Ζαλοστηκα, ειναι η αλήθεια!! Να ερθεις να παμε βολτα!Το ειδα προχτες και το φχαριστηθηκα! Εκει στο λάκο με τα φιδια δεν ζαλιστηκες?Πάντα τετοια φιλε! Btw ειμαι φιλος του Λαμπρου που δουλευει στον Saad!
![]()
Ζαλοστηκα, ειναι η αλήθεια!! Να ερθεις να παμε βολτα!Το ειδα προχτες και το φχαριστηθηκα! Εκει στο λάκο με τα φιδια δεν ζαλιστηκες?Πάντα τετοια φιλε! Btw ειμαι φιλος του Λαμπρου που δουλευει στον Saad!
![]()

Εύγε !Μια μερα στο γραφείο!

Δυνατά τιμόνια όλοι σαςΜια μερα στο γραφείο!
μπριζολαρες!!!!Ωραια βόλτα !!
Μου εχουν κανει πεσιμο κατι μπριζολες στο Μεσορρούγι και πρεπει να κανονισω !
γεια σου Σάββα με τις μουσικαρες σου!!!
Έχω τις διαδρομές σε .gpx για πλοηγό.Μπορεις να βαλεις την διαδρομη;
Οχι για εμενα, για εναν φιλο μου..
Καλημέρα! Εδώ είσαι στην πίσω πλευρά, προς Μόλα;Μια αυθόρμητη απόδραση στην Πάρνηθα...
![]()
![]()
![]()