Ευχαριστώ! Ισχύει, είναι ακριβά τα άτιμα, οπότε το να δένεις ένα ορειβατικό στη μηχανή είναι μία καλή λύση, εφόσον σε βολέψει στο δέσιμο.Πολύ ωραίο βίντεο και πολύ κατατοπιστικό...
Η αλήθεια είναι ότι δεν τα είχα σκεφτεί όλα αυτά...
Όμως λόγω ότι και αυτά δεν είναι και φθηνά μπορείς να έχεις ένα ορειβατικό και όσο ταξιδεύεις να το δένεις στην μηχανή...
Ευχαριστώ!Πολύ ωραία παρουσίαση.
Πόσα μωβάκια έχουν πετάξει άραγε σε μηχανές - εξοπλισμούς - λοιπά hobby ?? (βάλε και το ψαροντούφεκο που κάποτε ασχολιούμουνα πολύ και τώρα τελευταία ατόνησε)Τώρα που λύσαμε τα υπόλοιπα θέματα να πω το εξής, ποτέ δεν είχα ρωτήσει (δεν είχα ενδιαφερθεί να μάθω) για τις ζώνες μέσης στα σακίδια, τις οποίες θεωρούσα βαρετό/περιττό "αξεσουάρ". Βέβαια βοηθάει σε αυτό το ότι είμαι αρκετά μεγαλόσωμος οπότε το βάρος στους ώμους με κουράζει σε μιά μεγάλη ημέρα, όχι σε σημείο που να πω ότι δεν θα κουβαλήσω μιά βαριά τσάντα αν πρέπει και σπάνια έχω καταλάβει σακίδιο να μετακινείται, επειδή είναι πάντα "τεντωμένο" με το δέσιμο στο στήθος. Η αποφόρτιση μέσω του δεσίματος χαμηλά στην λεκάνη είναι λίγο eye opener, από τα αυτονόητα που... δεν είναι και τόσο. Κάτι έμαθα τεχνικό, ευχαριστώ
Το σατανικό σενάριο τώρα, γιατί τέτοιος είσαι, είναι σακίδιο μηχανής (το'χουμε), σακίδιο φωτογραφικό μηχανής, σακίδιο πεζοπορίας, σακίδιο φωτογραφικό πεζοπορίας. Ένα μοβάκι πέταξε μακριά από το παράθυρο...
Συμφωνώ μαζί σου Γιάννη όσον αφορά τις συνδυαστικές βόλτες μοτοσυκλέτας και πεζοπορίας, καλύτερα ένα ορειβατικό δεμένο στην σχάρα. Όταν όμως η διαδρομή σου έχει να κάνει με πολλές δουλειές εντός πόλης (καβάλα-ξεκαβάλα) ή και σε μία ημερήσια απόδραση το σακίδιο πλάτης θα βολέψει γιατί όταν αφήνεις τη μηχανή μπορείς να κατέβεις και να απομακρυνθείς με όλα τα πραγματάκια πάνω σου άμεσα, χωρίς να ανοιγοκλείνεις βαλιτσάκια και να παίρνεις πράγματα στο χέρι. Το ίδρωμα στην πλάτη είναι όντως ένα θέμα το καλοκαίρι.Ωραία παρουσίαση.
Να πω και εγώ την γνώμη μου.
Προσωπικά το σακίδιο στην πλάτη για εκτός αστικού περιβάλλοντος βόλτες με την μοτοσυκλέτα δεν το θεωρώ ότι καλύτερο.
Μου φαίνεται ότι στερεί λίγο την αίσθηση ελευθερίας των κινήσεων στην οδήγηση και επιπλέον μόλις ζεστάνει λίγο ο καιρός δημιουργεί θέματα με ίδρωμα στην πλάτη λίγο ή πολύ, ότι σχεδιασμό και να έχει.
Οπότε αν έχουμε συνδυαστικές βόλτες μοτοσυκλέτας και πεζοπορίας ίσως καλύτερα είναι σακίδιο ορειβατικό και δέσιμο στην σχάρα.
Στην πόλη θεωρώ πως βολεύεται η κατάσταση με ένα ορειβατικό των 20 λίτρων.
Είναι αυτό που μας πιάνει και λέμε "έλα μωρέ σιγά την βροχή προλαβαίνω να πάω", την καβαλάμε και στον δρόμο ανοίγουν οι ουρανοί.Την έχω αραξει τώρα, κάτω από μια τέντα σουβλατζίδικου. Ευτυχώς (ή δυστυχώς) είναι κλειστό.......
Πάντως, παίζει να στάζω πιο πολύ και από την τέντα! Άλλη μια χρησιμότητα του να έχεις αδιάβροχο κινητό