Γνωμες για αγορα 1150gs

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ένα καλό τεστ για την κατάσταση του μπόξερ οποιουδήποτε μπόξερ είναι η καλή κατάσταση του χώρου που βρίσκεται το φίλτρο αέρα
Αν έχει λάδια μακριά
Αν έχει χώματα κλπ μακριά
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Phoenix

Τόσα σωστά λόγια αλλά ξέχασες να πεις κάτι που λες διαρκώς και είναι το πιο σωστό απ'όλα...
Ο μανιακ έχει πάρει πάλι παρτάλι και είναι και αργος
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Το 1150 είναι ένα εργαλείο που το χαρακτηρίζει η σταθερότητα στον ανοιχτό χώρο
Κάνει ταξίδι πολύ καλύτερο από το 1200
Είναι πιο ευθύβολο και σταθερό στους πλευρικούς ανέμους στις προσπεράσεις σε μεγάλα οχήματα
Για εμένα μαζί με το 1100 είναι ένα εργαλείο τύπου Χάρλεϋ
Χαλαρά και ήρεμα
Το βάρος του το καταλαβαίνεις σε σφιχτά κομμάτια με βαλίτσες και διπλό άτομο όταν κατεβαίνεις και τα χέρια σου κρεμάνε
Αρέσκεται σε ταχύτητες 130 και λίγο παραπάνω και αν σου τύχει με την μακριά την έκτη ταχύτητα
( Δύο σασμάν ) εκεί αν είναι και ο κινητήρας λίγο πεσμένος ...υπάρχει λίγο θέμα και θα πηγαίνεις πιο τακτικά με την πεμπτη
Καίει λίγο παραπάνω όταν το κυνηγάς δεν αγαπάει τις υψηλές θερμοκρασίες όπως κάθε μποξέρ που σέβεται τον εαυτό του
Θέλει τακτικά έλεγχο βαλβίδων για να μπορεί να είναι αποτελεσματικός και λαδακια κάθε 4000 χιλιόμετρα
Προσοχή με τον αισθητήρα στροφαλου που βρίσκετε στον καθρέφτη από νερά και υγρασιες
Σίγουρα λόγο βάρους θέλει καλοσυντηρημενες αναρτήσεις
Και προσοχή διότι σε αντίθεση με το 1200 τρώει πρώτα το μπροστά λάστιχο και μετά το πίσω με ότι συνεπάγεται αυτό από θέμα στησίματος ,οδηγησης ,φρένων κλπ
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το 1150 είναι ένα εργαλείο που το χαρακτηρίζει η σταθερότητα στον ανοιχτό χώρο
Κάνει ταξίδι πολύ καλύτερο από το 1200
Είναι πιο ευθύβολο και σταθερό στους πλευρικούς ανέμους στις προσπεράσεις σε μεγάλα οχήματα
Για εμένα μαζί με το 1100 είναι ένα εργαλείο τύπου Χάρλεϋ
Χαλαρά και ήρεμα
Το βάρος του το καταλαβαίνεις σε σφιχτά κομμάτια με βαλίτσες και διπλό άτομο όταν κατεβαίνεις και τα χέρια σου κρεμάνε
Αρέσκεται σε ταχύτητες 130 και λίγο παραπάνω και αν σου τύχει με την μακριά την έκτη ταχύτητα
( Δύο σασμάν ) εκεί αν είναι και ο κινητήρας λίγο πεσμένος ...υπάρχει λίγο θέμα και θα πηγαίνεις πιο τακτικά με την πεμπτη
Καίει λίγο παραπάνω όταν το κυνηγάς δεν αγαπάει τις υψηλές θερμοκρασίες όπως κάθε μποξέρ που σέβεται τον εαυτό του
Θέλει τακτικά έλεγχο βαλβίδων για να μπορεί να είναι αποτελεσματικός και λαδακια κάθε 4000 χιλιόμετρα
Προσοχή με τον αισθητήρα στροφαλου που βρίσκετε στον καθρέφτη από νερά και υγρασιες
Σίγουρα λόγο βάρους θέλει καλοσυντηρημενες αναρτήσεις
Και προσοχή διότι σε αντίθεση με το 1200 τρώει πρώτα το μπροστά λάστιχο και μετά το πίσω με ότι συνεπάγεται αυτό από θέμα στησίματος ,οδηγησης ,φρένων κλπ

Με κάποιες μικρές αναβαθμίσεις ταξιδεύει φορτωμένο 150-160 άνετα και αρκετά οικονομικά. Η μακριά 6η είναι όντως θέμα αλλά στην εθνική το βοηθάει πάρα πολυ στο ταξίδι. Το δικό μου έχει περάσει τα 200 κοντεράτα με τριβαλιτσο και δεν είχε πιάσει κόκκινα σε κάποια δοκιμή - ξεκάπνισμα.
Συνήθως δεν περνάω τις 4500-5000 στροφές λόγω ροπής.

Η ανεμοκάλυψη είναι μέτρια (έχω την adventure ζελατίνα). Από φρένα είναι οκ, το abs του είναι μέτριο, ειδικά το πίσω μπαίνει εύκολα.

Στα κλειστά, φορτωμένος φουλ ποτέ δεν μου έχει κόψει τα χέρια, μόνο σε χώμα ένιωσα κούραση και μάλιστα σε μια αδιευκρίνιστη λασπωμενη βόλτα που μας είχες παει πάνω από τη Στενή.
Στους επαρχιακούς είναι πολύ ωραίο όσο φορτωμένο και να είναι.

Στην πόλη επειδή κυκλοφορω καθημερινά, ούτε με ζεσταίνει, ούτε βλέπω κάτι περίεργο απλά θέλει συνήθεια ο όγκος που σε σχέση με τα adv 1200 είναι μικρότερος. Πάντως προτιμώ να κινούμαι με το 1150 παρά με το CCM. Εντάξει αν θέλω να κατέβω Ομόνοια ντάλα μεσημέρι θα προτιμήσω το 400ρι.

Μέσα στην πόλη μου καίει από 6 ως 6.5 λίτρα στα 100. Τόσο καίει πάνω κάτω και με ταχύτητες ως τα 140-150 κοντερατα. (Το κοντέρ του κλέβει τουλάχιστον 10 km.)

Λαδακια κάθε 5.000 κάθε 10.000 και φίλτρο, βαλβίδες κάθε 20.000 και τιμές λογικές αν δεν χαλάσει κάτι γιατί τότε η ακατονόμαστη έχει ακριβά ανταλλακτικά.


Σε γενικές γραμμές είναι μπουρδέλα :)
(όταν γράφω καλά πράγματα για το 1150 κάτι χαρχαλεύει μετά. Λείπει κι μάνα μου ταξίδι να ρίξει ένα ξεμάτιασμα).
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Με κάποιες μικρές αναβαθμίσεις ταξιδεύει φορτωμένο 150-160 άνετα και αρκετά οικονομικά. Η μακριά 6η είναι όντως θέμα αλλά στην εθνική το βοηθάει πάρα πολυ στο ταξίδι. Το δικό μου έχει περάσει τα 200 κοντεράτα με τριβαλιτσο και δεν είχε πιάσει κόκκινα σε κάποια δοκιμή - ξεκάπνισμα.
Συνήθως δεν περνάω τις 4500-5000 στροφές λόγω ροπής.
Δεν είχα δει πάνω από 195κλμ και τότε είμουν 65 κιλά. Κάποια στιγμή που κυνηγούσα κάτι 1200 κόντεψα να μείνω από μπενζίνα.
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Τα 1200αρια, το ήξεραν ότι τα κυνηγούσες;; :fun
Τα 1200 άρια ήταν όλοι γρήγοροι TEO Pascalis moby κλπ ματσούκωσαν και τα φρένα, άστα Νίκο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Τα 1200 άρια ήταν όλοι γρήγοροι TEO Pascalis moby κλπ ματσούκωσαν και τα φρένα, άστα Νίκο.
Κατάλαβα..... :sneaky:
Εμείς είμαστε αναβάτες της... "φωτογραφίας", δεν κάνουμε παρέα με.... γληγορους!!! :laugh:

(Πάντως, μια φορά ξεκινήσαμε για Άγιο όρος, πέντε με έξι μηχανές. Από Αθήνα!
Όλοι οι άλλοι... γληγοροι! Δώσαμε ραντεβού στην Ουρανούπολη. Εγώ σταθερά 110-115 κλασικά. Έκανα μόνο μια στάση στη Στυλίδα για ανεφοδιασμό, και η επόμενη λίγο πριν την Ουρανούπολη. Εκεί και συναντηθήκαμε. Είχα φτάσει πρώτος (έτυχε). Βέβαια οι άλλοι, χτυπούσαν τελικές στη διαδρομή, αλλά είχαν ξεσκιστει και στις στάσεις, είτε για βενζίνες, είτε για τσιγάρο! Να τα λέμε και αυτά :happy:)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κατάλαβα..... :sneaky:
Εμείς είμαστε αναβάτες της... "φωτογραφίας", δεν κάνουμε παρέα με.... γληγορους!!! :laugh:

(Πάντως, μια φορά ξεκινήσαμε για Άγιο όρος, πέντε με έξι μηχανές. Από Αθήνα!
Όλοι οι άλλοι... γληγοροι! Δώσαμε ραντεβού στην Ουρανούπολη. Εγώ σταθερά 110-115 κλασικά. Έκανα μόνο μια στάση στη Στυλίδα για ανεφοδιασμό, και η επόμενη λίγο πριν την Ουρανούπολη. Εκεί και συναντηθήκαμε. Είχα φτάσει πρώτος (έτυχε). Βέβαια οι άλλοι, χτυπούσαν τελικές στη διαδρομή, αλλά είχαν ξεσκιστει και στις στάσεις, είτε για βενζίνες, είτε για τσιγάρο! Να τα λέμε και αυτά :happy:)
Έτσι είναι, και γω όταν είχα τα Άφρικα 750 πάντα πρώτος έφτανα, ακόμα και σε ταξίδια εκτός συνόρων ταξίδευα 120-130 αλλά σταθερά (γιατί από 140 και πάνω έκαιγε πολύ βενζίνη και λάδι).

Απλά φρόντιζα να καπνίζουν όλοι στην παρέα, σατανικό :fun.

Η μέση ωριαία είναι μυστήρια υπόθεση και μεγάλη καριόκα. Δεν συμπαθεί τις πολλές στάσεις, θέλει λίγες και καλές.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έτσι είναι, και γω όταν είχα τα Άφρικα 750 πάντα πρώτος έφτανα, ακόμα και σε ταξίδια εκτός συνόρων ταξίδευα 120-130 αλλά σταθερά (γιατί από 140 και πάνω έκαιγε πολύ βενζίνη και λάδι).

Απλά φρόντιζα να καπνίζουν όλοι στην παρέα, σατανικό :fun.

Η μέση ωριαία είναι μυστήρια υπόθεση και μεγάλη καριόκα. Δεν συμπαθεί τις πολλές στάσεις, θέλει λίγες και καλές.
Η μεγάλες ταχύτητες κουράζουν γρήγορα και θέλουν συχνές στάσεις!
Με χαμηλότερες ταχύτητες, κρατάς ένα ρυθμο, δεν κουράζεσαι και κανεις πολύ λιγότερες στάσεις!
Η χρονική διαφορά αφιξης είναι ελάχιστη!
Αυτό τουλάχιστον έχω παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με βάζετε σε σκέψεις, είναι διεθνής συνωμοσία για να στεναχωρήσετε τον gsmaniac αφού είπαμε, 160-200 μόνο, τι τα έχετε τα κυβικά και την ανεμοκάλυψη αν είναι να πηγαίνετε σαν κρίπτον 135 μαμίσιο, θα χαλάσουν τα μηχανάκια, είστε μοτοσικλετιστές εσείς τώρα, πλάκα κάνετε; Καλά η άφρικα 750 δεν πιάνει τέτοιες ταχύτητες αλλά ας κάνει ο αναβάτης πετάλι όσο μπορεί, τι να πω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η μεγάλες ταχύτητες κουράζουν γρήγορα και θέλουν συχνές στάσεις!
Με χαμηλότερες ταχύτητες, κρατάς ένα ρυθμο, δεν κουράζεσαι και κανεις πολύ λιγότερες στάσεις!
Η χρονική διαφορά αφιξης είναι ελάχιστη!
Αυτό τουλάχιστον έχω παρατηρήσει όλα αυτά τα χρόνια!
Αν κάνεις συχνά ταξίδια μεγάλα, κουράζεσαι ελάχιστα και έτσι ανεβαίνει και η μ. Ο ταχύτητας.
Αν κάνεις ένα ταξίδι τον χρόνο, λογικό είναι να χρειάζεσαι πολλές στάσεις
Όλα είναι προπονηση
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με βάζετε σε σκέψεις, είναι διεθνής συνωμοσία για να στεναχωρήσετε τον gsmaniac αφού είπαμε, 160-200 μόνο, τι τα έχετε τα κυβικά και την ανεμοκάλυψη αν είναι να πηγαίνετε σαν κρίπτον 135 μαμίσιο, θα χαλάσουν τα μηχανάκια, είστε μοτοσικλετιστές εσείς τώρα, πλάκα κάνετε; Καλά η άφρικα 750 δεν πιάνει τέτοιες ταχύτητες αλλά ας κάνει ο αναβάτης πετάλι όσο μπορεί, τι να πω.
Στον Γιάννη με το θεριό που έλεγε για 200ρες και 250ρες....δεν μίλησες?
Σου ετοιμάζει και βιδεο...έμαθα.

Πέρα από την πλάκα... Να ταξιδεύει όπως θέλει ο καθένας και αισθάνεται ασφαλής.
Και ας κοιμούνται τα μισά άλογα του μοτερ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η αλήθεια να λέγεται ότι αν δεν κάνεις μεγάλες ημέρες συχνά, το νιώθεις. Είναι "γυμναστική" και αυτό.

Από την άλλη είναι γεγονός ότι 160-200 δεν φτάνεις (παράδειγμα) από Πάτρα-Αθήνα χωρίς να ανησυχείς για βενζίνη, έχει και επτά διόδια ως το σπίτι μου χωρίς αυτό των Αφιδνών από το οποίο δεν περνάω, οι ανασχέσεις σου χαλάνε πολύ τον ΜΟ ταχύτητας συν τον ανεφοδιασμό είσαι μία η άλλη σε χρόνο και δεν έχεις και το άγχος του ταβλωμένου τυρόγαλου με το ρανταράκι.
 
Top Bottom