Γνωμες για MITAS E-09 και C-02

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το λέω αυτό βέβαια, γιατί δεν με έχει πιάσει ποτέ λάστιχο στο χώμα, αλλά και να με πιάσει σιγα μην κάτσω να το αλλαξω :p
Έχω αλλάξει στην ίδια βόλτα την ίδια μέρα 3 φορές σαμπρέλα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη ζάντα ή στο λάστιχο. Απλά η διαδρομή ήταν γεμάτη από ξερό πετρώδες έδαφος. Δε θα στοχοποιήσω τον πλοηγό. Την ίδια μέρα έσκασε και 2 φορές το λάστιχο σε WR450F της παρέας. Την ονόμασα σαμπρελοΚυριακή!



Αν θυμάσαι Κώστα σε είχα πάρει και τηλέφωνο και μου είχες δώσει το τηλέφωνο του Λεωνίδα. Τη 4η φορά μου έσκασε στην επιστροφή από άσφαλτο γιατί είχα βάλει σαμπρέλα 21" πίσω (εξαντλήσαμε όλες τις 18" :p ). Και το αυτοκινητάδικο βουλκανιζατέρ στη Λεωφ. Αθηνών -που ευτυχώς ήταν ανοιχτό Κυριακάτικα- μου έβαλε σαμπρέλα 18" από μπροστινό (που σκατά το βρήκε; μόνο το TDM θυμάμαι με 18άρι μπροστινό). Την επόμενη μέρα πήγα στον Παναγιώτη Κουζή και έβαλα χοντρές σαμπρέλες της Vee Rubber και δεν ξανά είχα σκάσιμο. Μόνο που συμπληρώνω συχνά αέρα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.



 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έχω αλλάξει στην ίδια βόλτα την ίδια μέρα 3 φορές σαμπρέλα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη ζάντα ή στο λάστιχο. Απλά η διαδρομή ήταν γεμάτη από ξερό πετρώδες έδαφος. Δε θα στοχοποιήσω τον πλοηγό. Την ίδια μέρα έσκασε και 2 φορές το λάστιχο σε WR450F της παρέας. Την ονόμασα σαμπρελοΚυριακή!



Αν θυμάσαι Κώστα σε είχα πάρει και τηλέφωνο και μου είχες δώσει το τηλέφωνο του Λεωνίδα. Τη 4η φορά μου έσκασε στην επιστροφή από άσφαλτο γιατί είχα βάλει σαμπρέλα 21" πίσω (εξαντλήσαμε όλες τις 18" :p ). Και το αυτοκινητάδικο βουλκανιζατέρ στη Λεωφ. Αθηνών -που ευτυχώς ήταν ανοιχτό Κυριακάτικα- μου έβαλε σαμπρέλα 18" από μπροστινό (που σκατά το βρήκε; μόνο το TDM θυμάμαι με 18άρι μπροστινό). Την επόμενη μέρα πήγα στον Παναγιώτη Κουζή και έβαλα χοντρές σαμπρέλες της Vee Rubber και δεν ξανά είχα σκάσιμο. Μόνο που συμπληρώνω συχνά αέρα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.



Ναι... Την θυμάμαι την ημέρα.
Λες να μην με έχει πιάσει λάστιχο, επειδή έχω χοντρές σαμπρέλες?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εχω ξεζανταρει/ζανταρει TKC80 150/70/18 πολυ ευκολα για ν'αλλαξω σαμπρελα. Προσωπικα δε θαθελα να χασω/χαλασω μια μερα στο βουνο επειδη βρηκα ενα καρφι, γι΄αυτο βαζω μονο λαστιχα στα οποια μπορω ν'αλλαξω σαμπρελα.
Και επισης σε οποιοδηποτε λαστιχο μπορει καποιος να βαλει δεματικα οποτε γιατι να μην διαλεξει καποιο που να μπορει να το ξεζανταρει;
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έχω αλλάξει στην ίδια βόλτα την ίδια μέρα 3 φορές σαμπρέλα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη ζάντα ή στο λάστιχο. Απλά η διαδρομή ήταν γεμάτη από ξερό πετρώδες έδαφος. Δε θα στοχοποιήσω τον πλοηγό. Την ίδια μέρα έσκασε και 2 φορές το λάστιχο σε WR450F της παρέας. Την ονόμασα σαμπρελοΚυριακή!
Ο πλοηγος μια χαρα σας πηγε Δεν φταιει αυτος που εσεις δεν ξερετε να διαβαζετε το ταιρεν :p
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και επισης σε οποιοδηποτε λαστιχο μπορει καποιος να βαλει δεματικα οποτε γιατι να μην διαλεξει καποιο που να μπορει να το ξεζανταρει;
Γιατί και τα λάστιχα με σκληρά πλαϊνά έχουν πλεονεκτήματα, όπως γράφτηκε παραπανω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Γιατί και τα λάστιχα με σκληρά πλαϊνά έχουν πλεονεκτήματα, όπως γράφτηκε παραπανω
Το μονο πλεονεκτημα πουγραφτηκε παραπανω ειναι οτι μπορει καποιος και με μηδεν αερα να τα "περπατησει" Και αυτο βεβαια οχι παντου και φυσικα οχι για μεγαλη αποσταση
Ε αυτο το πλεονεκτημα το εχουν ΟΛΑ τα λαστιχα αν τα δεσεις με δεματικα
Αρα εγω προτιμω εκεινα που περαν αυτου θα μου δωσουν και την ευκαιρια να αλλαξω μονος μου σαμπρελα ωστε να μην ταλαιπωρηθω ψαχνοντας βουλκανιζατερ και να χαλασω την βολτα μου
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εντάξει στην Ελλάδα είμαστε, όχι στην Αριζόνα.
Μπορεί να σου χαλάσει την μέρα και την βόλτα, αλλά στο πουθενά δεν θα μείνεις με τα dakar.
Υπαρχουν αρκετα μερη στα ελληνικα βουνα που ειναι "Αριζονα" Μερη που οχι μονο δεν υπαρχει βουλκαιζατερ αλλα που πρεπει να κανει κανεις και καμποσες δεκαδες χλμ ωστε α βρει εστω βενζιναδικο
Ναι δεν θα μεινεις στο πουθενα αλλα ενδεχεται να φας ολη την μερα σου ωστε να βγεις σε ασφαλτο (πιθανον με ενα καταστραμενο πλεον λαστιχο) ωστε να ερθει σε μαζεψει η οδικη
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο πλοηγος μια χαρα σας πηγε Δεν φταιει αυτος που εσεις δεν ξερετε να διαβαζετε το ταιρεν :p
Κι εγώ σε λατρεύω... πλοηγέ της καρδιάς μας!
Δε φταίω εγώ που ΤΟ "εργαλείο" δεν έχει ανάγκη να διαβάζω τα ταιρέν.... Είμαι καλομαθημένος!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Έχω αλλάξει στην ίδια βόλτα την ίδια μέρα 3 φορές σαμπρέλα χωρίς να υπάρχει κάποιο πρόβλημα στη ζάντα ή στο λάστιχο. Απλά η διαδρομή ήταν γεμάτη από ξερό πετρώδες έδαφος. Δε θα στοχοποιήσω τον πλοηγό. Την ίδια μέρα έσκασε και 2 φορές το λάστιχο σε WR450F της παρέας. Την ονόμασα σαμπρελοΚυριακή!



Αν θυμάσαι Κώστα σε είχα πάρει και τηλέφωνο και μου είχες δώσει το τηλέφωνο του Λεωνίδα. Τη 4η φορά μου έσκασε στην επιστροφή από άσφαλτο γιατί είχα βάλει σαμπρέλα 21" πίσω (εξαντλήσαμε όλες τις 18" :p ). Και το αυτοκινητάδικο βουλκανιζατέρ στη Λεωφ. Αθηνών -που ευτυχώς ήταν ανοιχτό Κυριακάτικα- μου έβαλε σαμπρέλα 18" από μπροστινό (που σκατά το βρήκε; μόνο το TDM θυμάμαι με 18άρι μπροστινό). Την επόμενη μέρα πήγα στον Παναγιώτη Κουζή και έβαλα χοντρές σαμπρέλες της Vee Rubber και δεν ξανά είχα σκάσιμο. Μόνο που συμπληρώνω συχνά αέρα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.



Ρε φιλαρακι, αυτο δεν ηταν βολτα!!!!! Τυραννια ηταν.......... (τελικά) :rolleyes:
 

Diam

Μέλος
Όνομα
Διαμαντής
Μοτό
YAMAHA XT 600E
Επαναφερω το θεμα και θα ηθελα να ρωτησω τι πιεσεις δουλευετε σε Ε09 dakar.
Το μηχανακι ειναι ΧΤ 600. Μου ειπαν για ασφαλτο 28-32 εμπρος-πισω και χωμα 26-30.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Επαναφερω το θεμα και θα ηθελα να ρωτησω τι πιεσεις δουλευετε σε Ε09 dakar.
Το μηχανακι ειναι ΧΤ 600. Μου ειπαν για ασφαλτο 28-32 εμπρος-πισω και χωμα 26-30.
Ότι γράφει το manual στην άσφαλτο.
Το χώμα μπορείς να πέσεις ακόμη ποιο κάτω νομίζω.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Το μονο πλεονεκτημα πουγραφτηκε παραπανω ειναι οτι μπορει καποιος και με μηδεν αερα να τα "περπατησει" Και αυτο βεβαια οχι παντου και φυσικα οχι για μεγαλη αποσταση
Ε αυτο το πλεονεκτημα το εχουν ΟΛΑ τα λαστιχα αν τα δεσεις με δεματικα
Αρα εγω προτιμω εκεινα που περαν αυτου θα μου δωσουν και την ευκαιρια να αλλαξω μονος μου σαμπρελα ωστε να μην ταλαιπωρηθω ψαχνοντας βουλκανιζατερ και να χαλασω την βολτα μου
Oταν αποφασίσεις σε παρακαλώ γράψε την απόφασή σου ,γιατί με απασχολεί ακριβώς αυτό το πράγμα.Θέλω να μπορώ να αλλάζω λάστιχο στο βουνό!!._
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
26-30 πάρα πολύ. Ειδικά για XT που είναι μόλις 160 κιλά.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Επαναφερω το θεμα και θα ηθελα να ρωτησω τι πιεσεις δουλευετε σε Ε09 dakar.
Το μηχανακι ειναι ΧΤ 600. Μου ειπαν για ασφαλτο 28-32 εμπρος-πισω και χωμα 26-30.
Αυτό που είπε ο Θενος.
Για το χώμα, αν το συνδυάσεις και με σαμπρελλα 4 χιλιοστα νομίζω μπορείς να πέσεις πολύ χαμηλά, αναλόγως πάντα το τεραιν. Εγώ με το E09 (dakar) στο 990 εριχνα μέχρι και 20 psi στο πισω αν το τεραιν ήταν σχετικά μαλακό. Θυμάμαι στο καντιλι σε μια βόλτα που είχαμε κάνει με τον τςντριφτ και το χλγιωργο, με έβγαλε παλικάρι σε ένα λασπωμενο ανηφορικό που έπρεπε να ξεκινήσω σταματημένος.

Ίσως μπορούσα να πέσω και πιο χαμηλά από 20 psi, αλλά φοβόμουν μην δυαλυσω το στεφάνι δεδομένου ότι τα μαμά στεφάνια του 990 τα κοιτάς και στραβωνουν.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
καλησπέρα σας , το πίσω ποσά χιλιόμετρα βγάζει σε μηχανή τύπου tenere πχ 200 + κιλα σκεφτόμουν να παίξω συνδυασμό με tkc 80 μπροστά μιας και δεν βρίσκουμε ευκολά Ελλάδα motoz που ψάχνω
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Τρια άλλαξα, κανένα δε με έβγαλε πάνω από 5Κ μικτά χλμ.
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
οπότε θα πάει 1 μπροστά και 2 πισω μιας και ελαστικά όπως tkc και wild βγάζουν 10+ . Το E10 η κάποιο αντίστοιχο έχετε δοκιμάσει που να βγάζει χιλιόμετρά και να χέει καλή απόδοση ;
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
οπότε θα πάει 1 μπροστά και 2 πισω μιας και ελαστικά όπως tkc και wild βγάζουν 10+ . Το E10 η κάποιο αντίστοιχο έχετε δοκιμάσει που να βγάζει χιλιόμετρά και να χέει καλή απόδοση ;
Θα έλεγα 1 προς 3 γιατί το μπροστινό tkc80 βγάζει πολλά km, πολύ εύκολα πάνω από 15.000 km.
 
Top Bottom