Γνώμη για LS2 Vector HPFC Evo FF397 (up-αγόρασα HJC i70)

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Καλημέρα σε όλους

Μπάς και έχει κανένας το εν λόγο κράνος;
Με ενδιαφέρει θόρυβος στα 100 για γυμνό μηχανάκι και ποιότητα.
Ξέρω σε αυτά τα χρήματα να μην περιμένω και πολλά-πολλά,αλλά τουλάχιστον να είναι ανεκτός ο
θόρυβος και η ποιότητά του.
Αν έχετε και άλλη πρόταση μέχρι τα 250 +- ευχαρίστως,αλλά κοιτάζω και τα γραφικά να μου αρέσουν...
Βαρέθηκα τα μονόχρωμα...
Αυτό είναι που έχω σταμπάρει

Μερσί
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
To εχω εγω σε αλλο χρωμα αλλα δεν το εχω δοκιμασει ακομα με το crf Mε το ΤΑ σε ταξιδι ο θορυβος ηταν ανεκτος προς το υσηχο
Απο ποιοτητα μαλλον μετριο Τα μαξιλαρακια δεν εμπνεουν εμπιστοσυνη οτι θα αντεξουν στον χρονο Με δυσκολευε αρχικα η ασφαλεια που κουμπωνει τη ζελατινα οταν ειναι κλειστη Την λιμαρισα λιγο και ειναι τωρα ΟΚ Το τμημα στο σαγονι μαλλον ειναι λιγο πιο μικρο απο οτι ειχα συνηθισει με ενα HJC
Δεν μου καθισε ποτε σωστα στο κεφαλι μου αλλα σε αλλους δεν ξερω μπορει να ειναι τελειο

Καλυτερα να το δεις και δοκιμασεις πριν το αγορασεις ιντερνετικα Οπως και οποιοδηποτε φυσικα κρανος
 
Reactions: Noe

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Ευχαριστώ Κώστα.
Δεν θα το πάρω ιντερνετικά.Αύριο θα έρθω Αθήνα με το CRF και θα πάω να το δώ και να δοκιμάσω
αλλά ήθελα και μια γνώμη κατόχου όπως εσύ.
Θα πάρω σβάρνα τα μαγαζιά και θα δούμε...
Μού άρεσε το χρώμα σε αυτό......
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το πήρα στον πατέρα μου που αποφάσισε να ξανακαβαλήσει στα 60 του μετά απο 12 χρόνια αποχή. Για το 125αρι σκουτερ που πήρε μια χαρά είναι. Ήταν το μόνο κράνος που του κάθισε καλά σε μέγεθος και σχήμα από 5 διαφορετικά κράνη μεταξύ 180-250 €.

Το πήρα και εγώ μια βόλτα με το f800 για να το συγκρίνω με το Shoei NXR που έχω.

Σχετικά στιβαρό στα πλάγια, καλύτερη ακαμψία σε σχέση με τα θερμοπλαστικά κράνη, καμιά επαφή όμως με shoei.

Μικρο βάρος, ελάχιστα πιο βαρύ από NXR και έχει και αντιλαϊκό γυαλάκι. Μιλάμε για μέγεθος Large και για τα 2 κράνη (LS2 Shoei).

Τα μαξιλάρια του δε μαρέσουν. Είναι αρκετά τραχιά και έχουν λίγο περίεργη διάταξη, ειδικά τα πλαινά στα μάγουλα/αυτιά δεν είναι ιδιαίτερα άνετα, παρόλο που το κράνος μου κάθησε καλά στο κεφάλι.

Το υποσιαγώνο "κουβερτάκι" είναι το μεγαλύτερο fail αυτού του κράνους. Έχει μια mini ποδιά η οποία στο συγκεκριμένο κράνος ξεκουμπώνει σχετικά εύκολα και μετά για επέκταση έχει άλλο ένα κομμάτι ποδιάς που πιάνει στη mini ποδιά με velcro. Δεν κλείνει καλά το κενό κάτω από το σαγόνι και διπλώνει προς τα μέσα όταν πας να το φορέσεις, ή ξεκολλάει το velcro.

Ο αερισμός του μου φάνηκε μια χαρά.

Τέλος λόγω των κακών μαξιλαριών στα μάγουλα και του τραγικού υποσιάγωνου είναι αρκετά πιο θορυβώδες από το NXR.

Στη θέση σου θα κοίταγα κάτι άλλο. Ένα HJC i70 που δοκίμασε πριν καταλήξει σε αυτό και είναι στα ίδια χρήματα μου φάνηκε πολύ πιο ποιοτικό.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l

Στη φωτο ειναι το δικο μου οπου φαινεται η φθρα που εχει ξεκινησει ηδη στην δερματινη
 
Reactions: Noe

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... έχει και αντιλαϊκό γυαλάκι...
Spam on:
"αντιλαϊκό",
σα τα μνημονιακά μέτρα ένα πράμα... Άτιμο οτοκορέκτιον...
Spam off.
__
Επί του θέματος:
@ konkost μετά από πόσο χρόνο και τι χρήση παρουσιάζει αυτή τη φθορά;;;
Αυτό το τμήμα με τη δερματίνη αντικαθίσταται;;;
/// Β
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Spam on:
"αντιλαϊκό",
σα τα μνημονιακά μέτρα ένα πράμα... Άτιμο οτοκορέκτιον...
Spam off.
__
Επί του θέματος:
@ konkost μετά από πόσο χρόνο και τι χρήση παρουσιάζει αυτή τη φθορά;;;
Αυτό το τμήμα με τη δερματίνη αντικαθίσταται;;;
/// Β
Δυο χρονια και χρηση σχεδον καθημερινη τον χειμωνα για καμια 20ρια χλμ
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Λεω σχεδον καθημερινη γιατι και τις ζεστες μερες του χειμωνα χρησιμοποιω το dual
 
Reactions: Noe

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Δυο χρονια και χρηση σχεδον καθημερινη τον χειμωνα για καμια 20ρια χλμ
Κατάλαβα,εγώ που το θέλω για συνεχή και καθημερινή χρήση στα 4χρόνια η δερματίνη θα σας έχει χαιρετίσει.
Έριξα και μιά ματιά σε ξένα σάιτ και σχεδόν όλοι λένε για την δερματίνη ότι κόβεται πολύ σύντομα.
Μάλλον το απορρίπτω και θα ανεβάσω το μπάτζετ μπάς και βρώ κάτι καλύτερο.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Το πήρα στον πατέρα μου που αποφάσισε να ξανακαβαλήσει στα 60 του μετά απο 12 χρόνια αποχή. Για το 125αρι σκουτερ που πήρε μια χαρά είναι. Ήταν το μόνο κράνος που του κάθισε καλά σε μέγεθος και σχήμα από 5 διαφορετικά κράνη μεταξύ 180-250 €.

Το πήρα και εγώ μια βόλτα με το f800 για να το συγκρίνω με το Shoei NXR που έχω.

Σχετικά στιβαρό στα πλάγια, καλύτερη ακαμψία σε σχέση με τα θερμοπλαστικά κράνη, καμιά επαφή όμως με shoei.

Μικρο βάρος, ελάχιστα πιο βαρύ από NXR και έχει και αντιλαϊκό γυαλάκι. Μιλάμε για μέγεθος Large και για τα 2 κράνη (LS2 Shoei).

Τα μαξιλάρια του δε μαρέσουν. Είναι αρκετά τραχιά και έχουν λίγο περίεργη διάταξη, ειδικά τα πλαινά στα μάγουλα/αυτιά δεν είναι ιδιαίτερα άνετα, παρόλο που το κράνος μου κάθησε καλά στο κεφάλι.

Το υποσιαγώνο "κουβερτάκι" είναι το μεγαλύτερο fail αυτού του κράνους. Έχει μια mini ποδιά η οποία στο συγκεκριμένο κράνος ξεκουμπώνει σχετικά εύκολα και μετά για επέκταση έχει άλλο ένα κομμάτι ποδιάς που πιάνει στη mini ποδιά με velcro. Δεν κλείνει καλά το κενό κάτω από το σαγόνι και διπλώνει προς τα μέσα όταν πας να το φορέσεις, ή ξεκολλάει το velcro.

Ο αερισμός του μου φάνηκε μια χαρά.

Τέλος λόγω των κακών μαξιλαριών στα μάγουλα και του τραγικού υποσιάγωνου είναι αρκετά πιο θορυβώδες από το NXR.

Στη θέση σου θα κοίταγα κάτι άλλο. Ένα HJC i70 που δοκίμασε πριν καταλήξει σε αυτό και είναι στα ίδια χρήματα μου φάνηκε πολύ πιο ποιοτικό.
Είσαι σαφέστατος και αναλυτικός και κοιτάζω άλλα.
Ενδιαφέρον το HJC i70.Το κοιτάζω....

ΥΓ.Ωραίος ο πατέρας,πρέπει να το καταχάρηκε μετά απο 12 χρόνια....

Πω,πω τί μου θύμισες.
Τον δικό μου και αυτός στα 60 του,όταν πήρα το CBR600 και μετά απο πολλά χρόνια που τα είχε παρατήσει λόγο οικογένειας.
ήθελε βόλτα.Ε,είχε πάει και το Hornet που είχα πριν,του το έδωσα και αφού έκανε το τετράγωνο,ήρθε να πάρει και την μάνα μου.
Αφού βρήκαμε ψηλό πεζοδρόμιο και την ανεβάσαμε,
μιά ώρα έκοβαν βόλτες στο χωριό κι εγώ να τους ψάχνω με το ποδήλατο.
Εγώ έχασα 10 χρόνια ζωής και αυτοί γελάγανε και τα αυτιά τους...
Δε το ξαναέδωσα.....
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Χαχαχαχα ρε το αντιλαϊκό γυαλάκι, χαμπάρι δε πήρα! Κάτω η μπουρζουαζία του auto correction!

Η δερματίνη είναι στο κάτω μέρος απο τα πλαϊνά μαξιλάρια που πιάνουν στα μάγουλα. Πρέπει να αλλαχτούν ολόκληρα τα μαξιλάρια (αν αλλάζονται).
 
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Είσαι σαφέστατος και αναλυτικός και κοιτάζω άλλα.
Ενδιαφέρον το HJC i70.Το κοιτάζω....

ΥΓ.Ωραίος ο πατέρας,πρέπει να το καταχάρηκε μετά απο 12 χρόνια....

Πω,πω τί μου θύμισες.
Τον δικό μου και αυτός στα 60 του,όταν πήρα το CBR600 και μετά απο πολλά χρόνια που τα είχε παρατήσει λόγο οικογένειας.
ήθελε βόλτα.Ε,είχε πάει και το Hornet που είχα πριν,του το έδωσα και αφού έκανε το τετράγωνο,ήρθε να πάρει και την μάνα μου.
Αφού βρήκαμε ψηλό πεζοδρόμιο και την ανεβάσαμε,
μιά ώρα έκοβαν βόλτες στο χωριό κι εγώ να τους ψάχνω με το ποδήλατο.
Εγώ έχασα 10 χρόνια ζωής και αυτοί γελάγανε και τα αυτιά τους...
Δε το ξαναέδωσα.....
Καμία σχέση με τον δικό μου ο δικός σου! Επέμενα κανα 5ήμερο να μην πάρει το symphony st125 (l/c ABS) γτ θα του είναι μικρό συνολικά (είναι 1,92) και να δει για citycom 300 το τελευταίο μοντέλο.

Εκεί αυτός, να επιμένει ότι το 300αρι είναι μεγάλο.. Μία ευκαιρία είχα και εγώ να προσθέσω και ένα καλό σκουτεράκι στα διαθέσιμα οχήματα αλλα δεν. Τι να πείς...

Ότι το χαίρεται πάντως το 125αρακι το χαίρεται. Τη παραμικρή αφορμή ψάχνει για να το βολτάρει. Δεύτερη εφηβεία ένα πράγμα.
 

Noe

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
CRF 300L
Τελικά αγόρασα το HJC i70 που πρότεινε και nickaoua11.
Το LS2 δεν μου γέμισε το μάτι απο άποψη ποιότητας δίπλα-δίπλα με το HJC και θεωρώ ότι δεν άξιζε τα χρήματά του.
Μου ''έκατσε''καλά στο κεφάλι.
Το φόρεσα στην επιστροφή για 170χλμ Αθήνα-Ιτέα.
Έχει καλή ηχομόνωση στους εξωτερικούς θορύβους,όσο πρέπει δηλαδή,όχι τελείως.
Ένιωσα μια πίεση στο άνω μέρος απο τά μάγουλα μετά το μισάωρο,αλλά θεωρώ ότι θα ''πατήσουν''
και θα είναι εντάξει.
Αλλά,δεν κάνει για όρθια θέση οδήγησης και γυμνό όπως το δικό μου (CRF300L).
Μετά τα 60χλμ έχει πολύ αεροδυναμικό θόρυβο που κουράζει.
Γέρνοντας μπροστά το κεφάλι φεύγει εντελώς ο θόρυβος και μέχρι τα 120 δεν τον ξανάκουσα.
Δοκίμασα με αεραγωγούς κλειστούς-ανοιχτούς,τα ίδια.
Η ασφάλεια στην ζελατίνα για άνοιγμα-κλείσιμο,γιατί είναι με κουμπάκι,δεν με δυσκολεύει και με χρήση γαντιών.
Οι αεραγωγοί όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Σε υψόμετρο (Κάζα)και με λίγο βροχή που συνάντησα,θόλωσε εύκολα (δεν είχα βάλει το pin lock το οποίο περιλαμβάνει) και δεν είδα κάπου να βάλει
νερό.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Τελευταία επεξεργασία:

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Τελικά αγόρασα το HJC i70 που πρότεινε και nickaoua11.
Το LS2 δεν μου γέμισε το μάτι απο άποψη ποιότητας δίπλα-δίπλα με το HJC και θεωρώ ότι δεν άξιζε τα χρήματά του.
Μου ''έκατσε''καλά στο κεφάλι.
Το φόρεσα στην επιστροφή για 170χλμ Αθήνα-Ιτέα.
Έχει καλή ηχομόνωση στους εξωτερικούς θορύβους,όσο πρέπει δηλαδή,όχι τελείως.
Ένιωσα μια πίεση στο άνω μέρος απο τά μάγουλα μετά το μισάωρο,αλλά θεωρώ ότι θα ''πατήσουν''
και θα είναι εντάξει.
Αλλά,δεν κάνει για όρθια θέση οδήγησης και γυμνό όπως το δικό μου (CRF300L).
Μετά τα 60χλμ έχει πολύ αεροδυναμικό θόρυβο που κουράζει.
Γέρνοντας μπροστά το κεφάλι φεύγει εντελώς ο θόρυβος και μέχρι τα 120 δεν τον ξανάκουσα.
Δοκίμασα με αεραγωγούς κλειστούς-ανοιχτούς,τα ίδια.
Η ασφάλεια στην ζελατίνα για άνοιγμα-κλείσιμο,γιατί είναι με κουμπάκι,δεν με δυσκολεύει και με χρήση γαντιών.
Οι αεραγωγοί όχι κάτι το ιδιαίτερο.
Σε υψόμετρο (Κάζα)και με λίγο βροχή που συνάντησα,θόλωσε εύκολα (δεν είχα βάλει το pin lock το οποίο περιλαμβάνει) και δεν είδα κάπου να βάλει
νερό.
Με γεία το κρανάκι! Καλοφόρετο και αγρατζούνιστο να είναι!
Νομίζω είναι από τις καλύτερες επιλογές στα 200€.

ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ, ειχα αρκετά Nolan και ειμαι ικανοποιημενος , κυρίως από τη τιμή τους :)

Θα παω να το φορεσω να δω εαν ειναι ενταξει...
Αυτά τα Nolan δε τα συμπαθώ καθόλου. Ότι έχω δει είναι σα πλαστικός κουβάς που τρίζει.

Πολύ καλά λόγια έχω ακούσει και για τα KYT στα 150€ από φίλο που δουλεύει σε μαγαζί με είδη μότο. Απλά είναι πολύ superbike στο σχεδιασμό τους.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Επειδή πρόσφατα ασχολήθηκα αρκετά με έρευνα αγοράς σε full face κράνη διαφόρων τύπων. Το συγκεκριμένο HJC i70 δε νομίζω να θεωρείται κράνος superbike ώστε να είναι απαραίτητη η σκυφτή θέση οδήγησης για να δουλέψουν οι αεραγωγοί. Μάλλον είναι θύμα της κατηγορίας τιμής και κακού σχετικά σχεδιασμού. Βασικά πρόκειται για ένα κράνος καθημερινής χρήσης, ούτε sport ούτε ταξιδιωτική. Από εκεί και πέρα τα HJC είναι σαφώς ανώτερα ποιοτικά από τα LS2 σε όλες τις συγκρινόμενες κατηγορίες τιμής.

Η LS2 κάνει τώρα το ντεμπούτο της στη κατηγορία των "καλών" κρανών αλλά θέλει δρόμο ακόμη. Φόρεσα ένα από τα κορυφαία της το FF805 Thunder έχοντας κάποιες προσδοκίες στο θέμα άνεσης και πως κουμπώνει στο κεφάλι και... δεν. Αν φορέσω το σωστό νούμερο μου (δυστυχώς παίζω μεταξύ small και medium) το κράνος αφήνει μια αίσθηση ότι το πηγούνι είναι εκτεθειμένο, το ίδιο ακριβώς ένιωσα με το κατά πολύ φθηνότερο FF397 του τίτλου. Το αντίστοιχης κλάσης τιμή HJC RPHA70 είναι σαφώς πιο άνετο αν και....

Διαπιστώνω πως τα κράνη όλων των εταιρειών έχουν γίνει λίγο "ιδιαίτερα" όταν δοκιμάζεις τις πραγματικές διαστάσεις που αντιστοιχούν στη περίμετρο του κεφαλιού μας. Το να κάνεις υποχωρήσεις και να πηγαίνεις ένα και δυο νούμερα πάνω το θεωρώ εγκληματικό, τουλάχιστον για τον οδηγό της μοτοσυκλέτας που απαιτεί ένα σταθερό κράνος σε όλες τις συνθήκες. Δε ξέρω αν φταίει ο σχεδιασμός, τα νέα πρότυπα ασφάλειας κτλ κτλ. Πάντως παλαιότερα δεν μου ήταν τόσο σύνθετη υπόθεση να μου ταιριάζει ένα κράνος.

Από άποψη ποιότητας κατασκευής έχω πολύ ψηλά τα Shark ακόμη και σε σύγκριση με SHOEI η οποία κατά τη γνώμη μου έχει κάνει τα τελευταία χρόνια σοβαρές εκπτώσεις στη ποιότητα των εσωτερικών της. Είχα το μακρινό 1993 SHOEI και το αντικατέστησα λίγα χρόνια μετά με ένα εξαιρετικό Carbon SHARK, κράνος πολύ καλύτερο σε όλα του και μου είχε ταιριάξει μια χαρά. Το SHARK που έχω τώρα εδώ και ένα χρόνο μου δημιουργεί μια πίεση στη ρίζα στο κάτω μέρος των αυτιών. Δυστυχώς έπεσα θύμα της ομορφιάς του και πήρα μοντέλο που είναι ξεκάθαρα SS και μου πήρε λίγο καιρό να καταλάβω ότι πρέπει να το φορέσω ελαφρώς διαφορετικά σε σχέση με ότι ήξερα μέχρι τώρα. Βελτιώθηκε αισθητά η περιοχή επαφής με τα αυτιά μου. Τέλειο και πάλι δε μου είναι, αλλά είναι ένα κράνος που το φορά μόνο στα ταξίδια οπότε ελπίζω να "πατήσει" κι άλλο σε αυτή τη περιοχή όταν θα το έχω φορέσει κάμποσες φορές. Κατά τα άλλα από άποψη ποιότητας κατασκευής, αεροδυναμικής και λειτουργίας αεραγωγών είναι άριστο αρκεί να οδηγείς έστω λίγο σκυφτά όπως συμβαίνει όταν έχεις μια Super Bike μηχανή.

Το νέο κράνος που παράγγειλα είναι σχεδιασμένο για γυμνές μοτοσυκλέτες και αν και κάπως εκκεντρικό ήταν ότι πιο σωστό φόρεσα από άποψη άνεσης στο σωστό νούμερο. Είναι ένα SCORPIONS EXO-HX1 SE και θα χρησιμοποιείται ως καθημερινό εντός πόλης. Έχω και MX κράνος της SCORPIONS που ανήκει στη basic σειρά της εταιρείας (VX-15 AIR) και είμαι και με αυτό πολύ ευχαριστημένος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
για πες τε, τρια κρανη μεχρι 300 ευρω ταβανι..full face, για μοτοσυκλετα που παω σχετικα γρηγορα σε εθνικες οδους ...160Km/h μεχρι 210km/h και ψαχνω να εχει καλη σχεδιαση για να μην εχω ταρακουνηματα στο κρανος απο τους στροβιλισμους του αερα...βεβαια παιζει ρολο και η ζελατινα στη μοτοσυκλετα, το υψος της

εγω προτεινω το NOLAN N80-8, με τιμη 200 ευρω...skroutz
θελω να καταληξω σε τρια, να παω να τα φορεσω και μετα να κανω αγορα...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom