Γνήσια αναλώσιμα και ανταλλακτικά VS aftermarket... υπάρχουν τελικά διαφορές;

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα τακάκια δεν έχεις δίκιο
Δεν υπάρχουν στην αγορά η πάστα της bmw
Στα υπόλοιπα.... Ναι σε ολα
ντάξει τέτοια πάστα η αλήθεια είναι δεν υπάρχει.. Αξίζει.. Δεν προκαλεί και καούρες!



Είναι βέβαια σαν το fresh του Παρλιάρου Doc.DD 40€ το κιλό αλλά χαλάλι! Εγώ πάλι λαϊκό παιδί είμαι, θα ρίξω πάνω κανα EBC και θα φρενάρω και με ταχύτητες στην ανάγκη τί να κανς??!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ντάξει τέτοια πάστα η αλήθεια είναι δεν υπάρχει.. Αξίζει.. Δεν προκαλεί και καούρες!



Είναι βέβαια σαν το fresh του Παρλιάρου Doc.DD 40€ το κιλό αλλά χαλάλι! Εγώ πάλι λαϊκό παιδί είμαι, θα ρίξω πάνω κανα EBC και θα φρενάρω και με ταχύτητες στην ανάγκη τί να κανς??!
:ha
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
ντάξει τέτοια πάστα η αλήθεια είναι δεν υπάρχει.. Αξίζει.. Δεν προκαλεί και καούρες!



Είναι βέβαια σαν το fresh του Παρλιάρου Doc.DD 40€ το κιλό αλλά χαλάλι! Εγώ πάλι λαϊκό παιδί είμαι, θα ρίξω πάνω κανα EBC και θα φρενάρω και με ταχύτητες στην ανάγκη τί να κανς??!
Αυτό θα πει εξέλιξη.. κυρίες κ κύριοι..

Κάποτε φρεναραμε...με πόδι κάτω...κ φρένο σολα-σκαρπινι..η..σαγιονάρα διχαλο...!!!!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
ντάξει τέτοια πάστα η αλήθεια είναι δεν υπάρχει.. Αξίζει.. Δεν προκαλεί και καούρες!



Είναι βέβαια σαν το fresh του Παρλιάρου Doc.DD 40€ το κιλό αλλά χαλάλι! Εγώ πάλι λαϊκό παιδί είμαι, θα ρίξω πάνω κανα EBC και θα φρενάρω και με ταχύτητες στην ανάγκη τί να κανς??!
90 ευρώ το σετ, δεν ξέρω πόσο πιο φθηνά είναι τα ebc, abs, tkc, κλπ αδερφές εταιρείες
Αλλά κάποια μηχανάκια τα παίρνεις και για τα καλά τους τα φρένα.
Ενα άλλο παράδειγμα... Είναι σαν να παίρνεις gs και να βάζεις heidenau.. Παει η ποιότητα κύλισης ναουμε :p
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
90 ευρώ το σετ, δεν ξέρω πόσο πιο φθηνά είναι τα ebc, abs, tkc, κλπ αδερφές εταιρείες
Αλλά κάποια μηχανάκια τα παίρνεις και για τα καλά τους τα φρένα.
Ενα άλλο παράδειγμα... Είναι σαν να παίρνεις gs και να βάζεις heidenau.. Παει η ποιότητα κύλισης ναουμε :p
Δηλαδή να μη βάζουμε ρε μάστορα 50/50 ΄λάστιχα σε ονοφφ μεκανάκι για να μην χαλάσει η ποιότητα κύλισης. Άλλο πουλί μας βρήκε εδώ..!

Όσο για τις ειδικές πάστες, τις ειδικές προδιαγραφές.. Ξέρεις πολλές φορές κρατάω μικρό καλάθι σε αυτές τις ΄΄ειδικές΄΄ προδιαγραφές και τα internal info απο κάποιους μηχανικούς ειδικά εξουσιοδοτημένους. Παίζει παπάντζα full! 99% παπάντζα..

Παράδειγμα.. απο χημικό μηχανικό που σου έχω αναφέρει με βιομηχανία λαδιού οχημάτων εντός Ελλαδικού χώρου κλπ, στα έχω πει. Λάδια διαφορικού ή σασμάν δε θυμάμαι με κωδική ονομασία atp3-atp4-atp5 κλπ κλπ κλπ. Κατοχυρωμένα ονόματα προδιαγραφής απο συγκεκριμένες μάρκες (π.χ. Mercedes). ΑΑΑΑΑ φίλε στο Mercedes θα βάλεις ότι ορίζει ο κατασκευαστής λέει ο εξουσιοδοτημένος atp3 λάδι διαφορικών αλλιώς ανατίναξη, φωτιά, φθορές, seizure, total failure, catastrophic reaction κλπ κλπ. Στην πράξη.. Εμπορική ονομασία αγοράζει ελευθερα μέχρι Atp2 νομίζω και μετά τί διαφορά έχει στο atp3 που λεει ο τάδε κατασκευαστής. Τίποτα. Μια χρωστική βάζουν να το βάψουν πράσινο, χημική σύσταση ίδια. 30€ το λίτρο στην αντιπροσωπεία. Κατοχυρώνουν το όνομα και το εκμετταλεύονται εμπορικά με την πρόφαση της τεχνικής προδιαγραφής.

Εσύ αν ήσουν ο κατασκευαστής, ο ενδιάμεσος, ο εξουσιοδοτημένος δεν θα φρόντιζες να συντηρούσες κάποιους μύθους και κάποιες φήμες για να διατηρήσεις τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσοστά κέρδους σου απο το εμπόριο? Ηθική στο εμπόριο δεν υπάρχει από αρχαίων χρόνων. το ψέμα είναι το παγκόσμιο currency. Το εμπόριο βασίζεται στο ψέμα. Ολόκληροι κολοσσοί χτίστηκαν (Wish, Amazon, Alibaba, Aliexpress κλπ) με τις μισές εγγραφές τους να τάζουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

Συνεπώς.. Όπως στην Ιατρική αξία έχουν οι έρευνες, τα πειράματα, τα πορίσματα, στην μηχανολογία αξία έχουν οι τεχνικές προδιαγραφές, η τεχνολογία υλικών, ο ποιοτικός έλεγχος.

Αν εσύ υποστηρίζεις πώς η brembo κατασκευάζει τακάκια με ειδική προδιαγραφή για την BMW, εσύ πρέπει να μου το αποδείξεις (οχι εσύ προσωπικά γενικά μιλάω για αυτόν που το υποστηρίζει) με τις τεχνικές προδιαγραφές που υποστηρίζουν αυτή την θέση, τα αντίστοιχα δελτία τύπου, τις αντίστοιχες εργαστηριακές αποδείξεις. Εγώ μέχρι τότε υποστηρίζω πώς το μόνο που αλλάζει είναι η στάμπα και οι μελέτες που έχει κάνει ήδη η Brembo για να έχει κορυφαία προϊόντα απευθύνονται στην παγκόσμια πελατεία της συνολικά και όχι σε έναν εξωτερικό πελατη της (BMW) και ΑΝ υποθέσουμε πως η BMW εχει ειδική πάστα γιατί υποθέτουμε πώς αυτή είναι προσανατολισμένη στην απόδοση και όχι στην αντοχή? Γιατί να μην είναι προσανατολισμενη ως ενδειξη εταιρεικής συνείδησης να ειναι προσανατολισμένη στην οικολογική τους κατασκευή? Μπορεί η πάστα της BMW να είναι τέτοια που να εστιάζει στην δυναμική του τακακιού να βγάζει 30.000χλμ και λιγότερο στην απόλυτη απόδοση. Ένα εξάρτημα είναι πάντα ένας συμβιβασμός στην στόχευση. Δες για παράδειγμα τα λάστιχα. 10 διαφορετικές ανάγκες, αντίστοιχοι συμβιβασμοί.

Επίτηδες οι κατασκευαστές κρατάνε επι δεκαετίες επτασφράγιστα μυστικά στα Aftersales ανταλλακτικά τους γιατί το θέμα είναι καθαρά λογιστικό. πιο καλή προσφορά απο προμηθευτη. Και ικανοποιητικές τεχνικές προδιαγραφές. Όχι σίγουρα οι καλύτερες γιατί έτσι μειώνεται ο δείκτης χρέωσης/κέρδους.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω σχεδόν μισό εκατομμύριο χλμ με gs και έχω δοκιμάσει και άλλα τακάκια, ιδίως όταν έκαναν 160 ευρώ της bmw
Τα περισσότερα τα πέταξα πολύ γρήγορα...
Μεγαλύτερη απόδειξη από την πράξη δεν υπαρχει βαγγο μου
Θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έχω σχεδόν μισό εκατομμύριο χλμ με gs και έχω δοκιμάσει και άλλα τακάκια, ιδίως όταν έκαναν 160 ευρώ της bmw
Τα περισσότερα τα πέταξα πολύ γρήγορα...
Μεγαλύτερη απόδειξη από την πράξη δεν υπαρχει βαγγο μου
Θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά.
Προσοχή! Δεν είπα πώς κάθε Aftermarket τακάκι ή προϊόν είναι καλύτερο απο το εργοστασιακό. Μπορεί και στο συγκεκριμένο εξάρτημα να έδωσε ρέστα η BMW απο επιλογή.

Αυτό που θα είχε ιδιαίτερη αξία καθώς τα φρένα είναι της Brembo είναι να μας πεις αν δοκίμασες Brembo του εμπορίου και διαπίστωσες κάποια διαφορά. γιατί εγώ ας πούμε στο 800 έβαλα Brembo εμπορίου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο το φρένο (Σημειωτέον τα brembo γενικά υπάρχει μια άποψη πως αποδίδουν καλύτερα με τα δικά τους τακάκια)
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Προσοχή! Δεν είπα πώς κάθε Aftermarket τακάκι ή προϊόν είναι καλύτερο απο το εργοστασιακό. Μπορεί και στο συγκεκριμένο εξάρτημα να έδωσε ρέστα η BMW απο επιλογή.

Αυτό που θα είχε ιδιαίτερη αξία καθώς τα φρένα είναι της Brembo είναι να μας πεις αν δοκίμασες Brembo του εμπορίου και διαπίστωσες κάποια διαφορά. γιατί εγώ ας πούμε στο 800 έβαλα Brembo εμπορίου και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο το φρένο (Σημειωτέον τα brembo γενικά υπάρχει μια άποψη πως αποδίδουν καλύτερα με τα δικά τους τακάκια)
Φυσικά... Και brembo κόκκινα, Χρύσα, ροζ
Καμμια σχέση με τα μαμα
Υπόψιν ότι και η μαμά έχει επιλογή πιο φθηνών από την ακριβή σειρά.
Τεσπα..μην χαλάμε τον nunda, αν και είναι bmw και υπάρχει αυτή η σχέση και σε αυτό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Φυσικά... Και brembo κόκκινα, Χρύσα, ροζ
Καμμια σχέση με τα μαμα
Υπόψιν ότι και η μαμά έχει επιλογή πιο φθηνών από την ακριβή σειρά.
Τεσπα..μην χαλάμε τον nunda, αν και είναι bmw και υπάρχει αυτή η σχέση και σε αυτό.
Οκ, δεκτόν. τότε σύμφωνα με την εμπειρία σου η brembo έχει κάνει άλλη προδιαγραφή τακακιού για την BMW, η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που δεν έχουν καμία σχέση και δεν το έχει επικοινωνήσει με κάνέναν τρόπο, εγώ τουλάχιστον δεν μπόρεσα να βρω κάτι κάπου.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να είναι έτσι σχεδιασμένη η δαγκάνα που να συνεργάζεται απόλυτα μόνο με την συγκεκριμενη προδιαγραφή και να αφορά αυτό και το υλικό του δίσκου μάλλον και να τα κρατάνε κρυφό για να μην μπλεχτεί το όνομα της brembo σε κουβέντα περί μειωμένης απόδοσης σε aftermarket προϊόντα της. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Anyway νομίζω αυτές οι συζητήσεις μόνο καλές είναι, δεν χάνουμε κάτι.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έχω σχεδόν μισό εκατομμύριο χλμ.....
Θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά.
Σαφώς και θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά.
Θα πω όμως κάτι που πραγματικά συνέβη.
Όσοι με ξέρουν είναι ευτυχής κάτοχος ενός vw passat b6,και ο αδερφός δούλευε μέχρι πρότινος στη vw .
Εκεί λοιπόν απευθύνθηκαν κάποιοι κάτοχοι αουντι ,γκολφ κλπ ,όταν πήραν τα Μοτερια τους στα χέρια.
Η επίσημη γνωμάτευση λάθος φίλτρο λαδιού λοιπόν.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι όλα αυτά τα παιδιά ,που δώσανε ένα σεβαστό ποσό να γουστάρουν αυτό που έχουν ,ότι βάλανε κάποιο φίλτρο εκτός προδιαγραφων.
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο.
Εδώ θα ήθελα σίγουρα να ακούσω τη γνώμη του μπάρμπα Μητσιου του Χελιώτη κι ας πιάνει μόνο γιαμαχα μηχανάκια .
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Σαφώς και θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά.
Θα πω όμως κάτι που πραγματικά συνέβη.
Όσοι με ξέρουν είναι ευτυχής κάτοχος ενός vw passat b6,και ο αδερφός δούλευε μέχρι πρότινος στη vw .
Εκεί λοιπόν απευθύνθηκαν κάποιοι κάτοχοι αουντι ,γκολφ κλπ ,όταν πήραν τα Μοτερια τους στα χέρια.
Η επίσημη γνωμάτευση λάθος φίλτρο λαδιού λοιπόν.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι όλα αυτά τα παιδιά ,που δώσανε ένα σεβαστό ποσό να γουστάρουν αυτό που έχουν ,ότι βάλανε κάποιο φίλτρο εκτός προδιαγραφων.
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο.
Εδώ θα ήθελα σίγουρα να ακούσω τη γνώμη του μπάρμπα Μητσιου του Χελιώτη κι ας πιάνει μόνο γιαμαχα μηχανάκια .
Εάν τα προαναφερθέντα vw group ήταν με καδένα χρονισμού σίγουρα δεν έφταιγε το φίλτρο λαδιού... ;)
Επίσης υπήρχαν τέσσερα αυτοκίνητα με τον ίδιο κωδικό κινητήρα που είχε το προηγούμενο δικό μου αυτοκίνητο.
Και τα τρία χτύπησαν κινητήρα εξαιτίας της τρομπας λαδιού.
Αυτά είχαν αγοραστεί από Ελληνική αντιπροσωπεία.
Στο δικό μου που είχα φέρει από το εξωτερικό με γαλλικές προδιαγραφές η τρόμπα λαδιού ήταν στο σημείο που πάθαινε ζημιά διαφορετική...
Και από ότι ξέρω έχει ξεπεράσει τις 700.000 km αυτή τη στιγμή στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη...
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εάν τα προαναφερθέντα vw group ήταν με καδένα χρονισμού σίγουρα δεν έφταιγε το φίλτρο λαδιού... ;)
Επίσης υπήρχαν τέσσερα αυτοκίνητα με τον ίδιο κωδικό κινητήρα που είχε το προηγούμενο δικό μου αυτοκίνητο.
Και τα τρία χτύπησαν κινητήρα εξαιτίας της τρομπας λαδιού.
Αυτά είχαν αγοραστεί από Ελληνική αντιπροσωπεία.
Στο δικό μου που είχα φέρει από το εξωτερικό με γαλλικές προδιαγραφές η τρόμπα λαδιού ήταν στο σημείο που πάθαινε ζημιά διαφορετική...
Και από ότι ξέρω έχει ξεπεράσει τις 700.000 km αυτή τη στιγμή στα χέρια του νέου ιδιοκτήτη...
Θενο φορούσαν άλλο φίλτρο λαδιού επάνω.
Γι'αυτό και δεν αποζημιώθηκαν .
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θενο φορούσαν άλλο φίλτρο λαδιού επάνω.
Γι'αυτό και δεν αποζημιώθηκαν .
Είναι μία ωραία δικαιολογία πάντως... ;)
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
kawasaki KLX250S
Στο Nuda το service manual ορίζει πως το φίλτρο λαδιού είναι hand tighten. Δεν χρειάζεται ροπόκλειδο. Συμφωνώ ότι τα hi-flo είναι από τα καλύτερα φίλτρα της αγοράς. Τα χρησιμοποιώ χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σαφώς και θεωρητικά μπορούμε να λέμε πολλά.
Θα πω όμως κάτι που πραγματικά συνέβη.
Όσοι με ξέρουν είναι ευτυχής κάτοχος ενός vw passat b6,και ο αδερφός δούλευε μέχρι πρότινος στη vw .
Εκεί λοιπόν απευθύνθηκαν κάποιοι κάτοχοι αουντι ,γκολφ κλπ ,όταν πήραν τα Μοτερια τους στα χέρια.
Η επίσημη γνωμάτευση λάθος φίλτρο λαδιού λοιπόν.
Δεν μπορώ να φανταστώ ότι όλα αυτά τα παιδιά ,που δώσανε ένα σεβαστό ποσό να γουστάρουν αυτό που έχουν ,ότι βάλανε κάποιο φίλτρο εκτός προδιαγραφων.
Δεν υπάρχει περίπτωση ούτε μια στο εκατομμύριο.
Εδώ θα ήθελα σίγουρα να ακούσω τη γνώμη του μπάρμπα Μητσιου του Χελιώτη κι ας πιάνει μόνο γιαμαχα μηχανάκια .
Καταρχήν δεν είναι ωραίο να ειρωνεύεσαι έναν μηχανικό ο οποίος είναι μηχανικός με διαπιστευτηρια και σε αγωνιστική προετοιμασία ομαδων και εμπειρία δεκαετιών ενώ εσύ προφανώς δεν έχεις σχέση με μηχανολογικά και δεν το λέω σκοπτικα. Αν έχεις σχέση πες το να ξέρουμε σε τι επίπεδο μιλάμε.

Πάμε παρακατω,μπορείς να κάνεις απάντηση σε μένα αν είναι να ειρωνευτεις και όχι από σπόντα απάντηση αλλού θα ήταν λίγο πιο κομψό να μην μπλέκουμε άλλους. Επειδη λοιπόν ο αδερφός σου που δούλευε σε μια μονάδα vw σου είπε πως έβγαλαν εκτός εγγύησης μερικά προβληματικά πιθανως από τη μάνα τους, αγνώστου συντήρησης και προέλευσης group vag και τα έριξαν σε λάθος φίλτρο για να μην καλύψουν μια εγγύηση αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ότι συζητάμε εδώ.

Καταρχήν η λέξη λάθος που χρησιμοποιείς έχει μια μόνο έννοια. Φίλτρα εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Που σημαίνει όπως το λες πως κάποιος προφανώς τους έβαλε (αν υπάρχει ψιγμα αλήθειας σε αυτή την γνωμάτευση και δεν ειναι απλά η πρόφαση) ένα φίλτρο με διαφορετικές προδιαγραφές από αυτές του κατασκευαστή. Και εν πασεινπεριπτωσει δεν μας αναφέρεις τι μάρκα ήταν αυτά τα φίλτρα. Αν αυτοί έβαλαν επάνω κινέζικα φίλτρα αυτό τι σημαίνει? Πως έκαναν σωστά? Αλλά και σωστό να ήταν το φίλτρο από προδιαγραφές όπως θα γνωρίζεις από τους όρους της εγγύησης του κατασκευαστή, μπορεί ενδεχομένως μια εταιρεία εφόσον το όχημα είναι εντός εγγύησης και δεν συντηρείται σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο η δεν έχουν χρησιμοποιηθεί γνήσια ανταλλακτικά να επικαλεστεί αυτούς τους λόγους για να μην καλύψει την εγγύηση. Έστω αυτή την αστεία εγγύηση των 2 ετών που δίνει συνήθως το group vag.

Όταν λοιπόν εσύ ως φυσικό πρόσωπο έχεις τις αποδείξεις πως μια εταιρεία όπως η hiflo, η champion, η MAN με τζίρους εκατομμυρίων και πιστοποιήσεις από 15 φορεις και πουλάνε σε 150 χώρες, στην αυτοκίνητο βιομηχανία, στην ναυτιλία, στην αεροπλοια, στην βιομηχανία, βγάζουν φίλτρα προβληματικά, κάνε τους μια αγωγή και βγάλε χρήμα. Οι ίδιες εταιρείες εν τω μεταξύ είναι αυτές που αύριο μπορεί να προμηθευτούν την bmw αν πχ αλλάξει η συνεργασία που έχει τώρα με την mahle, εμπόριο είναι.

Αύριο κάνε μήνυση στην Castrol, στην Shell, στην amsoil, στην silkolene που δεν είναι συνεργάτες της BMW πως πουλάνε προβληματικά λάδια, μεθαύριο στην afam και την did πως πουλάνε προβληματικες αλυσίδες και αντιμεθαυριο στην Phillips και την Hella που πουλάνε προβληματικες λάμπες και από βδομάδα στην varta και την Bosch πως πουλάνε μπαταρίες εκτός προδιαγραφών. Κι εγώ συνεταιρακι στα έξοδα των δικηγόρων να βγάλουμε χρήμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Καταρχήν δεν είναι ωραίο να ειρωνεύεσαι έναν μηχανικό ο οποίος είναι μηχανικός με διαπιστευτηρια και σε αγωνιστική προετοιμασία ομαδων και εμπειρία δεκαετιών ενώ εσύ προφανώς δεν έχεις σχέση με μηχανολογικά και δεν το λέω σκοπτικα. Αν έχεις σχέση πες το να ξέρουμε σε τι επίπεδο μιλάμε.

Πάμε παρακατω,μπορείς να κάνεις απάντηση σε μένα αν είναι να ειρωνευτεις και όχι από σπόντα απάντηση αλλού θα ήταν λίγο πιο κομψό να μην μπλέκουμε άλλους. Επειδη λοιπόν ο αδερφός σου που δούλευε σε μια μονάδα vw σου είπε πως έβγαλαν εκτός εγγύησης μερικά προβληματικά πιθανως από τη μάνα τους, αγνώστου συντήρησης και προέλευσης group vag και τα έριξαν σε λάθος φίλτρο για να μην καλύψουν μια εγγύηση αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ότι συζητάμε εδώ.

Καταρχήν η λέξη λάθος που χρησιμοποιείς έχει μια μόνο έννοια. Φίλτρα εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Που σημαίνει όπως το λες πως κάποιος προφανώς τους έβαλε (αν υπάρχει ψιγμα αλήθειας σε αυτή την γνωμάτευση και δεν ειναι απλά η πρόφαση) ένα φίλτρο με διαφορετικές προδιαγραφές από αυτές του κατασκευαστή. Και εν πασεινπεριπτωσει δεν μας αναφέρεις τι μάρκα ήταν αυτά τα φίλτρα. Αν αυτοί έβαλαν επάνω κινέζικα φίλτρα αυτό τι σημαίνει? Πως έκαναν σωστά? Αλλά και σωστό να ήταν το φίλτρο από προδιαγραφές όπως θα γνωρίζεις από τους όρους της εγγύησης του κατασκευαστή, μπορεί ενδεχομένως μια εταιρεία εφόσον το όχημα είναι εντός εγγύησης και δεν συντηρείται σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο η δεν έχουν χρησιμοποιηθεί γνήσια ανταλλακτικά να επικαλεστεί αυτούς τους λόγους για να μην καλύψει την εγγύηση. Έστω αυτή την αστεία εγγύηση των 2 ετών που δίνει συνήθως το group vag.

Όταν λοιπόν εσύ ως φυσικό πρόσωπο έχεις τις αποδείξεις πως μια εταιρεία όπως η hiflo, η champion, η MAN με τζίρους εκατομμυρίων και πιστοποιήσεις από 15 φορεις και πουλάνε σε 150 χώρες, στην αυτοκίνητο βιομηχανία, στην ναυτιλία, στην αεροπλοια, στην βιομηχανία, βγάζουν φίλτρα προβληματικά, κάνε τους μια αγωγή και βγάλε χρήμα. Οι ίδιες εταιρείες εν τω μεταξύ είναι αυτές που αύριο μπορεί να προμηθευτούν την bmw αν πχ αλλάξει η συνεργασία που έχει τώρα με την mahle, εμπόριο είναι.

Αύριο κάνε μήνυση στην Castrol, στην Shell, στην amsoil, στην silkolene που δεν είναι συνεργάτες της BMW πως πουλάνε προβληματικά λάδια, μεθαύριο στην afam και την did πως πουλάνε προβληματικες αλυσίδες και αντιμεθαυριο στην Phillips και την Hella που πουλάνε προβληματικες λάμπες και από βδομάδα στην varta και την Bosch πως πουλάνε μπαταρίες εκτός προδιαγραφών. Κι εγώ συνεταιρακι στα έξοδα των δικηγόρων να βγάλουμε χρήμα.
Με το μπαρντον,προφανώς ο γραπτός λόγος παρεξηγείται
Δεν ειρωνεύτηκα ,ούτε ήταν σκοπός μου.
Όσοι με ξέρουν μπορούν να στο πουν αυτό.
Αν και απ' ότι νομίζω πιθανόν να με θυμάσαι από την εποχή του μοτοτρειλ ,που αν δεν με απατάει η μνήμη μου ,ήσουν κι εκεί.
Τεσπά ,δεν έγραψα το σχόλιο ως ειρωνευομενος ούτε εσένα ούτε τον Χελιώτη.
Αυτά από εμένα ,το παρόν θέμα το κλείνω εδώ.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με το μπαρντον,προφανώς ο γραπτός λόγος παρεξηγείται
Δεν ειρωνεύτηκα ,ούτε ήταν σκοπός μου.
Όσοι με ξέρουν μπορούν να στο πουν αυτό.
Αν και απ' ότι νομίζω πιθανόν να με θυμάσαι από την εποχή του μοτοτρειλ ,που αν δεν με απατάει η μνήμη μου ,ήσουν κι εκεί.
Τεσπά ,δεν έγραψα το σχόλιο ως ειρωνευομενος ούτε εσένα ούτε τον Χελιώτη.
Αυτά από εμένα ,το παρόν θέμα το κλείνω εδώ.
όπως είπες προφανώς ο γραπτός λόγος παρεξηγείται! Respect από μένα και καλή διάθεση εννοείται. Με ενδιαφέρει μια καλή τεχνική κουβέντα και ανταλλαγή εμπειριων? Σίγουρα. Μου αρέσει οποιαδήποτε παρεξήγηση? Σίγουρα όχι!

Καλό βραδυ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Η γνώμη μου είναι ότι υπάρχουν αλλά έχει σημασία για ποια αναλώσιμα ή ανταλλακτικά μιλάμε.

Μια μεγάλη εταιρεία μοτοσυκλετών μπορεί να ζητήσει από τη προμηθεύτρια εταιρεία κάποια συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά σε αυτά που κατασκευάζει για λογαριασμό της. Π.χ. Μεταλλικά τμήματα που κόβονται με μαχαίρια cnc που θα πάρουν το λογότυπο της μοτοσυκλετιστικής εταιρείας να είναι τα πρώτα 100 που κατασκευάζονται με τη κάθε αλλαγή μαχαιριών. Έχει να κάνει με τη μακρόχρονη ανοχή τους, με το φινίρισμα τους κτλ. Τα υπόλοιπα που θα πωλούνται ως aftermarket εταιρεία ενώ είναι ακριβώς τα ίδια έχουν κατασκευαστεί αφού τα μαχαίρια έχουν υποστεί μια φθορά έστω και ελάχιστη.
Από την άλλη δεν πιστεύω πως αυτό συμβαίνει σε αναλώσιμα ταχείας ανάλωσης όπως είναι π.χ. τα φρένα ή τα φίλτρα λαδιού. Απλά πρέπει να πάρεις παραμάσχαλα το εκάστοτε αναλώσιμο και να ανακαλύψεις ποια φίρμα και ποιος ακριβώς τύπος κρύβεται από πίσω. Η αγορά ενός "γνήσιου" αναλώσιμου σε βγάζει από αυτήν την διαδικασία και προσφέρει μια ασφάλεια αποτελέσματος αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που μπορεί να βρεθεί aftermarket αναλώσιμο που να ταιριάζει περισσότερο στη χρήση που κάνει κάποιος οπότε εκεί έχουμε και καλύτερο προϊόν για τα δικά μας δεδομένα.
Σε κάθε περίπτωση θεωρώ ότι είναι μια ρευστή κατάσταση επιλογών όπου για μια μοτοσυκλέτα να διαλέγεις πάντα τα γνήσια αναλώσιμα για μια άλλη όχι. Ή για συγκεκριμένα αναλώσιμα, να προτιμάς πάντα τα γνήσια ή αντιστρόφως τα aftermarket. Δεν υπάρχει σωστό και λάθος, μέχρι η ζωή να σου αποδείξει το αντίθετο.

Επειδή αναφέρθηκε κάτι από τον giamar περί προδιαγραφών. Είναι άλλο πράγμα κάποιος έμπορος να δίνει κάτι aftermarket που πράγματι μοιάζει με αυτό που ταιριάζει (π.χ. διαστάσεις) και είναι άλλο πράγμα η aftermarket εταιρεία να προτείνει με σαφήνεια και κάθετα ότι το αναλώσιμο της ταιριάζει στη μοτοσυκλέτα μας. Στη δεύτερη περίπτωση -ειδικά όταν μιλάμε για μεγάλες αναγνωρισμένες εταιρείες- είναι φύση αδύνατο να είναι εκτός προδιαγραφών.
Αυτή είναι η γνώμη μου και ο τρόπος με τον οποίο εγώ χειρίζομαι τα πράγματα, σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες μου. Όμως δεν αποτελούν θέσφατα, είναι προσωπικές επιλογές και οι συζητήσεις στο κάτω-κάτω είναι καλές γιατί μερικές φορές μπορεί και να παράγουν παράγουν ειδήσεις.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ωραίο θέμα Στέφανε!
Τριγύριζε κάτι αντίστοιχο στο μυαλό μου μετά τη σχετική σημερινή κουβέντα...
 
Top Bottom