Δείξε την βόλτα σου

Συγνώμη για τις βρισιές αλλά τέτοιοι είμαστε.
To ειδα προχτες! Πολυ ωραια βολτα!
Η αρχη του βιντεο σε συδνιασμο με την μουσικη παραπεμπει σε αλλα βεβαια :ha:ha:ha
 
Βόλταρα σήμερα με Θανασεν από κιατο για Βερλινα και πλανητερο . Την διαδρομή δεν την ολοκληρώσαμε δυστυχώς , από ένα σημείο και μετά άρχησαν αρκετά οι λάσπες με ανηφορικά κομμάτια και οι μηχανές κάναν πάτιναζ ! (Κότες)
υπόψην περάσαμε και από χιόνι και πάγο Αχαχα !!αποφασησαμε να την σταματήσουμε καθώς ήταν πολύ ωραία διαδρομή και βατή , της δίνουμε παράταση λίγο καιρό να στεγνώσουν τα πράγματα !

Μερικές φωτογραφίες που τράβηξε ο Θανάσης , θα φτιάξω και ένα μικρό βίντεο

IMG-7534.jpg


IMG-7543.jpg


IMG-7531.jpg


IMG-7547.jpg


IMG-7548.jpg



IMG-7529.jpg


Εννοείται στο γυρισμό στάση στο κλημεντι για γουρνοπουλα στον ξυλόφουρνο !!!!
 
Μια ανακεφαλαίωση του 10ήμερου Balkan Adventure!
 
Βόλταρα σήμερα με Θανασεν από κιατο για Βερλινα και πλανητερο . Την διαδρομή δεν την ολοκληρώσαμε δυστυχώς , από ένα σημείο και μετά άρχησαν αρκετά οι λάσπες με ανηφορικά κομμάτια και οι μηχανές κάναν πάτιναζ ! (Κότες)
υπόψην περάσαμε και από χιόνι και πάγο Αχαχα !!αποφασησαμε να την σταματήσουμε καθώς ήταν πολύ ωραία διαδρομή και βατή , της δίνουμε παράταση λίγο καιρό να στεγνώσουν τα πράγματα !

Μερικές φωτογραφίες που τράβηξε ο Θανάσης , θα φτιάξω και ένα μικρό βίντεο

IMG-7534.jpg


IMG-7543.jpg


IMG-7531.jpg


IMG-7547.jpg


IMG-7548.jpg



IMG-7529.jpg


Εννοείται στο γυρισμό στάση στο κλημεντι για γουρνοπουλα στον ξυλόφουρνο !!!!
αν απο κιατο ανεβαινατε Βελινα και πεφτατε παναριτι μαρκασι μετα εχει ωραιο δρομο για να βγειτε στα ισιωματα που περναγε παλια το ακροπολισ .Με κοκκινοχωμα απλα δεν ξερω τη κατασταση του χωματος .
 
αν απο κιατο ανεβαινατε Βελινα και πεφτατε παναριτι μαρκασι μετα εχει ωραιο δρομο για να βγειτε στα ισιωματα που περναγε παλια το ακροπολισ .Με κοκκινοχωμα απλα δεν ξερω τη κατασταση του χωματος .
Πέσαμε από ένα σημείο και μετά πολύ λάσπη, ακόμα και χιόνι με πάγο πέρασαμε σε κάποια σημεία και μετά την εγκαταλείψαμε .
Φαινόταν τέλεια διαδρομή , την έχουμε αφήσει και θα ξανά πάμε να στεγνώσουν τα πράγματα λίγο
 
Πρώτη βόλτα με γκρουπ .... επιτέλους!!
 
Από τη βόλτα του Χελιώτη

 
αντε παλι τα ιδια
 
Χαχαχαχαχ ίσως είναι προφητικο
 
Φρέσκο βίντεο από την πρόσφατη βόλτα με dodos που πραγματικά είχε απ' όλα.

Τώρα πρόγραμμα μάλλον πρέπει να βρω κάτι άλλο γιατί το πολύ απλό και εύκολο OpenShot που χρησιμοποιώ μου έβγαλε την πίστη αυτή τη φορά.
Για πείτε καμιά ιδέα.

 
Καισαριανή Λαύριο Σούνιο (16-2-2025)
,με Μανώλη kove800x



Sent from my moto g54 5G using Tapatalk
 
Μια βόλτα που κάναμε με το υιό, στο Ποικίλο Όρος την Κυριακή 2-3-2025.
Πιο πολύ για εξάσκηση στην οδήγηση στο χώμα. Το XLάκι τον βοηθάει πολύ......!!!!!

 
Αυτή την εποχή η διαδρομή Λέωνιδιο προς Κοσμά είναι απόλαυση
Μηδέν κίνηση και καλές θερμοκρασίες.

 
 
Επειδή δεν έφτασε η της προηγουμένης Κυριακής :

 
Ανω Βεργα Καλαματας
 
Ένα μεγάλο νεροφάγωμα λίγο πριν το τέλος δεν μου επέτρεψε να ολοκληρώσω την όμορφη διαδρομή

.
 
Ένα μεγάλο νεροφάγωμα λίγο πριν το τέλος δεν μου επέτρεψε να ολοκληρώσω την όμορφη διαδρομή

.

Ακριβως ετσι θελω να την κανω και εγω την διαδρομή. Ωραίο μέρος και επάνω η ράχη!
 
Απο το διήμερο τον περασμένο Οκτώβρη !

 
Back
Top Bottom