Γνώμες για dr 400

A

AndonisD

Επισκέπτης
Καλησπερα στην παρέα
Μετά το καντήλι και τα υπέροχα βίντεο που είδα και επειδή δε θα με παίζεται με τη μηχανή μου (NC 750) αποφάσισα να πάρω κάτι χωμάτινο με πινακίδα
Μου αρέσει το dr 400 και μπορώ να διαθέσω έως 2000,00€ συν κάτι ψιλά που θα χρειαστεί
Θα ηθελα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο μηχανάκι
Υπόψη ότι έχω να ασχοληθώ με το enduro από το 2005 που πούλησα το exc 400 που είχα τότε
Ευχαριστώ προκαταβολικά


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Καλησπερα στην παρέα
Μετά το καντήλι και τα υπέροχα βίντεο που είδα και επειδή δε θα με παίζεται με τη μηχανή μου (NC 750) αποφάσισα να πάρω κάτι χωμάτινο με πινακίδα
Μου αρέσει το dr 400 και μπορώ να διαθέσω έως 2000,00€ συν κάτι ψιλά που θα χρειαστεί για κάποια μαζέματα
Μεταχειρισμένο 15 ετών βλέπετε
Θα ηθελα τη γνώμη σας για το συγκεκριμένο μηχανάκι αν βγάζει ζημιές και γενικά αν είναι καλή αγορά
Υπόψη ότι έχω να ασχοληθώ με το enduro από το 2005 που πούλησα το exc 400 που είχα τότε
Ευχαριστώ προκαταβολικά


Sent from my iPhone using Tapatalk



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλημέρα και χρόνια πολλά, αν θες να κάνεις βόλτες σαν το Καντήλι προτίμησε το drz 400 s με το καρμπυρατέρ υποπίεσης και το μεταλλικό ρεζερβουάρ.

Θα το φορτώνεις σα γαϊδούρι ενώ το Ε δεν φορτώνεται εύκολα.

Κλασσικό θέμα που βγάζει είναι τα πηνία.

Έχει πολύ κοντό κιβώτιο που σε συνδυασμό με την έλλειψη 6ης ταχύτητας στερεί από το drz να έχει αξιοπρεπή ταχύτητα ταξιδιού χωρίς να δουλεύει το μοτέρ ψηλά. Το s έχει γρανάζωμα 15-44, το ίδιο έχω και γω στο CCM για τέτοιες βόλτες.
(Στο χώμα είναι τέλειο αλλά στην άσφαλτο όχι οπότε θα δοκιμασω 15-41.)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βασικά λέμε ναι αλλά αντε βρες ένα καλό είναι η ιστορία! Επίσης θα έχεις περιορισμούς αρκετούς στο ποσό είσαι διατεθειμένος μακρυά να πας άσφαλτο μέχρι το βουνό. Έχει τις στοιχειώδεις ανέσεις για ασφαλτο
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Αυτό που με ενδιαφέρει στην άσφαλτο να έχω μια ταχύτητα ταξιδιού 110-120 χιλιόμετρα που νομίζω ότι τα έχει και αυτό μέχρι να πάω στο χώμα
Οι διάφορες του S με το E ποιες είναι;
Το μεγάλο θάμα είναι να βρω ένα μηχανάκι το οποίο να είναι σχετικά καλό
Μια και είναι μηχανή 15ετιας όλο και κάτι θα χρειαστεί Το θέμα είναι να χρειαστεί όσο το δυνατόν λιγότερα


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό που με ενδιαφέρει στην άσφαλτο να έχω μια ταχύτητα ταξιδιού 110-120 χιλιόμετρα που νομίζω ότι τα έχει και αυτό μέχρι να πάω στο χώμα
Οι διάφορες του S με το E ποιες είναι;
Το μεγάλο θάμα είναι να βρω ένα μηχανάκι το οποίο να είναι σχετικά καλό
Μια και είναι μηχανή 15ετιας όλο και κάτι θα χρειαστεί Το θέμα είναι να χρειαστεί όσο το δυνατόν λιγότερα


Sent from my iPhone using Tapatalk
Είχες ποτέ κάποιο αντίστοιχο μηχανάκι? Έχεις κάνει ας πούμε 3 ώρες πάνω σε μια τέτοια σέλα? Έχεις βγει εθνική? Για να αντιληφθώ λίγο το υπόβαθρο σου και τις αντοχές σου.
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Είχες ποτέ κάποιο αντίστοιχο μηχανάκι? Έχεις κάνει ας πούμε 3 ώρες πάνω σε μια τέτοια σέλα? Έχεις βγει εθνική? Για να αντιληφθώ λίγο το υπόβαθρο σου και τις αντοχές σου.
Είχα για τρια χρόνια exc 400 και καθόμουν πάνω από τρεις ωρες όταν πήγαινα για enduro
Όχι όμως σε ταξίδι.
Μέχρι την Πάρνηθα
Φανταζομαι θα είναι δύσκολο για αρκετή ώρα στη σέλα στο ταξίδι αλλά γενικά αντέχω



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είχα για τρια χρόνια exc 400 και καθόμουν πάνω από τρεις ωρες όταν πήγαινα για enduro
Όχι όμως σε ταξίδι.
Μέχρι την Πάρνηθα
Φανταζομαι θα είναι δύσκολο για αρκετή ώρα στη σέλα στο ταξίδι αλλά γενικά αντέχω



Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραιότατα. Περιμένεις να πάρεις ένα μηχανακι με την απόδοση του exc 400 αλλά πιο πολιτικό σε σέρβις, φθορές κλπ?

Λογικά ένα drz 400 θα σου προσφέρει αυτό με κάποια στοιχειώδη άνεση σε κάποια ασφάλτινα χλμ και χωρίς τρελές ανάγκες για service. Είπαμε αν μπορέσεις και βρεις κάτι καλό πάντα!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Χοντρικά οι διαφορές είναι:
Drz400S
Πιο ήπιοι εκκεντροφόροι.
Συμπίεση 11.3:1
Αισθητήρα νεκράς.
Καρμπυρατέρ υποπίεσης 36χιλ.
Εξάτμιση πιο ήσυχη (+ με καταλύτη τα μοντέλα από το 2005)
Μεταλλικό ντεπόζιτο με τάπα που κλειδώνει.
Πολυόργανο, φλας, προβολέας μεγάλος.
Πιο μακρύ υποπλαίσιο με μαρσπιε συνεπιβάτη.


Drz400E
Λίγο "αγριότεροι" εκκ/ροι ( στην ουσία κόβουν λίγο από χαμηλά και δίνουν λίγο παραπάνω ψηλά, λίγο όμως)
Συμπίεση 12.3:1
Καρμπυρατέρ μηχανικό με αντλία επιτάχυνσηςFcr39χιλ.
Πιο ανοιχτή εξάτμιση (από λαιμό)
Πλαστικό ντεπόζιτο.
Μερικό χλμετρητή.
Μικρότερο σε μήκος υποπλαίσιο χωρίς μαρσπιέ.

Επίσης και τα δύο μοντέλα, S & E, τις χρονιές 2000 & 2001 είχαν μαύρα - σκουρόχρωμα καρτερ και μια βίδα άλεν στην δεξιά μεριά της κεφαλής.
Τις ίδιες χρονιές επίσης το S είχε κακό μπροστινό, κάτι που από το 2002 άλλαξε.

Μεγάλο σχολείο drz400 το Thumper Talk:
drz400 history
 

Blue line

Μέλος
Όνομα
Sakis
Μοτό
GS 1200 ADV
KTM EXC300 TPI
Να πω κάτι εκτός θέματος αλλά σχετικό με αυτό που θέλεις να κάνεις.
Έχεις κλειδώσει σε DRZ η κοιτάς και κάτι άλλο ?
Στα λ7 που διαθέτεις θα μπορούσες να δεις και 640 όπου κάνει λίγο πολύ τα ίδια με το DRZ αλλά κινείται λίγο πιο άνετα σε άσφαλτο ΚαΤεΜε.
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Ωραιότατα. Περιμένεις να πάρεις ένα μηχανακι με την απόδοση του exc 400 αλλά πιο πολιτικό σε σέρβις, φθορές κλπ?

Λογικά ένα drz 400 θα σου προσφέρει αυτό με κάποια στοιχειώδη άνεση σε κάποια ασφάλτινα χλμ και χωρίς τρελές ανάγκες για service. Είπαμε αν μπορέσεις και βρεις κάτι καλό πάντα!
Ακριβώς αυτό φίλε tc-drift
Δεν μπορούσες να το περιγράψεις καλύτερα
Πρώτα σκέφτηκα αυτό που γράφει ο φίλος πιο κάτω το 640 αλλά μου αρέσει το dr πιο πολύ εμφανισιακά
Επίσης κοίταξα και για dominator αλλά αρκετά πιο παλιά και βαριά μηχανάκια
Όποτε μάλλον έχω κλειδώσει για dr και θα ψάξω για κάτι καλό



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Θα ηθελα επίσης να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος τι ανάγκες έχει για service


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Λάδι ανά 3-5000χλμ, ανάλογα την χρήση, πάντα με φίλτρο λαδιού.
Η Σουζούκι λέει κάθε 6.000χλμ αν θυμάμαι καλά, εγώ σε drz465sm τα άλλαζα το πολύ στα 3000χλμ.
Βαλβίδες τσεκ κάθε 10.000χλμ

Το στοίχημα είναι να βρεις ένα της προκοπής, δεν πούλησε πολύ στην Ελλάδα πχ σαν τα ΧΤ-600 και πολλοί πιτσιρικάδες το πήραν στα χέρια τους..
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Απορία που μου γεννήθηκε διαβάζοντας τα παραπάνω...
Έστω και βρίσκεις ένα καλό drz. Έστω πως είναι το Ε. Και έστω πως το αγοράζεις με το σκεπτικό των κοντινών ... Το φέρνεις στα μέτρα σου από αναρτήσεις ? Πως ? Αλλάζεις ελατήριο ? Πειραματίζεσαι με αποσβέσεις προφορτίσεις και επαναφορές ? Κι αν είναι σε βάρος πάνω από τον μέσο όρο ?
Το αφήνεις και πας για πρέφα ?
Για πείτε οι ειδήμονες ...
 
A

AndonisD

Επισκέπτης
Για δες εδώ Έγραψες παραπάνω για 2000. Μπορεί να είναι χρονολογικά παλιότερο απο τα DR, αλλά νομίζω στο συγκεκριμένο (λόγω ψυχασθενικής συντήρησης αλά el-Gatto) πας με κλειστά τα μάτια.
Δεν αμφιβάλω ότι το μηχανάκι ειναι καταπληκτικό αλλά δεν παίζουν παραπάνω χρήματα και το σπουδαιότερο νομίζω πως δεν έχει μίζα Ειχα το KTM που έιχε και είδα ποσό πολύ βολεύει στη χρήση που το θέλω και δεν το συζητάω καν για μηχανή χωρίς μίζα
Αν δεν έχει μίζα το συγκεκριμένο


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα να αναφέρω σε σχέση με το drz400E, δεν έβγαζε πινακίδα στην Ελλάδα..
Ελάχιστα πήραν πινακίδα (με πλάγιες μεθόδους αφού ο εδώ αντιπρόσωπος δεν τους έβαλε εξοπλισμό δρόμου όπως έκανε η Ιταλία ή όπως έκαναν οι εδώ Χοντέοι στα XR250/400/600/650..) ώστε να κυκλοφορεί κανονικά στον δρόμο..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ψάξε και για CCM ( το είπαν και άλλοι) Είναι DrZ με wp αναρτήσεις.

Δεν είναι ακριβώς έτσι, είναι μια άλλη μοτοσυκλέτα με μοτέρ drz και χειρότερη ποιότητα κατασκευής στα περιφερειακά.
 
Top Bottom