"Για μιά ζωή..." VS "όλη μας η ζωή είναι στιγμές"

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Παλιο,κλασσικο,θα μπορει παντα να επισκευαζεται......και παντα θα κατουριεσαι απανω σου οταν θα ανοιγεις το γκαζι.

RD 350
Μια ευγενική χορηγία του γραφείου τελετών Μπούκουρας;
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Μια ευγενική χορηγία του γραφείου τελετών Μπούκουρας;
χαχα,καπως ετσι.
Επισης εχει και το μπονους:Αν τελικα επιζησεις εχεις γινει πραγματικα καλος.(ο τονος στο ο ,για να σε προλαβω)
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ολα εχουν τη χαρη τους, αλλα καθενμοτοσυλλογη οφειλει να εχει μερικα κομματια bombproof. Τωρα για να τα εχεις μεχρι τα γεραματα, γιατι θες να εχεις ενα οχημα αποδρασης σε περιπτωση αποκαλυψης, ο καθενας οπως το βλεπει. Αλλα ενα οχημα με μανιβελα ιδανικα και καρμπς, πρεπει να υπαρχει, εστω και σκεπασμενο καπου. Εξαλλου, μολις το ξεσκεπασεις, το πιθανοτερο ειναι να παρει με την πρωτη.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Κατι στο οποιο ο -φτου- γνωστος ιντερνετικος ασχετοπουλος που ανακαλυψε τα μηχανακια τωρα εχει δικιο ειναι πως τα παλιοτερα μηχανακια μπορουν να ειναι τρομερα φαν του ραιντ. Εχω ενα χλ500ρ το οποιο παιζει να ειναι 50 κιλα λιγοτερο απο οποιοδηποτε 1κ, το νιωθεις και 50 κιλα λιγοτερο στην οδηγηση, και ειναι απιστευτα διασκεδαστικο στο καβαλημα. Το μεγαλυτερο προβλημα με τις μοτο σημερα, ειναι οτι δεν εξελιχθηκαν απλως, αλλα εγιναν διαφορετικες, ενω το κενο πισω που αφησαν εχει μεινει εκει. Οποτε οσοι θελουν μικρα αξιοπιστα εντουρακια, σπορτ μηχανακια 250/400 κυβικα κλπ πλεον δεν εχουν επιλογες, μιας και η αγορα τα εχει κανει ολα ειτε σκουτερ, ειτε μεγκα ον-ον.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αυτή την οπτική έχω κ εγώ...ξέρω ότι το κουλούρι θα υπάρχει πάντα στην αυλή...είναι τόσο απλό που ότι να χρειαστεί φτιάχνεται..αν έρθει κ άλλη μηχανή ακόμα καλύτερα...

Το πρόβλημα με τις σύγχρονες μότο είναι τα πολλά ηλεκτρονικά που συνήθως βγάζουν ζημιές κ δύσκολα βρίσκεις η μπορείς να μαστορεψεις..

Όπως λέει κ ο φίλος Μαριολοπουλος με την μεγάλη συλλογή κλασικών...για τις μηχανές μου όσο ζω έχω επάρκεια ανταλλακτικών...για τις σύγχρονες μότο δεν ξέρω αν θα μπορείς να τις συντηρείς αλλά δεν έχω τέτοιες..!!!!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το πρόβλημα με τις σύγχρονες μότο είναι τα πολλά ηλεκτρονικά που συνήθως βγάζουν ζημιές κ δύσκολα βρίσκεις η μπορείς να μαστορεψεις..
Ενώ να ξεπρεσαρεις ενα στροφαλο ας πούμε
ειναι ευκολη δουλεια. Ή το να μετρήσεις τις ανοχές ενός κυλίνδρου.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Ενώ να ξεπρεσαρεις ενα στροφαλο ας πούμε
ειναι ευκολη δουλεια. Ή το να μετρήσεις τις ανοχές ενός κυλίνδρου.

Οι συγχρονες μοτο θα εχουν μαζι με αυτα τα προβληματα, ενα σωρο ακομα περισσοτερα. Επισης το να κανεις δουλειες σε μοτερ ειναι αρκετα απλο ειτε με εργαλεια και γνωση, ειτε απλα να πας σε ενα απλο ρεκτιφιε να το κανει απλα και οικονομικα για σενα.
 

Turtle

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Transalp 650 05
Περνώντας τα χρόνια έχουμε μπει στην εποχή της εξειδίκευσης και της πολυπλοκότητας των μηχανημάτων που χρησιμοποιούμε. Για κάθε τι υπάρχει ο ειδικός που θα μας πει αν φτιάχνεται ή αν το πετάμε. Δύσκολα πλέον βάζεις χέρι στην όποια συσκευή. Το ίδιο ισχύει και με τα μηχανάκια. Πριν λίγα χρόνια έψαχναν όλοι επιδόσεις που κατα συντριπτική πλειονότητα δεν θα αξιοποιούσαν ποτέ. Πλέον εκτός από επιδόσεις ψάχνουν και ασφάλεια (δεν το λέω για κακό) γεμίζοντας τις μοτοσικλέτες ηλεκτρονικά βοηθήματα που δυστυχώς δύσκολα επισκευάζονται και θέλουν αλλαγή. Είναι η νοοτροπία της εποχής αυτή. Χάλασε; Στα σκουπίδια και θα πάρουμε άλλο. Δεν είναι τυχαίο ότι παλαιότερα στα μανουαλ που συνόδευαν το όχημα λέγανε πως θα ρυθμίσεις βαλβίδες ενώ τώρα πως θα βγάλεις το Σταντ.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Επισης το να κανεις δουλειες σε μοτερ ειναι αρκετα απλο ειτε με εργαλεια και γνωση, ειτε απλα να πας σε ενα απλο ρεκτιφιε να το κανει απλα και οικονομικα για σενα.
Το ιδιο "απλές" είναι και οι δουλειές στα ηλεκτρολογικά. Όπως είπες το ζητημα ειναι η γνωση και τα κατάλληλα εργαλεια.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Το ιδιο "απλές" είναι και οι δουλειές στα ηλεκτρολογικά. Όπως είπες το ζητημα ειναι η γνωση και τα κατάλληλα εργαλεια.

Δεν ειναι καθολου το ιδιο ''απλες'' οι επισκευες στα ηλεκτρονικα. Τα περισσοτερα πλεον ειναι μη επισκευασιμα, δεν εχεις καν προσβαση αν δεν χρησιμοποιησεις τρυπανια/πριονια, τροχους κλπ και οταν μιλαμε για χαλασμενα ολοκληρωμενα και οχι για απλα ηλεκτρονικα που μια αντικατασταση ενος πυκνωτη η μιας διοδου ειναι απλη διαδικασια, τοτε απλα η συσκευη παει για ανακυκλωση. Ειναι σαν να λεμε οτι η κεφαλη η ο κυλιδρος ειναι ραμμενα με το καρτερ, οποτε δε μπορεις να τα βγαλεις καν για να κανεις την επισκευη σου. Οσοι εχουν συχρονα αυτοκινητα, πιθανοτατα θα εχει χρειαστει να δουν ποσο κανει η αντικατασταση ενος φαναριου με εγκεφαλο, ενος μηχανισμου παραθυρου που ειναι κωδικοποιημενος, η μιας πλακετας κιβωτιου που οταν χαλασει κοστιζει οσο ενα μικρο μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Προφανως δεν υπαρχει συγκριση στην επισκευη του ενος και του αλλου. Και το τρεντ των μοτοσυκλετων σημερα πηγαινει προς τα εκει.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι ότι χαλάνε.

Είναι ότι όταν χαλάσουν, που τίποτα δεν ζει για πάντα, μετά από κάποια ηλικία απλά δεν τις φτιάχνεις.

Πχ, πες ότι χαλάει η ταμπλέτα. Δεν θες πια ταμπλέτα, να βάλεις ένα απλό οργανακι LCD γιατί δεν έχεις που να το συνδέσεις
Συνεχίστε να μιλάτε έτσι για τα χρεπια και βλέπω να πουλάνε τα XLR πιο ακριβά από 690
Συνεχιστε
Έχει φροντίσει το εμαρσιντι ήδη, τα πριόνια έχουν πάρει φωτιά
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Συνεχίστε να μιλάτε έτσι για τα χρεπια και βλέπω να πουλάνε τα XLR πιο ακριβά από 690
Συνεχιστε
... σιγα μην ξεπερασουν και τα crypton x
:ha
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Συνεχίστε να μιλάτε έτσι για τα χρεπια και βλέπω να πουλάνε τα XLR πιο ακριβά από 690
Συνεχιστε

Αυτο εχει να κανει με την ελλειψη ενημερωσης, παιδειας και εγκεφαλικων κυτταρων. Υπαρχουν αρκετες αγγελιες σε ευρωπαικο επιπεδο με μηχανακια παλια, σε αψογη κατασταση, με εναν η δυο ιδιοκτητες το πολυ που αξιζουν αυτα τα λεφτα, δεδομενης της σπανιοτητας. Ο μεσος φιδεμπορας ελληνας μαρσιτσι καρ.γρ νομιζει οτι θα πουλησει τα φυκια του για μεταξωτες κορδελες, και ζηταει οτι του κατεβει στο κεφαλι για το καθε χρεπι που εχει περασει απο 500 ατομα, εχει λυθει/δεθει απο αλλους 500 ασχετους, και ειναι πιο μαιμου απο τα ΟΕΜ ανταλλακτικα του αλιεξπρες. Εχουν δε, κατακλησει την αγορα χρεπια παπια που βαφτηκαν στον μπογιατζη της γειτονιας, τογελος racing γιατι τα πραγματα του σαρακακη ειναι (ηλιθιωδως) απλησιαστα, στα 2-3 χιλιαρικα, για γνωστες, οι τζαμπατζιδες μην ενοχλατε.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
[
Δεν ειναι καθολου το ιδιο ''απλες'' οι επισκευες στα ηλεκτρονικα. Τα περισσοτερα πλεον ειναι μη επισκευασιμα, δεν εχεις καν προσβαση αν δεν χρησιμοποιησεις τρυπανια/πριονια, τροχους κλπ και οταν μιλαμε για χαλασμενα ολοκληρωμενα και οχι για απλα ηλεκτρονικα που μια αντικατασταση ενος πυκνωτη η μιας διοδου ειναι απλη διαδικασια, τοτε απλα η συσκευη παει για ανακυκλωση. Ειναι σαν να λεμε οτι η κεφαλη η ο κυλιδρος ειναι ραμμενα με το καρτερ, οποτε δε μπορεις να τα βγαλεις καν για να κανεις την επισκευη σου. Οσοι εχουν συχρονα αυτοκινητα, πιθανοτατα θα εχει χρειαστει να δουν ποσο κανει η αντικατασταση ενος φαναριου με εγκεφαλο, ενος μηχανισμου παραθυρου που ειναι κωδικοποιημενος, η μιας πλακετας κιβωτιου που οταν χαλασει κοστιζει οσο ενα μικρο μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Προφανως δεν υπαρχει συγκριση στην επισκευη του ενος και του αλλου. Και το τρεντ των μοτοσυκλετων σημερα πηγαινει προς τα εκει.
Παρεμπιπτόντως η αντικατασταση σε διοδους, πυκνωτές και ολοκληρωμένα γίνεται με τον ιδιο τροπο...Το εγραψα και πριν. Αμα έχεις τα σωστα εργαλεια και ξερεις τι κάνεις μια χαρά απλές είναι οι επισκευές στα ηλεκτρονικά.

Ο περισσότερος ομως κοσμος βλεπει πλακετα και πιάνει αγιασμο, παλουκι και σκορδα.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
[
Παρεμπιπτόντως η αντικατασταση σε διοδους, πυκνωτές και ολοκληρωμένα γίνεται με τον ιδιο τροπο...Το εγραψα και πριν. Αμα έχεις τα σωστα εργαλεια και ξερεις τι κάνεις μια χαρά απλές είναι οι επισκευές στα ηλεκτρονικά.

Ο περισσότερος ομως κοσμος βλεπει πλακετα και πιάνει αγιασμο, παλουκι και σκορδα.

Γνωριζω πολυ καλα πως γινονται οι επισκευες σε πλακετες. Οταν το προβληματικο κομματι ειναι οτιδηποτε ειναι προγραμματιζομενο, καλη τυχη για την επισκευη, χωρις σχηματικα θα χρειαστει σιγουρα. Οπως και καλη τυχη να βρεις το συγκεκριμενο part.
 
Reactions: STF
Top Bottom