Δανείστηκα για 2 ημέρες το παρακάτω ηλεκτρικό ποδήλατο για δοκιμή commuting. Έρχομαι στην δουλειά καθημερινά με συμβατικό ποδήλατο και ήθελα να δω την διαφορά του ηλεκτρικού.
Είναι 250w (λίγο) με ροπή στρέψης κάπου 33 NM (πολύ λίγο) με μοτέρ bafang στον πίσω τροχό και χωρίς υποβοήθηση στο τιμόνι. Χρειάστηκε να το ξεκλειδώσω ώστε να περνάει τα 25 km/h γιατί κλειδωμένο ήταν απελπισία σκέτη.
Κάνω συνολικά 17,5 km το πρωί και 17 και κάτι στην επιστροφήαπο διαδρομή φιαγμενη για ποδήλατο. Σε χρόνο κέρδισα περίπου 10 λεπτά σε κάθε διαδρομή και εννοείται με σεβασμό στον ΚΟΚ δηλαδή με σταμάτημα στα φανάρια κτλ. Στις ανηφόρες το ηλεκτρικό όπως είναι λογικό δεν συγκρίνεται αλλά στις ευθείες και στις κατηφόρες προτιμώ το συμβατικό γιατί το υπερβολικό βάρος του ηλεκτρικού είναι μεγάλο πρόβλημα στην σωστή κύλιση.
Έφτασα και τις 2 μέρες στη δουλειά χωρίς καν να ιδρώσω αλλά γενικώς δεν με "μπρίζωσε" ώστε να αρχίσω να ψάχνω για ηλεκτρικό.
Το συγκεκριμένο θεωρείται φτηνό ποδήλατο με τιμή γύρω στα 1400 ευρώ. Υπολογίζω πως για καθημερινή χρήση για κάποιον που γνωρίζει από ποδήλατα χρειάζεται ένα ποσό πάνω από 2500 για κάτι αξιοπρεπές και 3000+ για κάτι αξιόλογο που τα θεωρώ πολλά για αυτά που προσφέρουν. Υπόψιν ότι η επιδότηση ισχύει για ποδήλατα με μοτέρ έως 250 w και με κόφτη στα 25 km/h.
Οπότε για την ώρα μένω με το συμβατικό ώστε να κάνω και τη γυμναστική μου που βοηθάει πολύ στο Enduro και στο MTB Enduro.