Δειξτε μας το ποδηλατο σας.....

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν εχω βλεψεις για αλλο ποδηλατο, προφανως.
Ψαχνοντας βλεπω οτι ουσιαστικα αναγκαστικα πας στο ακριβο καρμπον, αν θες μια καλη κατηγορια ενω τα χρηματα που θα δαπανουσες για εναν σκελετο θα μπορουσες να τα δωσεις σε ποιοτικοτερα περιφερειακα.

Ολο το θεμα ξεκινησε καθως βλεπω αρκετα ποδηλατα απο αυτο το υλικο τελευταια εξω, και ηθελα να καταλαβω την αγορα και τις επιλογες. Ελεγα μηπως ειναι κατι που δεν καταλαβαινω. Αλλα οπως βλεπω δεν υπαρχει κατι περα απο το marketing.
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Γιατί από τότε που ο μέσος ποδηλάτης έμαθε τα dual suspension, ξαφνικά τα hartail δεν του έκαναν.
Γιατί το 5-10 του Υμηττού που κατέβαινα με GT Arrowhead (ΗΤ) και αργότερα με Yeti 575, ξαφνικά "χρειαζόταν" να καβαλάς 202mm μπροστά. Εμφανίστηκαν τα big hit 2 fsr, τα morewood makulu, κάτι kona που με το προσγειώνονταν από το drop της καλοπούλας, σπάγαν το πίσω ψαλίδι σαν αφρολέξ... όσο παιρνούσε ο καιρός αυξάνονταν το "επίπεδο". Κάπου εκεί έκοψα και εγώ γιατί λέρωσε πολύ το βουνό και όλη η ποδηλατική φάση στον Υμηττό.
Πλέον αν δεν καβαλάνε full carbon, rampage spec ποδήλατο δεν μπορούν τα παλικάρια να κατέβουν το βουνό. Τύφλα να 'χει το Fort William!
:ha
Η απάντηση είναι πως υπάρχει πολύ χρήμα και πάρα πολύ ποζεριά, ειδικά σε τέτοια αθλήματα. Και στο windsurf που κάνω, τα ίδια είναι. Η μόδα τώρα εκεί πάει, στο να έχεις δικό σου βανάκι για να πήζεις στα νησσάκια Ιούνιο - ιούλιο και μετά να πας να χωθείς Βασιλική στην Λευκάδα για τα στοριζζζ, τον Αύγουστο. Μετά από Ιούνιο πάλι...
:roflmao::roflmao::roflmao:

Δυστυχώς τέτοια άτομα, χάνουν όλο το νόημα από αυτά τα σπορ και το κάνουν μόνο για όσο κρατήσει η φάση.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Δεν μπορω να σε καταλαβω αλλα τα γραφεις ωραια δεν μπορω να πω.
Πως απο το ποδηλατο φτασαμε στα ποζερια και στα νησάκια δεν καταλαβα…χαχα!
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν μπορω να σε καταλαβω αλλα τα γραφεις ωραια δεν μπορω να πω.
Πως απο το ποδηλατο φτασαμε στα ποζερια και στα νησάκια δεν καταλαβα…χαχα!
H (υπό)κουλτούρα είναι ίδια...
Συνοπτικά, ξεκίνα το πετάλι και τα υπόλοιπα θα έρθουν εν καιρώ, "it's the pilot, not the plane" που λέει και ο Maverick.
/// Β
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Γιατί από τότε που ο μέσος ποδηλάτης έμαθε τα dual suspension, ξαφνικά τα hartail δεν του έκαναν.
Γιατί το 5-10 του Υμηττού που κατέβαινα με GT Arrowhead (ΗΤ) και αργότερα με Yeti 575, ξαφνικά "χρειαζόταν" να καβαλάς 202mm μπροστά. Εμφανίστηκαν τα big hit 2 fsr, τα morewood makulu, κάτι kona που με το προσγειώνονταν από το drop της καλοπούλας, σπάγαν το πίσω ψαλίδι σαν αφρολέξ... όσο παιρνούσε ο καιρός αυξάνονταν το "επίπεδο". Κάπου εκεί έκοψα και εγώ γιατί λέρωσε πολύ το βουνό και όλη η ποδηλατική φάση στον Υμηττό.
Πλέον αν δεν καβαλάνε full carbon, rampage spec ποδήλατο δεν μπορούν τα παλικάρια να κατέβουν το βουνό. Τύφλα να 'χει το Fort William!
:ha
Η απάντηση είναι πως υπάρχει πολύ χρήμα και πάρα πολύ ποζεριά, ειδικά σε τέτοια αθλήματα. Και στο windsurf που κάνω, τα ίδια είναι. Η μόδα τώρα εκεί πάει, στο να έχεις δικό σου βανάκι για να πήζεις στα νησσάκια Ιούνιο - ιούλιο και μετά να πας να χωθείς Βασιλική στην Λευκάδα για τα στοριζζζ, τον Αύγουστο. Μετά από Ιούνιο πάλι...
:roflmao::roflmao::roflmao:

Δυστυχώς τέτοια άτομα, χάνουν όλο το νόημα από αυτά τα σπορ και το κάνουν μόνο για όσο κρατήσει η φάση.
Μια από τα ίδια και στα κουρσάκια !!
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Περιγράφει ο Alastair Humphreys στο βιβλίο του για το ταξίδι γύρο απ' τον κόσμο με ποδήλατο.
Όταν πια έφτασε Ευρώπη ήταν στο τέλος του ταξιδιού. Είχε φτάσει Άλπεις λοιπόν και γινόταν χαμός από κουρσάδες με σούπερ ντούπερ ποδήλατα και εξοπλισμό. Όπου τους έβλεπε τους χαιρετούσε αλλά δεν ανταπέδιδε κανείς. Με το παλιό ταλαιπωρημένο του ποδήλατο δεν τον έβλεπαν σαν "δικό τους", ήταν για αυτούς ξένο σώμα. Άρχισε λοιπόν να τους προσπερνάει και να τους βαράει το κουδουνάκι. Τέσσερα χρόνια είχε ζήσει κάθε μέρα πάνω σε ένα ποδήλατο, ήταν όση προπόνηση χρειαζόταν για να τους περνάει σουβλάκι στις ανηφόρες των Άλπεων :laugh::roflmao:
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
παιδιά τι λέμε τώρα? αν κάνεις σοβαρό πετάλι και σου αρέσει και κάνεις και κανένα αγώνα και πιο προπόνηση όχι βόλτα ναι βλέπεις διαφορά και αξίζει το καρμπον. αν δεν κάνεις αλλά μπορείς να το πάρεις οικονομικά πάλι αξίζει γιατί θα γουστάρεις πιο πολύ! εγώ πριν είχα ένα πάρα πολύ καλό yeti αλουμινίου, όταν καβαλησα 1η φορά καρμπον φιλου ,μιλάμε για xc ποδήλατα είδα ότι είχε μεγάλη διαφορά στο πως ρολαρε πόσο άκαμπτο ήταν δηλαδή η δύναμη που ασκούσα στο πετάλι δεν χάνονταν λόγο ακαμψίας και με αποτέλεσμα να φεύγω πιο γρήγορα μπροστά για να το πω απλά, επίσης είναι ταυτόχρονα πιο ξεκούραστο αφού είναι πιο απορροφητικό, αν πχ κάνεις ένα γύρο υμηττου μτβ με μέση 18 -19 - 20 κμ ναι έχει μεγάλη διαφορά το καρμπον και αν είναι και 29αρι δεν υπάρχει!! δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα μάρκετινγκ, και με το τρανσαλπ κάνεις τα πάντα αλλά με ένα 890 κάνεις τα πάντα καλύτερα αρκεί να μπορείς!

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

orla13

Μέλος
Περιοχή
Ηλιουπολη
Όνομα
Αλεξανδρος
Μοτό
KTM 790 Adv , Yamaha R1
Περιγράφει ο Alastair Humphreys στο βιβλίο του για το ταξίδι γύρο απ' τον κόσμο με ποδήλατο.
Όταν πια έφτασε Ευρώπη ήταν στο τέλος του ταξιδιού. Είχε φτάσει Άλπεις λοιπόν και γινόταν χαμός από κουρσάδες με σούπερ ντούπερ ποδήλατα και εξοπλισμό. Όπου τους έβλεπε τους χαιρετούσε αλλά δεν ανταπέδιδε κανείς. Με το παλιό ταλαιπωρημένο του ποδήλατο δεν τον έβλεπαν σαν "δικό τους", ήταν για αυτούς ξένο σώμα. Άρχισε λοιπόν να τους προσπερνάει και να τους βαράει το κουδουνάκι. Τέσσερα χρόνια είχε ζήσει κάθε μέρα πάνω σε ένα ποδήλατο, ήταν όση προπόνηση χρειαζόταν για να τους περνάει σουβλάκι στις ανηφόρες των Άλπεων
και αυτό μια βλακεια είναι γιατί πχ αυτός δεν ξέρει οι άλλοι τι κάνουν..μπορεί κάποιοι από αυτούς που πέρασε να είχα βόλτα αποκατάστασης γιατί την προηγούμενη έκαναν μια πολύ δυνατή προπόνηση, δεν σημαίνει ότι επειδή περνάς κάποιον στην ανηφόρα και αυτός δεν σε περνάει πάλι ότι είσαι πιο δυνατός αυτό μόνο σε αγώνα φαίνεται. μια μέρα ανέβαινα χαλαρά Υμηττό με ένα φίλο αθλητή πάρα πολύ δυνατό ποδηλάτη και μας πέρασε τύπος χωρίς μπλούζα και βερμούδα με ένα παλιό ποδήλατο, έφυγε δεν τον ξαναείδαμε αυτός λοιπόν πιθανό να σκέφτηκε ότι τους εσκισα αυτούς με τα καμπον και τα κολάν....!χαχα

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
παιδιά τι λέμε τώρα? αν κάνεις σοβαρό πετάλι και σου αρέσει και κάνεις και κανένα αγώνα και πιο προπόνηση όχι βόλτα ναι βλέπεις διαφορά και αξίζει το καρμπον. αν δεν κάνεις αλλά μπορείς να το πάρεις οικονομικά πάλι αξίζει γιατί θα γουστάρεις πιο πολύ! εγώ πριν είχα ένα πάρα πολύ καλό yeti αλουμινίου, όταν καβαλησα 1η φορά καρμπον φιλου ,μιλάμε για xc ποδήλατα είδα ότι είχε μεγάλη διαφορά στο πως ρολαρε πόσο άκαμπτο ήταν δηλαδή η δύναμη που ασκούσα στο πετάλι δεν χάνονταν λόγο ακαμψίας και με αποτέλεσμα να φεύγω πιο γρήγορα μπροστά για να το πω απλά, επίσης είναι ταυτόχρονα πιο ξεκούραστο αφού είναι πιο απορροφητικό, αν πχ κάνεις ένα γύρο υμηττου μτβ με μέση 18 -19 - 20 κμ ναι έχει μεγάλη διαφορά το καρμπον και αν είναι και 29αρι δεν υπάρχει!! δεν είναι λοιπόν μόνο θέμα μάρκετινγκ, και με το τρανσαλπ κάνεις τα πάντα αλλά με ένα 890 κάνεις τα πάντα καλύτερα αρκεί να μπορείς!

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραια η απάντηση σου. Κατι τετοιο ηθελα να μαθω αν μπορεις αισθητά να καταλαβεις την διαφορα μεταξυ των 2 υλικών.

Τωρα τα υπόλοιπα τα ακουω βερεσέ και εγω.
Το τι αγοράζει ο καθένας ειναι θέμα προτιμήσεων, θυσιών και γούστου.
Τωρα αν κρίνουμε κάποιον γιατι εχει carbon και δεν ειναι και ο νο1 ποδηλάτης με ξεπερνάει αλλα οκ.

Σε καθε περίπτωση επειδή όπως προείπα βλεπω αρκετα καρμπόν εξω ειπα να ρωτησω εδω αν καποιος εχει καταλαβει την διαφορα. Εγκυκλοπαιδικά και μονο.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Εννοείται ότι καθένας ότι θέλει να διαθέσει για το χόμπι του !!
Αν κάνεις σοβαρό πετάλι όπως οι ομάδες (παλιότερα στον Ερμή κάναμε πέντε μέρες την εβδομάδα από 50-60 χλμ διαδρομές παραλιακή και μια με δύο από αυτές τις μέρες ήταν αναβάσεις) τότε πιστεύω το να φτιάξεις ένα καρμπον είναι μονόδρομος γιατί μπορείς να το "πλέξεις" όπως ακριβώς θες ανάλογα τις ανάγκες σου !
Το άσχημο με το καρμπον εκτός το ότι σαν υλικό έχει μικρότερη διάρκεια ζωής από ένα αλουμίνιο πχ , είναι ότι θέλει πολύ προσοχή και συχνό έλεγχο (καθάρισμα τσεκαρισμα με λεπτομέρια) για τυχόν γραντζουνιες/κοπανηματα ,μην έχει κάποιο χτύπημα (αν μιλάμε για χώμα ακόμα περισσότερες πιθανότητες) και αρχίζει και ανοίγει η πλέξη του και σπάσει ,
Προσωπικά για τις βόλτες μου (δεν υπάρχει χρόνος για ομάδες πλέον :wacky:) μια με δύο φορές καμία 50αρα ,καμία ανάβαση Πάρνηθα/Υμηττό/Πεντέλη , καμία Σουνιαδα μέσα στη βδομάδα, έχω επιλέξει ένα καλό αλουμίνιο της Cannondale το οποίο με καλύπτει πλήρως !!
Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για χώμα !!
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Μια χαρά ότι παίρνει ο καθένας.
Όλα είναι θέμα τί σου γεμίζει το μάτι στην τελική. Απλά για αρχή δεν χρειάζεται να πάρει κάποιος ένα carbon. Σωστά λέει και ο orla με το παράδειγμα transalp και ktm. Παντού πας και με τα 2. Απλά για αρχή, για να δεις εάν σου αρέσει στο κάτω κάτω ρε αδερφέ, δεν θα πάρεις το ktm.
Αντίστοιχα γνώμη μου είναι, πως για να μπεις στο ποδήλατο βουνό, πρέπει να πάρεις κάτι "μεσαίο" (scott, cube π.χ) και αφού δεις τί σου αρέσει, καρφώνεις ένα ποδήλατο ακριβώς όπως το θες.
Εγώ θα έπαιρνα ένα canyon torque και να για είμαι και πιο ξεκούραστος θα το έπαιρνα 29άρι. Full XTR. Αλλά ξέρω ακριβώς τί θέλω, αν με ρωτήσεις.

Επίσης εάν πάρεις carbon πλαίσιο, θα πρέπει να βάλεις ακριβή σειρά από περιφερειακά. Καθαρά λόγο βάρους. Θέλεις τακτικό έλεγχο, όπως λεει και ο φίλος παραπάνω και γενικότερα καβαλάς ένα ντελικάτο πράγμα, μέσα σε βουνό, πέτρες, γκρέμια, τινάγματα, κλαδιά κτλ.

Εμπειρία με carbon frame δεν έχω, παρά μόνο ένα τιμόνι thomson που μετά από τούμπα, αγορά οικοπέδου και κωλοτούμπας το bike, έσπασε εκεί που τελείωνε η μανέτα. Το υπόλοιπο frame είχε απλά 2-3 βαθουλώματα όχι σοβαρα.

Τελευταίο τρεντ είναι και τα μοτεράκια πάνω στα enduro ποδήλατα, οπότε μπορείς να δεις και κάτι τέτοιο. :ok:
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έχω να γράψω πολλά επί του θέματος . Αλλά θα ξεκινήσω από τα απλά.

Ρωτάω λοιπόν πόσο νομίζετε πως κοστίζει ένα επώνυμο λάστιχο 2.4 ή 2.5+ για 29 ή 27,5 τροχό για ένα σύγχρονο ποδήλατο βουνού Enduro ?
(παλιότερα τα έλεγαν all mountain).

 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Γιατί από τότε που ο μέσος ποδηλάτης έμαθε τα dual suspension, ξαφνικά τα hartail δεν του έκαναν.
Γιατί το 5-10 του Υμηττού που κατέβαινα με GT Arrowhead (ΗΤ) και αργότερα με Yeti 575, ξαφνικά "χρειαζόταν" να καβαλάς 202mm μπροστά. Εμφανίστηκαν τα big hit 2 fsr, τα morewood makulu, κάτι kona που με το προσγειώνονταν από το drop της καλοπούλας, σπάγαν το πίσω ψαλίδι σαν αφρολέξ... όσο παιρνούσε ο καιρός αυξάνονταν το "επίπεδο". Κάπου εκεί έκοψα και εγώ γιατί λέρωσε πολύ το βουνό και όλη η ποδηλατική φάση στον Υμηττό.
Πλέον αν δεν καβαλάνε full carbon, rampage spec ποδήλατο δεν μπορούν τα παλικάρια να κατέβουν το βουνό. Τύφλα να 'χει το Fort William!
:ha
Η απάντηση είναι πως υπάρχει πολύ χρήμα και πάρα πολύ ποζεριά, ειδικά σε τέτοια αθλήματα. Και στο windsurf που κάνω, τα ίδια είναι. Η μόδα τώρα εκεί πάει, στο να έχεις δικό σου βανάκι για να πήζεις στα νησσάκια Ιούνιο - ιούλιο και μετά να πας να χωθείς Βασιλική στην Λευκάδα για τα στοριζζζ, τον Αύγουστο. Μετά από Ιούνιο πάλι...
:roflmao::roflmao::roflmao:

Δυστυχώς τέτοια άτομα, χάνουν όλο το νόημα από αυτά τα σπορ και το κάνουν μόνο για όσο κρατήσει η φάση.

Νίκο , στο λεω εντελώς ανθρώπινα, δεν μπορείς να ξέρεις τί οικονομικές απολαβές έχει ο καθένας και πώς θέλει να χαρεί τον κόπο του.Τα λεφτά παίζουν μεγάλο ρόλο. Και ίσως αυτός που φαίνεται ποζέρι , στην πραγματικότητα να τραβάει δουλειά για 10. Απτην άλλη είναι επίσης ανθρώπινο να υπάρχει ζήλια σε οτι δεν έχουμε έμεις. Κι εγώ ζηλεύω και εγω κρίνω, οπως με ζηλεύουν και με κρίνουν άλλοι.
Μην πέφτεις στη παγίδα. Το νόημα δεν χάνεται!
είτε έχεις ψησταρία 1000€ είτε ψησταριά 20€ μολις ανάψεις το κάρβουνο, το παΐδάκι δεν θα κάνει διακρίσεις , θα ψηθεί. ΚΑΛΟ ΤΣΙΚΝΙΣΜΑ!
 

nick_89

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Honda XL650V Transalp
Ναι συμφωνώ απόλυτα και για αυτό ξαναέγραψα παραπάνω. Το θέμα μου είναι, να γλυτώσω κάποιον άνθρωπο που τώρα αρχίζει κάτι, να δώσει μια περιουσία. Για ένα καλό εντούρο καρμπον θέλεις πάνω από 5k και λέω λίγα. Είναι κρίμα τόσα χρήματα, για κάτι το οποίο "δεν θα καταλάβεις" διαφορά. Είναι ένα ντελικάτο προιόν και θέλει την ανάλογη συντήρηση κτλ.
Ζήλια ευτυχώς με τα αγαθά, δεν έχω καμία. Ίσα ίσα χαίρομαι όταν κάποιος έχει αυτό που γουστάρει. Με χαλάει απίστευτα όμως κάποιος να έχει ποδηλατάρα / σανιδάρα κτλ και να το έχει να κάθεται, πίνοντας red bull... Θα μου πεις, αυτό θέλει να κάνει...σεβαστό αλλά με χαλάει.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Έχω να γράψω πολλά επί του θέματος . Αλλά θα ξεκινήσω από τα απλά.

Ρωτάω λοιπόν πόσο νομίζετε πως κοστίζει ένα επώνυμο λάστιχο 2.4 ή 2.5+ για 29 ή 27,5 τροχό για ένα σύγχρονο ποδήλατο βουνού Enduro ?
(παλιότερα τα έλεγαν all mountain).

50-60 τα βρισκω απ εξω χωρις μεταφορικά, ανάλογα.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
και αυτό μια βλακεια είναι γιατί πχ αυτός δεν ξέρει οι άλλοι τι κάνουν..μπορεί κάποιοι από αυτούς που πέρασε να είχα βόλτα αποκατάστασης γιατί την προηγούμενη έκαναν μια πολύ δυνατή προπόνηση, δεν σημαίνει ότι επειδή περνάς κάποιον στην ανηφόρα και αυτός δεν σε περνάει πάλι ότι είσαι πιο δυνατός αυτό μόνο σε αγώνα φαίνεται. μια μέρα ανέβαινα χαλαρά Υμηττό με ένα φίλο αθλητή πάρα πολύ δυνατό ποδηλάτη και μας πέρασε τύπος χωρίς μπλούζα και βερμούδα με ένα παλιό ποδήλατο, έφυγε δεν τον ξαναείδαμε αυτός λοιπόν πιθανό να σκέφτηκε ότι τους εσκισα αυτούς με τα καμπον και τα κολάν....!χαχα

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Χάνεις την ουσία. Το θέμα δεν είναι πως τους προσπερνούσε, αλλά ότι δεν ανταποκρίνονταν στον χαιρετισμό. Με το καταταλαιπωρημένο του ποδήλατο και την δική του εμφάνιση τον αγνοούσαν ως "κατώτερο". Ελιτισμός λέγετε. Κάτι σαν τους μπεμβεδάκιδες πριν κάποια χρόνια, τώρα νομίζω έχουν φτιάξει πλέον :laugh:
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Ωραια η απάντηση σου. Κατι τετοιο ηθελα να μαθω αν μπορεις αισθητά να καταλαβεις την διαφορα μεταξυ των 2 υλικών.

Τωρα τα υπόλοιπα τα ακουω βερεσέ και εγω.
Το τι αγοράζει ο καθένας ειναι θέμα προτιμήσεων, θυσιών και γούστου.
Τωρα αν κρίνουμε κάποιον γιατι εχει carbon και δεν ειναι και ο νο1 ποδηλάτης με ξεπερνάει αλλα οκ.

Σε καθε περίπτωση επειδή όπως προείπα βλεπω αρκετα καρμπόν εξω ειπα να ρωτησω εδω αν καποιος εχει καταλαβει την διαφορα. Εγκυκλοπαιδικά και μονο.
Δεν είπε κανείς ότι δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ των διαφόρων τιμολογιακών επιλογών, αλλοίμονο...
Όμως,
αν κάποιος/α είναι στην αρχή του εγχειρήματος ποδηλασία, επιτρέψτε μου να διατηρώ ισχυρές αμφιβολίες
για το κατά πόσο θα έχει τη δυνατότητα τόσο να αντιληφθεί, όσο και να εκμεταλλευτεί,
το εύρος διαφορών / δυνατότητες μιας ακριβής κατασκευής.
Χώρια που θα είναι επίσης αμφίβολο αν θα είναι σε θέση να προσδιορίσει τις ανάγκες του (πχ για ΜΤΒ, διάσταση τροχών, FS-HT, μήκος ανάρτησης κτλ κτλ)
kordix : οι τιμές έχουν ξεφύγει, αύξηση 100% σε σχέση με 2 χρόνια πριν. Στο σκρουτζ υπάρχουν ακόμα κάποιες ευκαιρίες...
/// Β
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Οκ και εγώ απ' έξω αγοράζω και όχι αυτά γιατί δεν μου αρέσουν και είναι βαριά. Αλλά δεν είναι λογικές τιμές αυτές.
... μήπως να κανονίζαμε καμιά ομαδική και για ποδηλατικά...:rolleyes:;;;
/// Β
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
.
 
Top Bottom