Προσπαθώντας να φέρουμε εις πέρας τη μετατροπή
Ανα-Ζητούνται:
1) Αν υπάρχει κάποιο μέλος ,που έχει μηχανουργείο ,η εργάζεται σε μηχανουργείο ,ή έχει πρόσβαση σε τόρνο ,και επιθυμεί να αναλάβει μια σχετικά απλή μετατροπή άξονα ,κ μια απλή κατασκευή ενός αποστάτη...
...ας το πεί τώρα ,ή ας σωπάσει για πάντα...
2) Αν κάποιο μέλος ,έχει ξεχασμένα σε κάποιο ράφι ,ζεύγος ελατηρίων* μπροστινού μοτό ,μεσαίου κυβισμού κ βάρους ,που δεν τα χρειάζεται ,κ του πιάνουν χώρο ,
...ας το πεί τώρα ,ή ας σωπάσει για πάντα(vol.2)...
*Εξωτερική Διάμετρος: 36-38 mm / Μήκος: 48-50 cm / Πάχος Σπείρας (+-)5 mm
Πιθανοί συμβατοί "Δότες σωθικών" -->"καλάμια" 41-43 mm
Μερσώ Μποκού
Η αναγέννηση ενός "Κυριαρχου"... Αμερικλανικου Dominator
Μια "οικονομική" λύση για πύργο: https://www.motoboxer.fr/produit/tete-de-fourche-rally-2-feux-dominator-650/ Απο τη μια ο gsmaniac με τον κυρίαρχο, απο την άλλη ο mxersraz με το Africa, καπως έτσι βρισκομαστε στο car & κοιταμε usd απο ktm για τα δικα μας....:rolleyes:
advride.gr
Ανα-Ζητούνται:
1) Αν υπάρχει κάποιο μέλος ,που έχει μηχανουργείο ,η εργάζεται σε μηχανουργείο ,ή έχει πρόσβαση σε τόρνο ,και επιθυμεί να αναλάβει μια σχετικά απλή μετατροπή άξονα ,κ μια απλή κατασκευή ενός αποστάτη...
...ας το πεί τώρα ,ή ας σωπάσει για πάντα...
2) Αν κάποιο μέλος ,έχει ξεχασμένα σε κάποιο ράφι ,ζεύγος ελατηρίων* μπροστινού μοτό ,μεσαίου κυβισμού κ βάρους ,που δεν τα χρειάζεται ,κ του πιάνουν χώρο ,
...ας το πεί τώρα ,ή ας σωπάσει για πάντα(vol.2)...
*Εξωτερική Διάμετρος: 36-38 mm / Μήκος: 48-50 cm / Πάχος Σπείρας (+-)5 mm
Πιθανοί συμβατοί "Δότες σωθικών" -->"καλάμια" 41-43 mm
Μερσώ Μποκού
Τελευταία επεξεργασία: