Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ναι μάλλον δε περιέγραψαν σωστά ότι αν ήθελα εγώ που προτιμώ ,xc να κάνω αγορά θα προτιμούσα κάτι έτοιμο κι όχι κομμάτι κομμάτι κι αναφερα την canyon για αυτό το λόγο.
Τώρα για enduro πιστεύω ότι θα υπάρχει κάτι ανάλογο σε μια εταιρία με την ανάλογη τιμή πάντα
Καλημέρα και συμφωνώ πως είναι προτιμότερο σαφως έτοιμο ποδήλατο πάρα κομμάτι κομμάτι.
Κατά καιρούς βγαίνουν προς πώληση έτοιμα ποδήλατα σε προσφορά. Αυτές είναι καλές περιπτώσεις.

Για τον Κωνσταντίνο ένα Canyon Stoic πχ θα ήταν ότι πρέπει αλλά είναι λογικό να θέλει να δοκιμάσει και fs. Με fs Enduro ή trail, κατεβαίνεις πιο γρήγορα, πιο άνετα αλλά για να καταλάβεις πως κάτι γίνεται θέλει ταχύτητα, ειδικά με τα σύγχρονα 29ρια και εκεί την πατάνε πολλοί. Μαζεύουν φορά σιγά σιγά γιατί το ποδήλατο δε λέει όχι, κοπάνημα δεν παίζει αλλά κάποια στιγμή έρχεται η τούμπα γιατί τα ποδήλατα αυτά δύσκολα φτάνουν στα όρια τους αλλά τα φτάνουν εύκολα οι αναβάτες τους που δεν έχουν σωστή τεχνική ή υπερεκτιμούν τις δυνατότητές τους και έρχεται η κακιαά στιγμη η οποία σε αυτές τις περιπτώσεις σημαίνει νοσοκομείο - χειρουργείο.

Τα aggressive ht πάλι δε λένε όχι πουθενά, μπορούν να κατέβουν τα πάντα αλλά εδώ θέλει τεχνικό αναβάτη για να δουλέψει σωστά το ποδήλατο. Οι ταχύτητες κατάβασης είναι πιο μικρές αλλά η ευχαρίστηση που δίνουν είναι μεγάλη. Επίσης είναι φοβερά στα άλματα και στο στρίψιμο σε Μπερμς και στα σκουπισμενα ποδηλατικά μονοπάτια και φυσικά είναι άνετα στο πετάλι.
Αλλά στην πέτρα και στα δύσκολα κατεβασιάρικα θέλουν προσοχή και δουλειά από τον αναβάτη.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Καλημέρα και συμφωνώ πως είναι προτιμότερο σαφως έτοιμο ποδήλατο πάρα κομμάτι κομμάτι.
Κατά καιρούς βγαίνουν προς πώληση έτοιμα ποδήλατα σε προσφορά. Αυτές είναι καλές περιπτώσεις.

Για τον Κωνσταντίνο ένα Canyon Stoic πχ θα ήταν ότι πρέπει αλλά είναι λογικό να θέλει να δοκιμάσει και fs. Με fs Enduro ή trail, κατεβαίνεις πιο γρήγορα, πιο άνετα αλλά για να καταλάβεις πως κάτι γίνεται θέλει ταχύτητα, ειδικά με τα σύγχρονα 29ρια και εκεί την πατάνε πολλοί. Μαζεύουν φορά σιγά σιγά γιατί το ποδήλατο δε λέει όχι, κοπάνημα δεν παίζει αλλά κάποια στιγμή έρχεται η τούμπα γιατί τα ποδήλατα αυτά δύσκολα φτάνουν στα όρια τους αλλά τα φτάνουν εύκολα οι αναβάτες τους που δεν έχουν σωστή τεχνική ή υπερεκτιμούν τις δυνατότητές τους και έρχεται η κακιαά στιγμη η οποία σε αυτές τις περιπτώσεις σημαίνει νοσοκομείο - χειρουργείο.

Τα aggressive ht πάλι δε λένε όχι πουθενά, μπορούν να κατέβουν τα πάντα αλλά εδώ θέλει τεχνικό αναβάτη για να δουλέψει σωστά το ποδήλατο. Οι ταχύτητες κατάβασης είναι πιο μικρές αλλά η ευχαρίστηση που δίνουν είναι μεγάλη. Επίσης είναι φοβερά στα άλματα και στο στρίψιμο σε Μπερμς και στα σκουπισμενα ποδηλατικά μονοπάτια και φυσικά είναι άνετα στο πετάλι.
Αλλά στην πέτρα και στα δύσκολα κατεβασιάρικα θέλουν προσοχή και δουλειά από τον αναβάτη.
Καλημερα!
Ενδιαφερουσα προσεγγιση kordix, μιας και ουσιαστικα κοιταω την ανεση (fs) αλλα λογω της μικρης πειρας μπορει να με παρασυρει σε ατυχημα...
Ενω επειδη το ht δεν ειναι τοσο ανετο οσο το fs δεν θα κανεις ευκολα την υπερβαση παρα μονο οταν θα εισαι ετοιμος...
Στο ορος Αιγαλεω γυρναω, και επειδη εχω δοκιμασει μερικα μονοπατια βλεπω οτι λογω πετρας η 100αρα rockshox στο ideal, δεν προλαβαινει να διαβασει και ψαχνομαι σε νεο ποδηλατο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλημερα!
Ενδιαφερουσα προσεγγιση kordix, μιας και ουσιαστικα κοιταω την ανεση (fs) αλλα λογω της μικρης πειρας μπορει να με παρασυρει σε ατυχημα...
Ενω επειδη το ht δεν ειναι τοσο ανετο οσο το fs δεν θα κανεις ευκολα την υπερβαση παρα μονο οταν θα εισαι ετοιμος...
Στο ορος Αιγαλεω γυρναω, και επειδη εχω δοκιμασει μερικα μονοπατια βλεπω οτι λογω πετρας η 100αρα rockshox στο ideal, δεν προλαβαινει να διαβασει και ψαχνομαι σε νεο ποδηλατο.
E θες κάτι πιο κατεβασιάρικο. Το δικό μου Shan έχει pike αναβαθμισμένη 160ρα...

Και πουλήθηκε πρόσφατα Shan27 με καλά πράματα, πιρούνι fox 34 160ρι στα 1000 ευρώ.

Δε σου λέω Sony και καλά να πάρεις ξανά ΗΤ αλλά να πάρεις ότι τραβάει η καρδιά σου και η τσέπη σου αλλά να μάθεις σωστή τεχνική. Υπάρχουν πολύ ωραία βιντεάκια στο YouTube.

Kαι όταν αναβαθμιστείς έλα βόλτα στο Λαύριο να πάθεις ένα μικρό σοκ από τα ποδηλατικά μονοπάτια.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Κάποια στιγμή θέλω να βρω κάπου να δοκιμάσω αυτά τα ακριβά ποδήλατα που λέτε. Δηλαδή προσπαθώ να καταλάβω πως αντιλαμβάνεσαι την διαφορά στην πράξη ανάμεσα σε ένα ποδήλατο ΗΤ 1300 ευρώ που αναφέρθηκε παραπάνω και σε ένα 3000. Δεν μιλάω καν για το ταπεινό μου GT Agressor 2,0 του 500ευρου ούτε για FS που σαφώς είναι πιο σύνθετες κατασκευές.
Δεν το λέω αρνητικά, απλά είμαι περίεργος για το τί είναι αυτό που παίρνεις πραγματικά σαν εμπειρία έξω από τις τεχνικές περιγραφές και τα ακριβά περιφερειακά.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Βρίσκω πολύ καλά αυτά τα βιντεάκια, έχει τα πάντα για τεχνικές MTB.


Καλά, αυτά που κάνουν οι ποδηλάτες γυμνοί από προστασία είναι άλλο σοκ!! o_O:laugh:
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
kordix Απλα αυτο που καταλαβαινω μου θυμιζει τις εποχες που ασχολιομουν με το mx και ''παλευες'' με τα 2τ 125 αλλα μαθαινες να οδηγας πραγματικα...Δεν ''τεμπελιαζες'' με 2 ταχυτητες σε ολη την πιστα.
Και γι αυτο με ψηνεις με το ht.

antsoar Επειδη οδηγησα απο την ιδια περιεργεια ενα με suntour 100mm ελατηριου, καταλαβα οτι δεν κανει για να παρει φορα το ποδηλατο..
Φανταζομαι οτι μια 150mm fox θα διαβαζει τα παντα σε επιθετικη οδηγηση.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Στα ht ποδηλατα η ανεση αυξανεται εκθετικα βαζοντας καταλληλα στεφανια για + ελαστικα.
Επισης (βεβαια αυτη ειναι η αποψη ενος 50ρη+) πολλες φορες συνδεουμε την διασκεδαση με την ταχυτητα.
Για να φχαριστηθεις μια καταβαση δε χρειαζεται παντα να πηγαινεις γρηγορα.
Εχω δοκιμασει fully rigid surly krampus me 29x3.0 λαστιχα και το βρηκα απλα υπεροχο.
Πας σχετικα αργα αλλα δεν κοπανιεσαι και απολαμβανεις το αναγλυφο αντι να το ισοπεδωνεις.
Για μενα fr/ht all the way και πολυ λαστιχο....
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στα ht ποδηλατα η ανεση αυξανεται εκθετικα βαζοντας καταλληλα στεφανια για + ελαστικα.
Επισης (βεβαια αυτη ειναι η αποψη ενος 50ρη+) πολλες φορες συνδεουμε την διασκεδαση με την ταχυτητα.
Για να φχαριστηθεις μια καταβαση δε χρειαζεται παντα να πηγαινεις γρηγορα.
Εχω δοκιμασει fully rigid surly krampus me 29x3.0 λαστιχα και το βρηκα απλα υπεροχο.
Πας σχετικα αργα αλλα δεν κοπανιεσαι και απολαμβανεις το αναγλυφο αντι να το ισοπεδωνεις.
Για μενα fr/ht all the way και πολυ λαστιχο....

Συμφωνώ και επαυξάνω αλλά στο πετάλι με 3.0 λάστιχο πως είναι? Ωραίο ποδήλατο δε το συζητάμε αλλά με τέτοια λάστιχα θα είναι δύσκολο να κάνεις μεγάλη βόλτα φανταζομαι.

Είναι άλλη φάση τα enduro ΗΤ και στην παρέα έχουμε μεγάλη ποικιλία.

Εντυπωσιαστηκα από moxie - Pipedream αλλά και από Sirius - Pipedream που πεταλάρει φανταστικά αλλά κατεβαίνει ωραιότατα με pike 130ρα λόγω έξυπνης γεωμετρίας. Το moxie είναι από τα πιο επιθετικά ΗΤ.

Επίσης υπάρχουν σκελετοί ht που έχουν ελεγχόμενες ελαστικότητες και δουλεύουν πολύ ωραία όταν τα πιέζεις, κυρίως ατσάλινοι αλλά υπάρχουν και αλουμινένιοι. Από τότε που καβάλησα ατσάλι δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω σε ΗΤ αλουμινένιο.

Αν βρεθεί κάνα τέτοιο ΗΤ με 1000-1500 ευρώ ανάλογα τα περιφερειακά του, σε 27,5 τροχούς πάρτο Κωνσταντίνε και αν δε σου κάνει το πουλάς εύκολα. Τα 29ρια ξεφεύγουν σε τιμές αλλά κλέβουν εκκλησίες στα δύσκολα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Η αληθεια ειναι οτι με εχει ψησει το HT.

Σημερα στον δρομο για δουλεια, σταματησα και ειδα τα Mondraker.
Σαν εταιρια και αυτη δεν ειναι γνωστη στα αυτια μου και δεν ακουσα να την αναφερετε...
Ειναι εφαμιλλη της Kellys?
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Η αληθεια ειναι οτι με εχει ψησει το HT.

Σημερα στον δρομο για δουλεια, σταματησα και ειδα τα Mondraker.
Σαν εταιρια και αυτη δεν ειναι γνωστη στα αυτια μου και δεν ακουσα να την αναφερετε...
Ειναι εφαμιλλη της Kellys?
Κωνσταντίνε για να απόφύγεις το ατύχημα στο χώμα που θέλεις, να κάνεις enduro δηλαδή με Mtb, πρέπει να έχεις πολύ μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων (ιδιαίτερα εμπρός)
Και μεγάλη ρόδα (29αρι) δηλαδή.
Πίστεψε με κάνω 10 χρόνια και ξεκίνησα με 26αρι ideal.
Απλά δίνεις αρκετά χρήματα για την απόκτηση ;)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Κάποια στιγμή θέλω να βρω κάπου να δοκιμάσω αυτά τα ακριβά ποδήλατα που λέτε. Δηλαδή προσπαθώ να καταλάβω πως αντιλαμβάνεσαι την διαφορά στην πράξη ανάμεσα σε ένα ποδήλατο ΗΤ 1300 ευρώ που αναφέρθηκε παραπάνω και σε ένα 3000. Δεν μιλάω καν για το ταπεινό μου GT Agressor 2,0 του 500ευρου ούτε για FS που σαφώς είναι πιο σύνθετες κατασκευές.
Δεν το λέω αρνητικά, απλά είμαι περίεργος για το τί είναι αυτό που παίρνεις πραγματικά σαν εμπειρία έξω από τις τεχνικές περιγραφές και τα ακριβά περιφερειακά.
Έλα κάτω με το ταπεινό σου ποδήλατο λοιπόν, να κάνουμε βόλτα ;)
Θα καταλάβεις άμεσα τι συμβαίνει ανάμεσα στα πόδια σου:)
Θα δεις τι σημαίνει όταν καβαλήσεις ένα ποδήλατο κατηγορία 4 (που είναι φτιαγμένο για κοπανημα)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Συμφωνώ και επαυξάνω αλλά στο πετάλι με 3.0 λάστιχο πως είναι? Ωραίο ποδήλατο δε το συζητάμε αλλά με τέτοια λάστιχα θα είναι δύσκολο να κάνεις μεγάλη βόλτα φανταζομαι.

Είναι άλλη φάση τα enduro ΗΤ και στην παρέα έχουμε μεγάλη ποικιλία.

Εντυπωσιαστηκα από moxie - Pipedream αλλά και από Sirius - Pipedream που πεταλάρει φανταστικά αλλά κατεβαίνει ωραιότατα με pike 130ρα λόγω έξυπνης γεωμετρίας. Το moxie είναι από τα πιο επιθετικά ΗΤ.

Επίσης υπάρχουν σκελετοί ht που έχουν ελεγχόμενες ελαστικότητες και δουλεύουν πολύ ωραία όταν τα πιέζεις, κυρίως ατσάλινοι αλλά υπάρχουν και αλουμινένιοι. Από τότε που καβάλησα ατσάλι δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω σε ΗΤ αλουμινένιο.

Αν βρεθεί κάνα τέτοιο ΗΤ με 1000-1500 ευρώ ανάλογα τα περιφερειακά του, σε 27,5 τροχούς πάρτο Κωνσταντίνε και αν δε σου κάνει το πουλάς εύκολα. Τα 29ρια ξεφεύγουν σε τιμές αλλά κλέβουν εκκλησίες στα δύσκολα.
Οταν εχεις 2.6-3.0 λαστιχα και παιζεις με 15-25 psi, το υλικο του σκελετου μαλλον δεν εχει μεγαλη σημασια αρκει ο σκελετος να ειναι σοβαρος. Αλλα το ατσαλι ειναι πορωση και ειδικα το πηρουνι αν μιλαμε για rigid κατασκευες.

Το krampus ειναι φοβερο ποδηλατο. Δυστυχως μια μικρη βολτιτσα το εκανα για να ειμαι σε θεση να πω πολλα και επισης μαλλον δε με βολεψε ιδιαιτερα η εργονομια του (καπως μακρυ) αλλα στο πεταλαρισμα το συμπερασμα συναδει με το δικο μου ht (σκελετος GT 29ρης με 27.5-2.6 τροχους).
Το οποιο ειναι το εξης. Μεχρι μια μεση ταχυτητα η υποκειμενικη αισθηση αντιστασης συγκρητικα με ποιο γρηγορο ποδηλατο πχ ενα gravel ειναι ακριβως η ιδια, εκει που αλλαζει το πραμα ειναι καθως ο ρυθμος ανεβαινει. Στο + ποδηλατο αισθανεσαι το wall effect απο τα λαστιχα σε μικροτερη ταχυτητα, εκει που με κουρσα το αισθανεσαι απο την αεροδυναμικη αντισταση σε μεγαλυτερη. Συνολικα, το + μου προσφερει πιο ξεκουραστη εμπειρια παρ ολο που ειναι πιο αργο γιατι μπαινω σε ενα autopilot χαμηλοτερης εντασης. Αν ομως κυνηγας το χρονομετρο, τοτε υποθετω εχεις καπου 5κμ/ω χαμηλοτερη μουαγιεν σε επιπεδη ασφαλτο μεταξυ ενος + και ενος πχ τρεκινγκ.
Εκει που δεν εχω βγαλει ακομα συμπερασμα ειναι στο 27.5+ νς 29+. Για το + παντως ειμαι σιγουρος, τοσο που χαλβαδιαζω πλεον μεχρι και fat bikes.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ωραία ανάλυση και δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι γιατί δεν έχω εμπειρία από + ποδήλατο. Το 29ρι Sirius που καβάλησα είναι τέτοιο αλλά αντί για 2.6 ή 2.8 λάστιχα προτίμησε ο ιδιοκτήτης του 2.4 γιατί δίνει προτεραιότητα στο πετάλι.

Στη φωτογραφία πιο κάτω

3 x Production Privee Shan27, μοντέλο 16, 17 και το σκούρο πράσινο 22 με boost τροχούς και ακόμα πιο επιθετική γεωμετρία. Και τα 3 έχουν πιρούνια 160ρια. Το εργοστάσιο προτείνει για αυτό το πλαίσιο πιρούνι 140 έως 160.

Ο φίλος πριν είχε 3 Dartmoor HT, 1 primal και 2 Ηornet τα οποία είναι πανέμορφα ποδήλατα αλλά πολύ στιβαρά. Πήρε το Shan του 22 που είναι ατσάλι και έχει ειδική σχεδίαση με ελαστικότητες και νιώθει πλέον πως καβαλά fs.

Tο μειονεκτημα αυτού του σκελετού είναι πως πίσω χωράει οριακά 2.4 λάστιχο οπότε παίζεις με πιέσεις. Όμως έχω παρατηρήσει πως πίσω δεν θέλει κάτω από 30 psi (tubeless) γιατί δεν μπορεί στις στροφές να δουλέψει ο σκελετός. Είναι κάτι που το καταλάβαμε και οι 3.

Μουσίτσας κερνάω βόλτα MTB σε Άγιο Κωνσταντίνο Λαυρίου ή Αιξωνή. Αν έχεις Strava ή όποιος άλλος θέλει να δει τι παίζει, θα με βρείτε ως kordix endurakis ;).

Στην άσφαλτο δεν έχω εμπειρία, απλά κάνω commuting με ένα ταπεινό Κona CINTERCONE 26ρι με λάστιχα 1.90 από 2.20 το οποίο το έχω από το 2013 και δεν χαμπαριαζει τίποτα.

 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Κωνσταντίνε για να απόφύγεις το ατύχημα στο χώμα που θέλεις, να κάνεις enduro δηλαδή με Mtb, πρέπει να έχεις πολύ μεγάλη διαδρομή αναρτήσεων (ιδιαίτερα εμπρός)
Και μεγάλη ρόδα (29αρι) δηλαδή.
Πίστεψε με κάνω 10 χρόνια και ξεκίνησα με 26αρι ideal.
Απλά δίνεις αρκετά χρήματα για την απόκτηση ;)
Θανάση….κατανόησα την συμβουλή σου και κατέληξα στο συμπέρασμα οτι ηρθε η ωρα να αλλάξεις ποδηλατο…:p
Περα απο την πλακα κοιταω τα παντα, προβληματίζομαι και περιμενω να καταλήξω.
Σιγουρα δεν μπορω απο το διαδικτυο να καταλήξω ευκολα αλλα οι συμβουλές σας με βοηθανε πολυ!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Θανάση….κατανόησα την συμβουλή σου και κατέληξα στο συμπέρασμα οτι ηρθε η ωρα να αλλάξεις ποδηλατο…:p
Περα απο την πλακα κοιταω τα παντα, προβληματίζομαι και περιμενω να καταλήξω.
Σιγουρα δεν μπορω απο το διαδύκτιο να καταλήξω ευκολα αλλα οι συμβουλές σας με βοηθανε πολυ!
Πάρε απόφαση για crf, και μόλις το δώσεις είσαι έτοιμος, θα βγει απόφαση ;)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Ωραία ανάλυση και δεν μπορώ να σχολιάσω κάτι γιατί δεν έχω εμπειρία από + ποδήλατο. Το 29ρι Sirius που καβάλησα είναι τέτοιο αλλά αντί για 2.6 ή 2.8 λάστιχα προτίμησε ο ιδιοκτήτης του 2.4 γιατί δίνει προτεραιότητα στο πετάλι.

Στη φωτογραφία πιο κάτω

3 x Production Privee Shan27, μοντέλο 16, 17 και το σκούρο πράσινο 22 με boost τροχούς και ακόμα πιο επιθετική γεωμετρία. Και τα 3 έχουν πιρούνια 160ρια. Το εργοστάσιο προτείνει για αυτό το πλαίσιο πιρούνι 140 έως 160.

Ο φίλος πριν είχε 3 Dartmoor HT, 1 primal και 2 Ηornet τα οποία είναι πανέμορφα ποδήλατα αλλά πολύ στιβαρά. Πήρε το Shan του 22 που είναι ατσάλι και έχει ειδική σχεδίαση με ελαστικότητες και νιώθει πλέον πως καβαλά fs.

Tο μειονεκτημα αυτού του σκελετού είναι πως πίσω χωράει οριακά 2.4 λάστιχο οπότε παίζεις με πιέσεις. Όμως έχω παρατηρήσει πως πίσω δεν θέλει κάτω από 30 psi (tubeless) γιατί δεν μπορεί στις στροφές να δουλέψει ο σκελετός. Είναι κάτι που το καταλάβαμε και οι 3.

Μουσίτσας κερνάω βόλτα MTB σε Άγιο Κωνσταντίνο Λαυρίου ή Αιξωνή. Αν έχεις Strava ή όποιος άλλος θέλει να δει τι παίζει, θα με βρείτε ως kordix endurakis ;).

Στην άσφαλτο δεν έχω εμπειρία, απλά κάνω commuting με ένα ταπεινό Κona CINTERCONE 26ρι με λάστιχα 1.90 από 2.20 το οποίο το έχω από το 2013 και δεν χαμπαριαζει τίποτα.

Μερσι μποκου για το κερασμα αλλα θα πρεπει να περιμενει λιγο γιατι αυτη τη περιοδο δε μπορω να προγραμματισω τιποτα :(

Ενα σχολιο για λαστιχα, πιεσεις και τα λοιπα. Η φαρδια ζαντα ειναι πιο σημαντικη για την ανεση απο το φαρδυ λαστιχο. Το βαρος του ποδηλατου αναρταται απο την πιεση του αερα πανω στη ζαντα x την επιφανεια αυτης. Συνεπως ναι μεν το φαρδυ λαστιχο εχει και παραπανω υψος, αλλα με το ιδιο λαστιχο μπορεις να κατεβεις σε πιεση με την πιο φαρδια ζαντα.
Προτεινω σε οσους θελουν ανεση και ο σκελετος τους δε χωραει φαρδυ λαστιχο να αλλαξουν στεφανια, ιδανικη διασταση θεωρω εσωτερικο φαρδος 30-35mm. Προσθετα πλεονεκτηματα της φαρδιας ζαντας ειναι η χαμηλοτερη τριβη κυλισης του ελαστικου και η μεγαλυτερη αντοχη, μοναδικο μειονεκτημα το παραπανω βαρος.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Πάρε απόφαση για crf, και μόλις το δώσεις είσαι έτοιμος, θα βγει απόφαση ;)
Δεν θα το δωσω το crf.
Με το gs νοιωθω οτι τα κανει ολα μονο του και με κανει ολο και χειροτερο οδηγό.
Θα το κρατήσω για να το βολτάρω όποτε μπορω να παιρνω μοτοσυκλετιστικη αδρεναλίνη…
Ηδη το συμμαζεύω και λεω να βγω το Σαββατο μια βολτα..
 
Top Bottom