Γρήγορες ερωτήσεις για απαντήσεις από τους έμπειρους

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
ερώτηση

σε διακόπτη για προβολάκια, που είναι 3 θέσεων (+,- και γείωση) αν η σύνδεση γίνει χωρίς τη χρήση του Pin της γείωσης θα υπάρχει πρόβλημα?
η καλωδίωση θα γίνει για να τοποθετηθούν τα προβολάκια απευθείας στην αναμονή και όχι στη μπαταρία
(για σύνδεση στη μπαταρία υπαρχει έτοιμη καλωδίωση, αλλα έχει το κακό ότι τα προβολάκια ανάβουν και με σβηστή τη μηχανή)

επίσης, υπάρχει τρόπος να το συνδέσω απευθείας στη μπαταρία (όπως προκύπτει από την υπάρχουσα καλωδίωση), αλλά να μη μπορεί να ανάψει τα προβολάκια
αν η μηχανή είναι σβηστή?
Γενικά οτι συνδεθεί απευθείας στην μπαταρία είναι επικίνδυνο σε περιπτωση βραχυκύκλωματος (πάρει νερό πχ). . Διότι δεν παρεμβάλετε ασφάλεια.
Σκέψου να περάσεις μια γραμμή στο σπίτι χωρις να συνδέεται σε ασφάλεια. Αν βραχυκυκλώσει θα σου ρίξει το γενικό αντι για μια ασφάλεια. Οπότε στο μηχανάκι σημαίνει οτι πιθανόν θα σβήσεις.

Καλύτερα να συμβουλευτείς ηλεκτρολόγο. Αλλιώς πήγαινε με πάντα αναμένα προβολάκια σαν τα Euro 5. Η έτοιμη καλωδίωση δεν φαίνεται και πολύ έτοιμη πάντως :p
 

xisor98

Μέλος
Όνομα
Ιασων
Μοτό
BMW F 650 GS 2004
F800gs 09
ερώτηση

σε διακόπτη για προβολάκια, που είναι 3 θέσεων (+,- και γείωση) αν η σύνδεση γίνει χωρίς τη χρήση του Pin της γείωσης θα υπάρχει πρόβλημα?
η καλωδίωση θα γίνει για να τοποθετηθούν τα προβολάκια απευθείας στην αναμονή και όχι στη μπαταρία
(για σύνδεση στη μπαταρία υπαρχει έτοιμη καλωδίωση, αλλα έχει το κακό ότι τα προβολάκια ανάβουν και με σβηστή τη μηχανή)

επίσης, υπάρχει τρόπος να το συνδέσω απευθείας στη μπαταρία (όπως προκύπτει από την υπάρχουσα καλωδίωση), αλλά να μη μπορεί να ανάψει τα προβολάκια
αν η μηχανή είναι σβηστή?
1 καλωδιο στην γειωση και το αλλο το συνδεεις με κλεφτη. Ο κλεφτης ειναι ενα εξαρτηματακι οπου στην μια ακρη βαζεις το ενα καλωδιο που θελεις να συνδεσεις, και εχει ενα κλιπακι με ενα μεταλλο το οποιο το κλεινεις σε ενα αλλο υπαρχων καλωδιο της μηχανης και τραβαει ρευμα απο εκει. Πρεπει να βρεις ενα καλωδιο απο το οποιο περναει ρευμα μονο οταν ειναι ανοιχτη η μηχανη. Π.χ. αν εχεις θερμαινομενα γκριπ, μπορεις να τραβηξεις απο αυτο το καλωδιο για να μην ψαχνεις
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ερώτηση

σε διακόπτη για προβολάκια, που είναι 3 θέσεων (+,- και γείωση) αν η σύνδεση γίνει χωρίς τη χρήση του Pin της γείωσης θα υπάρχει πρόβλημα?
η καλωδίωση θα γίνει για να τοποθετηθούν τα προβολάκια απευθείας στην αναμονή και όχι στη μπαταρία
(για σύνδεση στη μπαταρία υπαρχει έτοιμη καλωδίωση, αλλα έχει το κακό ότι τα προβολάκια ανάβουν και με σβηστή τη μηχανή)

επίσης, υπάρχει τρόπος να το συνδέσω απευθείας στη μπαταρία (όπως προκύπτει από την υπάρχουσα καλωδίωση), αλλά να μη μπορεί να ανάψει τα προβολάκια
αν η μηχανή είναι σβηστή?
Αν εννοείς τα συνήθη σετ προΒοΛαΚίων απο Αλί κλπ ,ο διακόπτης της πλεξούδας εχει 3 πίνς ,όχι όμως για + - κ γείωση.
Διακόπτης είναι ,όχι καταναλωτής ρεύματος.

Στο μεσαίο μπαίνει η γραμμη που έχει ρεύμα ,κ ,είτε στο ενα ,είτε στο άλλο άκρο ,η γραμμη που θα δίνει ρευμα ο διακόπτης ,αναλογα με τη θεση του κουμπιού.


Πάνω στην πλεξούδα υπάρχει ασφαλειοθήκη ,οπότε υπαρχει προστασία από βραχυκύκλωμα.

Αν θελεις να ανάβουν μονο με ανοιχτό διακόπτη μοτό ,θα πρέπει η συνδεση + - (ή έστω μόνο το +) να γίνει σε σημείο που να έχει ρεύμα μόνο μετα το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη της μοτό.
ΑΡΚΕΙ τα Αμπέρ κατανάλωσης του σετ ,να είναι συμβατα ,με αυτά της γραμμής που θα συνδεσεις (βλ. ηλεκτρικό διαγραμμα μοτο)
Κάποιες μοτό ,εχουν αναμονή για θερμαινόμενα γκριπς ,αν δεν εχεις θερμαινόμενα ,σύνδεσε εκεί.

Υπάρχει κ τρόπος ,με την κεντρική παροχή πλεξούδας (+ -) στην μπαταρία κ έξτρα ρελέ ,αλλά δεν στον περιγραφω ,γιατι είναι λίγο περίπλοκος ,κ θα πρέπει ουσιαστικά να ακύρωσεις (κόψε-ραψε) τελείως τη διάταξη της υπάρχουσας πλεξούδας.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αν εννοείς τα συνήθη σετ προΒοΛαΚίων απο Αλί κλπ ,ο διακόπτης της πλεξούδας εχει 3 πίνς ,όχι όμως για + - κ γείωση.
Διακόπτης είναι ,όχι καταναλωτής ρεύματος.

Στο μεσαίο μπαίνει η γραμμη που έχει ρεύμα ,κ ,είτε στο ενα ,είτε στο άλλο άκρο ,η γραμμη που θα δίνει ρευμα ο διακόπτης ,αναλογα με τη θεση του κουμπιού.


Πάνω στην πλεξούδα υπάρχει ασφαλειοθήκη ,οπότε υπαρχει προστασία από βραχυκύκλωμα.

Αν θελεις να ανάβουν μονο με ανοιχτό διακόπτη μοτό ,θα πρέπει η συνδεση + - (ή έστω μόνο το +) να γίνει σε σημείο που να έχει ρεύμα μόνο μετα το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη της μοτό.
ΑΡΚΕΙ τα Αμπέρ κατανάλωσης του σετ ,να είναι συμβατα ,με αυτά της γραμμής που θα συνδεσεις (βλ. ηλεκτρικό διαγραμμα μοτο)
Κάποιες μοτό ,εχουν αναμονή για θερμαινόμενα γκριπς ,αν δεν εχεις θερμαινόμενα ,σύνδεσε εκεί.

Υπάρχει κ τρόπος ,με την κεντρική παροχή πλεξούδας (+ -) στην μπαταρία κ έξτρα ρελέ ,αλλά δεν στον περιγραφω ,γιατι είναι λίγο περίπλοκος ,κ θα πρέπει ουσιαστικά να ακύρωσεις (κόψε-ραψε) τελείως τη διάταξη της υπάρχουσας πλεξούδας.
αναφέρομαι σε αυτά τα προβολάκια, στα οποία αναφέρεσε λογικά κι εσύ ;)
η ¨πλεξούδα" που έχει το πακέτο έχει ασφαλειοθήκη πριν την ένωση στην μπαταρία, οπότε (απαντώντας και στον IoannisB ) δεν υπάρχει "φόβος"
αναμονή έχει.. να αλλάξω τα κοσάκια που έχει η πλεξούδα με φύσα για να κουμπώσει απευθείας πάνω και να κρατήσω τα πάντα, από ασφάλεια, ρελέ?
το μόνοεύκολο είναι αυτό, αλλά θα έχει και μπόλικα καλώδια που κάπως πρέπει να μαζέψω (ευκολάκι όμως!)

amyroukai δεν θέλω να μπλεχτώ με κλοπές ρεύματος και τα σχετικά.... έτσι τα είχα στο v-strom, αλλά ήξερα από που να πάρω.... εδώ μου φαίνονται κινέζικα όλα :roflmao::roflmao:
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτές τις "έτοιμες" συνδέσεις δίνει και η quadlock για τις βάσεις της, με ασφάλεια inline. Έχω μια επάνω σε μηχανάκι, αλλά πρέπει να θυμάμαι να βγάζω την παροχή κάθε φορά που σταματάει (όχι δύσκολο γιατί το κινητό είναι πάνω στο tankbag, όχι στο μηχανάκι). Η τοποθέτηση είναι πολύ πρόχειρη γιατί ήθελα να δω απλά αν εξυπηρετεί, τελικά κατέληξε στο ρητό ουδέν μονιμοτερο του προσωρινού, αν δουλεύει άσε το. Είναι σίγουρο ότι κάπου υπάρχει αναμονή για αξεσουάρ οπότε θα "κλέψω" ρεύμα από παροχή με διακόπτη αλλά θα περιμένω σέρβις να βγάλουν πλαστικά ντεπόζιτο κλπ.



Οπότε η γρήγορη απάντηση είναι... Μάζεψε καλώδια και πάρε από την παροχή αξεσουάρ
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Όταν λες να συνδεθούν απευθείας στην αναμονή τι εννοείς?
η καλωδίωση που έχει το πακέτο φαίνεται εδώ

η αναμονή στη μηχανή είναι αυτή (λογικά για θερμαινόμενα, για προβολάκια, για οτιδήποτε)



αν το κουμπώσω εκεί (από πάνω) θα κρατήσω όλη την καλωδίωση με ρελέ, ασφαλειοθήκη? ή να κόψω/ράψω να μείνουν μόνο καλώδια από προβολάκια/διακόπτη?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
η καλωδίωση που έχει το πακέτο φαίνεται εδώ

η αναμονή στη μηχανή είναι αυτή (λογικά για θερμαινόμενα, για προβολάκια, για οτιδήποτε)



αν το κουμπώσω εκεί (από πάνω) θα κρατήσω όλη την καλωδίωση με ρελέ, ασφαλειοθήκη? ή να κόψω/ράψω να μείνουν μόνο καλώδια από προβολάκια/διακόπτη?
Εφόσον η μοτοσυκλέτα έχει δική της έτοιμη αναμονη σημαίνει πως απλά κουμπώνεις. Έχεις.ρευμα όταν δουλεύει η μοτοσυκλέτα μόνο και όλα καλά. Φυσικά μην κάτσεις να περάσεις νέα καλωδίωση. Όχι δε πειραζει που ο διακόπτης έχει θέση για γείωση. Δεν το χρησιμοποιείς απλά.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
η καλωδίωση που έχει το πακέτο φαίνεται εδώ

η αναμονή στη μηχανή είναι αυτή (λογικά για θερμαινόμενα, για προβολάκια, για οτιδήποτε)



αν το κουμπώσω εκεί (από πάνω) θα κρατήσω όλη την καλωδίωση με ρελέ, ασφαλειοθήκη? ή να κόψω/ράψω να μείνουν μόνο καλώδια από προβολάκια/διακόπτη?
Αν πετσοκοψεις κ κρατησεις μονο διακόπτη κ προβολάκια ,αυτό σημαίνει οτι ο διακόπτης θα δεχεται κ θα κοβει όλο το φορτίο αμπεράζ ,με τα αναλογα αποτελέσματα (αρκ - θερμοκρασία)

Με την υφιστάμενη καλωδίωση ,ο διακόπτης ,ανοιγοκλείνει απλά το ρελε (αρα αμελητέο φορτιο) κ το ρελέ τροφοδοτεί τα προβολάκια με ρεύμα.

Αν θες να μειώσεις το μπούγιο ,ξεγύμνωσε το μακρύ τελικό μερος της καλωδίωσης ,κ κόψε απ το κύκλωμα ,ΜΟΝΟ το τμήμα τροφοδοσίας (+ -)
Το ζεύγος Μαυρο-Κοκκινο δηλ ,που καταλήγει σε στρογγυλούς ακροδεκτες.
Οσο μηκος δε σου χρειάζεται ,αφαίρεσε καλώδιο), κ κουμπωσε στη φίσα που εχεις αναμονη.

Ασε την υπόλοιπη καλωδίωση με ρελε - διακόπτη - κλπ ως εχει.

Η αναμονη σου λογικά είναι ασφαλισμένη.
Βρες την ασφάλεια.
Δες ποσα Α είναι.
Διασταύρωσε αν συνάδουν με τα Α της ασφαλειοθηκης της πλεξούδας.

Αν δε τη βρίσκεις ,άσε την ασφαλειοθήκη της πλεξούδας στο κύκλωμα.

Αν τη βρίσκεις ,κ να αφήσεις ΚΑΙ την ασφαλειοθηκη της πλεξούδας ,δεν τρεχει κάτι κακό.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Αν πετσοκοψεις κ κρατησεις μονο διακόπτη κ προβολάκια ,αυτό σημαίνει οτι ο διακόπτης θα δεχεται κ θα κοβει όλο το φορτίο αμπεράζ ,με τα αναλογα αποτελέσματα (αρκ - θερμοκρασία)

Με την υφιστάμενη καλωδίωση ,ο διακόπτης ,ανοιγοκλείνει απλά το ρελε (αρα αμελητέο φορτιο) κ το ρελέ τροφοδοτεί τα προβολάκια με ρεύμα.

Αν θες να μειώσεις το μπούγιο ,ξεγύμνωσε το μακρύ τελικό μερος της καλωδίωσης ,κ κόψε απ το κύκλωμα ,ΜΟΝΟ το τμήμα τροφοδοσίας (+ -)
Το ζεύγος Μαυρο-Κοκκινο δηλ ,που καταλήγει σε στρογγυλούς ακροδεκτες.
Οσο μηκος δε σου χρειάζεται ,αφαίρεσε καλώδιο), κ κουμπωσε στη φίσα που εχεις αναμονη.

Ασε την υπόλοιπη καλωδίωση με ρελε - διακόπτη - κλπ ως εχει.

Η αναμονη σου λογικά είναι ασφαλισμένη.
Βρες την ασφάλεια.
Δες ποσα Α είναι.
Διασταύρωσε αν συνάδουν με τα Α της ασφαλειοθηκης της πλεξούδας.

Αν δε τη βρίσκεις ,άσε την ασφαλειοθήκη της πλεξούδας στο κύκλωμα.

Αν τη βρίσκεις ,κ να αφήσεις ΚΑΙ την ασφαλειοθηκη της πλεξούδας ,δεν τρεχει κάτι κακό.

όπως πάντα υπέρ κατατοπιστικός/εξυπηρετικός!!!!! ευχαριστώ πάρα πολύ Κώστα
όπως φυσικά και όλα τα υπόλοιπα παιδιά που είπαν από μια ιδέα ;)

το άλλο σαβ/κο έχει παιχνιδάκι!!!!

:friendship:
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Λέω γω τώρα

Μια που έχει τρεις εισόδους

Μήπως οι δύο είναι μπαταρία
Και η τρίτη είναι το ρεύμα από την αναμονή της φωτό για την λειτουργία του ρελέ;
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Λέω γω τώρα

Μια που έχει τρεις εισόδους

Μήπως οι δύο είναι μπαταρία
Και η τρίτη είναι το ρεύμα από την αναμονή της φωτό για την λειτουργία του ρελέ;
Λεω γω τώρα
Δε το τσακμακωνει μια φωκο, να πα να πάρει ένα περτικαλι να ασχολείται με αληθινά προβλήματα;;;Λεω δλδς, μουχαμπετι να γίνεται :p
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν ξέρω ρε μάνα μου, κρίμα τόση επιπλέον ρύπανση, ανάμεσα στα τσιμέντα και τα νερά του μΠεου να μην έχει και κινέζικο καπνό.

Μόνο πενφέ, μαγικό μηχάνημα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Λεω γω τώρα
Δε το τσακμακωνει μια φωκο, να πα να πάρει ένα περτικαλι να ασχολείται με αληθινά προβλήματα;;;Λεω δλδς, μουχαμπετι να γίνεται :p
Η τρίτη επαφή είναι για το φως του διακόπτη όταν είναι στο on μάλλον.
 

amyroukai

Μέλος
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν κάτσει τελικά τέτοια φάση όλοι θα πουν κινεζικό ήταν τι περιμένεις τώρα

Αυτό ακριβώς που λένε και για τα πορτοκάλια
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Άντε να σας τι κάνω λίγο πιο εύκολο μπας και βοηθήσει κάποιος γιατί όσο και αν ψάχνω δεν μπορώ να το βρω .... Ψάχνω τέτοιους οδηγούς.... Δεν μπορώ να βρω από τι είναι....



xrv_world_explorer
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Άντε να σας τι κάνω λίγο πιο εύκολο μπας και βοηθήσει κάποιος γιατί όσο και αν ψάχνω δεν μπορώ να το βρω .... Ψάχνω τέτοιους οδηγούς.... Δεν μπορώ να βρω από τι είναι....



xrv_world_explorer
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!

Ε δεν σε πιστεύω .... Σε ευχαριστώ πολυυυυ
 
Top Bottom