Πάντως δεν καταλαβαίνω τη λογική του να συγκρίνει κάποιος τη τιμή ενός καινούριου με ένα μεταχειρισμένο...
Κάποιος που αγοράζει καινούρια μηχανή το κάνει από φιλοσοφία, όπως αντίστοιχα και κάποιος που παίρνει μεταχειρισμένο.
Όταν λέμε πως ένα 800GS κάνει μεταχειρισμένο 8000€ πρέπει να το συγκρίνουμε με τη τιμή ενός μεταχειρισμένου Tenere στις 4500€. Και αν... πόσο θα στοιχίσει να συνεφέρεις ένα κακομεταχειρισμένο 800GS και πόσο θα στοιχίσει να συνεφέρεις ένα κακομεταχειρισμένο Tenere; Όσο και να το "ψάξεις" η στραβή μπορεί να συμβεί. Όταν βάζεις την επιλογή μεταχειρισμένου στο παιχνίδι είναι και άλλες οι σκέψεις που πρέπει ακολουθούν. Εγώ για μεταχειρισμένο δε δίνω 8000€ με τίποτα, προτιμώ να περιμένω και να δώσω 3000€ περισσότερα και να το πάρω καινούριο και να ξέρω πως για τα επόμενα 5 χρόνια θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τώρα, αν το Tenere είχε το πακέτο του 690 σε κινητήρα/αναρτήσεις τότε το Tenere δε θα ήταν πλέον αυτό που είναι σήμερα, ενώ την ίδια στιγμή θα είχε σβήσει από τον χάρτη το 690 R. Δεν το λέω υποτιμητικά, εννοώ πως τα εργοστάσια και οι σχεδιαστές πάντα προσπαθούν να "κλείνουν" τις τρύπες που αφήνει ο ανταγωνισμός. Τα έγραψε πολύ ωραία και ο Γάτος παραπάνω, 690 και Tenere δεν συγκρίνονται, εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες!
Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας
Κάποιος που αγοράζει καινούρια μηχανή το κάνει από φιλοσοφία, όπως αντίστοιχα και κάποιος που παίρνει μεταχειρισμένο.
Όταν λέμε πως ένα 800GS κάνει μεταχειρισμένο 8000€ πρέπει να το συγκρίνουμε με τη τιμή ενός μεταχειρισμένου Tenere στις 4500€. Και αν... πόσο θα στοιχίσει να συνεφέρεις ένα κακομεταχειρισμένο 800GS και πόσο θα στοιχίσει να συνεφέρεις ένα κακομεταχειρισμένο Tenere; Όσο και να το "ψάξεις" η στραβή μπορεί να συμβεί. Όταν βάζεις την επιλογή μεταχειρισμένου στο παιχνίδι είναι και άλλες οι σκέψεις που πρέπει ακολουθούν. Εγώ για μεταχειρισμένο δε δίνω 8000€ με τίποτα, προτιμώ να περιμένω και να δώσω 3000€ περισσότερα και να το πάρω καινούριο και να ξέρω πως για τα επόμενα 5 χρόνια θα έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Τώρα, αν το Tenere είχε το πακέτο του 690 σε κινητήρα/αναρτήσεις τότε το Tenere δε θα ήταν πλέον αυτό που είναι σήμερα, ενώ την ίδια στιγμή θα είχε σβήσει από τον χάρτη το 690 R. Δεν το λέω υποτιμητικά, εννοώ πως τα εργοστάσια και οι σχεδιαστές πάντα προσπαθούν να "κλείνουν" τις τρύπες που αφήνει ο ανταγωνισμός. Τα έγραψε πολύ ωραία και ο Γάτος παραπάνω, 690 και Tenere δεν συγκρίνονται, εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες!
Στάλθηκε από συσκευή τηλεπικοινωνίας