Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τελικά δεν πρέπει να δώσω το ποδήλατακι μου(για χάρη του εντουρο)
Επειδή έχω ζήσει πολλές στιγμές μαζί του και έχει γίνει τρόπος ζωής!
Με επηρέασες να ξέρεις!
Το. Εντουρο είναι λίγο διαφορετικό.
Η ησυχία στο βουνό με το ποδήλατο δεν υπάρχει

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Κάνω και τα δύο και έχω καταλήξει στο ότι και τα δύο έχουν την χάρη τους.

Το Enduro mtb είναι άλλη φάση, η ησυχία όντως είναι υπέροχη. Θυμάμαι είχα βάλει μεταλλικά τακάκια που έτριζαν και τα πεταξα. Έβαλα πάλι οργανικά και ξαναήρθε η ηρεμία. Επίσης είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος γυμναστικής και προπόνησης για το κανονικό εντούρο.
Στον Υμηττό πλέον υπάρχουν άπειρα ποδηλατικά μονοπάτια κάθε δυσκολίας, γιατί ασχολείται αρκετος κόσμος με το σπορ.

Σε αντίθεση το μηχανοκίνητο εντούρο φθίνει γιατί στα περιαστικά δάση είναι δύσκολο να βγεις και να μην ενοχλήσεις πια.
Στην επαρχία είναι αλλιώς τα πράγματα βέβαια, αλλά όπως και να το κάνουμε όλο και δυσκολεύει η κατάσταση. Θέλει τρέιλερ οπωσδήποτε για φόρτωμα και χρήση σε πιο μακρινά μέρη.


Επειδή κάνω και τα δύο και μου αρέσουν πολύ αμφότερα να υπενθυμισω πως είναι ακριβά σπορ. Το τίμημα είναι πως έχω εντούρο του 2005 και ποδήλατο fs 26ri του 2010. Και ειδικά στο ποδήλατο οι διαφορές με τα συγχρονα 27,5 ή 29 είναι τεράστιες.
Στα μηχανάκια δεν είναι το ίδιο, το gas μου στέκεται μια χαρά για τα χρόνια του σε σχέση με ένα tpi πχ. Ο οδηγός εδώ κάνει τη διαφορά. Στο ποδήλατο παίζει ο οδηγός αλλά και πολλές άλλες παράμετροι όπως βάρος, υλικό κατασκευής, μοχλικό, μέγεθος τροχών, ποιότητα αναρτήσεων, εξοπλισμός, ρούχα κ.α.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ναι, στα ποδήλατα μια μικρή αλλαγή (εκατοστών) είτε στους τροχούς, είτε στις αναρτήσεις, είτε στην μετάδοση κ. τ. λ. κάνουν τεράστια διαφορά.
Έχω φτιάξει fs με διαδρομή 120mm
πισω και 140mm εμπρός.

Μου έχει στοιχίσει 2500€
Και με δυσκολία φεύγει 1500€

Έχω κάνει 2 αγώνες στα κανάκια και έκανα τον σταυρό μου που τερμάτισα
Θα συνεχίσω εντουρο με δαύτο.
Και έχεις δίκιο για το φόρτωμα.

Το φορτώνω με ευκολία και πάω όπου θέλω!!!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Κάνω και τα δύο και έχω καταλήξει στο ότι και τα δύο έχουν την χάρη τους.

Το Enduro mtb είναι άλλη φάση, η ησυχία όντως είναι υπέροχη. Θυμάμαι είχα βάλει μεταλλικά τακάκια που έτριζαν και τα πεταξα. Έβαλα πάλι οργανικά και ξαναήρθε η ηρεμία. Επίσης είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος γυμναστικής και προπόνησης για το κανονικό εντούρο.
Στον Υμηττό πλέον υπάρχουν άπειρα ποδηλατικά μονοπάτια κάθε δυσκολίας, γιατί ασχολείται αρκετος κόσμος με το σπορ.

Σε αντίθεση το μηχανοκίνητο εντούρο φθίνει γιατί στα περιαστικά δάση είναι δύσκολο να βγεις και να μην ενοχλήσεις πια.
Στην επαρχία είναι αλλιώς τα πράγματα βέβαια, αλλά όπως και να το κάνουμε όλο και δυσκολεύει η κατάσταση. Θέλει τρέιλερ οπωσδήποτε για φόρτωμα και χρήση σε πιο μακρινά μέρη.


Επειδή κάνω και τα δύο και μου αρέσουν πολύ αμφότερα να υπενθυμισω πως είναι ακριβά σπορ. Το τίμημα είναι πως έχω εντούρο του 2005 και ποδήλατο fs 26ri του 2010. Και ειδικά στο ποδήλατο οι διαφορές με τα συγχρονα 27,5 ή 29 είναι τεράστιες.
Στα μηχανάκια δεν είναι το ίδιο, το gas μου στέκεται μια χαρά για τα χρόνια του σε σχέση με ένα tpi πχ. Ο οδηγός εδώ κάνει τη διαφορά. Στο ποδήλατο παίζει ο οδηγός αλλά και πολλές άλλες παράμετροι όπως βάρος, υλικό κατασκευής, μοχλικό, μέγεθος τροχών, ποιότητα αναρτήσεων, εξοπλισμός, ρούχα κ.α.
Ακριβέστατη περιγραφή, τουλάχιστον όσον αφορά τα ποδηλατικά (γιατί με τα εντουρομότο δεν το έχω...)
Όντως:
  • τα μεταλλικά τακάκια είναι απείρως εκνευριστικά, τα οργανικά μπορεί να τελειώσουν σε καμία καλή κατεβασία βέβαια, αλλά πλέον η "ησυχία" έχει προτεραιότητα!
  • επίσης, δεν είναι εύκολα κατανοητό, αλλά από το 15 περίπου αλλάξαν οι γεωμετρίες και οι διαφορές στη συμπεριφορά με τα προηγούμενα μοντέλα είναι χαώδεις,
μια/δύο μοίρες διαφορά στο "κάστερ" (head angle), μερικά χιλιοστά στο top tube ή στο stem και η συμπεριφορά αλλάζει άρδην, "τραίνο" στο κατέβασμα, χωρίς να επηρρεάζεται το πετάλι στην ανηφόρα.

Το FS 26ri δεν μπορεί να πάρει 27,5 τροχούς;;; έστω μόνο μπροστά.
Έχω ένα santa cruz superlight του 10/11 (120mm), είχε αγοραστεί ως σκελετός, στο οποίο οποθετήθηκε πιρούνι 130 εμπρός.
Οριακά παίρνει 27,5άρηδες, μέχρι 2,2 ελαστικό πίσω. Τελικά κατέληξα στο συνδιασμό 27,5 με 2,25 ως 2,35 ελαστικό εμπρός και 26 με 2,4 ως 2,5 ελαστικό πίσω. Επίσης παίρνει και 29άρηδες με 38 ως 1,75 λάστιχο, έτσι το έχω και για δρόμο (με τέρμα την απόσβεση επαναφοράς).
Τέσπα,
η τεχνολογία δεν θα πάψει να εξελίσσεται, το σημαντικό είναι να "πεταλάρει" κανείς...
...απλά επειδή "...ουκ γαρ έρχεται μόνον" έχω αρχίσει να καλοβλέπω τα ηλεκτρικά... ή (ένεκα της τιμής τους) να περιορίσω τις υψομετρικές διαφορές :rolleyes:...
// Β
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ακριβέστατη περιγραφή, τουλάχιστον όσον αφορά τα ποδηλατικά (γιατί με τα εντουρομότο δεν το έχω...)
Όντως:
  • τα μεταλλικά τακάκια είναι απείρως εκνευριστικά, τα οργανικά μπορεί να τελειώσουν σε καμία καλή κατεβασία βέβαια, αλλά πλέον η "ησυχία" έχει προτεραιότητα!
  • επίσης, δεν είναι εύκολα κατανοητό, αλλά από το 15 περίπου αλλάξαν οι γεωμετρίες και οι διαφορές στη συμπεριφορά με τα προηγούμενα μοντέλα είναι χαώδεις,
μια/δύο μοίρες διαφορά στο "κάστερ" (head angle), μερικά χιλιοστά στο top tube ή στο stem και η συμπεριφορά αλλάζει άρδην, "τραίνο" στο κατέβασμα, χωρίς να επηρρεάζεται το πετάλι στην ανηφόρα.

Το FS 26ri δεν μπορεί να πάρει 27,5 τροχούς;;; έστω μόνο μπροστά.
Έχω ένα santa cruz superlight του 10/11 (120mm), είχε αγοραστεί ως σκελετός, στο οποίο οποθετήθηκε πιρούνι 130 εμπρός.
Οριακά παίρνει 27,5άρηδες, μέχρι 2,2 ελαστικό πίσω. Τελικά κατέληξα στο συνδιασμό 27,5 με 2,25 ως 2,35 ελαστικό εμπρός και 26 με 2,4 ως 2,5 ελαστικό πίσω. Επίσης παίρνει και 29άρηδες με 38 ως 1,75 λάστιχο, έτσι το έχω και για δρόμο (με τέρμα την απόσβεση επαναφοράς).
Τέσπα,
η τεχνολογία δεν θα πάψει να εξελίσσεται, το σημαντικό είναι να "πεταλάρει" κανείς...
...απλά επειδή "...ουκ γαρ έρχεται μόνον" έχω αρχίσει να καλοβλέπω τα ηλεκτρικά... ή (ένεκα της τιμής τους) να περιορίσω τις υψομετρικές διαφορές :rolleyes:...
// Β

Μπροστά χωράει σίγουρα 27,5 η μπροστινή fox Talas με ρυθμιζόμενη διαδρομή 120-160. Του έχω λάστιχα 2.40 ή 2.30 ανάλογα τη μάρκα και τη φόρμα. Πρέπει να βρω 27.5 τροχό με 15ρι άξονα να το δοκιμάσω.

Πίσω δεν χωράει με τίποτα 27.5 αλλά παίρνει λάστιχο ως 2.50.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ένα καινούργιο μονοπατι Enduro mtb πολύ τεχνικό με κατηφορικούς βραχόκηπους και γλύστρες, στον νότιο Υμηττό.

Το τελευταίο κομμάτι πριν την άσφαλτο είναι διασκεδαστικά γρήγορο .






Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το τιμήσαμε το Νο6 σήμερα...
Νέο ατομικό ρεκόρ καθώς ανέβηκα χωμάτινα έως τα 1403μ με υψομετρική διαφορά 541 μέτρων στα 4.5 km...
Αλλά άξιζε τον κόπο για να φτάσεις στον εποχιακό καταρράκτη...


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ααα!
Βρε φωτογράφε διπλή ανάρτηση και εσύ ε?
Scott ακι!!!
Θα σου έρθω και θα κάνουμε 30 χλμ στα 1500 μέτρα υψόμετρο
Και μετά τα τσίπουρα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ααα!
Βρε φωτογράφε διπλή ανάρτηση και εσύ ε?
Scott ακι!!!
Θα σου έρθω και θα κάνουμε 30 χλμ στα 1500 μέτρα υψόμετρο
Και μετά τα τσίπουρα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μία καινούρια αρχαιολογία είναι το συγκεκριμένο...
Αλλά δουλεύει καλά...
Θες και 30km θες και τσίπουρα μετά... :thinking:
Θα το σκεφτώ...:p
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μία καινούρια αρχαιολογία είναι το συγκεκριμένο...
Αλλά δουλεύει καλά...
Θες και 30km θες και τσίπουρα μετά... :thinking:
Θα το σκεφτώ...:p
Εγώ πάλι γιατί βλέπω να πηγαίνετε για τσίπουρα κατευθείαν; :):p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εγώ πάλι γιατί βλέπω να πηγαίνετε για τσίπουρα κατευθείαν; :):p
Και μετά θα κάνουμε ασκήσεις ισορροπίας... :p
 

ztakisg16

Μέλος
Όνομα
Τακης
Μοτό
Bmw Xchallenge
Δοκιμάζοντας το καινούργιο εργαλείο του Ηλια ilias.ali το οποίο αποδείχτηκε φανταστικό...Μια και κόψαμε τις εντουροβολτες δεν κανονίζουμε μια ποδηλατική λέω σαν φόρουμ να γουστάρουμε???


Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ααα!
Βρε φωτογράφε διπλή ανάρτηση και εσύ ε?
Scott ακι!!!
Θα σου έρθω και θα κάνουμε 30 χλμ στα 1500 μέτρα υψόμετρο
Και μετά τα τσίπουρα!

Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και γαλοτύρι :roflmao:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Είναι και δικιά μου γειτονιά γέροντα.....

Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι.... Ενα τηλέφωνο να σας χαϊδέψω τα μπούτια την επομενη
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κοιτάζω ποδήλατα γιατί η μικρή θα χρειαστεί σίγουρα, η μεγάλη αν δεν βολευτεί με το mercier που είχα πάρει 6η δημοτικού (το χρησιμοποιούσε η αδερφή μου μέχρι πριν λίγα χρόνια) τότε θα πρέπει να δούμε επίσης για κάτι. Στο δικό μου ίσως πάρω ένα τιμόνι ακόμα, πιο ψηλό γιατί καλά ήταν "τότε" αλλά τώρα στις χαλαρές βόλτες δεν βολεύει.

Η ανάρτηση, τι στο καλό προσφέρει σε ποδήλατα δρόμου και την έχουν βάλει σε όλα "με μηχανικό κλείδωμα", πέρα από βάρος, πολυπλοκότητα και τιμή;
 

nomad

Μέλος
Περιοχή
Καρπηνιςςς
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
BMW F650GS
KTM exc 300

Να βάλω και εγώ μια από μια πρόσφατη βόλτα. Εγώ λείπω από την φωτό, αλλά είναι το ποδήλατό μου.
 
Top Bottom