90 ευρώ το σετ, δεν ξέρω πόσο πιο φθηνά είναι τα ebc, abs, tkc, κλπ αδερφές εταιρείες
Αλλά κάποια μηχανάκια τα παίρνεις και για τα καλά τους τα φρένα.
Ενα άλλο παράδειγμα... Είναι σαν να παίρνεις gs και να βάζεις heidenau.. Παει η ποιότητα κύλισης ναουμε
Δηλαδή να μη βάζουμε ρε μάστορα 50/50 ΄λάστιχα σε ονοφφ μεκανάκι για να μην χαλάσει η ποιότητα κύλισης. Άλλο πουλί μας βρήκε εδώ..!
Όσο για τις ειδικές πάστες, τις ειδικές προδιαγραφές.. Ξέρεις πολλές φορές κρατάω μικρό καλάθι σε αυτές τις ΄΄ειδικές΄΄ προδιαγραφές και τα internal info απο κάποιους μηχανικούς ειδικά εξουσιοδοτημένους. Παίζει παπάντζα full! 99% παπάντζα..
Παράδειγμα.. απο χημικό μηχανικό που σου έχω αναφέρει με βιομηχανία λαδιού οχημάτων εντός Ελλαδικού χώρου κλπ, στα έχω πει. Λάδια διαφορικού ή σασμάν δε θυμάμαι με κωδική ονομασία atp3-atp4-atp5 κλπ κλπ κλπ. Κατοχυρωμένα ονόματα προδιαγραφής απο συγκεκριμένες μάρκες (π.χ. Mercedes). ΑΑΑΑΑ φίλε στο Mercedes θα βάλεις ότι ορίζει ο κατασκευαστής λέει ο εξουσιοδοτημένος atp3 λάδι διαφορικών αλλιώς ανατίναξη, φωτιά, φθορές, seizure, total failure, catastrophic reaction κλπ κλπ. Στην πράξη.. Εμπορική ονομασία αγοράζει ελευθερα μέχρι Atp2 νομίζω και μετά τί διαφορά έχει στο atp3 που λεει ο τάδε κατασκευαστής. Τίποτα. Μια χρωστική βάζουν να το βάψουν πράσινο, χημική σύσταση ίδια. 30€ το λίτρο στην αντιπροσωπεία. Κατοχυρώνουν το όνομα και το εκμετταλεύονται εμπορικά με την πρόφαση της τεχνικής προδιαγραφής.
Εσύ αν ήσουν ο κατασκευαστής, ο ενδιάμεσος, ο εξουσιοδοτημένος δεν θα φρόντιζες να συντηρούσες κάποιους μύθους και κάποιες φήμες για να διατηρήσεις τα ΤΕΡΑΣΤΙΑ ποσοστά κέρδους σου απο το εμπόριο? Ηθική στο εμπόριο δεν υπάρχει από αρχαίων χρόνων. το ψέμα είναι το παγκόσμιο currency. Το εμπόριο βασίζεται στο ψέμα. Ολόκληροι κολοσσοί χτίστηκαν (Wish, Amazon, Alibaba, Aliexpress κλπ) με τις μισές εγγραφές τους να τάζουν φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Συνεπώς.. Όπως στην Ιατρική αξία έχουν οι έρευνες, τα πειράματα, τα πορίσματα, στην μηχανολογία αξία έχουν οι τεχνικές προδιαγραφές, η τεχνολογία υλικών, ο ποιοτικός έλεγχος.
Αν εσύ υποστηρίζεις πώς η brembo κατασκευάζει τακάκια με ειδική προδιαγραφή για την BMW, εσύ πρέπει να μου το αποδείξεις (οχι εσύ προσωπικά γενικά μιλάω για αυτόν που το υποστηρίζει) με τις τεχνικές προδιαγραφές που υποστηρίζουν αυτή την θέση, τα αντίστοιχα δελτία τύπου, τις αντίστοιχες εργαστηριακές αποδείξεις. Εγώ μέχρι τότε υποστηρίζω πώς το μόνο που αλλάζει είναι η στάμπα και οι μελέτες που έχει κάνει ήδη η Brembo για να έχει κορυφαία προϊόντα απευθύνονται στην παγκόσμια πελατεία της συνολικά και όχι σε έναν εξωτερικό πελατη της (BMW) και ΑΝ υποθέσουμε πως η BMW εχει ειδική πάστα γιατί υποθέτουμε πώς αυτή είναι προσανατολισμένη στην απόδοση και όχι στην αντοχή? Γιατί να μην είναι προσανατολισμενη ως ενδειξη εταιρεικής συνείδησης να ειναι προσανατολισμένη στην οικολογική τους κατασκευή? Μπορεί η πάστα της BMW να είναι τέτοια που να εστιάζει στην δυναμική του τακακιού να βγάζει 30.000χλμ και λιγότερο στην απόλυτη απόδοση. Ένα εξάρτημα είναι πάντα ένας συμβιβασμός στην στόχευση. Δες για παράδειγμα τα λάστιχα. 10 διαφορετικές ανάγκες, αντίστοιχοι συμβιβασμοί.
Επίτηδες οι κατασκευαστές κρατάνε επι δεκαετίες επτασφράγιστα μυστικά στα Aftersales ανταλλακτικά τους γιατί το θέμα είναι καθαρά λογιστικό. πιο καλή προσφορά απο προμηθευτη. Και ικανοποιητικές τεχνικές προδιαγραφές. Όχι σίγουρα οι καλύτερες γιατί έτσι μειώνεται ο δείκτης χρέωσης/κέρδους.