Για να μην χαθεί στο γενικό νήμα, κάνω ξεχωριστό εδω...
[/QUOTE]
Αφήστε τα ηλεκτρολογικά τώρα.
Έχει παίξει κανείς με άλλο γραναζωμα;
Δεν είμαι ακόμα 100% σίγουρος,θέλω να κάνω μια καλή χωμάτινη (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) αλλά νομίζω ότι η πρώτη του είναι λίγο μακριά για χωμάτινα τεχνικά κομμάτια και τεραιν.
Είναι η ιδέα μου;
Έχει αλλάξει κάποιος με ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω πχ;
Επίσης επειδή στα 120-140 έχει αυτόν τον υψισυχνο κραδασμο,έλεγα μήπως βελτιωθεί κι εκεί.χοντρικα έλεγα μήπως κοντυνω λίγο την μετάδοση και ο κραδασμός αυτός που αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 5-5.5 χιλιάδες στροφές,πάει 10χλμ κάτω δηλαδή 110-130 ,ίσως να μπορείς να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο με λίγο πάνω από 130 πιο ευχάριστα.
Δεν ξέρω αν είναι μεγάλη η διαφορά που αναφέρω.
Κυρίως όμως με ενδιαφέρει το να μην χρειάζεται τόσο παίξιμο με συμπλέκτη στο αργό χώμα.
[/QUOTE]
16/42 το μαμα γρανάζωμα.
Πειραματιζομαι αυτον τον καιρο... Εχουμε τα εξης λοιπον... Μπροστινο μαμα ειναι 16, τον χειμώνα κουμπωσα 15αρι (εψαχνα 14 αλλα δεν βρηκα) μιας και εκανα πολύ μονοπάτι σφιχτο, διαφορά αισθητη, προς την σωστή κατευθυνση. Βοηθάει, αλλα θα το ήθελα πιο κοντό, περισσότερο στα κατηφορικά για καλύτερο μηχανόφρενο. Κατανάλωση γενικά δεν είδα διαφορα. Στα ανηφορικά τελειώνει σχετικά νωρίς η πρώτη, οπότε λες θα το ανέβω με δευτέρα η οποία είναι λίγο μακρυα. Σίγουρα τον ερχόμενο χειμώνα θα παίξει κάτι σε 15/40.
Στην παρούσα φάση, μιας και έγινε ασφάλτινο σεταπ για χιλόμετρο άκοπο, μπήκε 17αρι. Βλέπαμε και ενος φίλου με F650, το οποίο ήταν μόνιμα -0.4l/100km (εχει και άλλους εκκεντροφορους και χαρτογράφηση από μαμα) και συνειδητοποιήσαμε ότι το δικό του μαμα γρανάζωμα ειναι 17/42 (μαλλον). Οπότε είπαμε να το δοκιμάσουμε. Έχω κάνει καμια 200αρια χιλιόμετρα ,με το 17 πλέον, και μου δείχνει ότι για ασφάλτινη χρήση είναι πιό σωστο. Εχει χάσει ελάχιστη σπιρτάδα (σχεδόν μη αντιληπτο) και η κατανάλωση έχει πεσει κάτι στο -0.4λτ/100κμ. και πάει σαφώς πιο άνετα στα 130. Χαμηλά δεν σκορτσάρει (μιας και είναι πολύ ελαστικό το μοτέρ). Σε ψηλές ταχύτητες δεν ξέρω τι κάνει, δεν με ενδιαφέρει κιολας!!! Το ΣΚ θα βγώ και μια καλή ασφάλτινη και θα έχω πιο σίγουρα νούμερα να αναφέρω.
Πάντως νομίζω για 1 δοντι πίσω, μην μπεις καν στον κόπο, δεν θα δείς διαφορα. Παίξε με μπροστινό που είναι και φτηνό. ενας γενικός κανόνας σε αντιστοιχια είναι 1 δοντι εμπρός ισοδυναμεί με 3 πίσω.
Περισσότερα από Δευτερα που θα έχω ολοκληρωμένη άποψη.
Δεν είμαι και κανενας γκουρου, ουτε στην άσφαλτο , ούτε στο χώμα... Απλές παρατηρήσεις ενός κοινου θνητου!!
[/QUOTE]
Αφήστε τα ηλεκτρολογικά τώρα.
Έχει παίξει κανείς με άλλο γραναζωμα;
Δεν είμαι ακόμα 100% σίγουρος,θέλω να κάνω μια καλή χωμάτινη (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) αλλά νομίζω ότι η πρώτη του είναι λίγο μακριά για χωμάτινα τεχνικά κομμάτια και τεραιν.
Είναι η ιδέα μου;
Έχει αλλάξει κάποιος με ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω πχ;
Επίσης επειδή στα 120-140 έχει αυτόν τον υψισυχνο κραδασμο,έλεγα μήπως βελτιωθεί κι εκεί.χοντρικα έλεγα μήπως κοντυνω λίγο την μετάδοση και ο κραδασμός αυτός που αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 5-5.5 χιλιάδες στροφές,πάει 10χλμ κάτω δηλαδή 110-130 ,ίσως να μπορείς να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο με λίγο πάνω από 130 πιο ευχάριστα.
Δεν ξέρω αν είναι μεγάλη η διαφορά που αναφέρω.
Κυρίως όμως με ενδιαφέρει το να μην χρειάζεται τόσο παίξιμο με συμπλέκτη στο αργό χώμα.
[/QUOTE]
16/42 το μαμα γρανάζωμα.
Πειραματιζομαι αυτον τον καιρο... Εχουμε τα εξης λοιπον... Μπροστινο μαμα ειναι 16, τον χειμώνα κουμπωσα 15αρι (εψαχνα 14 αλλα δεν βρηκα) μιας και εκανα πολύ μονοπάτι σφιχτο, διαφορά αισθητη, προς την σωστή κατευθυνση. Βοηθάει, αλλα θα το ήθελα πιο κοντό, περισσότερο στα κατηφορικά για καλύτερο μηχανόφρενο. Κατανάλωση γενικά δεν είδα διαφορα. Στα ανηφορικά τελειώνει σχετικά νωρίς η πρώτη, οπότε λες θα το ανέβω με δευτέρα η οποία είναι λίγο μακρυα. Σίγουρα τον ερχόμενο χειμώνα θα παίξει κάτι σε 15/40.
Στην παρούσα φάση, μιας και έγινε ασφάλτινο σεταπ για χιλόμετρο άκοπο, μπήκε 17αρι. Βλέπαμε και ενος φίλου με F650, το οποίο ήταν μόνιμα -0.4l/100km (εχει και άλλους εκκεντροφορους και χαρτογράφηση από μαμα) και συνειδητοποιήσαμε ότι το δικό του μαμα γρανάζωμα ειναι 17/42 (μαλλον). Οπότε είπαμε να το δοκιμάσουμε. Έχω κάνει καμια 200αρια χιλιόμετρα ,με το 17 πλέον, και μου δείχνει ότι για ασφάλτινη χρήση είναι πιό σωστο. Εχει χάσει ελάχιστη σπιρτάδα (σχεδόν μη αντιληπτο) και η κατανάλωση έχει πεσει κάτι στο -0.4λτ/100κμ. και πάει σαφώς πιο άνετα στα 130. Χαμηλά δεν σκορτσάρει (μιας και είναι πολύ ελαστικό το μοτέρ). Σε ψηλές ταχύτητες δεν ξέρω τι κάνει, δεν με ενδιαφέρει κιολας!!! Το ΣΚ θα βγώ και μια καλή ασφάλτινη και θα έχω πιο σίγουρα νούμερα να αναφέρω.
Πάντως νομίζω για 1 δοντι πίσω, μην μπεις καν στον κόπο, δεν θα δείς διαφορα. Παίξε με μπροστινό που είναι και φτηνό. ενας γενικός κανόνας σε αντιστοιχια είναι 1 δοντι εμπρός ισοδυναμεί με 3 πίσω.
Περισσότερα από Δευτερα που θα έχω ολοκληρωμένη άποψη.
Δεν είμαι και κανενας γκουρου, ουτε στην άσφαλτο , ούτε στο χώμα... Απλές παρατηρήσεις ενός κοινου θνητου!!
Τελευταία επεξεργασία: