστάσιο, ένα πλαίσιο ατσάλινο, αναρτήσεις απλές, φρένα απλά κλπ

Και απο την άλλη το παράδειγμα μου το Bandit, βάλε στη θέση του το MT07 και όποιο άλλο θες λογικά τιμολογημένο δίκυκλο και πες μου σε θέμα κοστολόγησης και προδιαγραφών αν είναι φτηνότερα ή ακριβότερα.

Άσε θα σου πω εγώ.. είναι ακριβότερα και κυρίως λόγω μοτέρ και πολυπλοκότητας αυτού.

Και πρέπει εγώ τωρα επειδή η αγορά δεν έχει ΄πολλά τέτοια μοντέλα να πληρώσω την adventure-ίλα 8 χιλιάρικα.

Σε μια μηχανή που θα χρειαστώ άλλα 2 χιλιάρικα για να την κάνω όπως πρέπει. Δεν παίζει ρε παιδιά..

Ας της έβαζαν πάνω ένα USD εμπρός βαρβάτο και πίσω ένα σωστό αμορτισέρ και ας έβαζαν και ένα μονοκύλινδρο που να βγάζει αξιοπρεπή άλογα και ένα 6άρι κιβώτιο (τα 690 βγάζουν 64 άλογα και γελάνε κλέφτικα!) και θα τα πλήρωνα τα 8 χιλιάρικα με ευχαρίστηση!

Άποψη μου, με σεβασμό σε όποιον το έχει ή το έχει πληρώσει, αλλά εγώ το βρίσκω υπερεκτιμημένο-υπερκοστολογημένο. Καλό, χρυσό, τίμιο αλλά ακριβό.

Αυτή τη στιγμή υπάρχει στο car Pegaso trail 2008 με 1400€ συζητήσιμη!! Αν το λέγαν tenere θα το πούλαγε ο άνθρωπος 4500€!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Και ενταξει αν το επερνα δεν θα το επερνα για ασφαλτινα ταξιδια (μονοκυλινδρο γαρ) αλλα κυριως και συμφωνα με αυτο που δειχνει σταματημενο στο σταντ για τις χωματινες δυνατοτητες του Οι οποιες ομως μου φανηκαν πολυ λιγες Σε καλοπατημενο φαρδυ δασικο φλατ χωματοδρομο οπου καποια στιγμη χουφτωσα το γκαζι δεν μπορω να πω επαιξα με την ουρα να πηγαινει περα δωθε και μαζεψα και καμποσα χλμ στο κοντερ στην ευθεια Η συνεχη αισθηση πλευσης που ειχα οταν τα χλμ πλησιασαν τα 100 δεν με ενοχλησε Φανηκε οτι για τετοιους ακριβως χωματοδρομους ηταν σχεδιασμενο ΚΑΙ αυτο το μηχανακι Κατι που το επιβεβαιωσα πλεον αφου την πρωτη φορα που το οδηγησα σε χωμα ηταν σε ενα διαφορετικο τεραιν με μπολικη πετρα και καποια λουκια και λακουβες οπου εκει εκανε οτι μπορουσε για να με πεταξει κατω Και κυριος υπαιτιος για αυτο αν θυμαμαι καλα ηταν και παλι το μπροστινο Επισης ειχα λογω του υψους,και του αποτομου ψεκασμου(?) θεμα οταν χρειατηκε να παω πολυ αργα αλλα και να κανω επιτοπου μανουβρα πανω σε φυτευτες κυριως πετρες Επισης κατο μεγαλο και σε λαθος σημεια (εξατμησεις, ρεζερβουαρ) βαρος εχει δυσμενεις επῖπτωσεις σε τετοιες συνθηκες
Κωστα, ναι οι αναρτησεις ειναι σχετικα ανεπαρκεις απο μαμα, με μαλακο μπροστινο και μετριας ποιοτητας αμορτισερ χωρις ρυθμιση αποσβεσης. Αλλα αυτο βεβαια συμβαινει σχεδον σε ολα τα γιαπωνεζικα της on-off κατηγοριας.

Απο την αλλη, το μηχανακι του Κωστα-Γατου με τις αναβαθμισμενες αναρτησεις ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ στο χωμα, απλα λογω στιβαρου σκελετου θελει ανοιχτο γκαζι για να περασει αερα πανω απο πετρες, ασχημα νεροφαγωματα, κλπ Οταν παει κανεις σχετικα αργα, τοτε "χοροπηδαει" γιατι νομιζω ο ακαμπτος σκελετος δεν "αποσβαινει", σε συναρτηση με τις αναρτησεις, τα φορτια που δεχεται. Αλλα οταν το οδηγει κανεις "εντουραδικα", ειναι επαναλαμβανω πολυ καλο.

Γενικα για οποιον θελει ενα γιαπωνεζικο αξιοπιστο και φιλικο travel enduro και μπορει να αποδεχτει τους περιορισμους του μονοκυλινδρου σε ασφαλτινα ταξιδια, το μηχανακι ειναι μια πολυ καλη προταση. Η αξιοπιστια του και το γεγονος οτι κραταει την τιμη του μετριαζει κατα καποιο βαθμο την ψηλη τιμη αγορας, καινουργιο ή μεταχειρισμενο.
 

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Από πότε το βάρος στο πλαίσιο σημαίνει αντοχή και ποιότητα...??
Τι σημαίνει στιβαρός σκελετός και τι σχέση έχει με το βάρος...? και από πότε ένα βελτιωμένο μηχανάκι είναι δείγμα για την γενική εικόνα της μαμά μηχανής...???
και με ποια στοιχεία το terene είναι καλό για εντουράδικη οδήγηση....???

Δεν θέλω να ρίξω λάδι στην φωτιά, ούτε να μειώσω την επιλογή κανενός... αλλά ,
από την μαμά του είναι ένα μέτριο ως άοσμο μηχανάκι για το έτος παραγωγής του...

Έκλεισε μια τρύπα στην κατηγορία που άφησε η ΚΤΜ...? ναι
Είναι καλή βάση για να γίνει σοβαρό χωμάτινο adv? υπο-προϋποθέσεις ναι....
το έχει χρησιμοποιήσει πολύ κόσμος για βάση (μέχρι και αγνωστικ;o το κάνανε)?? ναι....

Αλλά μέχρι εκεί, αν το πάρουμε από την βιτρίνα δεν λέει τίποτα σαν μηχανάκι χωμάτινων επιδόσεων...

Δεν θέλω να προσβάλω την επιλογή κανενός...
:friendship:
 
Top Bottom