Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πουλάς το σκατεμ...παίρνεις ποδήλατο
Παίζει το συγκεκριμένο ποδήλατο να είναι πιο ακριβό από το ΚΤΜ ακόμα και σα μεταχειρισμένο. Άστα έχει ξεφύγει εντελώς η κατάσταση ΚΑΙ με τα ηλεκτρικά.
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Έκανα βόλτα ηλεκτρικό specialized enduro levo sp 29, και έχω πρόβλημα!!
Τι να κάνω???
Που ανεβαίνει σαν μηχανάκι :oops:
Να προβώ σε ενέργειες? :thumbsdown:
Να κάτσεις φρόνιμα!
Τα ποδήλατα είναι ποδήλατα....τα άλλα είναι μάρκετινκγ...εκτός αν μιλάμε για κάποιον που έχει το ποδήλατο για κύριο μεταφορικό μεσο....μονο εκει ηλεκτρισμός, όλα τα άλλα επαναλαμβάνω ειναι μαρκετινγκ και χάνεται η ουσία....
Προσωπική άποψη που δεν επιβάλλεται σε κανέναν
;):ok:
 
Τελευταία επεξεργασία:

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Να κάτσεις φρόνιμα!
Τα ποδήλατα είναι ποδήλατα....τα άλλα είναι μάρκετινκγ...εκτός αν μιλάμε για κάποιον που έχει το ποδήλατο για κύριο μεταφορικό μεσο....μονο εκει ηλεκτρισμός, όλα τα άλλα επαναλαμβάνω ειναι μαρκετινγκ και χάνεται η ουσία....
Προσωπική άποψη που δεν επιβάλλεται σε κανέναν
;):ok:
Σωστά τα λες!
Ποιο πρακτικό είναι να το δουλεύεις καθημερινά στις μετακινήσεις.
Για χόμπι(enduro) το ηλεκτρικό είναι το ίδιο με το κανονικό ποδήλατο.
Με τα ίδια καλά περιφερειακά πάντα μιλάμε.


Απλά κάναμε μαζί 20χλμ μονοπάτι, με δυσκολίες, και ο φίλος αγυμναστος πολλά χρόνια με ακολουθούσε κανονικά και δεν έφτυνε το συκώτι.

Από την άλλη μεριά το ίδιο διασκέδασαμε ;)
Μόνο και μόνο για το ότι σε βοηθά, σε μεγαλύτερους κύκλους βόλτας το σκέφτηκα
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να κάτσεις φρόνιμα!
Τα ποδήλατα είναι ποδήλατα....τα άλλα είναι μάρκετινκγ...εκτός αν μιλάμε για κάποιον που έχει το ποδήλατο για κύριο μεταφορικό μεσο....μονο εκει ηλεκτρισμός, όλα τα άλλα επαναλαμβάνω ειναι μαρκετινγκ και χάνεται η ουσία....
Προσωπική άποψη που δεν επιβάλλεται σε κανέναν
;):ok:
Ειναι πολλοί που έχουν τέτοιο σκεπτικό και γω μαζί.
Αν και κυκλοφορώ καθημερινά με ποδήλατο και έχω σκεφτεί να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό ή να πάρω ηλεκτρικό, το φοβάμαι.

Μου αρέσει η απλότητα και η ξεγνοιασιά του συμβατικού ποδηλάτου.

Ίσως όμως πάω σε άλλη κατηγορία, τύπου Gravel.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Βασικές κουβέντες, απλότητα, ξενοιασιά, ησυχία!
Και φετινή σεζόν από Σεπτέμβρη μέχρι τώρα 35 βόλτες και έναν αγώνα 0 έξοδα
Τελος πάντων στα αυγα μου με πετάλι όσο μπορώ :)
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Ειναι πολλοί που έχουν τέτοιο σκεπτικό και γω μαζί.
Αν και κυκλοφορώ καθημερινά με ποδήλατο και έχω σκεφτεί να το μετατρέψω σε ηλεκτρικό ή να πάρω ηλεκτρικό, το φοβάμαι.

Μου αρέσει η απλότητα και η ξεγνοιασιά του συμβατικού ποδηλάτου.

Ίσως όμως πάω σε άλλη κατηγορία, τύπου Gravel.
Αυτα που απλά εχουν υποβοήθηση , νομίζω τα συνδυάζουν και τα 2. Χωρις χειρόγκαζο , απλά μια βοήθεια στις ανηφόρες αρκει για commuting
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Specialized levo sp 29 με fox (εμπρός - πίσω)
Υποβοήθηση και σύνολο 18 κιλά!
Τιμούλα 6000€


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Specialized levo sp 29 με fox (εμπρός - πίσω)
Υποβοήθηση και σύνολο 18 κιλά!
Τιμούλα 6000€


Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Λουκουμι, αρκει να μην εχει το brose μοτερ προηγουμενης γενιας
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Λουκουμι, αρκει να μην εχει το brose μοτερ προηγουμενης γενιας
Για πες... με ενδιαφερει γιατι κοιταω ενα με Brose Drive S Alu , 250 W output, 90 Nm
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Απ οσο ξερω θεωρουνται τα πιο μπελαλιδικα μοτερ εβερ, σα να λεμε αλλαζεις πιο συχνα μοτερ απο αλυσιδα.

Τσεκαρε εδω:
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Απ οσο ξερω θεωρουνται τα πιο μπελαλιδικα μοτερ εβερ, σα να λεμε αλλαζεις πιο συχνα μοτερ απο αλυσιδα.

Τσεκαρε εδω:
Τα περισσότερα προβλήματα νομίζω αφορούσαν σπασμένους ιμάντες στο εσωτερικό του μοτέρ. Θα άλλαζαν firmware στον controller προκειμένου να μειώσουν την φθορά.

Γενικά το θέμα έχει ενδιαφέρον απο μηχανικής πλευράς πάντως διότι το να στριμώξεις μοτέρ-μετάδοση-έλεγχο σε μια τόσο μικρή συσκευή κρατώντας το βάρος χαμηλά και τις διαστάσεις όσο μικρότερες γίνεται είναι αρκετά δύσκολο. Ειδικά όταν η ίδια συσκευή μπαίνει σε ποδήλατα με διαφορετικές χρήσεις.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Λουκουμι, αρκει να μην εχει το brose μοτερ προηγουμενης γενιας
Είναι μοντελάκι 22 τα νέα τα ποιο ελαφριά bike, φρέσκο μοτέρ ;)
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Όσοι έχετε δοκιμάσει , τι προτιμάτε ? mid-motor ή hub-motor?

Τέσταρα και τα 2 και ενώ το mid έχει με διαφορά μεγαλύτερη ροπή, μου φαίνεται ότι στην ''τελική του'' λαγκάρει , ενώ το hub-motor παρόλο που έχει την ίδια ''τελική'' δεν λαγκάρει. Ωστόσο , σε ανηφόρες το mid-motor δεν έχει αντίπαλο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Όσοι έχετε δοκιμάσει , τι προτιμάτε ? mid-motor ή hub-motor?

Τέσταρα και τα 2 και ενώ το mid έχει με διαφορά μεγαλύτερη ροπή, μου φαίνεται ότι στην ''τελική του'' λαγκάρει , ενώ το hub-motor παρόλο που έχει την ίδια ''τελική'' δεν λαγκάρει. Ωστόσο , σε ανηφόρες το mid-motor δεν έχει αντίπαλο.
Αναλογα την χρηση. Τα hub προσφερονται για πολυ ελαφρες κατασκευες χαμηλοτερης υποβοηθησης σε στρηταδικες εφαρμογες. Η orbea πχ εχει καποιες πολυ ενδιαφερουσες σειρες με μοτερ της mahle που κατεβαινουν κατω απο 13 κιλα. Επισης τα hub δενουν καλλιτερα ως αφτερ κιτ σε υπαρχοντα ποδηλατα απο τα mid.

Τα mid ειναι πιο καταλληλα για οτιδηποτε αλλο.

Παντως......στο specs surfing που ολοι αναποφευκτα κανουμε, διαβαζεις για ροπες και εντυπωσιαζεσαι. Προσωπικα αρχισα να ασχολουμαι με την ποδηλασια σοβαρα σχετικα προσφατα, τα τελευταια 5 χρονια. Καποια στιγμη πηρα ενα mid κιτ 120NM που μπορουσε να συρει τροχοσπιτο. Το novelty κρατησε λιγο και συντομα το βαρεθηκα καθοτι +10 κιλα σ' ενα ποδηλατο, οσο δυνατο και να ειναι μου αφαιρουσε περισσοτερα απ οσα προσεθετε.
Η υποβοηθηση ομως γενικα ειναι πολυ ωραια ιδεα αλλα για μενα πλεον ειναι δεδομενο πως:
  1. θα περιμενω να υπαρξει κατι σε λογικη τιμη που να ζυγιζει λιγοτερο απο περιπου 3 κιλα επιπλεον του αντιστοιχου κλασσικου ποδηλατου.
  2. δε χρειαζεται πολυ ροπη για να νιωσεις τα οποια οφελη εχει η υποβοηθηση. 30-40Nm φτανουν και περισσευουν, ασχετως φυσικης καταστασης.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Επειδή ψάχνομαι και γω για Κιτ για το καθημερινό μου ποδήλατο, θέλω να ρωτήσω αν η ισχύς του μοτέρ έχει σχέση με την αυτονομία. Δηλαδή ένα μοτέρ 750w τρώει πιο πολύ μπαταρία από ένα 250w?

Επίσης μου είπε ένας πωλητής ότι σε περίπτωση καταιγίδας που συνήθως οι δρόμοι γίνονται ποτάμια είναι πολύ πιθανό να γίνει ζημιά.

Κάνω και γω σκέψεις Κιτ ή έτοιμο ποδήλατο αλλά είναι πολύ ακριβά αυτά που είναι κάτω από 20 κιλά με αξιοπρεπή περιφερειακά.
Πιστεύω πως ένα 250ρι μοτέρ στονπισω κέντρο θα με καλύψει αλλά ψάχνομαι. Αν έχει κάνει κάποιος την μετατροπή σε ποδηλαταδικο και είναι ευχαριστημένος ας γράψει δυο λόγια.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Αναλογα την χρηση. Τα hub προσφερονται για πολυ ελαφρες κατασκευες χαμηλοτερης υποβοηθησης σε στρηταδικες εφαρμογες. Η orbea πχ εχει καποιες πολυ ενδιαφερουσες σειρες με μοτερ της mahle που κατεβαινουν κατω απο 13 κιλα. Επισης τα hub δενουν καλλιτερα ως αφτερ κιτ σε υπαρχοντα ποδηλατα απο τα mid.

Τα mid ειναι πιο καταλληλα για οτιδηποτε αλλο.

Παντως......στο specs surfing που ολοι αναποφευκτα κανουμε, διαβαζεις για ροπες και εντυπωσιαζεσαι. Προσωπικα αρχισα να ασχολουμαι με την ποδηλασια σοβαρα σχετικα προσφατα, τα τελευταια 5 χρονια. Καποια στιγμη πηρα ενα mid κιτ 120NM που μπορουσε να συρει τροχοσπιτο. Το novelty κρατησε λιγο και συντομα το βαρεθηκα καθοτι +10 κιλα σ' ενα ποδηλατο, οσο δυνατο και να ειναι μου αφαιρουσε περισσοτερα απ οσα προσεθετε.
Η υποβοηθηση ομως γενικα ειναι πολυ ωραια ιδεα αλλα για μενα πλεον ειναι δεδομενο πως:
  1. θα περιμενω να υπαρξει κατι σε λογικη τιμη που να ζυγιζει λιγοτερο απο περιπου 3 κιλα επιπλεον του αντιστοιχου κλασσικου ποδηλατου.
  2. δε χρειαζεται πολυ ροπη για να νιωσεις τα οποια οφελη εχει η υποβοηθηση. 30-40Nm φτανουν και περισσευουν, ασχετως φυσικης καταστασης.
Αυτά σκεφτομαι και ειδα και εγω....
και ειμαι αναμεσα απο midmotor 23,5 κιλα ,600wh ή hubmotor 18μιση κιλα ,300wh
Kαι στα 2 εννοειται αφαιρουμενη μπαταρια με μειον 3-4 κιλα
το παραξενο ειναι οτι στο mid ενω εβλεπα πιο γρηγορα πολλα χλμ (+3χλμ) , στο hub σε μωτ ημουν πανω 4χλμ
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Πάντως, όσον αφορά την οδήγηση στο βουνό (enduro χρήση), το specialized levo των 18 κιλών(αλουμίνιο) με μικρή υποβοήθηση
Δεν είναι σαν το Cube των 14 κιλών(carbon) που έχω στην κατοχή μου.
Τα 4 αυτά κιλά τα κατάλαβα σε κατηφορικό με πέτρες και εσακια ;)
Προφανώς τα 25 κιλά που ζυγίζει ένα ποδήλατο με γρηγορότερη υποβοήθηση θα εινα θέμα, δεν έχω οδηγήσει υποθέτω :rolleyes:

Με το απλό ποδήλατο απλά πετάς!

Επίσης το ηλεκτρικό specialized έχει και κουμπάκι για μικρή υποβοήθηση όταν χρειαστεί να το σπρώχνεις με πόδια στην ανηφόρα. o_O
 
Τελευταία επεξεργασία:

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Πάντως, όσον αφορά την οδήγηση στο βουνό (enduro χρήση), το specialized levo των 18 κιλών(αλουμίνιο) με μικρή υποβοήθηση
Δεν είναι σαν το Cube των 14 κιλών(carbon) που έχω στην κατοχή μου.
Τα 4 αυτά κιλά τα κατάλαβα σε κατηφορικό με πέτρες και εσακια ;)
Προφανώς τα 25 κιλά που ζυγίζει ένα ποδήλατο με γρηγορότερη υποβοήθηση θα εινα θέμα, δεν έχω οδηγήσει υποθέτω :rolleyes:

Με το απλό ποδήλατο απλά πετάς!

Επίσης το ηλεκτρικό specialized έχει και κουμπάκι για μικρή υποβοήθηση όταν χρειαστεί να το σπρώχνεις με πόδια στην ανηφόρα. o_O
...μόνο 18 κιλά αλουμίνιο;;;είναι με 29 / 27,5 τροχούς ή μόνο 29;;;
Τι μπαταρία έχει;;;
...και μόνο 6Κ;;; (πολύ χαμηλή τιμή, για σπεσιαλιάζιντ εννοείται, όχι σαν απόλυτο νούμερο)
Επίσης τα μοτέρ της "μπρος" από το 21 και μετά δεν έχουν θέμα ή τουλάχιστον έτσι λένε στα φόρουμ.
/// Β
ΥΓ σε κάθε περίπτωση η σπεσιαλιάζιντ έχει το κάτι παραπάνω.
 
Top Bottom