Τα 177,8 στεγνά κιλά του f 800 gs, δείχνουν πως υπάρχουν περθώρια...
Η Γιαμάχα μπορούσε να προσπαθήσει περισσότερο!
Συμφωνώ με αυτό.
Κι εγώ πιστεύω οτι θα έπερεπε να έχουν προσπαθήσει περισσότερο ,ωστε να κρατήσουν το βάρος 10 κιλά κάτω.
Και ακόμα σπουδαιότερο για μένα (όπως έχω ξαναπεί) θα ήταν να προσπαθούσαν περισσότερο σχεδιαστικά ,ώστε να κρατήσουν
το κέντρο βάρους χαμηλά.
Βέβαια ,όλα αυτά σημαίνουν κόστος (βλ.την υπερτίμηση του F800) ,και μετά θα μιλάγαμε για ένα ακριβό μονοκύλινδρο.
Το προσεξα αυτο προχθες στην επιστροφη απο Μαραθωνα. Το μηχανακι εχει 116χμω κοντερισια στις 4500σαλ και απο κει και πανω με το γραναζωμα της 5ης παιρνει 10χμω ανα 500σαλ. Δηλαδη 126χμω στις 5000, 136 στις 5500 κοκ. Αρα πρεπει να δειχνει 140χμω περιπου στις 5700σαλ. Νομιζω Κωστα απο την προσφατη βολτα, τσεκαρε το και συ.
Ναί Γιώργο ,έτσι όπως τα λές είναι.(έχεις φωτογραφική μνήμη κ μπράβο σου φίλε)
Εδώ κ κανα χρόνο ,έχω μειώσει λίγο την επί τις % ρύθμιση απόκλισης στο SpeedoHealer ,απο το -13% (που χρειάζεται για να δείχνει τα απολύτως πραγματικά) στο -10% (για να βλέπω λίγα παραπάνω στο κοντέρ μπας κ κάνω λίγη οικονομία στο γκάζι)
Οπότε οι τωρινές ενδείξεις ταχύτητας ,βρίσκονται στο +3% σε σχέση με τις πραγματικές (απόκλιση μικρή-συνήθης κ απολύτως αποδεκτή)
Οπότε τα "136 στις 5500" είναι περίπου 130 πραγματικά ,και τα 140 πραγματικά ,σωστά θυμόμουν ,ότι τα έχει στις 6000στρ.
Χωρίς το SpeedoHealer βέβαια ,στις 6000στρ ,η μαμά ένδειξη είναι υπεραισιόδοξη ,δείχνοντας 156-158 κμ/ω.(απάτη που λέει κι ο κονκοςςςςςςς)
Καλά όλα αυτά και συμφωνώ πως το Tenere είναι ένα όμορφο στα μάτια μου και ικανότατο enduro Traveller.
Συγκεκριμένα το 2011 ήμουν έτοιμος να αγοράσω ένα μαύρο και για κάποιον ανεξήγητο λόγο τελευταία στιγμή έκανα πίσω, ίσως αυτή η έλλειψη δύναμης στην τότε φάση μου στοίχιζε και ήθαλα να μείνω στην κατηγορία street για μηχναή δρόμου-ταξιδίου.
Κι εμένα όμως όταν το είχα καβαλήσει μου είχε φανεί σχετικά αδύναμο και μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η έλλειψη 6ης ταχύτητας. Η μηχανή ΄΄τελειωνει΄΄ πολύ σύντομα. Και απο αναρτήσεις θέλει βελτιώσεις με το καλημέρα, είναι πλαδαρή αρκετά απο μαμά.
Σωστό. Επίσης το'χω γράψει οτι το μηχανάκι φωνάζει για 6η.
Μια διαφορετική κλιμάκωση σχέσεων + μια 6η στο σασμάν ,θα το έκανε πολύ καλύτερο.
Όλα αυτά όμως θα ήταν αποδεκτά εάν και εφόσον 8 ολόκληρα χρόνια μετά την παρουσίαση της η Yamaha την προίκιζε με μια δελεαστική τιμή. Στα 8 χιλιάρικα όμως με ABS για μένα δεν θεωρείται ένα εργαλείο εργάτης και πολυμορφικό για τον μέσο αναβάτη αλλά το έχουν βαφτισμένο με adventure-ίλα και τιμολογιακά το κρατάνε ψηλά (ελλείψη και ανταγωνισμού).
Μακάρι η Kawasaki να εισήγαγε το Αμερικάνικο KLR 650 με το φεριγκάκι και να υπήρχε και λίγος ανταγωνισμός.
Αυτές οι μοτοσυκλέτες με συμβατικό ατσάλινο πλαίσιο, συμβατικές αναρτήσεις, απλά συμβατικά φρένα και λιτό εξοπλισμό δεν νοείται να κοστίζουν 8 χιλιάρικα.
Γιατί δηλαδή η Suzuki με το Bandit έφτανε να το δίνει 6 χιλιάρικα (και παρακάτω σε προσφορές) με 4κύλινδρο μοτέρ, 86 άλογα, συμβατικά και αυτό περιφερειακά και MADE IN JAPAN Παρακαλώ..
Και έφτασε σήμερα η Yamaha Να πουλάει το MT-07 5,5 χιλιάρικα, ντάξει δουλευόμαστε νομίζω..
Άξια η Tenere, εξαιρετικό μηχανάκι, όμορφο, αξιοπιστο, ικανότατο αλλά πανάκριβο (και σαν καινούργιο και σαν μεταχειρισμένο) για μένα.
Αν το ξανασκεφτούν στη Μοτοδυναμική και το δίνουν τουλάχιστον 1000€ κάτω το ξανασυζητάμε.
Κρατάει τιμή ,γιατί παίζει μπάλα μόνο του στην κατηγορία των σύγχρονων μονοκύλινδρων travell OnOff ,με πολυχρηστικές δυνατότητες που κανένα άλλο σημερινό μονοκύλινδρο δεν έχει μαζεμένες.
Σύγκριση με το ΚΛΡ ,θα μπορούσε να γίνει μόνο στο χώμα και για έναν αναβάτη.
ΑΝ όμως το ΚΛΡ δεχόταν επεμβάσεις τέτοιες ωστε να περνάει προδιαγραφές ρύπων ,να είσαι σίγουρος οτι θα ήταν πλέον ασθενέστερο-βαρύτερο-κ ακριβότερο.
Γι'αυτό κ δεν αξίζει τον κόπο να μπεί σε αυτή τη διαδικασία η Καβα.
Συγκρίσεις με Bandit & MT07 είναι άτοπες γιατί είναι εντελώς διαφορετική κατηγορία.
Οσο για την αρχική τιμή πώλησής του ,πιστεύω οτι απο την αρχή ήταν λογική ,σε σχέση με τις τιμές πώλησης καινούργιων μοτοσυκλετών.
7700 πουλιόταν αρχικά το χωρίς ΑΒΣ ,και εύκολα έπεφτε ο dealer στα 7500 ,ή σου έδινε δωράκια εξτρά.
7300 ξεστοκάρισαν τα χωρίς ΑΒΣ ,όταν βγήκε το νέο.
7950 (το οποίο πέφτει κατα την αγορά) πουλιέται τώρα καινούργιο.
Τα μεταχειρισμένα κρατάνε τιμή αναλόγως χρονολογίας κ χλμτρων.
Και κρατάνε γιατί:
1) Ποτέ δεν υπάρχουν πολλά μεταχ.προς πώληση
2) Δεν υπάρχει άλλη σύχρονη μονοκύλινδρη πρόταση στην κατηγορία.
Ακριβά όμως δεν τα λές κ πάλι ,αφού βρίσκεις κομμάτια του 2008 με 70.000χλμ στα 3300-3500 (60% κάτω απο την τιμή αγοράς)
ή 10άρια-11άρια με λίγα χλμ στα 4500-5000 (40% κάτω απο την τιμή αγοράς)