Εγώ δεν το βλέπω λάθος.... Γιατί όταν είμαι φορτωμένος Δικαβαλος, δεν χρειάζεται να παίζεις με το σαζμαν.είναι η ίδια αίσθηση που έχει το XR και το διόρθωσαν στο φετινό. πολύ κοντή 6η.
Σε συνδυασμό με χαμηλή ροπή.
Το xr είναι άλλο πράμα.
Εγώ δεν το βλέπω λάθος.... Γιατί όταν είμαι φορτωμένος Δικαβαλος, δεν χρειάζεται να παίζεις με το σαζμαν.είναι η ίδια αίσθηση που έχει το XR και το διόρθωσαν στο φετινό. πολύ κοντή 6η.
αυτή ήταν η λογική της εταιρίας.Εγώ δεν το βλέπω λάθος.... Γιατί όταν είμαι φορτωμένος Δικαβαλος, δεν χρειάζεται να παίζεις με το σαζμαν.
Σε συνδυασμό με χαμηλή ροπή.
Το xr είναι άλλο πράμα.
Σωστό... Θυσιάζοντας βέβαια πολλά από την περιπέτεια.αυτή ήταν η λογική της εταιρίας.
από την άλλη, υπάρχει πλεονάζουσα δύναμη για να κάνεις το ταξίδι πιο άνετο χωρίς να χάσεις σε επιδόσεις. έγινε στο νέο μοντέλο ήδη (και στα υδρόψυκτα GS).
Η θυσία είναι γενική.... Όχι στο σαζμανΠες μου ότι κουμπώνει συχνά η 6η στο χώμα τώρα να τρελαθώ
Α γεια σου... Αυτό ακριβώς νιώθω κι εγώ στη δικιά μου... Γι αυτό την πάω μόνιμα "απλωμένη"...Αν και είμαστε σε άσχετο θέμα με τα σαζμαν... Να πω κάτι τελευταίο.
Στα τελευταία adve έχει μια περίεργη αίσθηση η έκτη.
Με 100 χλμ ψάχνεις να ανεβάσεις έβδομη και μετά τα 150.. Δεν ξέρω πως να το περιγραψω
... Απλώνει ένα πράμα
Η κοκκινη σελα ειναι adv?Και ειχε 1300 στροφές ακόμα... Πες στο πουλί.
Η μαύρη σε αυτές τις στροφές είχε 220 και εύκολα.
Έκλαψα με το Μάνο να ξέρεις..Ααααλλο επιπεδο μονταζ και αφηγησης
Ασε ειχα αρκετες ατακες/μιμησεις Μανου ακομα αλλα δεν τις εγραψαΈκλαψα με το Μάνο να ξέρεις..
Υψηλότατο επίπεδο λέμε. :l2:Ααααλλο επιπεδο μονταζ και αφηγησης
τα σπαει...:stm:Και το 2ο μερος της βολτας
Ένα κομμάτι που έκανα ήταν και αυτό του περσινού τρόφφυ.Αυτό ήταν και το πιο σπαστήρι.Και το έκανα με το μικρό όπου δεν με δυσκόλεψε πουθενα.Με μεγάλο δεν θα πήγαινα.Τι σπαστήρι αυτή η βαλια καλντα...όσο όμορφη τόσο σου κόβει τα χέρια.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk