Γκάλοπ ταξιδιωτικής προτίμησης με μοτοσακό.

Σε ποιον από τους δύο κάτωθι προορισμούς θα επιλέγετε να ταξιδέψετε;

  • NordKapp

    Votes: 13 22,8%
  • Stans - Pamir Highway - Δρόμοι του μεταξιού

    Votes: 44 77,2%

  • Total voters
    57

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στα -σταν θέλει μοτοσυκλέτα που να αντέχει, να είναι αξιόπιστη και όσο γίνεται πιο απλή γιατί αν χαλάσει κάτι ΤΟΤΕ αρχίζει η περιπέτεια.
Επίσης ο επίδοξος ταξιδευτής πρέπει να ξέρει να κάνει ΧΩΜΑ, πρέπει επιπλεον να είναι σε θέση να μαστορευει και να ξέρει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα του, να μπορεί να αλλάξει λάστιχο με σαμπρέλα γιατί το τιούμπλες μπορεί να σκιστεί και άλλα πολλά.
Εν τω μεταξύ τα λέμε αυτά και στα διεθνή φόρα διαβάζεις "πήρα δίπλωμα και πήγα BAM road" και οκ, όσο να'ναι...
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
gsa 1150
Ε καλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα... αν δεις τα ποστ τους, πέρασαν ταλαιπωρία ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ διαστάσεων, άπειρες παράμετροι - που όχι δε λύθηκαν μόνο με μερικά καρφιά στα λάστιχα.
Η πρόθεσή μου δεν ήταν να ισοπεδώσω τίποτα. Επειδή διάβασα παραπάνω προτροπές για νόρντκαπ χειμώνα μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι είναι κάτι εφικτό από τον μέσο - καθημερινό αναβάτη. Όμως, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά ξεφεύγει από τις δυνατότητες του μέσου - καθημερινού αναβάτη και πάει σε (πολύ πιο) χαρντ κορ καταστάσεις.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Η ταπεινή μου άποψη είναι πως όλα είναι υποκειμενικά.
Για μένα είναι χαρντ κορ να οδηγήσω πχ το αυτοκίνητο Αθήνα-Χαλκίδα υπο καταρακτώδη βροχή, αυτή που δεν προλαβαίνουν οι γυαλοκαθαριστήρες να καθαρίσουν γιατι δε βλέπω και φοβάμαι.
Αυτό όμως δεν κάνει την όποια περιπέτεια μου με μηχανή, σε συνθήκες happy sailing - γιατί με τέτοιες θέλω να οδηγάω, υποδυέστερη από του άλλου που πά και κάνει το πιο εξτρίμ πράγμα στον κόσμο. Είμαστε όλοι διαφορετικοί.... και η σύγκριση δεν έχει νόημα.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν υπάρχει δε βγαίνει όταν έστω και ένας το έχει κάνει.
Και ο Austin Vince πέρασε το zilov gap to '95. Βέβαια τα τελευταία 100χλμ φόρτωσε το μηχανάκι στο τρένο.
1 φωτογραφία με 2 χαμογελαστούς ανθρώπους δεν περιγράφουν ακριβώς τις πραγματικές συνθήκες ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Όταν η τύχη παίζει μεγαλύτερο ρόλο σε ένα ταξίδι από ότι η δυνατότητες του οχήματος και του οδηγού τότε στην πραγματικότητα το ταξίδι δεν βγαίνει με αυτά τα μέσα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εν τω μεταξύ τα λέμε αυτά και στα διεθνή φόρα διαβάζεις "πήρα δίπλωμα και πήγα BAM road" και οκ, όσο να'ναι...
Aν η τύχη είναι με το μέρος του ταξιδευτή όλα οκ υπό προϋποθέσεις πάντα.

Όταν στραβώσει όμως κάτι με τη μοτοσυκλέτα ή όταν έρθει η κούραση που θα έρθει σε τέτοιους δρόμους τι γίνεται? Ή όταν ο καιρός δεν είναι αυτός που θα περίμενε κανείς?

(Έχω μιλήσει με αρκετά παιδιά που πήγαν προς τα εκεί.)
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Και ο Austin Vince πέρασε το zilov gap to '95. Βέβαια τα τελευταία 100χλμ φόρτωσε το μηχανάκι στο τρένο.
1 φωτογραφία με 2 χαμογελαστούς ανθρώπους δεν περιγράφουν ακριβώς τις πραγματικές συνθήκες ενός τέτοιου εγχειρήματος.
Όταν η τύχη παίζει μεγαλύτερο ρόλο σε ένα ταξίδι από ότι η δυνατότητες του οχήματος και του οδηγού τότε στην πραγματικότητα το ταξίδι δεν βγαίνει με αυτά τα μέσα.
Μασημένη τροφή δεν ταίζω κανέναν.

Παρέθεσα το λογαριασμό τους στο instagram για όποιον ενδιαφέρεται να δει και να μάθει πως το κατάφεραν.

Παίζουν και 7 επεισόδια στο YouTube με όλη την περιπέτεια τους, αρχή μέση τέλος, ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχουν πάει και άλλοι βόρειο ακρωτήρι χειμώνα, μην είσαστε απόλυτοι.
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Η πρόθεσή μου δεν ήταν να ισοπεδώσω τίποτα. Επειδή διάβασα παραπάνω προτροπές για νόρντκαπ χειμώνα μου δημιουργήθηκε η εντύπωση ότι είναι κάτι εφικτό από τον μέσο - καθημερινό αναβάτη. Όμως, με τα δικά μου μέτρα και σταθμά, αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά ξεφεύγει από τις δυνατότητες του μέσου - καθημερινού αναβάτη και πάει σε (πολύ πιο) χαρντ κορ καταστάσεις.
Δεν παίζει αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά, τον χειμώνα εκεί μόνο χειμερινά λάστιχα με καρφιά και με τον νόμο. Και το λέω γιατί το έζησα.

Το 2006 Σεπτέμβριο μήνα είμαι με την μηχανή στην πόλη Alta 250χιλ πριν το Nordkapp. Αντιλαμβάνομαι ότι έχω κλαταρισμένο πίσω λάστιχο. Κατάληξη στο ένα και μοναδικό βουλκανιζατερ της πόλης για αυτοκίνητα. Για καλή μου τύχη είχαν ένα και μοναδικό έξι ετών λάστιχο στα 300 ευρώ. Εννοείται το πείρα γιατί απλά δεν θα έβρισκα και μόνο με παραγγελία.

Το θέμα είναι ότι παρατηρούσα να βάζουν καρφιά σε τετράδες λάστιχα διαφόρων οχημάτων όπου και τα πουλούσαν. Προετοιμασία για τον βαρύ χειμώνα που εδώ φτάνει γρήγορα. Αρχές Σεπτεμβρίου και φτάνοντας Nordkapp είχε το απόλυτο 0 βαθμούς..
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Έχουν πάει και άλλοι βόρειο ακρωτήρι χειμώνα, μην είσαστε απόλυτοι.
Δεν είναι θέμα απολυτότητας το ότι δεν βγαίνει. Έγραψα και πιο πάνω ότι η διαδρομή είναι πάνω από τις δυνατότητες ενός δίκυκλου και του οδηγού. Άν εξαρτάσαι από άλλα μέσα, πχ γκρέηντερ για να ανοίξει ένα δρόμο, τότε σημαίνει ότι δεν βγαίνει. Και εγώ πρίν κάποια χρόνια που χιόνιζε πολύ τον χειμώνα έβαζα καρφιά και πήγαινα δουλειά με το μηχανάκι όταν χιόνιζε. Αλλά μόνο αφού είχε περάσει το γκρέηντερ. Ακόμα και με αμάξι, με ύψος, με λάστιχα, παίζει να αποκλειστείς για μέρες γιατί όταν το χιόνι περνάει τα 50 εκατοστά και το γκρέηντερ έχει βλάβη απλά δεν περνάς. Όπως μου έχει τύχει Γενάρη μήνα στο νησάκι Senja.

Ωραίο είναι να βλέπουμε τι κατάφεραν διάφοροι ταξιδευτές και πραγματικά μπράβο τους. Καταλαβαίνω και τον ενθουσιασμό για ένα τέτοιο εγχείρημα αλλά οι απλουστεύσεις οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
The velvet snake

Μισή μπουκιά, δίπλωμα, ατύχημα, λίγο καιρό μετά Τουρκία σόλο και φέτος Gibraltar race.

Αυτά βλέπω και μουτζωνομαι πολύ.


Και όλα τα "danger will Robinson" με υστερία και θαυμαστικά, καλή ώρα 36ωρπ ίσον όλεθρος τώρα κοντά, πάνε στο καλάθι των αχρήστων.


Εννοείται ότι αν πάθεις κάτι κακό την πάτησες, αλλά και στην Ελλάδα να το πάθεις με το ΕΣΥ των τελευταίων ετών... Αντίο ζωή.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
The velvet snake

Μισή μπουκιά, δίπλωμα, ατύχημα, λίγο καιρό μετά Τουρκία σόλο και φέτος Gibraltar race.
τα λένε αυτά, υπάρχουν και άλλοι καμμένοι :p που χρειάζονται την ελπίδα
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
gsa 1150
Δεν παίζει αν χρειάζονται λάστιχα με καρφιά, τον χειμώνα εκεί μόνο χειμερινά λάστιχα με καρφιά και με τον νόμο. Και το λέω γιατί το έζησα.

Το 2006 Σεπτέμβριο μήνα είμαι με την μηχανή στην πόλη Alta 250χιλ πριν το Nordkapp. Αντιλαμβάνομαι ότι έχω κλαταρισμένο πίσω λάστιχο. Κατάληξη στο ένα και μοναδικό βουλκανιζατερ της πόλης για αυτοκίνητα. Για καλή μου τύχη είχαν ένα και μοναδικό έξι ετών λάστιχο στα 300 ευρώ. Εννοείται το πείρα γιατί απλά δεν θα έβρισκα και μόνο με παραγγελία.

Το θέμα είναι ότι παρατηρούσα να βάζουν καρφιά σε τετράδες λάστιχα διαφόρων οχημάτων όπου και τα πουλούσαν. Προετοιμασία για τον βαρύ χειμώνα που εδώ φτάνει γρήγορα. Αρχές Σεπτεμβρίου και φτάνοντας Nordkapp είχε το απόλυτο 0 βαθμούς..
Οπότε Πάνο γίνεται σαφές ότι το νόρντκαπ με μηχανή χειμώνα δεν βγαίνει.
Ποιά η κατάλληλη περίοδος κατά τη γνώμη σου;
Ποιά η διαφορά στα λάστιχα με καρφιά και στα χειμερινά λάστιχα με καρφια;
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Λίγο θάρρος , λίγο θράσος κ έφυγες.

Έχω τρελό ταξιδιωτικό φίλου μηχανικού στα καράβια , Βολιβία - Περού - Χιλή (40 μέρες )

Το BAM το θεωρώ βαρετό, εκτός από το τελευταίο κομμάτι μετά το Ιρκούτσκ.

Επειδή ο χρόνος είναι πολύτιμος και δυσεύρετος , κάνε το πιο δύσκολο τώρα που είσαι σχεδόν νέος, άσε τα εύκολα όταν φτάσεις στην ηλικία του μανιακ.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
τα λένε αυτά, υπάρχουν και άλλοι καμμένοι :p που χρειάζονται την ελπίδα
Δεν είχε την δική σου βαρύτητα το περιστατικό. Αλλά η νοοτροπία φοβάμαι αλλά τέλος πάντων δεν πάει στο καλό... Προσπαθώ να θυμηθώ που το έχασα αυτό στον δρόμο τα τελευταία 10 χρόνια.


Στο θέμα μας. Το δεν γίνεται είναι πραγματικά πολύ σπάνιο πια. Χρόνο, χρήμα είναι το μόνο που θες.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εδώ το νορντκαπ γ@μι...τ το καλοκαίρι , γιατί να πας χειμώνα; Δεν έχεις να αποδείξεις κάτι , το κάθε ταξίδι έχει την εποχή του.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Παίδες το γκάλοπ είναι πολύ συγκεκριμένο, δε μιλάμε για ακραίες καταστάσεις.

Βλέπω ότι τα μελη προτιμούν την περιπέτεια και αυτό με χαροποιεί ιδιαιτέρως.
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Παίδες το γκάλοπ είναι πολύ συγκεκριμένο, δε μιλάμε για ακραίες καταστάσεις.

Βλέπω ότι τα μελη προτιμούν την περιπέτεια και αυτό με χαροποιεί ιδιαιτέρως.
μας είπες να σπαμαρουμε ελεύθερα
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Οπότε Πάνο γίνεται σαφές ότι το νόρντκαπ με μηχανή χειμώνα δεν βγαίνει.
Ποιά η κατάλληλη περίοδος κατά τη γνώμη σου;
Ποιά η διαφορά στα λάστιχα με καρφιά και στα χειμερινά λάστιχα με καρφια;
Γιώργο άμα έχεις πολύ τρέλα και Σανδιναβικο DNA βγαίνει και χειμώνα. Η κατάλληλη περίοδος είναι η ποιο ακριβή τους, φουλ σεζόν καλοκαίρι.

Σκέτο χειμερινά δεν οδηγάς σε δρόμο με πάγο, με καρφιά όμως ναι...
 
Top Bottom