Μια ευγενική χορηγία του γραφείου τελετών Μπούκουρας;Παλιο,κλασσικο,θα μπορει παντα να επισκευαζεται......και παντα θα κατουριεσαι απανω σου οταν θα ανοιγεις το γκαζι.
RD 350
χαχα,καπως ετσι.Μια ευγενική χορηγία του γραφείου τελετών Μπούκουρας;
Ενώ να ξεπρεσαρεις ενα στροφαλο ας πούμεΤο πρόβλημα με τις σύγχρονες μότο είναι τα πολλά ηλεκτρονικά που συνήθως βγάζουν ζημιές κ δύσκολα βρίσκεις η μπορείς να μαστορεψεις..
Ενώ να ξεπρεσαρεις ενα στροφαλο ας πούμε
ειναι ευκολη δουλεια. Ή το να μετρήσεις τις ανοχές ενός κυλίνδρου.
Το ιδιο "απλές" είναι και οι δουλειές στα ηλεκτρολογικά. Όπως είπες το ζητημα ειναι η γνωση και τα κατάλληλα εργαλεια.Επισης το να κανεις δουλειες σε μοτερ ειναι αρκετα απλο ειτε με εργαλεια και γνωση, ειτε απλα να πας σε ενα απλο ρεκτιφιε να το κανει απλα και οικονομικα για σενα.
Το ιδιο "απλές" είναι και οι δουλειές στα ηλεκτρολογικά. Όπως είπες το ζητημα ειναι η γνωση και τα κατάλληλα εργαλεια.
Έχει φροντίσει το εμαρσιντι ήδη, τα πριόνια έχουν πάρει φωτιάΣυνεχίστε να μιλάτε έτσι για τα χρεπια και βλέπω να πουλάνε τα XLR πιο ακριβά από 690
Συνεχιστε
... σιγα μην ξεπερασουν και τα crypton xΣυνεχίστε να μιλάτε έτσι για τα χρεπια και βλέπω να πουλάνε τα XLR πιο ακριβά από 690
Συνεχιστε
Συνεχίστε να μιλάτε έτσι για τα χρεπια και βλέπω να πουλάνε τα XLR πιο ακριβά από 690
Συνεχιστε
Παρεμπιπτόντως η αντικατασταση σε διοδους, πυκνωτές και ολοκληρωμένα γίνεται με τον ιδιο τροπο...Το εγραψα και πριν. Αμα έχεις τα σωστα εργαλεια και ξερεις τι κάνεις μια χαρά απλές είναι οι επισκευές στα ηλεκτρονικά.Δεν ειναι καθολου το ιδιο ''απλες'' οι επισκευες στα ηλεκτρονικα. Τα περισσοτερα πλεον ειναι μη επισκευασιμα, δεν εχεις καν προσβαση αν δεν χρησιμοποιησεις τρυπανια/πριονια, τροχους κλπ και οταν μιλαμε για χαλασμενα ολοκληρωμενα και οχι για απλα ηλεκτρονικα που μια αντικατασταση ενος πυκνωτη η μιας διοδου ειναι απλη διαδικασια, τοτε απλα η συσκευη παει για ανακυκλωση. Ειναι σαν να λεμε οτι η κεφαλη η ο κυλιδρος ειναι ραμμενα με το καρτερ, οποτε δε μπορεις να τα βγαλεις καν για να κανεις την επισκευη σου. Οσοι εχουν συχρονα αυτοκινητα, πιθανοτατα θα εχει χρειαστει να δουν ποσο κανει η αντικατασταση ενος φαναριου με εγκεφαλο, ενος μηχανισμου παραθυρου που ειναι κωδικοποιημενος, η μιας πλακετας κιβωτιου που οταν χαλασει κοστιζει οσο ενα μικρο μεταχειρισμενο αυτοκινητο. Προφανως δεν υπαρχει συγκριση στην επισκευη του ενος και του αλλου. Και το τρεντ των μοτοσυκλετων σημερα πηγαινει προς τα εκει.
[
Παρεμπιπτόντως η αντικατασταση σε διοδους, πυκνωτές και ολοκληρωμένα γίνεται με τον ιδιο τροπο...Το εγραψα και πριν. Αμα έχεις τα σωστα εργαλεια και ξερεις τι κάνεις μια χαρά απλές είναι οι επισκευές στα ηλεκτρονικά.
Ο περισσότερος ομως κοσμος βλεπει πλακετα και πιάνει αγιασμο, παλουκι και σκορδα.