Όμορφο είναι, πρώτη φορά το βλέπω τώρα στο internet, αλλά μου φαίνεται λίγο "μεσοβέζικο". Εννοώ δηλαδή ότι δεν έχει το πλεονέκτημα των ιμαντών ώμων της kriega με το σύστημα Quad lock lite που μεταβιβάζει το βάρος από τους ώμους-πλάτη στο στήθος κάτι που ενδείκνυται για την στάση σε μηχανή και από την άλλη δεν έχει φαρδιά ζώνη λεκάνης-μέσης για να παραλαμβάνει το βάρος από τον άνω κορμό όταν περπατάς. Μάλλον μέτρια θα λειτουργεί ως προς την κόπωση που προκαλεί.Καλησπέρα , για το adventure 2 της touratech , έχουμε άποψη ;; Για καθημερινή χρήση και ταξίδια με μηχανή , έλαχιστα για πεζοπορία.
Πάρτε μπατόν στις πεζοπορίες παιδιά. Διαφυλάξετε τα γόνατα σας για το μέλλον.Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τα Salomon Quest 4D 3 GTX, και τα Salewa wildfire GTX αλλά δεν με έχει απασχολήσει το θέμα "καμάρα". Όσο για μπαστουνάκια (μπατόν) τίποτα προς το παρόν.
Συμφωνώ, πρέπει να πάρω, ειδικά στις καταβάσεις τα γόνατα υποφέρουν. Είμαστε και μιας ηλικίας άλλωστε!Πάρτε μπατόν στις πεζοπορίες παιδιά. Διαφυλάξετε τα γόνατα σας για το μέλλον.
Προσωπικά αυτο που με έχει κερδίσει σε αυτό το backpack και τείνω προς τα αυτό είναι η " πατέντα" που έχει και μπαίνει το κράνος εκεί . Δυστυχώς δεν υπάρχει ενα backpack για όλες τις δραστηριότητες , νομίζω η καλύτερη λύση για πεζοπορία είναι να έχεις το ορειβατικό και να το δένεις στην ουρά της μηχανής κάπως.Όμορφο είναι, πρώτη φορά το βλέπω τώρα στο internet, αλλά μου φαίνεται λίγο "μεσοβέζικο". Εννοώ δηλαδή ότι δεν έχει το πλεονέκτημα των ιμαντών ώμων της kriega με το σύστημα Quad lock lite που μεταβιβάζει το βάρος από τους ώμους-πλάτη στο στήθος κάτι που ενδείκνυται για την στάση σε μηχανή και από την άλλη δεν έχει φαρδιά ζώνη λεκάνης-μέσης για να παραλαμβάνει το βάρος από τον άνω κορμό όταν περπατάς. Μάλλον μέτρια θα λειτουργεί ως προς την κόπωση που προκαλεί.
Από την τριβή στο περπάτημα(ανεξαρτητα αν είσαι στο βουνο, ακομα και με απλη βόλτα στην πόλη)παίζει να δημιουργεί φθορές στο εσωτερικό του κράνους ε;To ADV2 της τουρατεκ είναι "παρόμοιο" με το Kriega, δεν έχει την στήριξη μέσης που έχει το οριβατικό, είναι απλά ένα ζωνάκι για να μην φεύγει δεξιά/αριστερά όταν οδηγείς.
Οι ιμάντες που έχει για το κράνος είναι όντως βολικοί γιατί πιάνουν και στριτ κράνη και on/off, έπρεπε να είναι από μαλακό υλικό όμως.
Κάπως "περίεργη" μου φαίνεται η φάση να περπατάω με το κράνος μηχανής στην καμπούρα μου, πολύς ο όγκος και επιπλέον βάρος. Αυτό το βλέπει συνήθως κανείς σε ορειβατικά κράνη που είναι μικρά και ελαφρά κρεμασμένα στα σακίδια. Για την φθορά που λες δίκιο έχεις. Πάντως αν θέλει κάποιος να κρεμάσει το κράνος του από οποιαδήποτε σακίδιο θα το έκανε περνώντας κάπως με πατέντα έναν μικρό ιμάντα στο σακίδιό του ώστε να στηρίζεται το κράνος.Από την τριβή στο περπάτημα(ανεξαρτητα αν είσαι στο βουνο, ακομα και με απλη βόλτα στην πόλη)παίζει να δημιουργεί φθορές στο εσωτερικό του κράνους ε;
Δεν νομίζω να προορίζεται για να κάνεις τρελή διαδρομή με το κράνος εκεί, μάλλον φάση παρκάρεις και πας κάπου σε δουλειά. Το αν θα κάνει ζημιά εξαρτάται από το κράνος και την κίνηση.Από την τριβή στο περπάτημα(ανεξαρτητα αν είσαι στο βουνο, ακομα και με απλη βόλτα στην πόλη)παίζει να δημιουργεί φθορές στο εσωτερικό του κράνους ε;
Δεν έχεις άδικο, προκειμένου να έχεις και τα δύο σου χέρια ελεύθερα για να πας και να κάνεις μια δουλειά, είναι σίγουρα βολικό.Δεν νομίζω να προορίζεται για να κάνεις τρελή διαδρομή με το κράνος εκεί, μάλλον φάση παρκάρεις και πας κάπου σε δουλειά. Το αν θα κάνει ζημιά εξαρτάται από το κράνος και την κίνηση.
Ωραίο! Όντως το λαστιχάκι δεν φαίνεται να ταλαιπωρείται πολύ.Το αστείο είναι ότι ακόμα δεν έχω δοκιμάσει να δέσω το κράνος.
Στο σακκιδιο του Λίντλ έχει δίχτυ που πιάνει κράνος, όχι φουλ φέις, αλλά χωράει και μέσα, είχα φέρει το τελευταίο μου hjc από Αγγλία έτσι μαζί με τα ρούχα.
εδιτ
έτσι πιάνει, πιέζει τα μαξιλάρια αλλά φαίνεται πως όχι (πολύ) το λαστιχάκι που σφραγίζει την ζελατίνα.
Να σου πω την αλήθεια σκεφτόμουν να συμπεριλάβω και αυτήν την κατηγορία σακιδίων στο βίντεο και να βάλω ένα μικρό και μεγάλο της lowepro που έχω αλλά πήγαινε μακριά η δουλειά και τα άφησα απ' έξω. Ίσως σε κάποιο επόμενο.Το ίδιο ισχύει και για τα backpack για φωτογραφικό εξοπλισμό. Στο μάτι μπορεί να φαινονται ιδια ομως εχουν πολλες και σημαντικες διαφορες.
Ευχαριστώ Κώστα! Χαίρομαι που διαβάζω στο σχόλιό σου ότι πηγαίνεις παζοπορίες, δεν είμαι μόνο εγώ, γιατί στο μυαλό του κόσμου υπάρχει η εντύπωση ότι οι μηχανόβιοι πηγαίνουν παντού καβάλα στη μηχανή, ακόμα και μέχρι το περίπτερο της γειτονιάς!
Το Quad lock δεν ξέρω αν είναι τελικά πλεονεκτήμα.Όμορφο είναι, πρώτη φορά το βλέπω τώρα στο internet, αλλά μου φαίνεται λίγο "μεσοβέζικο". Εννοώ δηλαδή ότι δεν έχει το πλεονέκτημα των ιμαντών ώμων της kriega με το σύστημα Quad lock lite που μεταβιβάζει το βάρος από τους ώμους-πλάτη στο στήθος κάτι που ενδείκνυται για την στάση σε μηχανή και από την άλλη δεν έχει φαρδιά ζώνη λεκάνης-μέσης για να παραλαμβάνει το βάρος από τον άνω κορμό όταν περπατάς. Μάλλον μέτρια θα λειτουργεί ως προς την κόπωση που προκαλεί.
Ευχαριστώ Στέφανε!Μπράβο Γιάννη Moto n' Joy
Εγώ πάλι το Quad lock το βρίσκω τέλειο γιατί κάνει το σακίδιο να εφαρμόζει γάντι πάνω μου, με την προϋπόθεση βέβαια να είναι πάντα κουμπωμένο. Όσον αφορά την θέση οδήγησης, εγώ θα έλεγα ότι ψιλογέρνω μπροστά στο crosstourer μου (δεν είμαι και το πρώτο μπόι) οπότε ίσως αυτό να βοηθάει στην κατανομή του βάρους προς το στήθος. Με το μπουφάν και τις κινήσεις δεν με παιδεύει καθόλου. Τα 30 λίτρα θα ήταν πάρα πολλά, τουλάχιστον για τον δικό μου σωματότυπο, τα 20 λίτρα για ταξιδάκι μιας μέρας παλεύονται άνετα. Πάντως για δεμένο στο μηχανάκι όντως δεν κάνει, το φωτογραφικό σακίδιο δένεται πολύ σταθερά λόγω της σκληρότητάς του.Το Quad lock δεν ξέρω αν είναι τελικά πλεονεκτήμα.
Εγώ δεν το βρίσκω πρακτικό. Μπορεί να φταίει η θέση οδήγησης που στα τενερε είναι όρθια , ωστόσο το r30 που έχω δεν με βόλεψε ποτέ στην οδήγηση. Το βάρος δεν κατανέμεται όπως πρέπει, το quadlock μπερδεύει με το μπουφάν και δυσκολεύει στις κινησεις. Επίσης αν το quadlock δεν είναι κλειστό το σακίδιο δεν σταθεροποιείται με τίποτα.
Ίσως τα 30 λίτρα να είναι εξαρχής πολλά σαν διαθέσιμος χώρος για μπακπακ με την έννοια ότι το τελικο βάρος μπορεί να ειναι μεγάλο. Γι'αυτό συνήθως είναι δεμενο στη σέλα σαν λουκάνικο. Δεν ξέρω αν το δικό σου είναι έτσι, πάντως για σάκο δεμένο στο μηχανάκι θα προτιμούσα τελικα ένα ορειβατικό η ένα φωτογραφικο.