Δείξε την βόλτα σου

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
Το πιο ισχυρό μηχανάκι που οδήγησα εκείνη την μέρα. Αν και στη βόλτα που κάναμε δεν μπορούσες να νιώσεις όλη την δύναμη των 160 αλόγων. ίσως και καλύτερα για εμάς τους αρχάριους που ήμασταν αρκετοί νομίζω. έστω και αυτό το λίγο όμως σου έδινε να καταλάβεις ότι είναι σε άλλο επίπεδο από τα "κοινά" δίκυκλα που καβαλάμε. με ένα άνοιγμα του γκαζιού έστω για λίγα δευτερόλεπτα με 2η ή 3η σχέση αμέσως ένιωθες την επιτάχυνση και τα χιλιόμετρα αστραπιαία να ανεβαίνουν στο κοντέρ. Παρ'όλα αυτά, στις χαμηλές και μεσαίες στροφές δεν σε φόβιζε και ήταν πολύ φιλικό. Από ένα σημείο και μετά είναι που δείχνει τα δόντια του και αυτό δεν μπορούσες να το καταλάβεις με το ρυθμό που πηγαίναμε. Πάντως δεν με δυσκόλεψε να το στρίψω καθόλου αν και είχα μια προκατάληψη πως θα είναι μια τέτοια μηχανή με τόσο μεγάλα νούμερα σε κυβικά,ιπποδύναμη, ροπή, τελική ταχύτητα κλπ. Τα φρένα είναι πολύ καλά και επιβραδύνεις άμεσα. Σε κάποια σημεία επιτάχυνα όσο γινόταν και μόλις έφτανα τον πλοηγό πάταγα απότομα τα φρένα. Ακαριαία έπεφτε η ταχύτητα. Εμφανισιακά είναι πολύ σύγχρονο και θυμίζει τρανσφόρμερς. Κάτι που δεν μου άρεσε και σίγουρα διορθώνεται είναι ότι δεν έχει αντιολισθητική επιφάνεια στα πλάγια του τεπόζιτου και σε ένα άλλο πλαστικό που είναι βαμμένα γυαλιστερά. ένιωθα λίγο τα πόδια μου να γλιστράνε στις στροφές.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Κείνα τα γελάδια ακόμα κείθε είναι ?
Ακόμα να μπριζολοποιηθούν?:ha
+άπειρο και για τη μουσική επένδυση ! :like:
 

johni41

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Honda CB500X 2016
Τελευταίο μηχανάκι που καβάλησα εκείνη τη μέρα. Και ευκαιρία να δω πως είναι και το αυτόματο κιβώτιο DCT . Εμφανισιακά το μηχανάκι δεν με τρελαίνει αλλά είναι πιο όμορφο από το προηγούμενο. Ωραία όργανα με το χρώμα στις στροφές να αλλάζει από πράσινο σε κόκκινο ανάλογα με το πόσες είχε ο κινητήρας. Ήχος ανύπαρκτος. Είναι πάρα πολύ ήσυχο. Δεν ακούς σχεδόν τίποτα από εξάτμιση και κινητήρα εκτός από τις υψηλές στροφές που γουργουρίζει. Όταν λέμε υψηλές στροφές μιλάμε για μικρό εύρος στροφών στο συγκεκριμένο κινητήρα. Έχει κόκκινα εκεί που οι υπόλοιπες μηχανές ξεκινάνε να δίνουν αυτό που έχουν. Βέβαια με τις λίγες στροφές και άλογα και με αρκετή ροπή καταφέρνει να ταξιδεύει άνετα και να κινείται στη πόλη με πολλή μικρή κατανάλωση. Κάτι σαν τα ντίζελ αυτοκίνητα μάλλον...Το αυτόματο μου φάνηκε εύχρηστο μιας και έχεις μόνο 3 επιλογές για νεκρά, νορμάλ και σπορ πρόγραμμα και επίσης ανεβάζεις ή κατεβάζεις ταχύτητα με τα ανάλογα κουμπιά όταν θελήσεις. Είναι περίεργη η αίσθηση να λείπει η μανέτα του συμπλέκτη και ο επιλογέας από το πόδι. Ασυναίσθητα τα ψάχνεις και νιώθεις λίγο ανασφάλεια στην αρχή. Στους 3 γύρους που κάναμε στην πίστα παρατήρησα ότι χωρίς πολύ γκάζι αλλάζει ταχύτητες για να κρατάει χαμηλά τις στροφές και την κατανάλωση προφανώς. Με πολύ γκάζι πάει για λίγο στο κόκκινο και αλλάζει ταχύτητα. Δεν θα σε αφήσει να κατεβάσεις ταχύτητα και να μείνεις και πάλι στα κόκκινα για πολύ. Λίγο ενοχλητικό ήταν όταν κρατούσα σταθερό το γκάζι σε χαμηλές στροφές για να μπω στη στροφή αρκετές φορές ανέβαζε ταχύτητα και κρέμαγε με αποτέλεσμα να κατεβάζω εγώ πρίν το γυροσκοπικό ή εκείνο μέσα στη στροφή. Επίσης αν μπεις με παραπάνω χιλιόμετρα και κόψεις αρκετά μέσα στη στροφή πάλι κατεβάζει ταχύτητα. Επειδή οι αλλαγές είναι ομαλές και οι ταχύτητες μικρές δεν αποσταθεροποιεί τη μηχανή πολύ ούτε σε τρομάζει και το συνηθίζεις μόλις το κάνει μερικές φορές. Άλλωστε δεν προορίζεται για χρήση σε πίστα ή για να κυνηγάς κάθε στροφή. Βέβαια και στις στροφές δεν με δυσκόλεψε ούτε φάνηκε να μη στρίβει εύκολα. Με λίγο παραπάνω ταχύτητα στη στροφή που σε βγάζει στην πίσω ευθεία και μεγαλύτερη κλίση βρήκε το μαρσπιέ που δεν είναι και πολύ χαμηλά θυμάμαι. Τα φρένα είναι ικανοποιητικά από το λίγο που τα πάτησα και δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω για τον χαρακτήρα της μηχανής. Δεν αξίζει να μιλήσω για δύναμη ή επιτάχυνση. Απλά αξιοπρεπή. Σε γενικές γραμμές για αυτό που προορίζεται είναι μια χαρά.
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Εχει μια επιλογη που μπορεις να το πας ολο κοφτες και να αλλαζεις ταχυτητες οποτε θες. (δεν το ξερω εχω το μανουαλ)
Απο στριψιμο το μηχανακι παει οσο θες και δεν τρομαζει.
Καταναλωση 4,2μικτο!
Βλεπω οτι εχεις το 500αρι , δωσε ενα feedback μεταξυ τους...
Ρωταω μια και γνωστος καβαλησε το 750 απο το 500 και του αρεσε αρκετα. ;)
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Εχει μια επιλογη που μπορεις να το πας ολο κοφτες και να αλλαζεις ταχυτητες οποτε θες. (δεν το ξερω εχω το μανουαλ)
Απο στριψιμο το μηχανακι παει οσο θες και δεν τρομαζει.
Καταναλωση 4,2μικτο!
Βλεπω οτι εχεις το 500αρι , δωσε ενα feedback μεταξυ τους...
Ρωταω μια και γνωστος καβαλησε το 750 απο το 500 και του αρεσε αρκετα. ;)
M = Manual και κάνεις ότι θέλεις.
 

korobilis7

Μέλος
Περιοχή
rentis
Όνομα
kostas
Μοτό
AFRICA TWIN XRV 750 rd07a
βιντεο απο την 3ημερη εξορμηση μας στην πελοπονησσο του γλυκου νερου.
σημεια ενδιαφεροντος
λιμνες στυμφαλια,δοξα,λαδωνα
υδατα στυγος
αρισταρχος
ποταμια ερυμανθος,λαδωνας
καταρακτες νεμουτας
κορινθιακα μετεωρα
και ποσες αλλες ομορφιες στα 700 περιπου χλμ της βολτας μας.
Και καπου εκει και η "Μεδουσα"!
το βιντεο επιμεληθηκε η ΕΙΡΗΝΗ
 
Τελευταία επεξεργασία:

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Πάει καιρός από το τελευταίο ποστ ε; :p

Δεν είναι ακριβώς βόλτα, αλλά δεν ήθελα να δημιουργήσω νέο θέμα, αφού δε νομίζω ότι ενδιαφέρονται πολλοί για την πίστα εδώ. Ωστόσο το ποστάρω και για να δουν κάποιοι πώς τραβάει η κάμερα, με τη βάση που έφτιαξα για το κράνος. Σε σημεία, φαίνεται ότι θέλει μια μικρή κλίση προς τα πάνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος... Θα χρειαστώ περισσότερες δοκιμές.

Μην είστε πολύ αυστηροί με τις ικανότητές μου, καθώς ήταν το πρώτο μου trackday και με τελείως ακατάλληλα λάστιχα για τέτοια οδήγηση. Ευχαριστώ. :p Το βίντεο είναι "μεγάλο", επειδή έχω κρατήσει εσκεμμένα 3-4 ολόκληρους γύρους μου, για να ακούσω συμβουλές από πιο έμπειρους φίλους.

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ναι η κάμερα θέλει σίγουρα λίγο σήκωμα, μη νομίζεις πως θα χάσεις πολύ πληροφορία από χαμηλά!
Πιστεύω πως αρκετοί από εδώ γουστάρουν πίστα. Συμβουλές από εμένα μη περιμένεις, υπάρχουν άλλοι αρκετά σοφότεροι από εμένα στο άθλημα. Αν μπορούσα να παρατηρήσω κάτι είναι πως οι γραμμές που κρατάς έχουν σαφώς επιρροές από τα Super Motard.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάει καιρός από το τελευταίο ποστ ε; :p

Δεν είναι ακριβώς βόλτα, αλλά δεν ήθελα να δημιουργήσω νέο θέμα, αφού δε νομίζω ότι ενδιαφέρονται πολλοί για την πίστα εδώ. Ωστόσο το ποστάρω και για να δουν κάποιοι πώς τραβάει η κάμερα, με τη βάση που έφτιαξα για το κράνος. Σε σημεία, φαίνεται ότι θέλει μια μικρή κλίση προς τα πάνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος... Θα χρειαστώ περισσότερες δοκιμές.

Μην είστε πολύ αυστηροί με τις ικανότητές μου, καθώς ήταν το πρώτο μου trackday και με τελείως ακατάλληλα λάστιχα για τέτοια οδήγηση. Ευχαριστώ. :p Το βίντεο είναι "μεγάλο", επειδή έχω κρατήσει εσκεμμένα 3-4 ολόκληρους γύρους μου, για να ακούσω συμβουλές από πιο έμπειρους φίλους.

Σίγουρα θέλει προς τα πάνω Γιώργο!
Τώρα κόβει όλο τον ορίζοντα!
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Πάει καιρός από το τελευταίο ποστ ε; :p

Δεν είναι ακριβώς βόλτα, αλλά δεν ήθελα να δημιουργήσω νέο θέμα, αφού δε νομίζω ότι ενδιαφέρονται πολλοί για την πίστα εδώ. Ωστόσο το ποστάρω και για να δουν κάποιοι πώς τραβάει η κάμερα, με τη βάση που έφτιαξα για το κράνος. Σε σημεία, φαίνεται ότι θέλει μια μικρή κλίση προς τα πάνω, αλλά δεν είμαι σίγουρος... Θα χρειαστώ περισσότερες δοκιμές.

Μην είστε πολύ αυστηροί με τις ικανότητές μου, καθώς ήταν το πρώτο μου trackday και με τελείως ακατάλληλα λάστιχα για τέτοια οδήγηση. Ευχαριστώ. :p Το βίντεο είναι "μεγάλο", επειδή έχω κρατήσει εσκεμμένα 3-4 ολόκληρους γύρους μου, για να ακούσω συμβουλές από πιο έμπειρους φίλους.

:l2::l2::l2::l2::l2::yes::friendship:
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ναι η κάμερα θέλει σίγουρα λίγο σήκωμα, μη νομίζεις πως θα χάσεις πολύ πληροφορία από χαμηλά!
Πιστεύω πως αρκετοί από εδώ γουστάρουν πίστα. Συμβουλές από εμένα μη περιμένεις, υπάρχουν άλλοι αρκετά σοφότεροι από εμένα στο άθλημα. Αν μπορούσα να παρατηρήσω κάτι είναι πως οι γραμμές που κρατάς έχουν σαφώς επιρροές από τα Super Motard.
Οι γραμμές μου είναι ό,τι κοντινότερο μπορούσα να πετύχω στις "αγωνιστικές" γραμμές. Σε πολλά σημεία δεν είναι τόσο σφιχτές, γιατί έβρισκαν οι μπίλιες των μαρσπιέ μου, οπότε δεν είχα όση κλίση ήθελα. Και, φυσικά, ήταν η πρώτη μου φορά, έχω πολλά να μάθω, αλλά θεωρώ ότι έχω "πιάσει" τη γενική ιδέα. Σίγουρα θα γίνουν καλύτερες με την εμπειρία.

Σίγουρα θέλει προς τα πάνω Γιώργο!
Τώρα κόβει όλο τον ορίζοντα!
Ναι, θα το κάνω. Απλά θέλω να σιγουρευτώ ότι στα σημεία που είμαι όρθιος και φαίνεται ο ορίζοντας, δε θα φαίνεται μόνο ο ουρανός, αν τη μετακινήσω. Δεν έχει νόημα να φτιάξουν τα μισά πλάνα και να χαλάσουν τα άλλα μισά. :p Είναι μια λεπτή ισορροπία που πρέπει να βρω.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ναι, θα το κάνω. Απλά θέλω να σιγουρευτώ ότι στα σημεία που είμαι όρθιος και φαίνεται ο ορίζοντας, δε θα φαίνεται μόνο ο ουρανός, αν τη μετακινήσω. Δεν έχει νόημα να φτιάξουν τα μισά πλάνα και να χαλάσουν τα άλλα μισά. :p Είναι μια λεπτή ισορροπία που πρέπει να βρω.
Η θέση οδήγησης στην πίστα δυσκολεύει τα πράγματα...
Άλλοτε όρθιος, άλλοτε τελείως σκυμμένος, άλλοτε πλαγιασμένος (το κορμί εννοώ).
Αν επιμένεις με την κάμερα στο κράνος, θες τη βοήθεια κάποιου. Να είσαι στατικός πάνω στη μηχανή και να αλλάζεις πιθανές θέσεις, ενώ ο άλλος βλέπει στην οθόνη του κινητού το κάδρο. Και να πετύχετε την καλύτερη κλίση.
Αλλιώς επέλεξε μια θέση πάνω στη μηχανή ;)
 
Top Bottom