Dimitris Dims
Μέλος
Όπως είπα πριν δεν ξέρω και πολλά αλλά ένα μπατζετ στα 1000 πιστεύω είναι καλά
Σε gravel δεν βρίσκω τίποτα τώρα, fitness υπάρχουν μπόλικαΌπως είπα πριν δεν ξέρω και πολλά αλλά ένα μπατζετ στα 1000 πιστεύω είναι καλά
Κοίτα το τι σε ζοριζει το ξέρεις μόνο εσύ, εγώ κυκλοφορούσα Αθήνα αρκετά χρόνια με ποδήλατο και με μηχανή, το ποδήλατο το θεωρώ πραγματικά πολύ επικίνδυνο στην Ελλάδα.Γενικά μου έχει πει ότι μπορώ να κάνω τα πάντα αλλά να μην το πάω στα άκρα και να μην το κουράζω υπερβολικά . Πέρση το καλοκαίρι κατάφερα και ανέβηκα από το καταφύγιο στον Σμόλικα μέχρι κορυφή αν και αρχίσαμε με την κοπέλα μου για Δρακόλιμνη στο καταφύγιο γνωρίσαμε δυο φοβέρες παρέες . Το ένα ζευγάρι σύντροχοι μας κράτησαν φοβερή παρέα στην διαδρομή με αποτέλεσμα να ανέβουμε χωρίς να καταλάβω τπτ μέχρι Δρακόλιμνη και έτσι είπα να πάμε μέχρι πάνω τελικά τα κατάφερα αν και ζορίστηκα στην κατηφόρα μιας και τέρμα σκουριασμένος λόγο χρόνου . Σιγουρά θα κάνω αρκετές βόλτες πριν προσπαθήσω για πρώτη φορά και λέω να το πάω σιγά σιγά μέχρι να καταφέρω τον στόχο μου 3 φορές την εβδομάδα
Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λες δύστυχος ούτε παιδία έχουμε ούτε δρόμους , σκεφτόμουν το ποδήλατο για γυμναστική και για να μην γραφώ στο Tenere καθημερινά χιλιόμετρα μέσα στην ΑθήναΚοίτα το τι σε ζοριζει το ξέρεις μόνο εσύ, εγώ κυκλοφορούσα Αθήνα αρκετά χρόνια με ποδήλατο και με μηχανή, το ποδήλατο το θεωρώ πραγματικά πολύ επικίνδυνο στην Ελλάδα.
Ένα καλό σετ φωτάκια θα σε βοηθήσουν να είσαι ορατός. Μηχανή οδηγάς, οι κίνδυνοι είναι πάνω κάτω οι ίδιοι, θα πεταχτούν από στοπ, θα σε κλείσουν κτλ. Εγώ δεν νιώθω ότι με την μηχανή είμαι πιο ασφαλής.Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λες δύστυχος ούτε παιδία έχουμε ούτε δρόμους , σκεφτόμουν το ποδήλατο για γυμναστική και για να μην γραφώ στο Tenere καθημερινά χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα
Επειδή έχεις το θέμα που ανέφερες στα πόδια, χρειάζεσαι άσκηση αλλά πολύ συγκεκριμένου τύπου και έντασης . Αυτό σίγουρα δε γίνεται σε καθημερινή βάση στην Αθήνα θέλεις ειδικές συνθήκες για να σου κάνει καλό η άσκηση. Και μην σου περάσει από το μυαλό ότι η μετακίνηση με μοτοσυκλέτα έχει πολλά κοινά με το ποδήλατο ,εκτός από τις δυο ρόδες...Έχεις πολύ δίκιο σε αυτό που λες δύστυχος ούτε παιδία έχουμε ούτε δρόμους , σκεφτόμουν το ποδήλατο για γυμναστική και για να μην γραφώ στο Tenere καθημερινά χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα
Παρακαλώ πολύ μην αγοράζετε τέτοια κιτ μετατροπής. Θα γράψω μερικούς απλούς λόγους χωρίς να το υπεραναλύσω.Αλλάζεις ροδα κ γινεται ηλεκτρικο
[US$599.99 33% OFF]iMortor 3.0 Full Wireless 26in/700C 350W 36V Brushless Motor Intelligence Bicycle Front Wheel Bike & Bicycle from Sports & Outdoor on banggood iMortor 3.0 volledig draadloos 26in / 700C 350W 36V borstelloos motorintelligentie fiets voorwiel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ναι και εγώ για αυτούς τους λόγους δεν το είχα σκεφτεί και δεν θα ήθελα κάτι τέτοιο είναι σαν να βάζεις ένα τέλειος διαφορετικό μοτέρ στην μηχανή σου ... Η καλύτερη λύση πιστεύω είναι κανονικό ποδήλατο και όχι ηλεκτρικό λόγο τιμής ... Απλά να έχω ένα ποδήλατο τέτοιου τύπου όπως μου αναφέρες δηλαδή gravel για να έχει καλή κύλιση και να μην επιβαρύνω τα γόνατα και αν επιθυμώ να μπορώ να πάω κάτι lite στο χώμαΠαρακαλώ πολύ μην αγοράζετε τέτοια κιτ μετατροπής. Θα γράψω μερικούς απλούς λόγους χωρίς να το υπεραναλύσω.
1.Ένα συμβατικό ποδήλατο δεν είμαι φτιαγμένο να δέχεται τέτοιου είδους δυνάμεις στο πιρούνι.
2.Βάζοντας κάτι τόσο βαρύ στο μπροστά μέρος του ποδηλάτου, το ποδήλατο γίνεται νευρικό και απρόβλεπτο. Κοινώς άκρως επικίνδυνο.
3.Φρένα. Εάν βάλεις ένα τέτοιο πράγμα σε ποδήλατο με v brake πχ, μην περιμένεις να σταματήσεις.
4.Τιμή, επισκευασιμότητα και αξιοπιστία. Αυτό το κιτ με τα μεταφορικά βγαίνει γύρω στα 600ε (βάλε και τελωνείο) δεν τα λές σίγουρα λίγα. Όταν αργά ή (μάλλον) γρήγορα σου παρουσιάσει κάποιο θέμα. Ποιός θα στο επισκευάσει; Μην περιμένεις ότι θα το κάνει κάποιο ποδηλατάδικο. ΑΝ το αναλάβει κάποιο από τα ελάχιστα ποδηλατάδικα που ασχολούνται κυρίως με ηλεκτρικά περίμενε τιμή ίσως και την μισή αξία του κιτ.
+1 από μένα... να το εργαλείοΠερνεις ενα 29αρι MTB με 600-700 ευρω και εισαι μια χαρα ,πας ανετα στην πολη , πεζοδρομια σκαλια ολα τα περνας και αν θες πας και χωμα ,επισης το γραναζωμα του mtb ειναι πιο ελαφρυ αρα λογικα θα ειναι πιο καλα για τα γονατα σου, και αν δεν σου κανει γενικα το πουλας ευκολα. Το πιο σημαντικο ειναι να παρεις το σωστο μεγεθος σκελετου
... αν κάνεις 2 / 3 φορές τη βδομάδα πετάλι, συνηθίζεται εύκολα,Ωραία τα 29αρια , οδοστρωτήρες ,περνάνε ότι βρουν μπροστά τους ,αλλά πρέπει να είσαι συνέχεια στο πετάλι, με το που σταματήσεις να κάνεις κόβει κατευθείαν όπως όλα τα mountain !
Δεν ξέρω αν θα ήταν και το καλύτερο για τα πόδια
! Με τα κουρσακια έχεις δώσει δύο πεταλιες και έχεις φύγει !! Πιστεύω ότι ένα gravel ή cyclocross θα ήταν καλύτερη λύση για μετακίνηση μέσα στη πόλη !!
1Χ12... αν κάνεις 2 / 3 φορές τη βδομάδα πετάλι, συνηθίζεται εύκολα,
ανεβάζεις 2 ταχύτητες στη (πίσω) κασέτα ή κατεβάζεις τον (εμπρός) δίσκο
και έφυγες.
29άρι XC είναι επιλογή μονόδρομος.
/// Β
...υπάρχουν και τα μτχρ ... πως/που θα πουλήσω το δικό μου ;;;1Χ12
Στάλθηκε από το SM-G970F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk