Γκαζιέρα G2 ergo

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα.
Μήπως έχει δοκιμάσει κανείς την παρακάτω γκαζιέρα σε 990...?

 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Καλησπέρα.
Μήπως έχει δοκιμάσει κανείς την παρακάτω γκαζιέρα σε 990...?

Αν θέλεις καλή..... σιδερογροθιά, να μας το πεις ευθέως!!!! :ha
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Εγώ νόμιζα ότι λέτε για γκαζιέρα μαγειρέματος για κάμπινγκ.

Έχω και με φιάλη αερίου, και οινοπνεύματος, και βενζίνης. :D
Δεν την εχεις δοκιμάσει σε 990 :roflmao::roflmao::roflmao: οπότε....
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Τι ακριβως θα ηθελες να κανεις? Αν ψαχνεσαι να μειωσεις τα "βηξιματα" του EFI, στο smt ειχα δοκιμασει γκαζιερα progressive απο RC8...παπι εγινε. Παιζει να την εχω καπου ακομα αν την θελεις.

Τελικά προσαρμοσα την μαμα στο ευρος που ηθελα (πιο αργο τα πρωτα 20%-30% πιο γρηγορα απο 50% και πανω) με dremel και εποξικη κολα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τι ακριβως θα ηθελες να κανεις? Αν ψαχνεσαι να μειωσεις τα "βηξιματα" του EFI, στο smt ειχα δοκιμασει γκαζιερα progressive απο RC8...παπι εγινε. Παιζει να την εχω καπου ακομα αν την θελεις.

Τελικά προσαρμοσα την μαμα στο ευρος που ηθελα (πιο αργο τα πρωτα 20%-30% πιο γρηγορα απο 50% και πανω) με dremel και εποξικη κολα.
Δεν έχω κάποιο θέμα με τον ψεκασμό μιας και στο συγκεκριμένο δουλεύει εξαιρετικά.
Απλά θα ήθελα να μειώσω τον κύκλο της απο τέρμα ανοιχτό έως τέρμα κλειστό.
Θα με ενδιέφερε να μάθω για την προσαρμογή που έκανες στη δικιά της με dremel και εποξικη κόλλα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Δεν έχω κάποιο θέμα με τον ψεκασμό μιας και στο συγκεκριμένο δουλεύει εξαιρετικά.
Απλά θα ήθελα να μειώσω τον κύκλο της απο τέρμα ανοιχτό έως τέρμα κλειστό.
Θα με ενδιέφερε να μάθω για την προσαρμογή που έκανες στη δικιά της με dremel και εποξικη κόλλα.
Λογικά, κάποια "έκκεντρα" θα τα έσκαψε με το ντρεμελ, και σε κάποια άλλα θα "έδωσε" ύψος με εποξικη κόλλα!!!
Αναμένουμε λεπτομέρειες με ενδιαφέρον!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δεν έχω κάποιο θέμα με τον ψεκασμό μιας και στο συγκεκριμένο δουλεύει εξαιρετικά.
Απλά θα ήθελα να μειώσω τον κύκλο της απο τέρμα ανοιχτό έως τέρμα κλειστό.
Θα με ενδιέφερε να μάθω για την προσαρμογή που έκανες στη δικιά της με dremel και εποξικη κόλλα.
Καντο να το δοκιμάσω
Ήθελα να παίξω με γκαζιερες της domino, αλλα που να με αφήσει το σκασμένο :p
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Αυτο που εκανα εγω επισης για να μειωσω την διαδρομη αλλα απο το 40-50% και πανω ειναι να μεγαλωσω την διαμετρο χρησιμοποιωντας αν θυμαμαι εποξικη κολα τυπου στικ.

Ειναι το γκρι πανω στην μαυρη γκαζιερα.

Θα σου προτεινα επισης να αφησεις το 30-40% οπως ειναι αν θελεις να εχεις ομαλη κινηση σε χαμηλες στροφες.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ωραίο κολπακι, μπράβο :ok:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αυτο που εκανα εγω επισης για να μειωσω την διαδρομη αλλα απο το 40-50% και πανω ειναι να μεγαλωσω την διαμετρο χρησιμοποιωντας αν θυμαμαι εποξικη κολα τυπου στικ.

Ειναι το γκρι πανω στην μαυρη γκαζιερα.

Θα σου προτεινα επισης να αφησεις το 30-40% οπως ειναι αν θελεις να εχεις ομαλη κινηση σε χαμηλες στροφες.

Ωραία πατέντα.
Η πορτοκαλί είναι του RC8?
Τι δεν σε βόλεψε σε εκείνη?
Επίσης σε αυτή που έφτιαξες η ντίζα δεν είχε πρόβλημα να φύγει από τη θέση της δεδομένου ότι δεν υπάρχει οδηγός να την κρατάει?
Εάν κατάλαβα καλά στο 20-30% έσκαψες το έκκεντρο ελάχιστα και στο υπόλοιπο κομμάτι το αύξησες ώστε να μειωθεί η διαδρομή...?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Τι ακριβως θα ηθελες να κανεις? Αν ψαχνεσαι να μειωσεις τα "βηξιματα" του EFI, στο smt ειχα δοκιμασει γκαζιερα progressive απο RC8...παπι εγινε. Παιζει να την εχω καπου ακομα αν την θελεις.

Τελικά προσαρμοσα την μαμα στο ευρος που ηθελα (πιο αργο τα πρωτα 20%-30% πιο γρηγορα απο 50% και πανω) με dremel και εποξικη κολα.
xaotikos ο κύκλος από κλειστό σε τέρμα ανοιχτό μειώθηκε με τη γκαζιέρα του RC8? η άλλαξε μόνο η απόκριση?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
:spam: on
Και ξαφνικά ανακαλύπτουμε όλοι οι έχοντες 990 (και όχι μόνο) ότι δεν σπάει ο καρπός...:p:roflmao::prft::yes:

:spam:off...
 

xaotikos

Μέλος
Όνομα
ΚΙΜΩΝ
Μοτό
KTM 1290SAS
Aprilia Tuareg 660
KTM LC4 640E
Ωραία πατέντα.
Η πορτοκαλί είναι του RC8?
Τι δεν σε βόλεψε σε εκείνη?
Ναι η πορτοκαλι ειναι η progressive για το Rc8. Με το που την εβαλα θυμαμαι πως ηταν σαν να εχασα 30 αλογα...πολυ smooth ναι αλλα αψυχο. Βγηκε κατευθειαν

Επίσης σε αυτή που έφτιαξες η ντίζα δεν είχε πρόβλημα να φύγει από τη θέση της δεδομένου ότι δεν υπάρχει οδηγός να την κρατάει?
οχι γιατι στην ουσια αυτο το κομματι ειναι παντα μεσα στον οδηγο της γκαζιερας.
θα προσπαθησω να ανεβασω μια φωτογραφια απο τον Αυστραλο Kevxtx που ειχε φτιαξει βιβλιο με τις μοντες του smt/smr


Εάν κατάλαβα καλά στο 20-30% έσκαψες το έκκεντρο ελάχιστα και στο υπόλοιπο κομμάτι το αύξησες ώστε να μειωθεί η διαδρομή...?
Ακριβως. Η λογικη να γινει πιο ομαλο στα πολυ χαμηλα ανοιγματα (open loop) και πιο γρηγορο απο εκει και πανω που στην ουσια ειναι τα ανοιγματα


xaotikos ο κύκλος από κλειστό σε τέρμα ανοιχτό μειώθηκε με τη γκαζιέρα του RC8? η άλλαξε μόνο η απόκριση?
Απο κλειστο οχι, αλλα απο τη μεση και πανω ναι αρκετα. Μπορεις να συγκρινεις τα 2 προφιλ
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom