Δείξε την βόλτα σου

Το ειδα προχτες και το φχαριστηθηκα! Εκει στο λάκο με τα φιδια δεν ζαλιστηκες? :ha Πάντα τετοια φιλε! Btw ειμαι φιλος του Λαμπρου που δουλευει στον Saad! :friendship:
Ζαλοστηκα, ειναι η αλήθεια!! Να ερθεις να παμε βολτα!
 
Ηπειρώτικα βουνά και Κέλτικα κλαρίνα!
Ερχόμενος φέτος από Γερμανία για τις καλοκαιρινοφθινοπωρινές διακοπές μου, μέσω Ιταλίας και Ηγουμενίτσας είπα φέτος επιτέλους να το οργανώσω και να κάνω ένα πέρασμα (ΤΟ Πέρασμα) από μέρη και τοπία που είχα να δω πάνω από 15 χρόνια.
Μεγάλες στιγμές για μένα.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Μια πολύ κοντινή χθες, μέχρι τις Ερυθρές για καφεδάκι με φίλους.
Τα ΚΑΠΗ απέναντι καμία σχέση :ha

0YGREO2.jpeg


 
Τελευταία επεξεργασία:
Το πρωτο μου adventure μηχανακι ;)
 
Μια μερα στο γραφείο!

 
Μια μερα στο γραφείο!

Εύγε !
Απολαυστικό βίντεο, υπέροχη παρέα, χάρμα οφθαλμών τοπία ! :friendship:
 
Θα πεθάνουμε όλοι?? :pointu:
 
 
Ωραια βόλτα !!

Μου εχουν κανει πεσιμο κατι μπριζολες στο Μεσορρούγι και πρεπει να κανονισω !
 
Ωραια βόλτα !!

Μου εχουν κανει πεσιμο κατι μπριζολες στο Μεσορρούγι και πρεπει να κανονισω !
μπριζολαρες!!!!
 
Παμε το Σαββατο να κανουμε βολτα και να φαμε ?
 
Μια αυθόρμητη απόδραση στην Πάρνηθα...
BwQqWFE.jpeg


9ak1JoG.jpeg


3JZJSS5.jpeg
 
Η εκδήλωση που έκανε η Λέσχη μου το περασμένο Σαββατοκύριακο στο καταφύγιο Κισσάβου για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά,αναχωρώντας από Λάρισα περνώντας από Σκλήθρο,κατεβαίνοντας Αγιόκαμπο για να ανέβουμε μέσω Καρίτσας στο καταφύγιο.
Πάνω από 10 λέσχες από όλη την Ελλάδα γνώρισαν τις ομορφιές του τόπου μας

 
Ζεστά κουλούρια!!!
Καινούργιο βιντεάκι από τη βόλτα μου στον Γράμμο.


Καλές βόλτες σε όλους!!!
Μη χάνετε μέρα που να μην κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα!
 
Μπορεις να βαλεις την διαδρομη;

Οχι για εμενα, για εναν φιλο μου..
 
Μπορεις να βαλεις την διαδρομη;

Οχι για εμενα, για εναν φιλο μου..
Έχω τις διαδρομές σε .gpx για πλοηγό.
Εάν ενδιαφέρεται μου λέει να του στείλω.
 
Back
Top Bottom