George_M.
..ο Βαρθολομαίος..!
Ξηλωνουν τα γερμανικά πολυβολεια;40 λεπτά πρωί πρωί να δούμε τα έργα στο Ισθμό και να αλλάξουμε διάθεση
Ξηλωνουν τα γερμανικά πολυβολεια;40 λεπτά πρωί πρωί να δούμε τα έργα στο Ισθμό και να αλλάξουμε διάθεση
Οχι θα πέσουν μόνα τους!Ξηλωνουν τα γερμανικά πολυβολεια;
Έλα κάτω σου λέω!!!Μια που δεν μας άφησε η δουλεια να φυγουμε τριημερο το ρίξαμε στο ποδηλατο.
Πονούσα απο την Παρασκευη αλλα δεν μπορουσα να μην παω παλι σημερα.
15χλμ Ποικίλου.
4 μονοπάτια Πολωνέζικο, Πάρκο, Ερος, Νάρθηκας 2.
Μιλαμε για πολυ ξυλο καθώς πονούσα ηδη.
Νομιζω οτι ειμαι κοντα στην επιθυμητή λειτουργία του ποδηλατου.
Θα ηθελα λιγο πιο αποτομο πισω φρένο, και θα το ψάξω.
Μολις το αμολήσεις παιρνει πολυ πολυ φορα, που πρεπει να εισαι ετοιμος να διαχειριστεις.
Οι 29 τροχοι και οι αναρτήσεις δεν παίρνουν χαμπάρι, θέλουν πλασάρισμα στα κλειστά αλλα σε σώνουν σε περίπτωση λάθους.
Ειμαι ερωτευμένος φουλ αλλα εχω ακομα πολυ δουλεια, καθώς θελει περισσοτερο τσαμπουκά το κρυαρι(Capra).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πατε και τον ανηφορο μ'αυτα τα διαολια?Έλα κάτω σου λέω!!!
Καλορίζικο! Έτσι αρχίζει το κακό...
Με έχει βολέψει πολύ και αναρωτιέμαι γιατί δεν είχα πάρει κάτι τέτοιο τόσο καιρό. Για commuting είναι ιδανική επιλογή ειδικά όταν ο χρόνος πιέζει. Το πήγαινε έλα δουλειά είναι απολαυστικό και με περισσότερη ασφάλεια από πριν αφού με γρήγορη τελική 50km/h έχει καλή ενεργητική ασφάλεια. Να μη μιλήσω για την οικονομία σε καύσιμο καλύτερα. (Κάνω καθημερινά μίνιμουμ 35 km)
Για τις βόλτες έχω άλλα δύο για το βουνό . Κούρσα δεν έχω αν και θα ήθελα πολύ αλλά τα διαζύγια κοστίζουν.
Το συγκεκριμένο είναι 29ρι και τσουλάει ωραία. Δεν του λείπει τίποτα και είναι Κινέζος ή μάλλον Κινέζα γιατί το βάπτισμα Ηλέκτρα.
ΚΡΑΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ αντέχω
Καλορίζικο! Έτσι αρχίζει το κακό...
Ευχαριστώ Γιώργο εύχομαι να το λιώσω εγώ αλλά να μη λιώσει μόνο του.Καλά έκανες Κωστη, να το λιώσεις εύχομαι. Ωραία επιλογή, θα τα βγάλει τα λεφτά του.
(η σέλα πολύ κάτω κοιτάζει, μήπως έχεις ρύθμισει ψηλά
Η κούρσα (στον δρόμο) είναι ΟΤΙ πιο επικίνδυνο έχω κάνει ποτέ!
Με έχει βολέψει πολύ και αναρωτιέμαι γιατί δεν είχα πάρει κάτι τέτοιο τόσο καιρό. Για commuting είναι ιδανική επιλογή ειδικά όταν ο χρόνος πιέζει. Το πήγαινε έλα δουλειά είναι απολαυστικό και με περισσότερη ασφάλεια από πριν αφού με γρήγορη τελική 50km/h έχει καλή ενεργητική ασφάλεια. Να μη μιλήσω για την οικονομία σε καύσιμο καλύτερα. (Κάνω καθημερινά μίνιμουμ 35 km)
Για τις βόλτες έχω άλλα δύο για το βουνό . Κούρσα δεν έχω αν και θα ήθελα πολύ αλλά τα διαζύγια κοστίζουν.
Το συγκεκριμένο είναι 29ρι και τσουλάει ωραία. Δεν του λείπει τίποτα και είναι Κινέζος ή μάλλον Κινέζα γιατί το βάπτισα Ηλέκτρα.
ΚΡΑΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ αντέχω
Με γειές,
Με έχει βολέψει πολύ και αναρωτιέμαι γιατί δεν είχα πάρει κάτι τέτοιο τόσο καιρό. Για commuting είναι ιδανική επιλογή ειδικά όταν ο χρόνος πιέζει. Το πήγαινε έλα δουλειά είναι απολαυστικό και με περισσότερη ασφάλεια από πριν αφού με γρήγορη τελική 50km/h έχει καλή ενεργητική ασφάλεια. Να μη μιλήσω για την οικονομία σε καύσιμο καλύτερα. (Κάνω καθημερινά μίνιμουμ 35 km)
Για τις βόλτες έχω άλλα δύο για το βουνό . Κούρσα δεν έχω αν και θα ήθελα πολύ αλλά τα διαζύγια κοστίζουν.
Το συγκεκριμένο είναι 29ρι και τσουλάει ωραία. Δεν του λείπει τίποτα και είναι Κινέζος ή μάλλον Κινέζα γιατί το βάπτισα Ηλέκτρα.
ΚΡΑΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ αντέχω
Oooo με γειές Κώστα!Καλά και πολύ καλά έπραξες!Πολλά και ασφαλή χλμ να έχεις!
Με έχει βολέψει πολύ και αναρωτιέμαι γιατί δεν είχα πάρει κάτι τέτοιο τόσο καιρό. Για commuting είναι ιδανική επιλογή ειδικά όταν ο χρόνος πιέζει. Το πήγαινε έλα δουλειά είναι απολαυστικό και με περισσότερη ασφάλεια από πριν αφού με γρήγορη τελική 50km/h έχει καλή ενεργητική ασφάλεια. Να μη μιλήσω για την οικονομία σε καύσιμο καλύτερα. (Κάνω καθημερινά μίνιμουμ 35 km)
Για τις βόλτες έχω άλλα δύο για το βουνό . Κούρσα δεν έχω αν και θα ήθελα πολύ αλλά τα διαζύγια κοστίζουν.
Το συγκεκριμένο είναι 29ρι και τσουλάει ωραία. Δεν του λείπει τίποτα και είναι Κινέζος ή μάλλον Κινέζα γιατί το βάπτισα Ηλέκτρα.
ΚΡΑΞΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ αντέχω
Είναι έτοιμο ηλεκτρικό ποδήλατο με μοτέρ 750 w στον πίσω τροχό, με υποβοήθηση στο πετάλι + ηλεκτρόγκαζο στο τιμόνι το οποίο βοηθάει πολύ στις εκκινήσεις μέσα στην πόλη που σημαίνει καλή ενεργητική ασφάλεια. Αυτά που έχουν το μοτέρ στην μεσαία τριβή ξεφεύγουν πολύ σε τιμή.Με γειές,
είναι προσθήκη μοτέρ σε υπάρχων σκελετό ή εξαρχής ηλεκτρικό;;;
Επίσης ο καθρέπτης βολεύει / είναι λειτουργικός;;;
Ψάχνω να βρω καθρέπτη που να μην είναι απλά διακοσμητικός, αλλά φευ...
οπότε οποιαδήποτε πληροφορία/πρόταση είναι χρήσιμη.
/// Β
Δεν έχει επιδότηση;Είναι έτοιμο ηλεκτρικό ποδήλατο με μοτέρ 750 w στον πίσω τροχό, με υποβοήθηση στο πετάλι + ηλεκτρόγκαζο στο τιμόνι το οποίο βοηθάει πολύ στις εκκινήσεις μέσα στην πόλη που σημαίνει καλή ενεργητική ασφάλεια. Αυτά που έχουν το μοτέρ στην μεσαία τριβή ξεφεύγουν πολύ σε τιμή.
Η μπαταρία του είναι 48v 15 AH και του δίνει καλή αυτονομία.
Οι τροχοί είναι 29ρηδες οπότε έχει καλή κύλιση και μαζεύει εύκολα km. Θα ήθελα πιο μακριά μετάδοση και κάποια στιγμή θα αλλάξω τους 3 δίσκους μπροστά με μόνο μεγάλο γιατί δεν χρειάζονται. Ένας μεγάλος μόνο αρκεί.
Είναι πολύ δυνατό και από τις 5 σκάλες υποβοήθησης χρησιμοποιώ από τη 2 ως τη 4 για να κάνω και πετάλι. Στην 5η πάει πολύ γρήγορα και θέλει προσοχή.
Τέλος ο καθρέπτης είναι λειτουργικότατος και με έχει βολέψει πολύ. Θα βγάλω αύριο πιο κοντινή φωτογραφία.
Για αστική μετακίνηση είναι πολύ καλή λύση αρκεί να γνωρίζει ο ποδηλάτης που να κινηθεί και να έχει εμπειρία από δίτροχα. Δεν μπορεί να συγκριθεί με ένα απλό ποδήλατο αφού είναι κάτι διαφορετικό. Κανονικό ποδήλατο θα κάνω πλέον στο βουνό.
(Στην Ελλάδα επιδοτούνται μόνο τα ebikes ως τα 250w και χωρίς ηλεκτρόγκαζο.)
Oχι δεν έχει το συγκεκριμένο επιδότηση, εξηγώ στο ποστ #1717 λίγο πιο πάνω γιατί.Δεν έχει επιδότηση;
Πόσο σου κόστισε αν επιτρέπεται φίλε;
Oooo με γειές Κώστα!Καλά και πολύ καλά έπραξες!Πολλά και ασφαλή χλμ να έχεις!
Υγ...πάρε και κούρσα