Γραναζωματοανησυχίες F800GS 2009

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Για να μην χαθεί στο γενικό νήμα, κάνω ξεχωριστό εδω...

[/QUOTE]
Αφήστε τα ηλεκτρολογικά τώρα.
Έχει παίξει κανείς με άλλο γραναζωμα;
Δεν είμαι ακόμα 100% σίγουρος,θέλω να κάνω μια καλή χωμάτινη (για τα δικά μου δεδομένα πάντα) αλλά νομίζω ότι η πρώτη του είναι λίγο μακριά για χωμάτινα τεχνικά κομμάτια και τεραιν.
Είναι η ιδέα μου;
Έχει αλλάξει κάποιος με ένα δόντι μεγαλύτερο πίσω πχ;
Επίσης επειδή στα 120-140 έχει αυτόν τον υψισυχνο κραδασμο,έλεγα μήπως βελτιωθεί κι εκεί.χοντρικα έλεγα μήπως κοντυνω λίγο την μετάδοση και ο κραδασμός αυτός που αν θυμάμαι καλά είναι γύρω στις 5-5.5 χιλιάδες στροφές,πάει 10χλμ κάτω δηλαδή 110-130 ,ίσως να μπορείς να ταξιδέψεις στον αυτοκινητόδρομο με λίγο πάνω από 130 πιο ευχάριστα.
Δεν ξέρω αν είναι μεγάλη η διαφορά που αναφέρω.
Κυρίως όμως με ενδιαφέρει το να μην χρειάζεται τόσο παίξιμο με συμπλέκτη στο αργό χώμα.
[/QUOTE]

16/42 το μαμα γρανάζωμα.

Πειραματιζομαι αυτον τον καιρο... Εχουμε τα εξης λοιπον... Μπροστινο μαμα ειναι 16, τον χειμώνα κουμπωσα 15αρι (εψαχνα 14 αλλα δεν βρηκα) μιας και εκανα πολύ μονοπάτι σφιχτο, διαφορά αισθητη, προς την σωστή κατευθυνση. Βοηθάει, αλλα θα το ήθελα πιο κοντό, περισσότερο στα κατηφορικά για καλύτερο μηχανόφρενο. Κατανάλωση γενικά δεν είδα διαφορα. Στα ανηφορικά τελειώνει σχετικά νωρίς η πρώτη, οπότε λες θα το ανέβω με δευτέρα η οποία είναι λίγο μακρυα. Σίγουρα τον ερχόμενο χειμώνα θα παίξει κάτι σε 15/40.

Στην παρούσα φάση, μιας και έγινε ασφάλτινο σεταπ για χιλόμετρο άκοπο, μπήκε 17αρι. Βλέπαμε και ενος φίλου με F650, το οποίο ήταν μόνιμα -0.4l/100km (εχει και άλλους εκκεντροφορους και χαρτογράφηση από μαμα) και συνειδητοποιήσαμε ότι το δικό του μαμα γρανάζωμα ειναι 17/42 (μαλλον). Οπότε είπαμε να το δοκιμάσουμε. Έχω κάνει καμια 200αρια χιλιόμετρα ,με το 17 πλέον, και μου δείχνει ότι για ασφάλτινη χρήση είναι πιό σωστο. Εχει χάσει ελάχιστη σπιρτάδα (σχεδόν μη αντιληπτο) και η κατανάλωση έχει πεσει κάτι στο -0.4λτ/100κμ. και πάει σαφώς πιο άνετα στα 130. Χαμηλά δεν σκορτσάρει (μιας και είναι πολύ ελαστικό το μοτέρ). Σε ψηλές ταχύτητες δεν ξέρω τι κάνει, δεν με ενδιαφέρει κιολας!!! Το ΣΚ θα βγώ και μια καλή ασφάλτινη και θα έχω πιο σίγουρα νούμερα να αναφέρω.

Πάντως νομίζω για 1 δοντι πίσω, μην μπεις καν στον κόπο, δεν θα δείς διαφορα. Παίξε με μπροστινό που είναι και φτηνό. ενας γενικός κανόνας σε αντιστοιχια είναι 1 δοντι εμπρός ισοδυναμεί με 3 πίσω.

Περισσότερα από Δευτερα που θα έχω ολοκληρωμένη άποψη.

Δεν είμαι και κανενας γκουρου, ουτε στην άσφαλτο , ούτε στο χώμα... Απλές παρατηρήσεις ενός κοινου θνητου!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Το ένα δόντι το σκεφτόμουν ότι θα είναι πολύ λίγο για να γίνει αισθητή διαφορά.
Φοβάμαι ότι με ένα δόντι μπροστά θα κοντύνει πολύ για ασφαλτινη χρήση.
Η χωμάτινη βόλτα που κάνω δεν έχει πολύ ζόρι, απείχα και 2+ χρόνια από οποιαδήποτε μορφή χωματοβολτας και άσκησης για λόγους υγείας, οπότε η φυσική μου κατάσταση θέλει δουλειά πάλι να ξαναγίνει τουλάχιστον βασική.
Οπότε δεν έχω πολλές απαιτήσεις εκεί,αλλά ακόμα και σε ένα απλό σαθρό ανηφορικό που βρέθηκα πριν λίγο καιρό φάνηκε ότι είναι μακρύ.
Δεν έχω ξαναπαίξει με αλλαγές σε γραναζωμα οπότε μπορεί να λέω μπαρουφες.
Οι τελικές δεν με ενδιαφέρουν,απλά με ενδιαφέρει να μπορείς να ταξιδέψεις με μια νορμάλ ταχύτητα όταν χρειάζεται.
Γύρω στα 130 πχ.
 

2wheeler

Μέλος
Όνομα
Τασος
Μοτό
F800GS, RSV MILLE
Το ένα δόντι το σκεφτόμουν ότι θα είναι πολύ λίγο για να γίνει αισθητή διαφορά.
Φοβάμαι ότι με ένα δόντι μπροστά θα κοντύνει πολύ για ασφαλτινη χρήση.
Η χωμάτινη βόλτα που κάνω δεν έχει πολύ ζόρι, απείχα και 2+ χρόνια από οποιαδήποτε μορφή χωματοβολτας και άσκησης για λόγους υγείας, οπότε η φυσική μου κατάσταση θέλει δουλειά πάλι να ξαναγίνει τουλάχιστον βασική.
Οπότε δεν έχω πολλές απαιτήσεις εκεί,αλλά ακόμα και σε ένα απλό σαθρό ανηφορικό που βρέθηκα πριν λίγο καιρό φάνηκε ότι είναι μακρύ.
Δεν έχω ξαναπαίξει με αλλαγές σε γραναζωμα οπότε μπορεί να λέω μπαρουφες.
Οι τελικές δεν με ενδιαφέρουν,απλά με ενδιαφέρει να μπορείς να ταξιδέψεις με μια νορμάλ ταχύτητα όταν χρειάζεται.
Γύρω στα 130 πχ.
Για μενα 1 δοντι κάτω μπροστα κανει μια χαρα και για ασφαλτινη χρηση. Εκτος αν εισαι όλη την ώρα εθνικη. Για χαλαρες χωματοβολτες μια χαρα ειναι και το μαμα γραναζι. Αλλα αυτα ειναι να εχουμε να λεμε... Το δικό μου σωστό μπορεί να είναι λάθος δικό σου!!! 15-20Ε εχει ενα μπροστινο γραναζι, δοκιμάζεις και βλέπεις τι θέλεις.

Έχεις πρόγραμμα; Γτ μόνο έτσι θα δεις διαφορές
Αν εννοεις εμένα, όχι ακόμα...Αλλα οπου να ναι θα το αναλαβει ο Γιαννης (ο Θεσσαλονικός ο γνωστος). Δεν ξέρω μηπως παιξει και καμια μαζικη, αν και ειναι τσαμπα...
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Την Κυριακή που μας πέρασε μπήκα για πρώτη φορά σε λίγο χώμα. Εμπειρία δεν έχω άλλα κάποια στιγμή κατάλαβα ότι είχα βάλει 3η. Γενικα με το 16 νομίζω ότι είναι πολύ απλωτο. Εξαρτάται και το πως θες να κινηθείς και το στυλ οδήγησης πιστεύω.
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Μόνο με πρόγραμμα αξίζει να δοκιμάσεις το γραναζωμα . Τώρα κρεμάει ότι κ να κανεις . Με πρόγραμμα κ γρανάζι 17αρι μπροστά σε ταξίδι εθνική είσαι με 160 χλμ και λιγότερες στροφές από ότι ήσουν . Με αποτέλεσμα να μην έχεις κραδασμο τπτ στα ψηλά . Είναι πολύ γεμάτο από μεσαία κ πάνω . Χάνεις όμως σε κλειστά κομμάτια , ειδικά άμα είσαι κ δικαβαλος γτ θα χρειαστεί Να είσαι με μια ταχύτητα κάτω συν συμπλέκτη παραπάνω .

Με πρόγραμμα κ μαμά γρανάζι είναι η χρυσή τομή . Χανεις λίγο στην εθνική από ότι με το 17αρι αλλά κερδίζεις σε όλα τα υπολοιπά. Κανεις ασφαλτο χώμα κομπλέ . Αυτά που σου λέω ειναι δοκιμασμένα όλα με πολλά χιλιόμετρα την κάθε αλλαγή και όχι σε μια βόλτα μόνο .
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Ψάχνοντας για γρανάζια βλέπω ότι δίνουν με δύο τρύπες πίσω..8.5mm και 10.5mm πώς θα καταλάβω τι φοράει το δικό μου?
Για αλυσίδα rk τι άποψη έχουμε?
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Ψάχνοντας για γρανάζια βλέπω ότι δίνουν με δύο τρύπες πίσω..8.5mm και 10.5mm πώς θα καταλάβω τι φοράει το δικό μου?
Για αλυσίδα rk τι άποψη έχουμε?
Μεχρι και 2012 μοντελο φορας 8.5mm
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Ψάχνοντας για γρανάζια βλέπω ότι δίνουν με δύο τρύπες πίσω..8.5mm και 10.5mm πώς θα καταλάβω τι φοράει το δικό μου?
Για αλυσίδα rk τι άποψη έχουμε?
Αλυσιδα rk xring φοβερη. Φοραω την rk xso σε klx 250 μου εβγαλε 20000 κμ. Χρηση ασφαλτο και χωμα
 

dimprio

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
dimitris
Μοτό
GS 800
Rk αν είχε τα μισά χρήματα ίσως να δοκίμαζα . Αλλά με μικρή διαφορά παίρνεις did. Εγώ εβγάλα κανα 40000χμλ. Άμα την πρόσεχα θα έβγαζε πιο πολλά .
 
Top Bottom