amyroukai
Big Membered Wunderkind
Στον σοφό γέροντα μανιακίσιο τον Μέγα να τα λέτε αυτά.Με 110 στην εθνική κανείς δεν κουράζεται.
110 ίσως μόνο με βέσπα. Που πάλι, 130 θεωρητικά τα φτάνει.
Στον σοφό γέροντα μανιακίσιο τον Μέγα να τα λέτε αυτά.Με 110 στην εθνική κανείς δεν κουράζεται.
Είπαμε, δεν τα τελικιαζουμε τα μοτορια μας!!!Στον σοφό γέροντα μανιακίσιο τον Μέγα να τα λέτε αυτά.
110 ίσως μόνο με βέσπα. Που πάλι, 130 θεωρητικά τα φτάνει.
Με κλασσική βέσπα διχρονιλα κάργα και ταχύτητες στο χέρι εννοείται τύπου arcobaleno,με 80 είσαι οκ,με 90 σφιγγεσαι, στα 100 πετάς, και αν δεις 110 αλλάζεις γαλαξία...( Ακούς εκει, 130 με βέσπα........ ο Χριστός και η Παναγία!!!!!)
Με κλασική βέσπα, όπως τα λέει ένας φίλος που την δούλευε ντελίβερι στα νιάτα του, το ότι μένεις όρθιος είναι ένα μικρό θαύμα.
Φίλος των γονέων πίστευε ότι η πτώση είναι αναπόσπαστο μέρος της μετακίνησης με δίτροχο (vespa ΒΠ-κέντρο κάθε μέρα) μέχρι που πήρε Honda SH (δεν ξέρω κυβικά) και έκανε σαν τους γέρους στο ανέκδοτο, τι χάναμε τόσα χρόνια.
Δεν βοηθάτε τον άνθρωπο με το 1150. Οι φίλοι και γνωστοί μήπως πείστηκαν να το πουλήσουν και να πάρουν το 990 του ροκερόλα ή του κάπτεν ή το SMT στην άλλη αγγελία; Κανένα 1200άρι να μην γίνουν προδότες; Έλα τώρα που δουλεύουν και γυρίζουν (τα ΚΤΜ). Καλό το σπαμ δεν λέω, αλλά βοηθήστε τον Μακρόν της μοτοσικλέτας να βρει ταίρι, θέλει μεσήλικη για τρελίτσες.
Σε μιση ωρα το γυριζεις μηχανικα και γυριζεις ολο τον κοσμο και αφου γυρισεις σπιτακι σου βλεπεις τι κανεις οποιος δεν το ξερει το μαθαινει ευκολα αφου του δειξει καποιοςΟδηγητε κανονικα. Θελει πολυ δυναμη στη μανετα ομως. Το ενα δακτυλο δηλαδη, το ξεχνας!!!!
Και φυσικα, προσαρμοζεις την οδηγηση σε χαμηλοτερες ταχυτητες!
Δεν αντιλέγω σε αυτό που λες!Σε μιση ωρα το γυριζεις μηχανικα και γυριζεις ολο τον κοσμο και αφου γυρισεις σπιτακι σου βλεπεις τι κανεις οποιος δεν το ξερει το μαθαινει ευκολα αφου του δειξει καποιος
Τελευταίο απ-ντεητ ,η μονάδα σέρβο σε επίσημο περασμένη με 2 χρόνια εγγύηση 1100ευρωπαικα.Δεν αντιλέγω σε αυτό που λες!
Εγώ μιλάω από οικονομικής πλευράς και μόνο.
Εάν και εφόσον κάποιος, δεν μπορεί να δώσει τα περίπου 1500€ με τίποτα, το γυρνάει σε μηχανικά. Είτε μόνιμα, είτε μέχρι να μαζέψει τα χρήματα!
Αυτό το νέο είναι ευχαριστο. Σαφώς καλύτερη τιμή τα 1100, από τα 1500 με 1600 κάποτε!Τελευταίο απ-ντεητ ,η μονάδα σέρβο σε επίσημο περασμένη με 2 χρόνια εγγύηση 1100ευρωπαικα.
1450 ,,ευρώ μαζί με την τοποθετησηΤελευταίο απ-ντεητ ,η μονάδα σέρβο σε επίσημο περασμένη με 2 χρόνια εγγύηση 1100ευρωπαικα.
Νταξ πάλι πολλά θα πει κάποιος ,αλλά τότε υπάρχει πλέον ο Δημήτρης με πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό επιτυχίας στην επιδιόρθωση .
Οπότε ΚαΤεΜε υπάρχει τρόπος να ξαναχεις το μηχανάκι σου με σωστά φρένα.
Τα μηχανικά όπως τονισατε είναι μόνο για λίγο καιρό .
Τέτοια μηχανακια αξίζει να τα Καβαλας μόνο με abs
όσα τα κυβικά του νέου R-GS που έδειξαν "κατασκοπευτικά" σκίτσα το ΣΚ με ημερομηνία εμφάνισης στο φθινόπωρο. Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.Να το αφήσουμε στα 1300;;;
Αυτα ειναι!!! Γιατι ουτε τα 1250 δεν μας ειναι αρκετα πλεον . Πως και πως το περιμενουμε..............όσα τα κυβικά του νέου R-GS που έδειξαν "κατασκοπευτικά" σκίτσα το ΣΚ με ημερομηνία εμφάνισης στο φθινόπωρο. Μ'αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.
Και εκεί θα μείνει και αυτό!!!!Τώρα θα το δούμε στις βιτρινες
Την εποχή της καραντίνας δεν έχει εκθέσεις. Όλες φθινόπωρο είναι. Αν το έκαναν παρουσίαση μόνο του μέσα στο καλοκαίρι, όπως έχουν κάνει και παλιότερα, άλλο θέμα. Θα μπορούσαν να το δείξουν ψηφιακά όπως έχει κάνει η Ducati. Δεν είναι έτοιμο ακόμα ή τελειώνει κάπου τώρα για να μπει παραγωγή μετά τις διακοπές.Το 1300 είναι έτοιμο και θα το βλέπαμε σε κάποια έκθεση την εποχή της covid καραντίνας.
Τώρα θα το δούμε στις βιτρινες