Δείξε μου το λάστιχο σου να σου πω πως στρίβεις.

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μην παιρνεις και ορκο...:friendship:
Εχω δει τελειωμενο πισψ και το εμπρος δεν πηρε χαμπαρι..και το αναποδο... εχει να κανει με την αναρτηση και την σκληροτητα της ρυθμισης..μεγαλο θεμα προς συζητηση
Παλιότερα είχα άλλο στυλ, το "ανάποδο".... Πλάγιαζα το μηχανάκι όσο πάει κι εγώ στο κέντρο ή ανάποδα. Το μπροστινό έφτανε στο όριό του (για πίσω δε συζητάω...) σε κάθε βόλτα κι όταν το είδε ο λαστιχάς μου τότε (έμπειρος και με πολλούς αγώνες), μου επεσήμανε ότι "όπου να 'ναι πέφτω". Όπως το είπε, το κατάλαβα. Κατάλαβα ότι πιέζω πολύ και πιέζω λάθος (γιατί δεν είχα διαφορά ταχύτητας από άλλους που οδηγούσαν με άλλο στυλ). Το έψαξα, ρώτησα, έβαλα τον ίδιο να με δει να καβαλάω και να μου πει τι κάνω, ήρθαν και τα σχολεία ασφαλούς οδήγησης....
Μιλώντας για δημόσιο δρόμο, εφόσον τηρούνται τα βασικά από αυτά που διδάσκονται στα σχολεία, ποτέ τα λάστιχα-ειδικά το εμπρός- δε θα φτάσουν στο όριο , όσο σβέλτα κι αν πηγαίνουμε. Το θέμα είναι ποιος γέρνει...? Ο αναβάτης, ή η μηχανή?
Όσο πιέζουμε τον άνω κορμό μας προς το εσωτερικό (το κεφάλι στον αντίστοιχο καθρέφτη...), τόσο γλιτώνουμε σε κλίση της μοτό, τόσο περισσότερο λάστιχο πατάει και τόσο πιο πολύ και πιο γρήγορα ανοίγουμε γκάζι, πάντα εν ασφαλεία και πιο γρήγορα τελικά.
Όλα είναι γούστα και σίγουρα είναι πολύ ευχάριστο να ωθείς τη μηχανή στο όριο της κλίσης. Αυτό όμως δεν είναι το πιο γρήγορο και σαφώς όχι το ασφαλέστερο.
Γι αυτό είπα πριν και το λέω και πάλι: Ίδιες μηχανές, στην ίδια στροφή, ίδια χαω, και παρόλα αυτά μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην κλίση και στο πάτημα του ελαστικού στα άκρα. Ο αναβάτης κάνει τη διαφορά κι ο τρόπος του.
Σαφώς με άλλες ρυθμίσεις κλπ θα υπάρχουν κι άλλα αποτελέσματα, εγώ όμως επικεντρώνω στο στυλ οδήγησης, με όλα τα άλλα ίδια.
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Παλιότερα είχα άλλο στυλ, το "ανάποδο".... Πλάγιαζα το μηχανάκι όσο πάει κι εγώ στο κέντρο ή ανάποδα. Το μπροστινό έφτανε στο όριό του (για πίσω δε συζητάω...) σε κάθε βόλτα κι όταν το είδε ο λαστιχάς μου τότε (έμπειρος και με πολλούς αγώνες), μου επεσήμανε ότι "όπου να 'ναι πέφτω". Όπως το είπε, το κατάλαβα. Κατάλαβα ότι πιέζω πολύ και πιέζω λάθος (γιατί δεν είχα διαφορά ταχύτητας από άλλους που οδηγούσαν με άλλο στυλ). Το έψαξα, ρώτησα, έβαλα τον ίδιο να με δει να καβαλάω και να μου πει τι κάνω, ήρθαν και τα σχολεία ασφαλούς οδήγησης....
Μιλώντας για δημόσιο δρόμο, εφόσον τηρούνται τα βασικά από αυτά που διδάσκονται στα σχολεία, ποτέ τα λάστιχα-ειδικά το εμπρός- δε θα φτάσουν στο όριο , όσο σβέλτα κι αν πηγαίνουμε. Το θέμα είναι ποιος γέρνει...? Ο αναβάτης, ή η μηχανή?
Όσο πιέζουμε τον άνω κορμό μας προς το εσωτερικό (το κεφάλι στον αντίστοιχο καθρέφτη...), τόσο γλιτώνουμε σε κλίση της μοτό, τόσο περισσότερο λάστιχο πατάει και τόσο πιο πολύ και πιο γρήγορα ανοίγουμε γκάζι, πάντα εν ασφαλεία και πιο γρήγορα τελικά.
Όλα είναι γούστα και σίγουρα είναι πολύ ευχάριστο να ωθείς τη μηχανή στο όριο της κλίσης. Αυτό όμως δεν είναι το πιο γρήγορο και σαφώς όχι το ασφαλέστερο.
Γι αυτό είπα πριν και το λέω και πάλι: Ίδιες μηχανές, στην ίδια στροφή, ίδια χαω, και παρόλα αυτά μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην κλίση και στο πάτημα του ελαστικού στα άκρα. Ο αναβάτης κάνει τη διαφορά κι ο τρόπος του.
Σαφώς με άλλες ρυθμίσεις κλπ θα υπάρχουν κι άλλα αποτελέσματα, εγώ όμως επικεντρώνω στο στυλ οδήγησης, με όλα τα άλλα ίδια.
Μην μπλεκουμε το στυλ με το τελειωμενο ελαστικο ουτε τις μοιρες κλισης που οπως σωστα ειπες εχει να κανει με το στυλ, ουτε εννοω τα χλμ πανω στην στροφη.Σχολιασα μονο το τελειωμα των ελαστικων...και μια που μου εδωσες την πασα να συμπληρωσω οτι το τελειωμα των ελαστικων δεν ειναι απολυτα δεικτης οτι παω γρηγορα..σε ολα τ υπολοιπα συμφωνω απολυτα μαζι σου.. Γενικοτερα αν το επεκτεινουμε το λαστιχο μιλαει τουλαχιστον για τον τροπο που οδηγεις και τις ρυθμισεις των αναρτησεων
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μην μπλεκουμε το στυλ με το τελειωμενο ελαστικο ουτε τις μοιρες κλισης που οπως σωστα ειπες εχει να κανει με το στυλ, ουτε εννοω τα χλμ πανω στην στροφη.Σχολιασα μονο το τελειωμα των ελαστικων...και μια που μου εδωσες την πασα να συμπληρωσω οτι το τελειωμα των ελαστικων δεν ειναι απολυτα δεικτης οτι παω γρηγορα..σε ολα τ υπολοιπα συμφωνω απολυτα μαζι σου.. Γενικοτερα αν το επεκτεινουμε το λαστιχο μιλαει τουλαχιστον για τον τροπο που οδηγεις και τις ρυθμισεις των αναρτησεων
Σωστά!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
μην παιρνεις και ορκο...:friendship:
Εχω δει τελειωμενο πισψ και το εμπρος δεν πηρε χαμπαρι..και το αναποδο... εχει να κανει με την αναρτηση και την σκληροτητα της ρυθμισης..μεγαλο θεμα προς συζητηση
Για καντο αυτο λιανα μπας και μαθουμε και τιποτα :thinking:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Φωτογραφια νομιζω ενδεικτικη του ζορισματος που μπορει να φαει ενα τακουνατο λαστιχο στην ασφαλτο

Το συγκεκριμενο πισω TKC80 ηταν φρεσκοφορεμενο και εγινε ετσι μετα απο μερικα χωματινα χλμ και καποια γρηγορα στριφτερα ασφαλτινα στον Παρνασσο με πιεση αερα για χωμα
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Φωτογραφια νομιζω ενδεικτικη του ζορισματος που μπορει να φαει ενα τακουνατο λαστιχο στην ασφαλτο

Το συγκεκριμενο πισω TKC80 ηταν φρεσκοφορεμενο και εγινε ετσι μετα απο μερικα χωματινα χλμ και καποια γρηγορα στριφτερα ασφαλτινα στον Παρνασσο με πιεση αερα για χωμα
Kυνηγαγες κανεναν ρε Κονκωστη και τακανες ετσι? :thinking:
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μπροστινο Karoo 3 και πισω TKC80 (δεξια φωτο) τερματισμενα κατεβαινοντας τη Διρφυ στην Ευβοια. Στη μεση το πισω T63 στο XTR του Djexpert (που εχει χαθει αυτη η ψυχη) στην ιδια διαδρομη. Photos by Djexpert.

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πισω λαστιχα απο XLV650 και ΧΤΖ660 αντιστοιχα, πηγαινοντας δικαβαλοι με τον El Gatto και τις γυναικες στη διαδρομη Περτουλι-Χρυσομηλια-Κλεινοβος.



 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λυσσάξατε :D



2κάβαλος +βαλίτσες από 3ήμερο Πελοπόνησσο. Ταΰγετος, διαδρομή Σπάρτη-Καλαμάτα.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Προτεινόμενη λύση χωρίς έξοδα(βενζίνες) και ρίσκο(μπαριέρες κλπ).Διπλό σταντ και ένα μεσαίο γυαλόχαρτο αρκούν για να εντυπωσιάσετε τους φίλους σας(και να σκάσουν οι οχτροί σας).
Μια προσφορά απο το Advride telemarketing :yew:
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Προτεινόμενη λύση χωρίς έξοδα(βενζίνες) και ρίσκο(μπαριέρες κλπ).Διπλό σταντ και ένα μεσαίο γυαλόχαρτο αρκούν για να εντυπωσιάσετε τους φίλους σας(και να σκάσουν οι οχτροί σας).
Μια προσφορά απο το Advride telemarketing :yew:
:pointu::pointu::pointu::pointu: εγραψες παλιιι
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Αυτή η εικόνα ,εκτός απο -σαφώς- στριφτερό αναβάτη ,αναδεικνύει ακόμα δυό πληροφορίες.
- Πολύ καλή ποιότητα οδοστρώματος
- Ελαφρώς Χαμηλότερη πίεση αέρα ,σε σχέση με αυτήν που θα έπρεπε να έχει το λάστιχο ,για να ανταπεξέλθει σωστά στις συγκεκριμένες συνθήκες φορτίου της μοτό.
Για την πίεση, τσεκαρισμένη στο 42 ήταν (το λάστιχο ήταν δύο ημερών και το τσεκάριζα κάθε πρωί για τυχόν αυξομειώσεις στις πιέσεις), όλα η ΑΣΦΑΛΤΟΣ τα έκανε.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Για το πατημα του λαστιχου εχει σχεση και η γεωμετρια δηλ. το μεχρι που εχει βαλει πελμα ο κατασκευαστης. Και αυτο δεν εχει να κανει με το "γρηγορο" ή "αργο" λαστιχο. Για παραδειγμα, στο VFR φοραγα πριν Michelin Pilot Power 2CT και σε καθε ανεβοκατεβασμα Δομοκο τα τερματιζα. Αλλα απο τοτε που βαζω τον διαδοχο τους τα Pilot Power 3, η γεωμετρια τους ειναι τετοια που δεν τερματιζουνε με τιποτα σε δημοσιους δρομους. Ειδικα το μπροστινο αφηνει πανω απο 0.5εκ απατητο και με χαλαει.

Πρεπει να παω μια Μεγαρα να τους δειξω.. :waiting:
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
... Αλλα απο τοτε που βαζω τον διαδοχο τους τα Pilot Power 3, η γεωμετρια τους ειναι τετοια που δεν τερματιζουνε με τιποτα σε δημοσιους δρομους. Ειδικα το μπροστινο αφηνει πανω απο 0.5εκ απατητο και με χαλαει.

Πρεπει να παω μια Μεγαρα να τους δειξω.. :waiting:
Πόσο χρονών είπαμε είσαι;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Για το πατημα του λαστιχου εχει σχεση και η γεωμετρια δηλ. το μεχρι που εχει βαλει πελμα ο κατασκευαστης. Και αυτο δεν εχει να κανει με το "γρηγορο" ή "αργο" λαστιχο. Για παραδειγμα, στο VFR φοραγα πριν Michelin Pilot Power 2CT και σε καθε ανεβοκατεβασμα Δομοκο τα τερματιζα. Αλλα απο τοτε που βαζω τον διαδοχο τους τα Pilot Power 3, η γεωμετρια τους ειναι τετοια που δεν τερματιζουνε με τιποτα σε δημοσιους δρομους. Ειδικα το μπροστινο αφηνει πανω απο 0.5εκ απατητο και με χαλαει.

Πρεπει να παω μια Μεγαρα να τους δειξω.. :waiting:
Eχει να κάνει με την κορώνα Γιώργο.
Και θα'πρεπε να σε φτιάχνει που βλέπεις 0,5εκ απάτητο στο μπροστινό.
Σημαίνει οτι έχεις μόνιμα αρκετό πέλμα σε επαφή με το οδόστρωμα. ;)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Eχει να κάνει με την κορώνα Γιώργο.
Και ομως Κωστα οχι, γι'αυτο και εγραψα πιο πανω Και αυτο δεν εχει να κανει με το "γρηγορο" ή "αργο" λαστιχο δηλ με την κορωνα. Πολυ απλα, το Pilot Power 2CT ειναι πιο γρηγορο απο το Pilot Power 3, μαλιστα το μονο failing του τελευταιου ειναι οτι ειναι λιγο πιο αργο απο το 2CT (και επισης και απο το ενδιαμεσο Pilot Power Pure, το οποιο ομως δεν εβαλα ποτε). Απλα η γεωμετρια του ειναι τετοια που το πελμα ανεβαινει αρκετα ψηλα στο πλαϊ, ιδιως στο μπροστινο. Ειναι φοβερο λαστιχο γενικα αλλα αυτο αφορα αλλο νημα για sports-touring λαστιχα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παλιότερα είχα άλλο στυλ, το "ανάποδο".... Πλάγιαζα το μηχανάκι όσο πάει κι εγώ στο κέντρο ή ανάποδα. Το μπροστινό έφτανε στο όριό του (για πίσω δε συζητάω...) σε κάθε βόλτα κι όταν το είδε ο λαστιχάς μου τότε (έμπειρος και με πολλούς αγώνες), μου επεσήμανε ότι "όπου να 'ναι πέφτω". Όπως το είπε, το κατάλαβα. Κατάλαβα ότι πιέζω πολύ και πιέζω λάθος (γιατί δεν είχα διαφορά ταχύτητας από άλλους που οδηγούσαν με άλλο στυλ). Το έψαξα, ρώτησα, έβαλα τον ίδιο να με δει να καβαλάω και να μου πει τι κάνω,
Ετσι οδηγεί η πλειοψηφία φίλε.
Ετσι οδηγούσα κι εγώ πριν τα σχολεία.
ήρθαν και τα σχολεία ασφαλούς οδήγησης....
ΜΕΓΑΛΗ υπόθεση τα σχολεία.
Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ Δώρο που μπορεί να κάνει ένας μοτοσυκλετιστής στον εαυτό του !!!

Μιλώντας για δημόσιο δρόμο, εφόσον τηρούνται τα βασικά από αυτά που διδάσκονται στα σχολεία, ποτέ τα λάστιχα-ειδικά το εμπρός- δε θα φτάσουν στο όριο , όσο σβέλτα κι αν πηγαίνουμε. Το θέμα είναι ποιος γέρνει...? Ο αναβάτης, ή η μηχανή?
Το θέμα είναι να γέρνουν ΚΑΙ οι δύο (αναβάτης και μοτοσυκλέτα) ταυτόχρονα
χρησιμοποιώντας γραμμές ,οι οποίες επιτυγχάνουν την παραμονή υπο κλίση >>> γιά τον λιγότερο δυνατό χρόνο.


Όσο πιέζουμε τον άνω κορμό μας προς το εσωτερικό (το κεφάλι στον αντίστοιχο καθρέφτη...), τόσο γλιτώνουμε σε κλίση της μοτό, τόσο περισσότερο λάστιχο πατάει και τόσο πιο πολύ και πιο γρήγορα ανοίγουμε γκάζι, πάντα εν ασφαλεία και πιο γρήγορα τελικά.
Όλα είναι γούστα και σίγουρα είναι πολύ ευχάριστο να ωθείς τη μηχανή στο όριο της κλίσης. Αυτό όμως δεν είναι το πιο γρήγορο και σαφώς όχι το ασφαλέστερο.
Γι αυτό είπα πριν και το λέω και πάλι: Ίδιες μηχανές, στην ίδια στροφή, ίδια χαω, και παρόλα αυτά μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διαφορές στην κλίση και στο πάτημα του ελαστικού στα άκρα. Ο αναβάτης κάνει τη διαφορά κι ο τρόπος του.
Σαφώς με άλλες ρυθμίσεις κλπ θα υπάρχουν κι άλλα αποτελέσματα, εγώ όμως επικεντρώνω στο στυλ οδήγησης, με όλα τα άλλα ίδια.
ΣΩΣΤΟΣ !!!
Να το οπτικοποιήσω ,για να γίνει κατανοητό.

(Μάϊος 2010) el-Gatto + KaTeM-ara 950SM (K11 - Megara)
Επιθυμιτή ταχύτητα - Χωρίς υπερβολική κλίση (λόγω θέσης σώματος) > Αποτέλεσμα > το μισό πέλμα σε επαφή με την άσφαλτο


 
Top Bottom