George_M.
..ο Βαρθολομαίος..!
Καμία Θενο,σου απαντώ ως ποδηλάτης κούρσας εδώ κ 10 έτη. ηλιθιοι υπάρχουν σε κάθε κλαδο δυστηχως.
Δε ξέρουν να κάνουν ποδήλατο,όπως πολλοί δε μπορούν να οδηγήσουν αυτοκίνητο η μηχανάκι με σχετική ασφάλειαΈχω συναντήσει πολλές φορές στο κοντινό παρελθόν ομάδες ποδηλατών κυρίως με τις λεγόμενες "κούρσες" οι οποίοι κινούνται τελείως ηλίθια όταν είναι σε ομαδες.
Δηλαδή σε επαρχιακή εθνική οδό με όριο ταχύτητας 70-90 km/h να κινούνται σε στίχους των δύο και τριών ατόμων κλείνοντας σχεδόν όλο το ρεύμα του δρόμου αρκεί να μπορούν να συζητάνε.
Αυτό επίσης ισχύει και στο ορεινό δίκτυο που έτσι και πετύχεις ομάδα των 10-15 ατόμων την έκατσες...
Σήμερα όμως ήταν το αποκορύφωμα...
Κινούμενος σε περιφερειακή οδό της πόλης μου σε δρόμο με δύο λωρίδες και συνήθως υψηλές ταχύτητες και έχοντας πράσινο φανάρι εγώ και κόκκινο οι ερχόμενοι από δεξιά και ενώ στο κόκκινο περιμένουν ένα μικρό μηχανάκι και ένα αυτοκίνητο βγαίνει από μέσα μια τέτοια ομάδα κινούμενη με τουλάχιστον 30-40 km και διασχίζουν τον δρόμο περνώντας φυσικά με κόκκινο...
Πέφτω στα φρένα και στις κόρνες,οι μισοί έχουν περάσει στο απέναντι ρεύμα ευτυχώς και οι υπόλοιποι μετά βίας σταματούν ελάχιστα λίγο πριν τους χτυπήσω...
Μετά τις σχετικές ευχές συνεχίζω την πορεία μου...
Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για αυτήν την οδική συμπεριφορά των συγκεκριμένων ομάδων...?
Λυπάμαι που το λέω αν και φίλος του ποδηλάτου αλλά πολλοί "ποδηλάτες" δυστυχώς έχουν μια ηλίθια αντίληψη πως το ποδήλατο έχει παντού προτεραιότητα και γράφουμε στα π@π@ρια μας τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων.Έχω συναντήσει πολλές φορές στο κοντινό παρελθόν ομάδες ποδηλατών κυρίως με τις λεγόμενες "κούρσες" οι οποίοι κινούνται τελείως ηλίθια όταν είναι σε ομαδες.
Δηλαδή σε επαρχιακή εθνική οδό με όριο ταχύτητας 70-90 km/h να κινούνται σε στίχους των δύο και τριών ατόμων κλείνοντας σχεδόν όλο το ρεύμα του δρόμου αρκεί να μπορούν να συζητάνε.
Αυτό επίσης ισχύει και στο ορεινό δίκτυο που έτσι και πετύχεις ομάδα των 10-15 ατόμων την έκατσες...
Σήμερα όμως ήταν το αποκορύφωμα...
Κινούμενος σε περιφερειακή οδό της πόλης μου σε δρόμο με δύο λωρίδες και συνήθως υψηλές ταχύτητες και έχοντας πράσινο φανάρι εγώ και κόκκινο οι ερχόμενοι από δεξιά και ενώ στο κόκκινο περιμένουν ένα μικρό μηχανάκι και ένα αυτοκίνητο βγαίνει από μέσα μια τέτοια ομάδα κινούμενη με τουλάχιστον 30-40 km και διασχίζουν τον δρόμο περνώντας φυσικά με κόκκινο...
Πέφτω στα φρένα και στις κόρνες,οι μισοί έχουν περάσει στο απέναντι ρεύμα ευτυχώς και οι υπόλοιποι μετά βίας σταματούν ελάχιστα λίγο πριν τους χτυπήσω...
Μετά τις σχετικές ευχές συνεχίζω την πορεία μου...
Υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για αυτήν την οδική συμπεριφορά των συγκεκριμένων ομάδων...?
Η 'δυναμη' του ΌχλουΥπάρχει κάποια λογική εξήγηση για αυτήν την οδική συμπεριφορά των συγκεκριμένων ομάδων...?
Η δύναμη του όχλου σε τι βρε Μητσάρα?Η 'δυναμη' του Όχλου
ΑκριβωςΗ δύναμη του όχλου σε τι βρε Μητσάρα?
Εάν υποθέσουμε ότι γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια το γεγονός ότι κινούνται και άλλοι οδηγοί μαζί με αυτούς,το γεγονός ότι δεν προστατεύουν τη σωματική τους ακεραιότητα είναι λίγο?
Σε μία περίπτωση ατυχήματος ποιος είναι αυτός που θα πονέσει?
Το αυτοκίνητο ή ο ποδηλάτης?
Η δύναμη της μ*λακίας θα ταίριαζε καλύτερα...
Στο γνωστό...Στο δικό μας?
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλημερα και Χρονια πολλα σε ολους!!
Βλεπω οτι ο kordix παιρνει ποτε το fs ποτε το hardtrail.
Και θα ηθελα να ρωτησω, μεχρι που φτάνουν οι δυνατότητες ενός hardtrail?
Θελω να καταλαβω σε ποια κατηγορία να κοιταξω μιας και εχω βουνο απο πανω μου που εχει μονοπάτια κατηφορικά.
kordix Κωστή ,εκτός από την εκτίμησή μου ,έχεις κ τον θαυμασμό μου ,να ξέρεις...
Μας δίνεις μαθήματα Όρεξης για (πραγματική)* Ζωή!!
* Οχι αυτή που βλέπουμε στα "βαρετά"(όπως λένε οι γνώστες) φόρουμς...ξερετε...την Άλλη.