Γνώμες για exc 450

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στα ριζά του Κόζιακα..
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλολάσπωτο επίσης!
Την ίδια ερώτηση με τον Κώστα παραπάνω θα έκανα.
Τι χρήση θα κάνεις?
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Exc 450 ειναι παιδια. Αρα η ασφαλτος θα ειναι περιορισμενη. Αλλα και 100km ασφαλτο να κανει με 120 κιλα μηχανακι η φθορα στα ελαστικα θα ειναι μικρη. Αποψη μου ειναι οτι σε τετοια μοτοσυκλετα μπαινουν μονο enduro fim ελαστικα. Και αναλογα με τον τερραιν παιζεις με σκληροτητα. Ενα medium-hard για τωρα που ανοιγει ο καιρος και ενα soft απο οκτωβρη.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Exc 450 ειναι παιδια. Αρα η ασφαλτος θα ειναι περιορισμενη. Αλλα και 100km ασφαλτο να κανει με 120 κιλα μηχανακι η φθορα στα ελαστικα θα ειναι μικρη. Αποψη μου ειναι οτι σε τετοια μοτοσυκλετα μπαινουν μονο enduro fim ελαστικα. Και αναλογα με τον τερραιν παιζεις με σκληροτητα. Ενα medium-hard για τωρα που ανοιγει ο καιρος και ενα soft απο οκτωβρη.

Θα τα φάει σε 5 καλές βόλτες τα fim
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Θα τα φάει σε 5 καλές βόλτες τα fim
Διαφωνω 100%.
Με το exc 250 που ειχα ενα medium-hard πισω με εβγαζε μια σεζον.
Σε 950 adventure φιλος συμφορουμιτης βγαζει σεζον με 2-3 πισω. Και ο ιδιος εχει ταξιδεψει μεχρι βιτινα με αυτα τα λαστιχα. Βεβαια περιοριζεσαι στα 100km/h στην ασφαλτο αλλα ποσο παραπανω να πας με χωματινα. Και μιλαμε για ελαστικα που κοστιζουν σχεδον μιση τιμη σε σχεση με τα ημιχωματινα.
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Για πες για ποια fim λες γιατί στο GasGas κάθε 10 βόλτες των 50-100 χιλιομετρων, θέλω λάστιχο πίσω, λιώνει κανονικά, και το πηγαινοφερνω βουνό με τρέιλερ.

Μου κάνει εντύπωση πως μπορεί να αντέξει ένα fim μια σεζόν.
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
KTM 950 Adv
Ευχαριστω πολυ ολους σας

Kordix πιστευω πως η χρηση του θα ειναι για λιγο απο ολα. Δεν θελω να κανω μονο μονοπατι ουτε μονο φλαταδουρες. Θελω να εχει μια πιο all round χρηση για βολτες. Σαν την βολτα δλδ που κανουμε παρεα Λαυριωτικη. Να εχει και γρηγορα κομματια και μονοπατι.
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
KTM 950 Adv
Εγω παντως παιδια στο 950 επειδη το αναφερατε εχω σχεδον ενα χρονο τα anakee wild και δευτερη σεζον δεν βγαζουν. και με χρηση μονο χωμα . ασφαλτο σχεδον καθολου
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στα ριζά του Κόζιακα..
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ευχαριστω πολυ ολους σας

Kordix πιστευω πως η χρηση του θα ειναι για λιγο απο ολα. Δεν θελω να κανω μονο μονοπατι ουτε μονο φλαταδουρες. Θελω να εχει μια πιο all round χρηση για βολτες. Σαν την βολτα δλδ που κανουμε παρεα Λαυριωτικη. Να εχει και γρηγορα κομματια και μονοπατι.
Νομίζω ότι το Michelin AC-10 θα σε καλύψει...
 

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Εγω παντως παιδια στο 950 επειδη το αναφερατε εχω σχεδον ενα χρονο τα anakee wild και δευτερη σεζον δεν βγαζουν. και με χρηση μονο χωμα . ασφαλτο σχεδον καθολου
Ποσα χιλιομετρα εχεις κανει;
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
KTM 950 Adv
Ειλικρινα δεν ξερω να σου πω. το 950 πλεον βγαινει σχεδον μονο σκ για κανα χωμα. να εχω κανει στο συνολο 1000 σκαρτα. δεν εχει τελεωσει το πισω ακομα αλλα αμα το δεις εχει φαει ταλαιπωρια. Και δεν το πλακωνω στα μπαντιλικια στο χωμα ασκοπα να φανταστεις.
 

dtz

Μέλος μίζα - μανιβέλα
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 350 XC-F
κι εγώ θα συμφωνήσω με τον theno, Michelin AC 10, πολύ καλό all around χωμάτινο, το οποίο με προσοχή,
κινείται και στην άσφαλτο, με σχετικά ανεκτή αντοχή, μιλάμε πάντα για χωμάτινο λάστιχο ...

και το βρίσκεις γύρω στα 110 € το ζευγάρι, και είναι, προσωπική άποψη, πολύ καλό για να ξεκινησει κάποιος,
και μετά βλέπει προς τα που θα πάει, πιο χωμάτινο ή πιο ασφάλτινο

τα FIM είναι πολύ καλά, αλλά θεωρώ μόνο για enduro, και όπως είπε κι ο kordix, 10 βόλτες και "όμορφα" ...
γι αυτό τα έκοψα κι εγώ ...
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
To μπροστινό ac 10 στο CCM όχι απλά δεν μου άρεσε, αλλά είναι το χειρότερο χωμάτινο μπροστινό που έχω βάλει ποτέ, έκανε το υπέρ-σταθερο CCM να πηγαίνει βάρκα γιαλό. Το έβγαλα καινούργιο και έστρωσε η μηχανή.
Χρησιμοποιώ μπροστινό d952, Χ30, Χ40, starcross, (ή mt21 για ήρεμο χώμα) ανάλογα τη χρήση. Το 952 αντέχει πολύ και δεν τρώγεται στην άσφαλτο και είναι αξιοπρεπεστατο στα μονοπάτια.

Το πίσω ac 10 είναι μια χαρά.


Για χρήση εντούρο, θα έβαζα fim, αλλά στις φλαταδούρες θα το πρόσεχα και εννοείται πως δεν θα έκανα πολύ άσφαλτο, μόνο μέχρι το βουνό και με ταχύτητες max 80-90km.
 

1190Rleros

Μέλος
Περιοχή
ΛΕΡΟΣ
Όνομα
ANTΩΝΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ ADV 1190R ,ktm 640 adv 05
Eγω πάντως στο 640 to anakee wild δεν έβγαλαν ουτε 800 χωμάτινα χλμ, με τερέν ομως φυτευτή πέτρα !!Που ξεφυτευόταν:p
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στα ριζά του Κόζιακα..
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
απο το 08 και μετα ας πουνε που ειναι πιο οκ ο κινητηρας.....
(τα παλαιοτερα τι θεματα ειχαν??)
Έως το '06 τα exc είχανε βγει ιδιαίτερα αξιόπιστα.
Νομίζω αλλαγή λαδιού κάθε 15 ώρες σε αγωνιστική χρήση και βαλβίδες κάθε 50 αν θυμάμαι καλά...
 

spirosbob

Μέλος
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Yamaha tracer 900
KTM sxf 250
κατι παρομοιο ισχυει και για τα 530 EXC-r?? είναι στην ιδια κατηγορια?
 

bill race

Μέλος
Περιοχή
Λουτρακι
Όνομα
Βασιλης
Μοτό
KTM 1050 Adventure
Όπως τα λέει ο thenos, είχα το 450 exc 04, τρία χρόνια με αγώνες απροβλημάτιστο (μόνο τα αναλώσιμα), το έλυσα και ήθελε ρύθμιση μόνο η μία βαλβίδα εξαγωγής :woot:.
Πριν το 04 είχαν κάτι θεματάκια με ρουλεμάν εκκεντροφόρων είχα ακούσει.
Αρκεί αυτό που θα βρεις να μην είναι "λειωμένο"
 
Top Bottom