Δείξε μου το λάστιχο σου να σου πω πως στρίβεις.

R2D2

Μέλος
Περιοχή
Δράμα
Όνομα
Manolios
Μοτό
R 1200 GS '08


Δείξε μου το λάστιχο σου να σου πω πως... γλίτωσες τη σούπα!!! :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Να σας πω ρε παιδιά ενώ τα μαρσπιέ ξύνουν την άσφαλτο το μπροστά λάστιχο δεν λέει να τερματίσει.. Θέμα ρύθμισης?


Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Να σας πω ρε παιδιά ενώ τα μαρσπιέ ξύνουν την άσφαλτο το μπροστά λάστιχο δεν λέει να τερματίσει.. Θέμα ρύθμισης?


Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχει να κανει με την αρχιτεκτονική στησίματος της μηχανής απο το εργοστάσιο
Πχ το δικο σου ειναι σασί για μεγαλο εντουρο αλαξανε αναρτήσεις ζαντολάστιχα γρανάζια και χαρτογράφηση και γεννήθηκε ενα σούπερ μοταρντ που στρίβει με την πισω ρόδα κατα πολυ μεγαλο ποσοστό
Ετσι στρίβουν και τα gs με την πισω ρόδα
Απο οτι βλεπω στο μπροστινό λαστιχο σου φλερταριζες συνεχώς θεωρώ με ......έξοδο απο τον δρομο !
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Να σας πω ρε παιδιά ενώ τα μαρσπιέ ξύνουν την άσφαλτο το μπροστά λάστιχο δεν λέει να τερματίσει.. Θέμα ρύθμισης?
Πριν τους μαρσπιέδες ξύνουν τα γόνατα. Ξύνουν;
Ρίξε πιέσεις (να μπορεί να παραμορφωθεί και το λάστιχο), βγες, και θα τελειώσουν όλα :p
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Εχει να κανει με την αρχιτεκτονική στησίματος της μηχανής απο το εργοστάσιο
Πχ το δικο σου ειναι σασί για μεγαλο εντουρο αλαξανε αναρτήσεις ζαντολάστιχα γρανάζια και χαρτογράφηση και γεννήθηκε ενα σούπερ μοταρντ που στρίβει με την πισω ρόδα κατα πολυ μεγαλο ποσοστό
Ετσι στρίβουν και τα gs με την πισω ρόδα
Απο οτι βλεπω στο μπροστινό λαστιχο σου φλερταριζες συνεχώς θεωρώ με ......έξοδο απο τον δρομο !
ΔΕΝ ένιωσα ποτέ να πάει να με προδώσει αν αυτό εννοείς... Και μη με λες εμένα για gs εγώ δε σε έβρισα :ha πλάκα κάνω ε...
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ΔΕΝ ένιωσα ποτέ να πάει να με προδώσει αν αυτό εννοείς... Και μη με λες εμένα για gs εγώ δε σε έβρισα :ha πλάκα κάνω ε...
Συνήθως αυτα που εχουν συμβατικό πηρουνι δεν προειδοποίουν !!!( οπως τα αλλα με ψαλίδι -τελελεβερ):wtng::fls:
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Παιδί εδώ με τέτοια άσφαλτο αν το λαστιχο είναι καλό και ζεστό πρέπει να γίνει χοντρή στραβή για να σε πετάξει έξω...
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Θα δοκιμάσω (σύμφωνα με το servise manual) της ρυθμίσεις sport μιας και το άφησα όπως το πήρα αφού μου φάνηκε πολύ καλό
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Λίγο βοήθεια.. Στο shock ο κατασκευαστής λέει 10mm απόσταση με max τα 12mm
εμένα είναι στα 20mm
η ερώτηση είναι.. Σωστά μετράω?

Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
OXI ,δεν μετράς σωστά.
Για να μετρήσεις πόσο έχει προφορτιστεί το ελατήριο ,πρέπει πρώτα να γνωρίζεις το ελεύθερο μήκος του ,να μετρήσεις το συμπιεσμένο μήκος του ,και η διαφορά των τιμών αυτών ,είναι η τιμή προφόρτισης (αυτό που ψάχνεις)

Συμβουλή: Οταν δεν γνωρίζουμε τι? ,κάνει ΤΙ? στις αναρτήσεις ,ΔΕΝ παίζουμε με αυτές.
Το αποτέλεσμα είναι συνήθως καταστροφικό.

Συμβουλή.0: Μην πειράξεις την προφόρτιση.
Οπως βλέπεις κ στο μανιουάλυ ,η τιμή της δεν (πρέπει να) αλλάζει ,ανεξαρτήτως σεταρίσματος. (εκτός φορτωμένου 2κάβαλου 3βάλιτσου σκηνικού)
Κάτι παραπάνω θα ξέρει ο σχεδιαστής της μοτοσυκλέτας.
 

Big twin

Orange blood
Όνομα
Σαββας
Μοτό
Ktm 990 smt 2011
Κατανοητό Κώστα και ευχαριστώ αλλά στο manual δεν λέει κάτι παραπάνω από αυτά που σας είπα.. Λεει απλά οτι σε όλες της συνθήκες πρέπει να είναι 10mm και σε full payload 12mm... ΠΟΙΟ και ΠΟΥ είναι αυτό το νούμερο? Δεν είναι αυτό που εγώ μέτρησα?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κατανοητό Κώστα και ευχαριστώ αλλά στο manual δεν λέει κάτι παραπάνω από αυτά που σας είπα.. Λεει απλά οτι σε όλες της συνθήκες πρέπει να είναι 10mm και σε full payload 12mm... ΠΟΙΟ και ΠΟΥ είναι αυτό το νούμερο? Δεν είναι αυτό που εγώ μέτρησα?
Η σελίδα που ποστάρισες (αν την διαβάσεις από την αρχή) ,εξηγεί αναλυτικά -στα Αγγλικά- αυτό που ρωτάς.
Εγώ προσπάθησα να στο εξηγήσω πιό απλά κ στα Ελληνικά.
OXI ,δεν μετράς σωστά.
Για να μετρήσεις πόσο έχει προφορτιστεί το ελατήριο ,πρέπει πρώτα να γνωρίζεις το ελεύθερο μήκος του ,να μετρήσεις το συμπιεσμένο μήκος του ,και η διαφορά των τιμών αυτών ,είναι η τιμή προφόρτισης (αυτό που ψάχνεις)
Δεν ξέρω πως αλλιώς να στο εξηγήσω.
 

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
πριν ενα μηνα εκανα το 1ο επιπεδο του χουντρα και 20 μερες πριν απο αυτο ειχα παει μια βολτα μονος μου και ειχα ευκαιρια να προσπαθησω να "στριψω" λιγο παραπανω μιας και την εχω λιγους μηνες τη μηχανη. προφανως και η διαφορα πριν και μετα το σεμιναριο ειναι εμφανης στο λαστιχο. βεβαια υπαρχουν και μεγαλες διαφορες. απο τη μια δημοσιος δρομος, ασφαλτος με μεικτη προφυση και κυριως κακη, πολλες ανωμαλλιες αλλα και καμια συγκεκριμενη γνωση για το πως να στριψεις με μια μηχανη. απο την αλλη πιστα εστω και μικρη, ασφαλτος με καλη προσφυση και χωρις να εχεις το νου σου για λακουβες κλπ, πιθανον μικροτερη πιεση στα ελαστικα απο οτι συνηθως εχουν αλλα και οδηγιες απο τον εκπαιδευτη για το τι και πως θα στριψω.
μετα το σεμιναριο δεν ειχα την ευκαιρια να βγω για βολτα, την κυριακη επιτελους θα παω εκδρομουλα, θα ειμαι με τη γυναικα αλλα σιγουρα θα δω τη διαφορα.
αυτο ομως που πιστευω ειναι οτι πλεον μπορει στο δημοσιο δρομο να παταει το λαστιχο οσο πατησε και στις φωτογραφιες που εχω τραβηξει πριν το σεμιναριο αλλα η διαφορα θα ειναι οτι η ταχυτητα στην αναλογη κλιση θα ειναι μεγαλυτερη μιας και πλεον θα κανω αυτο που πρεπει και δεν θα γερνω τη μηχανη τοσο οσο την εγερνα πριν το σεμιναριο με την ιδια ταχυτητα μιας και την διαφορα την καλυπτει ο κορμος μαζι με τα υπολοιπα που δεν εκανα πριν π.χ. ομαλο ανοιγμα του γκαζιου για μεταφορα του βαρους στο πισω λαστιχο. τελοςπαντων πολλα εγραψα μαλλον.....απλα θελω να πω οτι το ποσο παταει το λαστιχο δεν ειναι και αυτονοητο οτι στριβεις και καλυτερα ή ασφαλεστερα!
καλες βολτες σε ολους τωρα που ανοιγει ο καιρος!

πισω λαστιχο πριν το riding school

και εμπρος λαστιχο


πισω λαστιχο στο riding school

και εμπρος
 

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
Δεν ξερω ακριβως ποσο γιατι δεν μας ειπαν κατι και δεν το μετρησα αμεσως. Ομως 10-15μερες μετα που ειδα τον αερα πρεπει να ειχε το πολυ 0,2 bar λιγοτερα. Εγω βαζω συνηθως 2,2μπροστα και 2,6 πισω...
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κατα την γνωμη μου ενα λάστιχο δεν λεει σχεδόν τιποτα για την ταχύτητα μας..
Δηλαδη υπαρχουν ατομα που βγάζουν τον κορμό εξω απο την μηχανη και αλλοι που στρίβουν μεχρι και αντίθετα απο την μηχανη, που προφανώς ειναι λαθος.
Ε αυτοι θα πατήσουν και ολο το λάστιχο και καμμία σούπα θα φανε άμα λαχει..
Επίσης εχει να κανει και με το λάστιχο.
Αλλα λαστιχα εχουν λιγότερα και αλλα περισσότερα περιθώρια κλίσης..
Ειχα τα Bridgestone bw501/502 και το πατούσα ολο και ελεγα καλα ειμαι τάπας..
Εβαλα τα trailsmart και για να το πατήσεις ολο θελει κόπο, αν στρίβεις σωστα..
Ολα αυτα ειναι προσωπική και φιλική αποψη!!
 
Top Bottom