kostas_366
Μέλος
- Όνομα
- Κωνσταντίνος
- Μοτό
- Πόρκα κρίση :)
Eίναι πίστα εδώ.
Eίναι πίστα εδώ.
Έχεις ακόμαΕυχαριστώ το θεό που μου/με έδωσε το μικρόβιο του μοτοσυκλέτισμου! Οοοολα κάτω!! (Σχεδόν)
Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κλασικός Ελληνικός τρόπος σκέψης.... Ξέρω Γιαν αλλά δεν μπαίνω πίστα επίσης *δεν είναι ss .... Επίσης το καλύτερο δώρο για έναν μηχανόβιο είναι η επόμενη βόλτα δεν θέλουμε να δείξουμε κάτι.. Η τουλάχιστο εγώ... Δε θέλω..! Για μένα κάνω ότι κάνω!Έχεις ακόμα
Σωστός.Κλασικός Ελληνικός τρόπος σκέψης.... Ξέρω Γιαν αλλά δεν μπαίνω πίστα επίσης *δεν είναι ss .... Επίσης το καλύτερο δώρο για έναν μηχανόβιο είναι η επόμενη βόλτα δεν θέλουμε να δείξουμε κάτι.. Η τουλάχιστο εγώ... Δε θέλω..! Για μένα κάνω ότι κάνω!
*:mps:
Και εσύ σωστός!Σωστός.
Αλλά έχεις ακόμα.
Σωστός είναι ο τίτλος αγόρι δεν μιλάει για ταχύτητα αλλά για το "πως"... Το μόνο που με τρομάζει είναι να μην μπει κανας κλασικός Έλληνας πιτσιρικάς,το δει και θέλει να το παίξει μάγκας και κατά τη διάρκεια της προσπάθειας σπάσει τα μούτρα του!!!Με μια πρόσφατη (τον Αυγουστο 2017) αλλαγή για ένα μήνα σχεδόν σε άλλο λάστιχο, λέω με σιγουριά ότι ο τίτλος του θέματος είναι εντελώς άκυρος!!!!!
Από το Σεπτέμβριο του 2015 φοράω συνεχώς τα Dunlop Trailsmart II. Το περασμένο καλοκαίρι κι εν όψη ενός μεγάλου ασφάλτινου ταξιδιού με πλήρες φορτίο και πολλά χλμ σε ΕΟ αναγκαστικά, είπα να μην ταλαιπωρήσω τα φρέσκα ντανλοπάκια, ώστε να μου βγάλουν όλη τη σαιζόν κι επέλεξα για το ταξίδι το Α40 της Bridgestone για το οποίο είχα τη βεβαιότητα ότι βγάζει πάρα πολλά χλμ πριν "τετραγωνίσει" κι είχα και live παραδείγματα (μάνιακ και αδερρφός μ' ). Σκέφτηκα βέβαια ότι ίσως μ αρέσουν κιόλας, οπότε θα γλίτωνα και κάποια γιούρα στο σύνολο της χρήσης....
Μόλις τα έβαλα διαπίστωσα αμέσως τις διαφορές στην κορώνα και στη γόμα σε σχέση με τα ντανλόπια, που μεταφράστηκαν σε διαφορετική συμπεριφορά στο δρόμο.
Εκείνο που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, ήταν ότι ενώ δεν τα εμπιστεύτηκα ποτέ για να τα πιέσω και πήγαινα 20-25% κάτω σε ρυθμό και ταχύτητες παντού, αυτά πατούσαν μέχρι το τέρμα!!! Σε όποιον τα έδειχνα, έλεγε :"πας τέζα"!!! Και λαστιχάδες το ίδιο! Όχι ένας.....
Εγώ βέβαια ήξερα ότι πάω πολύ πιο σιγά , από όσο πήγαινα με τα Ντάνλοπ που ποτέ δεν έφτασαν στην άκρη του πέλματός τους!!!!
Το επιβεβαίωσα άμεσα, αφού στις 3000 χλμ και μετά από 20 μέρες χρήσης, τα άλλαξα ξανά με τα Ντάνλοπ!!! Και φυσικά αντί να κερδίσω, έχασα κάποια γιουρα, αλλά κέρδισα χαμόγελα
Το είχα γράψει κάπου στην αρχή του θέματος, αναφερόμενος βέβαια στον τρόπο/στυλ οδήγησης.
Το γράφω πάλι:
Το λάστιχο και το πόσο έχει πατήσει μέχρι το πλάι, δε δείχνει απολύτως τίποτα για την ταχύτητα του οδηγου!!!! (πιθανόν μόνο τον τρόπο που οδηγεί και το στύλ του, αλλά όχι πάντα).
Αναφέρομαι φυσικά σε καθημερινά μηχανάκια/οδηγούς/λάστιχα κι όχι σε καταστάσεις πίστας, αγώνων κλπ.
και το "πώς" το δείχνει μόνο αν μιλάμε για ίδιο λάστιχο/ίδιο μηχανάκι και άλλον αναβάτη.Σωστός είναι ο τίτλος αγόρι δεν μιλάει για ταχύτητα αλλά για το "πως"... Το μόνο που με τρομάζει είναι να μην μπει κανας κλασικός Έλληνας πιτσιρικάς,το δει και θέλει να το παίξει μάγκας και κατά τη διάρκεια της προσπάθειας σπάσει τα μούτρα του!!!
Εγώ έχω φώτο και με τα dunlop... Τέρμα, Δικαβαλος μπουνιά φορτωμένος, αλλά στρίβοντας πραγματικά αργά.Α!!! Ξέχασα!
Αν κάποιος έχει κάψα να δείχνει τα λάστιχά του τελειωμένα στο πλάι, ας βάλει Α40! Τελειώνει το πέλμα και μέσα στην Αθήνα, χωρίς καμιά υπερβολή!!!
Τι εννοείς σωστό και λάθος? Άμα το στρίψεις θα πατήσει αν όχι,οχι....! Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω? Λινκ με τις παραπάνω συζητήσεις?Εγώ έχω φώτο και με τα dunlop... Τέρμα, Δικαβαλος μπουνιά φορτωμένος, αλλά στρίβοντας πραγματικά αργά.
Τα έχουμε ξαναπεί.... Το λαστιχο όταν οδηγας σωστά δεν πρέπει να τερματίζει.
στο δικάβαλος αλλάζουν πολλά, σαφώς τερματίζει εύκολα.Εγώ έχω φώτο και με τα dunlop... Τέρμα, Δικαβαλος μπουνιά φορτωμένος, αλλά στρίβοντας πραγματικά αργά.
Τα έχουμε ξαναπεί.... Το λαστιχο όταν οδηγας σωστά δεν πρέπει να τερματίζει.
Με την ίδια ταχύτητα στην ίδια στροφή, 2 αναβάτες μπορεί να έχουν διαφορετική κλίση!!! Ανάλογα με το πώς τοποθετούν το σώμα τους!Τι εννοείς σωστό και λάθος? Άμα το στρίψεις θα πατήσει αν όχι,οχι....! Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω? Λινκ με τις παραπάνω συζητήσεις?
Σωστό εννοείτε. Το ήξερα αλλά το θέμα πάει σε αγωνιστικούς ρυθμούς οπου κυνηγάνε χρόνους από εκεί και πέρα! Όταν είναι για "have fun out there" είμαι της άποψης "Ρίξτο όσο πιο πολύ γίνεται" θα μπορούσε φυσικά να είναι και λάθος (να τονίσω ότι δεν εννοώ για τον ΚΟΚ)!Με την ίδια ταχύτητα στην ίδια στροφή, 2 αναβάτες μπορεί να έχουν διαφορετική κλίση!!! Ανάλογα με το πώς τοποθετούν το σώμα τους!
Εννοείτε ότι είναι λάθος... Άντε να με βάλεις μυαλό εμένα τώρα δεν ξηγήθηκα καλά όμως.. Είναι ένα μικρό κομμάτι που το έχουμε κάνει πίστα (και είναι το μαμημενο) και μόνο εκεί παμε σαν "Γεια σας είμαι από τη ζούγκλα και κατέβηκα να δω πως είναι εδώ" οπουδήποτε αλλού είμαστε *παπαδες...Είναι λάθος να μην έχεις περιθώριο να γλυτώσεις κάποιο απρόβλεπτο, γιατί έξω στον δρόμο υπάρχουν πολλά τέτοια.
Για αυτό πάντα πάμε ένα κλικ πιο αργά.
Εκεί που ζεις, γιατί δεν εκμεταλλεύεσαι τις υπάρχουσες πίστες;Εννοείτε ότι είναι λάθος... Άντε να με βάλεις μυαλό εμένα τώρα δεν ξηγήθηκα καλά όμως.. Είναι ένα μικρό κομμάτι που το έχουμε κάνει πίστα (και είναι το μαμημενο) και μόνο εκεί παμε σαν "Γεια σας είμαι από τη ζούγκλα και κατέβηκα να δω πως είναι εδώ" οπουδήποτε αλλού είμαστε *παπαδες...
* Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για μοτοσικλέτα!
Πρέπει να κοστίζει αρκετά η πίστα.Εκεί που ζεις, γιατί δεν εκμεταλλεύεσαι τις υπάρχουσες πίστες;
Και φυσικά τα σχολεία που λειτουργούν για ασφαλή οδήγηση (ασφαλούς οδήγησης λέγονται κι αυτό κάνουν, αλλά μη νομίζεις ότι δε διδάσκουν και το πώς πας σβέλτα και γρήγορα). Απλώς ξεκινάς πολύ αργά μαθαίνοντας έλεγχο κι η ταχύτητα έρχεται μόνη της, στην πορεία
Τα σχολεία δεν υπάρχουν φίλε!Εκεί που ζεις, γιατί δεν εκμεταλλεύεσαι τις υπάρχουσες πίστες;
Και φυσικά τα σχολεία που λειτουργούν για ασφαλή οδήγηση (ασφαλούς οδήγησης λέγονται κι αυτό κάνουν, αλλά μη νομίζεις ότι δε διδάσκουν και το πώς πας σβέλτα και γρήγορα). Απλώς ξεκινάς πολύ αργά μαθαίνοντας έλεγχο κι η ταχύτητα έρχεται μόνη της, στην πορεία