Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν είναι "λίγο" υπερβολή τα xtr?

Έβλεπα βιδεος στον σωλήνα, η διαφορά σε βάρος και μηχανικά σε σχέση με τα xt είναι μικρή αλλά η τιμή...
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Αν και είμαι φανατικός με το ποδήλατο πρέπει να πω ότι η ποδηλατική βιομηχανία και το μάρκετινγκ είναι από τα χειρότερα.
Με μεγάλη ευκολία πασάρουν εξαρτήματα και υλικά με μόνο γνώμονα την μόδα και το ελάχιστο βάρος και ο κόσμος τα αγοράζει χωρίς να υπολογίζει
λειτουργικότητα και κυρίως την αντοχή. Όταν εμφανίστηκε το κάρμπον που σαν υλικό είναι εντελώς ακατάλληλο για κατασκευή πλαισίων με σχήμα
όπως τα κλασσικά μεταλλικά πλαίσια , όλοι οι κατασκευαστές βγάζανε στην αρχή μοντέλα πανάκριβα που σπάγανε αν χτυπούσε ο σκελετός σε σκληρή
επιφάνεια ! και γενικός ο αγοραστής είχε γίνει πειραματόζωο ! Δίνανε μάλιστα και όριο βάρους αναβάτη ! Με τους δε κάρμπον τροχούς αν έβρεχε γινόταν
μακελειό επειδή τα τακάκια δεν πιάνανε στη βρεγμένη επιφάνεια της ζάντας !!
Μετά βγήκε η διάμετρος 29" τροχού mtb η οποία ναι είναι μεγάλη εξέλιξη , αλλά ταυτόχρονα καταργήσανε την 26" που ήτανε φούλ εξελιγμένη , και εισήγαγαν τη 27,5" !! η οποία δεν προσφέρει σχεδόν τίποτε σε σχέση με τη 26". Και εκεί που το τερματίσανε είναι στα συστήματα μετάδοσης . Από το 3 Χ 10 και το 2Χ11 που ήταν μια χαρά και συμμετρικά σαν κατασκευή , πήγαν στο 1χ12 με την πίσω κασέτα σαν ταψί και το μπροστά γρανάζι σαν από παιδικό ποδηλατάκι !! που λειτουργικά στραβώνει την αλυσίδα στα ακραία γρανάζια.

Το ξέρω είμαι γκρινιάρης !! αλλά και αυτοί είναι γελοίοι ....
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάνω σε αυτό, δεν θυμάμαι πλέον ποιος, αλλά σε ντεραγιέ έλεγε βάλτε το φτηνό σιδερένιο, θα χτυπήσει, θα στραβωσει, θα το ισιωσετε, σε αντίθεση με τα αλουμινένια
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Πάνω σε αυτό, δεν θυμάμαι πλέον ποιος, αλλά σε ντεραγιέ έλεγε βάλτε το φτηνό σιδερένιο, θα χτυπήσει, θα στραβωσει, θα το ισιωσετε, σε αντίθεση με τα αλουμινένια
Συνήθως κάνουν το αντίθετο , όπως και ένα mountain ktm που είχα φόραγε ολόκληρη σειρά deore και το πίσω ντεραγιέ ήταν xt
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν και είμαι φανατικός με το ποδήλατο πρέπει να πω ότι η ποδηλατική βιομηχανία και το μάρκετινγκ είναι από τα χειρότερα.
Με μεγάλη ευκολία πασάρουν εξαρτήματα και υλικά με μόνο γνώμονα την μόδα και το ελάχιστο βάρος και ο κόσμος τα αγοράζει χωρίς να υπολογίζει
λειτουργικότητα και κυρίως την αντοχή. Όταν εμφανίστηκε το κάρμπον που σαν υλικό είναι εντελώς ακατάλληλο για κατασκευή πλαισίων με σχήμα
όπως τα κλασσικά μεταλλικά πλαίσια , όλοι οι κατασκευαστές βγάζανε στην αρχή μοντέλα πανάκριβα που σπάγανε αν χτυπούσε ο σκελετός σε σκληρή
επιφάνεια ! και γενικός ο αγοραστής είχε γίνει πειραματόζωο ! Δίνανε μάλιστα και όριο βάρους αναβάτη ! Με τους δε κάρμπον τροχούς αν έβρεχε γινόταν
μακελειό επειδή τα τακάκια δεν πιάνανε στη βρεγμένη επιφάνεια της ζάντας !!
Μετά βγήκε η διάμετρος 29" τροχού mtb η οποία ναι είναι μεγάλη εξέλιξη , αλλά ταυτόχρονα καταργήσανε την 26" που ήτανε φούλ εξελιγμένη , και εισήγαγαν τη 27,5" !!
η οποία δεν προσφέρει σχεδόν τίποτε σε σχέση με τη 26". Και εκεί που το τερματίσανε είναι στα συστήματα μετάδοσης . Από το 3 Χ 10 και το 2Χ11 που ήταν μια χαρά και συμμετρικά
σαν κατασκευή , πήγαν στο 1χ12 με την πίσω κασέτα σαν ταψί και το μπροστά γρανάζι σαν από παιδικό ποδηλατάκι !! που λειτουργικά στραβώνει την αλυσίδα στα ακραία γρανάζια.

Το ξέρω είμαι γκρινιάρης !! αλλά και αυτοί είναι γελοίοι ....

Συμφωνώ σε όλα αλλά το 27,5 σε σχέση με 26 στο βουνό σε δύσκολα μονοπάτια έχει μεγάλη διαφορά. Σε κάποια σημεία με το 26 δεν περνάει εύκολα ενώ το 27,5 κλέβει εκκλησία.

29ρι δεν είχα ποτέ και δεν ψήνομαι γιατί παίζω σε κλειστά μονοπάτια.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Δεν είναι "λίγο" υπερβολή τα xtr?

Έβλεπα βιδεος στον σωλήνα, η διαφορά σε βάρος και μηχανικά σε σχέση με τα xt είναι μικρή αλλά η τιμή...
Είναι υπερβολή, όπως και πολλά άλλα στα ποδήλατα!
Στο δικό μου bike έχω xt.
Tο xtr έχει πιο γρήγορες αλλαγές στις ταχύτητες και ελαφρώς μικρότερο βάρος που σε ένα ποδήλατο 14 κιλών σου είναι άχρηστο.
Δεν υπάρχει κανενας λόγος να μπαίνουμε στις διαδικασία αυτή.
Ο μέσος αναβάτης θέλει ένα καλό Σασμάν, μια καλη μεσαία τριβή και καλές αναρτήσεις.

Όλα τα άλλα είναι

Μάρκετινγκ!!!!!!!!!!!!!!
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Συμφωνώ σε όλα αλλά το 27,5 σε σχέση με 26 στο βουνό σε δύσκολα μονοπάτια έχει μεγάλη διαφορά. Σε κάποια σημεία με το 26 δεν περνάει εύκολα ενώ το 27,5 κλέβει εκκλησία.

29ρι δεν είχα ποτέ και δεν ψήνομαι γιατί παίζω σε κλειστά μονοπάτια.
Σου μιλάω εκ πείρας ότι αν δοκιμάσεις (να κάνεις κάποιο διάστημα, όχι μια βόλτα) 29 αρι με καλές αναρτήσεις και πλαίσιο, δεν υπάρχει γυρισμός!
Στο λέει ο ορκισμένος 27.5.
Δεν γυρνάω ποτέ πια!
Επίσης και για ηλεκτρικό που κοιτάω με χαλάει το 27.5 πίσω-29 εμπρός (ας είναι σωστό για endouro)
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σου μιλάω εκ πείρας ότι αν δοκιμάσεις (να κάνεις κάποιο διάστημα, όχι μια βόλτα) 29 αρι με καλές αναρτήσεις και πλαίσιο, δεν υπάρχει γυρισμός!
Στο λέει ο ορκισμένος 27.5.
Δεν γυρνάω ποτέ πια!
Επίσης και για ηλεκτρικό που κοιτάω με χαλάει το 27.5 πίσω-29 εμπρός (ας είναι σωστό για endouro)
Την έχω καταβρει με το Shan και δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξω. Θα έπαιρνα 29 super Enduro μόνο αν κατέβαινα τάπα τα dh μονοπάτια κάτι που στα 49 προς 50 δεν είναι και η καλύτερη ιδέα.

Οπότε αράζω στο ht μου που με 160 ανάρτηση μπροστά μου κάνει όλα τα χατίρια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν είναι "λίγο" υπερβολή τα xtr?

Έβλεπα βιδεος στον σωλήνα, η διαφορά σε βάρος και μηχανικά σε σχέση με τα xt είναι μικρή αλλά η τιμή...
Όσο υπερβολή είναι το σιφτερ κλπ επιλογές έχουμε στα μηχανάκια μας.
Εγώ το "μακρυνα" με άλλα γρανάζια και γενικά έκανα πολλά χλμ καθημερινά και ήθελα καλά περιφερειακά, τα οποία φαίνονται στην χρηση
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Δεν είναι "λίγο" υπερβολή τα xtr?

Έβλεπα βιδεος στον σωλήνα, η διαφορά σε βάρος και μηχανικά σε σχέση με τα xt είναι μικρή αλλά η τιμή...
Το ίδιο στις κούρσες 105,ultegra,dura ace για μερικά γραμμάρια.....ΧΑΜΟΣ:ha
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Συνέβει σήμερα το ξημέρωμα λόγω πίεσης χρόνου. Ήταν υπέροχος σήμερα ο βρεγμένος Υμηττός.

Τώρα που ξεκινάει κρύο και βροχή για πείτε λίγο τι κάνετε από ντύσιμο με τέτοιες συνθήκες. Ειδικά για βροχή.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Ισοθερμικό + μακρυμάνικο ποδηλατικό softshell + αντιανεμικό διαπνέον (αν βρέχει).
Στα παπούτσια τα ειδικά καλύμματα , στο κεφάλι το ειδικό σκούφο κάλυμμα κάτω από το κράνος.
Στα πόδια μακρύ κολάν windstoper ,όμως άν βρέχει ότι και να δοκίμασα δεν δούλεψε ,τα γόνατα υποφέρουν.
Εδώ στα Γιάννενα ο καιρός δεν αστειεύεται και έτσι όταν βρέχει πάω για τρέξιμο και γλυτώνω και το καθάρισμα του ποδηλάτου.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Και δεύτερη ερώτηση. Αν αποφάσιζα να κάνω αγορά ηλεκτρικού το ταβάνι μου θα ήταν κάτι τέτοιο.


Χρήση βουνό, όχι extreme, και πολυ πιθανόν ταξίδι, σαμάρια φόρτωμα κλπ.

Αλλά από αυτά που διαβάζω δεν ξέρω τι να συμπεράνω. Είναι κακή αγορά; Ή η διαφορές που λέτε ανάμεσα στο ποδήλατο των 2,5 και των 5 χιλιάδων αφορά μόνο αυτόν που κατεβαίνει τάπα μονοπάτια;
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Διαφορές είναι στην
1. μπαταρία (μεγάλη - μικρή)
2.Αναρτηση
3. Μετάδοση - ταχύτητες (να μην τελειώνει γρήγορα)
Και ναι εάν δεν κάνεις extreme πράγματα δεν σου χρειάζεται ανάρτηση πίσω!
Σκέφτομαι και εγώ αλλά σε ηλεκτρικό χωρίς αναρτήση πίσω

Έφτασα 50 και το πέσιμο, είναι πολύ βαρύ ας πούμε :)
Το μαγαζί που αναφέρεις είναι καλό και είναι επαγγελματίες.
Θα προτιμούσα (εάν σε παίρνει)
Κάτι καλύτερο από alivio Σασμάν και 630 μπαταρία αντί 500 που έχει αυτό το bike
(περισσότερη αυτονομία)
 
Τελευταία επεξεργασία:

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Και δεύτερη ερώτηση. Αν αποφάσιζα να κάνω αγορά ηλεκτρικού το ταβάνι μου θα ήταν κάτι τέτοιο.


Χρήση βουνό, όχι extreme, και πολυ πιθανόν ταξίδι, σαμάρια φόρτωμα κλπ.

Αλλά από αυτά που διαβάζω δεν ξέρω τι να συμπεράνω. Είναι κακή αγορά; Ή η διαφορές που λέτε ανάμεσα στο ποδήλατο των 2,5 και των 5 χιλιάδων αφορά μόνο αυτόν που κατεβαίνει τάπα μονοπάτια;

Το πηρουνι στο συγκεκριμενο ειναι εντελως του Κ....

Εγω θα σου προτεινα αν παρεις ηλ για βουνο να παρεις φουλ σασπενσιον. Αλλιως μη παρεις καθολου. Αν παρεις hardtail θα καταληξεις να το χρησιμοποιεις πολυ λιγοτερο στο βουνο απ οτι θα ηθελες.

Αν παλι θες ποδηλατο για ταξιδι δωσε βαση στο μεγεθος της μπαταριας και στην ταχυτητα φορτισης.

Σε καθε περιπτωση, ο σκελετος να ειναι boost. Ολα τα υπολοιπα περιφερειακα αλλαζουν...
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Τέλειο το βουνό σήμερα, ξεκινήσαμε από Ηλιούπολη καρεα με 16 βαθμούς ανεβήκαμε μέχρι κεραίες Υμηττό στους 10 βαθμούς Κελσίου και επιστροφή από Υμηττό Ηλιούπολη, το βουνό στα καλύτερα του ! 28κμ και κάτι ψιλά σε 2 ώρες 834 υψομετρική


Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Χαρτογράφηση για το bike, ψιχάλα, 13 βαθμοί, 730 υψόμετρο
Πάνω από το Λουτράκι
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
...πάρε το e-bike και στείλε μου το stereo Κρήτη λέμε...:ha
Εαν στείλεις ένα ασκί καλή τσικουδιά, κάτι θα γίνει!!!
 
Top Bottom