Δεν το θελω

ChrysN

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KTM Adv 790 ‘19
Καλημέρα συντροχοι!

Διαβάζοντας διαφορά θέματα στο forum βλέπω ότι πολλά καταλήγουν στο ποιος την έχει πιο μεγάλη, εξοπλισμένη και όμορφη και αναρωτιέμαι πόσοι από μας μπορούν να εκμεταλλευτούν 100% το μηχανάκι που οδηγούμε. Πόσοι από μας, είμαστε τόσο καλά καταρτισμένοι ως οδηγοί για να φτάσουμε στα όρια τους τα μηχανάκια μας και να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις δυνατότητες που μας δίνουν και τελικά πόσοι από μας βρεθήκαμε με ένα μηχανάκι που μας ξενερώνει και δεν μας κάνει τα γούστα μας. Που δεν μας φτιάχνει.

Το ερώτημα είναι πόσοι από μας είχαν ένα μηχανάκι το οποίο δεν μας βγήκε καλό. Δεν θα το προτείναμε ποτέ σε κάποιον φίλο να το πάρει γιατί είναι σκάρτο. Γιατί ήταν αρκετά ζημιάρικο ή γιατί δεν ευχαριστιόμασταν τις βόλτες μαζί του. Άραγε υπάρχουν σκάρτα μηχανάκια;
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συνήθως είναι μηχανάκια που δεν κρατάμε πολύ χρόνο στην κατοχή μας.
Πολλοί κάνουμε λάθος αγορά και φαίνεται μετά στην χρήση που κάνουμε.
Γεμάτο το car με ταξιδιαρικες μηχανές με ελάχιστα χλμ
 

ChrysN

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
KTM Adv 790 ‘19
για ποιο λογο πρέπει να φτάνω τα ορια?
γουστάρω να την εχω μπορώ να την εχω και την εχω...
δεν διαλέγω βάση δυνατοτήτων δικιές μου η της μηχανής
Δεν είπα ότι πρέπει να γίνουμε όλοι οδηγοί αγώνων. Απλά αναρωτιέμαι γιατί κάθε συζήτηση καταλήγει σε διαγωνισμό του απόλυτου εργαλείου εφόσον πιστεύω ότι αν είμαστε στην σωστή κατηγορία μηχανής για εμάς, κάθε μηχανακι μπορεί να μας δώσει απόλυτη ευχαρίστηση σαν νες καφέ
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Δεν είπα ότι πρέπει να γίνουμε όλοι οδηγοί αγώνων. Απλά αναρωτιέμαι γιατί κάθε συζήτηση καταλήγει σε διαγωνισμό του απόλυτου εργαλείου εφόσον πιστεύω ότι αν είμαστε στην σωστή κατηγορία μηχανής για εμάς, κάθε μηχανακι μπορεί να μας δώσει απόλυτη ευχαρίστηση σαν νες καφέ
π.χ. με την μηχανή σου πολλοί που την έχουν θα τους έκανε ανετά και το απλο αλλά αν τους αρέσει το r και μπορούν οικονομικά...
απο μικρα δεν λέγαμε ποιος την εχει μεγαλύτερη...?
 

Mariner

Everflowed
Περιοχή
Ν.Σμύρνη
Όνομα
Μαρίνος
Μοτό
ΚΤΜ 690 Enduro / BMW R1200GS Adv
Απλά αναρωτιέμαι γιατί κάθε συζήτηση καταλήγει σε διαγωνισμό του απόλυτου εργαλείου εφόσον πιστεύω ότι αν είμαστε στην σωστή κατηγορία μηχανής για εμάς, κάθε μηχανακι μπορεί να μας δώσει απόλυτη ευχαρίστηση σαν νες καφέ
Νομίζω ο STF έγραψε κάπου πρόσφατα πως πολλές φορές αγοράζουμε με βάση αυτά που φανταζόμαστε πως θέλουμε και οχι πάντα με τις πραγματικές μας ανάγκες/θέλω. Αν βέβαια οι πραγματικές αναγκες υπερκαλύπτονται και εφόσον μπορείς να το αγοράσεις τότε no harm done που λένε και στο χωριό. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν ζορίζεσαι για να αποκτήσεις κάτι που απεχει πολύ απο την πραγματικότητα σου και ξαφνικά απορείς "μα γιατί το τουμπανο που πήρα δεν μου κάνει? Τόσα λεφτά έδωσα"
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Οι πραγματικές ανάγκες μετακίνησης μου δεν χρειάζονται μοτοσυκλέτα. Σπάνια και απαραίτητη για δουλειά σε μέρη που δεν έχει πάρκινγκ ή έχει "μη αποδεκτή κίνηση".

Ευτυχώς δεν περιορίζομαι από την πραγματικότητα, όταν ήμουν σε αυτή την φάση οι μοτοσυκλέτες μου δεν είχαν αξία οπότε δεν είχε νόημα να πουληθούν.



"Κακή" μοτοσυκλέτα δεν είχα ποτέ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Καλημέρα συντροχοι!

Διαβάζοντας διαφορά θέματα στο forum βλέπω ότι πολλά καταλήγουν στο ποιος την έχει πιο μεγάλη, εξοπλισμένη και όμορφη και αναρωτιέμαι πόσοι από μας μπορούν να εκμεταλλευτούν 100% το μηχανάκι που οδηγούμε. Πόσοι από μας, είμαστε τόσο καλά καταρτισμένοι ως οδηγοί για να φτάσουμε στα όρια τους τα μηχανάκια μας και να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις δυνατότητες που μας δίνουν και τελικά πόσοι από μας βρεθήκαμε με ένα μηχανάκι που μας ξενερώνει και δεν μας κάνει τα γούστα μας. Που δεν μας φτιάχνει.

Το ερώτημα είναι πόσοι από μας είχαν ένα μηχανάκι το οποίο δεν μας βγήκε καλό. Δεν θα το προτείναμε ποτέ σε κάποιον φίλο να το πάρει γιατί είναι σκάρτο. Γιατί ήταν αρκετά ζημιάρικο ή γιατί δεν ευχαριστιόμασταν τις βόλτες μαζί του. Άραγε υπάρχουν σκάρτα μηχανάκια;
Νομίζω ο STF έγραψε κάπου πρόσφατα πως πολλές φορές αγοράζουμε με βάση αυτά που φανταζόμαστε πως θέλουμε και οχι πάντα με τις πραγματικές μας ανάγκες/θέλω. Αν βέβαια οι πραγματικές αναγκες υπερκαλύπτονται και εφόσον μπορείς να το αγοράσεις τότε no harm done που λένε και στο χωριό. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν ζορίζεσαι για να αποκτήσεις κάτι που απεχει πολύ απο την πραγματικότητα σου και ξαφνικά απορείς "μα γιατί το τουμπανο που πήρα δεν μου κάνει? Τόσα λεφτά έδωσα"
Το πρόβλημα είναι περίπου αυτό: Μια καλή μοτοσυκλέτα μπορεί να μη βγει καλή όχι επειδή είναι σκάρτη αλλά επειδή δεν είναι κατάλληλη για τη χρήση που αποκτήθηκε. Και όχι απλά ήταν to much και άρα το περίσσιο δε μας πειράζει, αλλά γιατί ήταν πραγματικά κακή για τη χρήση. Για να δώσω ένα ακραίο παράδειγμα: όταν συστηθεί ένα καθαρόαιμο εντούρο για κάλυψη διήμερων ταξιδιών (ονοφφάδες) σε άσφαλτο και χώμα με αναβάτη κάποιον που δεν είναι κατάλληλα γυμνασμένος ώστε να ανταπεξέλθει σε κάτι τέτοιο. Αυτή η μοτοσυκλέτα παρά τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της είναι μια κακή μοτοσυκλέτα και είναι φυσιολογικό να υπολείπεται ακόμη και μιας άλλης σημαντικά φθηνότερης. Διότι οι εξαιρετικές τις αναρτήσεις και το ανύπαρκτο υποπλαίσιο της σχεδιάστηκαν για να ανταπεξέρχεται σε καταστάσεις πιέσεων και ταχυτήτων εντελώς διαφορετικό από αυτό που λέμε αναψυχή. Δε θα κάνεις αναψυχή, θα σου βγάλει τη ψυχή.

Οι "σκάρτες" μοτοσυκλέτες είναι ένα άλλο κεφάλαιο εντελώς διαφορετικό αλλά και πολύ πιο εύκολο αφού με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο θα μεταδοθούν ως πληροφορία οι αδυναμίες της. Και τουλάχιστον εδώ μέσα έχω δει πολλές φορές να αποκαλύπτονται από ιδιοκτήτες τα κακώς κείμενα αντί να συγκαλύπτονται π.χ. στο βωμό μια μελλοντικής πώλησης. Όπως επίσης πολλές μοτοσυκλέτες φημισμένες για αστοχίες έχουν πάρει τη σωστή τους διάσταση η οποία δεν είναι και τόσο αρνητική τελικά. Γιατί και σε αυτές τις περιπτώσεις αστοχία ήταν η επιλογή της για μια λάθος χρήση, ενώ για συγκεκριμένες χρήσεις με συγκεκριμένες απαιτήσεις σε συντήρηση αποδεικνύονται top of the top.

Σε ότι με αφορά λοιπόν προσπαθώ να παρασύρω θετικά νέους συμφορουμίστες, να μη τους τρομάζω, να μη τους απογοητεύω, να μην τους περιθωριοποιώ με τη στάση μου, να μη πουλάω "εικόνα", αλλά και να τους προστατεύω από τον ενθουσιασμό τους και τον ενθουσιασμό μου.

Όταν κάποιος εκφράζει την άποψη του, δεν προσβάλλει και χρησιμοποιεί φράσεις όπως "κατά τη γνώμη μου", "για μένα", "για τα δικά μου θέλω" μπορεί και πρέπει να λέει ότι θέλει διότι υπάρχει η πιθανότητα να έχει και δίκιο και να βοηθηθεί κάποιος τρίτος.
 
Top Bottom