Γνώμες για exc 450

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Καλησπέρα παιδια

Είμαι κάτοχος ενός 950 και τον τελευταίο καιρό έχω μπει σε σκέψεις να πάρω ένα 450 exc για τις βόλτες μου στο χώμα.
Μέχρι τώρα τις πάω με το 950 αλλά από την μία με φοβίζει το βάρος του και το γκάζι του φυσικά στο χώμα από την άλλη πάλι το λυπάμαι να το ρίχνω και κάτω.
Σκέφτηκα λοιπόν να πάρω ένα μικρότερο και ο λόγος που σκέφτομαι το exc είναι γιατί θέλω να μπορώ να το βγάζω και άσφαλτο για να με πάει μέχρι εκεί που θέλω να πάω για να μπω χώμα. Δλδ να μπορω να κάνω και 50 χιλιόμετρα έστω και άβολα χωρίς να του μετράω ώρες λειτουργίας και να χει και πινακίδα φυσικά.
Θα ήθελα την γνώμη σας και όσοι έχετε 450 να προτείνετε μοντέλο.
Εγω βασικά κοιτάζω του 07 γιατί είναι μέσα στα λεφτά που μπορώ ν διαθέσω.

Ευχαριστω
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αφού έχεις το 950 κατέβα κι άλλο κατηγορία. Νομίζω πιο σοφή επιλογή το EXC250.
Στην άσφαλτο τα 50 χλμ θα τα κάνεις με τον ίδιο (υπομονετικό) τρόπο αλλά στο χώμα θα σε διδάξει περισσότερα χωρίς να σε τρομοκρατεί.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αφού πας για τέτοιες χρονολογίες θα σου πρότεινα είτε ένα 250-300αρι 2χρονο που βάζεις χέρι και μόνος σου, η αν θες ντε και καλά 4χρονο, ένα wrf450 που είναι "άθραυστα". Εάν δεν ξέρεις τον ιδιοκτήτη και τη χρήση που έκανε στη μοτό που θα πάρεις, για τόσο παλιούς αγωνιστικούς 4χρονους κινητήρες, είναι σαν να αγοράζεις ορολογιακή βόμβα.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Αφού έχεις το 950 κατέβα κι άλλο κατηγορία. Νομίζω πιο σοφή επιλογή το EXC250.
Στην άσφαλτο τα 50 χλμ θα τα κάνεις με τον ίδιο (υπομονετικό) τρόπο αλλά στο χώμα θα σε διδάξει περισσότερα χωρίς να σε τρομοκρατεί.
Με πρόλαβες! ;)
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ως κάτοχος EXC 450 του '05 θα σου πω ότι ναι μεν θα μπορείς να πηγαίνεις στην άσφαλτο συντηρητικά αλλά στα συγκεκριμένα μοτέρ η συντήρηση γίνεται με ώρες...
Οποτε καλό θα ήταν να μην αποφύγεις την προβλεπόμενη συντήρηση...
Επίσης να σου πω ότι τα μοτέρ έως το '06 βγήκανε ιδιαίτερα αξιόπιστα τα επόμενα μετά από εκεί βγάζανε διάφορα χαζοπροβλήματα όχι πάντα χαμηλού κόστους.
Οπότε εάν κλίνεις προς εκείνα τα έτη καλύτερα να πας προς '08 μοντέλο και έπειτα μιας και θα έχουνε φύγει οι παιδικές ασθένειες...
Υπόψη ότι κινητήρες έως το '06 και από το '07 και μετά είναι τελείως διαφορετικοί.
Πάντως εάν το πάρεις το μόνο σίγουρο είναι ότι στο χώμα θα το ευχαριστηθείς!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αφού πας για τέτοιες χρονολογίες θα σου πρότεινα είτε ένα 250-300αρι 2χρονο που βάζεις χέρι και μόνος σου
Πολύ καλή επιλογή με μόνο πρόβλημα την αυτονομία...;)
Το 450 με το μικρό ρεζερβουάρ (νομίζω 7-7,5 lit.) μου βγάζει περίπου 120 km.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Πολύ καλή επιλογή με μόνο πρόβλημα την αυτονομία...;)
Το 450 με το μικρό ρεζερβουάρ (νομίζω 7-7,5 lit.) μου βγάζει περίπου 120 km.
Για αυτονομία σε τέτοια κατηγορία μόνο με ντεποζιτάκι αναγκαστικά... Και στο 450 ήταν από τις πρώτες αλλαγές που έκανα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για αυτονομία σε τέτοια κατηγορία μόνο με ντεποζιτάκι αναγκαστικά... Και στο 450 ήταν από τις πρώτες αλλαγές που έκανα.
Ναι είναι από τις εύκολες μετατροπές,χρήσιμες χωρίς να αλλοιώνουν τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.:)
Το έχω δοκιμάσει και στα μονοπάτια δεν με προβλημάτισε ιδιαίτερα...
 

Synchro

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
No Bike Left
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Για 250 δίχρονο το χώ σκεφτεί επίσης απλά θεωρώ ότι ενα τετράχρονο ίσως να δίνει περισσότερη ελευθερία στην διαδρομή στην άσφαλτο μέχρι να πας εκεί που θες.
Είτε 250 δίχρονο πάντως είτε 450 έχω διαβάσει ότι από το 08 και μετά έχουν αλλάξει τελείως. Απλά ανεβαίνουν και σε τιμή.

Όσο για το 950 δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα το κρατήσω αν πάρω 450.
Δεν το κυκλοφορώ στο δρόμο σχεδόν καθόλου. Μόνο ότι βόλτες κάνω στο χώμα. Και το λυπάμαι γιατί του χώ ρίξει αρκετά λεφτά και σε 990 μοτέρ και σε άλλα πράγματα πάνω και στην τελική η αλήθεια είναι ότι δεν μπορώ να το κάνω καλά εγώ τουλάχιστον στο χώμα.
Δεν λέω αν μαζέψει χιλιόμετρα δεν καταλαβαίνει τίποτα αλλά όπως και να χει είναι εν μηχανάκι 250 κιλα
 

maikmartse

Μέλος
Καλησπέρα, την συγκεκριμένη αγορά που σκέφτεσαι την έκανα το καλοκαίρι. Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα σε ένα exc450 τέλη του 2008. Το αγόρασα σε πάρα πολύ καλή τιμή με μικρό θέματακια κυρίως στις αναρτήσεις τα οποία λύθηκαν πολύ εύκολα. Για μένα είναι μια πολύ καλή επιλογή για αυτό που θες και πολύ ΑΞΙΌΠΙΣΤΗ (θα πέσει φωτιά να με κάψει ),αρκει να κάνεις τα πάντα στην ωρα τους και σίγουρα θα πρεπει να κοιτάς τις ώρες που έχει δουλέψει. Κατά τα άλλα είναι ένα μηχανάκι που μπορείς να πηγαίνεις 120 στην άσφαλτο χωρίς θέμα, έχεις ΦΡΕΝΑΡΕΣ και πολύ δύναμη, οι αναρτήσεις του καταπινουν τα πάντα χωρίς να το καταλάβεις και η αυτονομία του ανάλογα το χέρι σου είναι 80~110χλμ (8.5λίτρα). Επίσης πήρα και ένα μεγάλο τεποζιτο 25 λίτρα για τις μακρινές βόλτες το οποίο βγάζει πάνω από 300χλμ, βέβαια αλλάζει πολύ τη γεωμετρία από το μηχανάκι και σίγουρα δεν μπορείς να μπεις σε πυκνά μονοπάτια γιατί σκαλώνει σε κλαριά. Αν έχεις άλλες απορίες πες μου...

You Only Live Once
 

John-Aigio

Nα γιατί GS
Περιοχή
ΑΙΓΙΟ
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1150GS
δεν πατάω χώμα

bag

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
africa rd04
Και τελικα το βρηκαμε το 450 και το πηραμε.
Απο λαστιχα εχετε καμια προταση ?

Ευχαριστω
Καλοριζικο και καλες βολτες!
Σου εστειλα πμ..
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Και τελικα το βρηκαμε το 450 και το πηραμε.
Απο λαστιχα εχετε καμια προταση ?

Ευχαριστω
Καλολάσπωτο το 450. Τι χρήση θα κάνεις?

(για να σου προτείνουμε κατάλληλα λάστιχα)
 
Top Bottom