Δείξε την βόλτα σου


Κάνω body shaming στην Μηχανή μου
 
Καλημέρα ! Ενα πέρασμα από τον Παρνωνα , στάση στο καταφύγιο παρνωνα και προορισμός Βαμβάκου και Καρυες . Ασφάλτινη βόλτα
βροχερή μέρα και το βουνό στα καλύτερα του !


Δεν έβαλα μουσική όμως και ίσως είναι λίγο βαρετό. Στο επόμενο
 
Τελευταία επεξεργασία:
Παναγία Πλατανιώτισσα - Καταρράκτες Ταξιάρχη και Μουρικίου - Ηρώο των Αγωνιστών της Επαναστάσεως 1821 :

 
Μια κοντινή
 
Παναγία Πλατανιώτισσα - Καταρράκτες Ταξιάρχη και Μουρικίου - Ηρώο των Αγωνιστών της Επαναστάσεως 1821 :


Στα ίδια μέρη πάμε :eek: :D

 
Η συνέχεια της βόλτας που κάναμε τον περασμένο Οκτώβριο

 
Μια περιπέτεια στην Αλβανία που την ζήσαμε όπως έπρεπε !!!

 
Ανακαλύπτουμε μια από τις πιο εντυπωσιακές off-road διαδρομές στην Ελλάδα, ταξιδεύοντας από τον Κόζιακα στα επιβλητικά Τζουμέρκα!

 
Μαζεύοντας ήλιο τα κουρασμένα γεροντοπαλίκαρα :ha
lQkaeqA.jpg


Ένα καφεδάκι για καλημέρα

bgQhlSt.jpg


Και ένα βιντεάκι της βολτίτσας

 

Μια μικρή περίληψη από το Μαίναλο την Κυριακή
 
Άνοιξη και αλλεργίες
 
Έσκασε και το 2ο μέρος της περιπέτειας μας !!!
 
Έσκασε και το 2ο μέρος της περιπέτειας μας !!!

Έκατσα να το δω και αγχώθηκα
Αποκομίσατε εμπειρία και σοφία
 
Έκατσα να το δω και αγχώθηκα
Αποκομίσατε εμπειρία και σοφία
πραγματικά το συγκεκριμένο ταξίδι ήτανε μάθημα μεγάλο για εμάς από πολλές απόψεις , και απλά ανυπομονώ να ξαναπάω !
 
Άλλη μια απόδειξη για τους γείτονες !!!
Μήπως να ψάχνουμε καλύτερα....?
 
Γοργοπόταμος,Πάυλιανη,Υπάτη

 
Ένα μπανάκι σε μια υπέροχη παραλία στο Σαλάντι κάτω απο τα Δίδυμα.
0b393ed9445f6107628875515b2a99fb.jpg
 
Ένα μπανάκι σε μια υπέροχη παραλία στο Σαλάντι κάτω απο τα Δίδυμα.
0b393ed9445f6107628875515b2a99fb.jpg
Έλα άσε τα παραμύθια...
Δεν πήγες για μπάνιο...
Έμαθες για το παλιό ξενοδοχείο γυμνιστών που ανακαινίζεται και πήγες να δεις την εξέλιξη των εργασιών...

:p :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 
Έλα άσε τα παραμύθια...
Δεν πήγες για μπάνιο...
Έμαθες για το παλιό ξενοδοχείο γυμνιστών που ανακαινίζεται και πήγες να δεις την εξέλιξη των εργασιών...

:p :roflmao: :roflmao: :roflmao:

Το τερπνόν μετά του ωφελίμου.....

Αλλά έπρεπε να βάλω Φώτο παντόφλα δίχαλο και στριγκο για να με πιστέψεις ότι είχα αγνές προθέσεις..??

Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει...στοπ

Διάρκεια εργασιών ..άγνωστο... στοπ.

Αναμένουμε εν αγωνίως την λήξη εργασιών... στοπ.:roflmao::roflmao:;):mooning:
 
Το τερπνόν μετά του ωφελίμου.....

Αλλά έπρεπε να βάλω Φώτο παντόφλα δίχαλο και στριγκο για να με πιστέψεις ότι είχα αγνές προθέσεις..??

Οι εργασίες έχουν ξεκινήσει...στοπ

Διάρκεια εργασιών ..άγνωστο... στοπ.

Αναμένουμε εν αγωνίως την λήξη εργασιών... στοπ.:roflmao::roflmao:;):mooning:
:prft: :ha :ha
 
Back
Top Bottom