Δεύτερο σετ ζαντών για χωμάτινα.

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Εγώ θα βαζα τους καινούργιους στο ασφάλτινο σετ.

όσο για τους ποιοτικούς Μπρέμπους
η μαμά πίσω δισκόπλακα του 950ADV κάνει κράκ για πλάκα (2 έσπασα εγώ -1 κάθε 15Κ)
και οι εμπρός στραβώνουν επίσης από υπερθέρμανση (η 1 μου'χε στραβώσει εμένα στις 30Κ περίπου - άλλαξα κ τις 2 βέβαια)
κι ας μου πεί κάποιος ότι ,μετά από πλύσιμο ή βροχή ,αν τις αφήσει με τα νερά να στεγνώσουν με ακίνητο το μηχανάκι ,δεν πιάνουν επιφανειακή σκουριά ,γιατί οι δικές μου έπιαναν

Κωστα... εαν εσπασαν 2 φορες σε διαστημα 15k, κατι αλλο συμβαινει.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κωστα... εαν εσπασαν 2 φορες σε διαστημα 15k, κατι αλλο συμβαινει.
Οι πίσω δισκόπλακες στα 950 ADV (που ήταν μονοκόματες) ράγιζαν σε σκληρή χρήση.
Γι'αυτό στα 990 τις αναβάθμισαν με νέες κ τις έκαναν πλευστές.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Οι πίσω δισκόπλακες στα 950 ADV (που ήταν μονοκόματες) ράγιζαν σε σκληρή χρήση.
Γι'αυτό στα 990 τις αναβάθμισαν με νέες κ τις έκαναν πλευστές.
Kαι οχι μονο στα 950 ADV Στα χερια μου εχουν κοπει 2 πισω δισκοπλακες Μια μαμα brembo στο 640 και μια after market (επωνυμη αλλα δεν θυμαμαι ποια) στο ΧΤ Και εχω δει και σε τρανσαλπ που ειναι nissin
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
Εγώ θα βαζα τους καινούργιους στο ασφάλτινο σετ.

όσο για τους ποιοτικούς Μπρέμπους
η μαμά πίσω δισκόπλακα του 950ADV κάνει κράκ για πλάκα (2 έσπασα εγώ -1 κάθε 15Κ)
και οι εμπρός στραβώνουν επίσης από υπερθέρμανση (η 1 μου'χε στραβώσει εμένα στις 30Κ περίπου - άλλαξα κ τις 2 βέβαια)
κι ας μου πεί κάποιος ότι ,μετά από πλύσιμο ή βροχή ,αν τις αφήσει με τα νερά να στεγνώσουν με ακίνητο το μηχανάκι ,δεν πιάνουν επιφανειακή σκουριά ,γιατί οι δικές μου έπιαναν
Τι σκ@τ@ μηχανακια εχουμε τελικα ρε Κωστα :p:D.Σε αλλους στραβωνουν οι ζαντες στο χωμα,(φταιει η ζαντα χα χα),σε αλλους για πλακα (κιολας:eek:),κανει κρακ η πισω δισκοπλακα φταιει η δισκοπλακα,στραβωνουν οι μπροστα απο υπερθερμανση φταιει παλι η δισκοπλακα,χαλαει η τρομπα οταν δεν την κανουμε ποτε συντηρηση φταιει η τρομπα..........:(
Αυτο που θελω να πω για να μην παρεξηγηθω,ουτε να σε μειωσω,ειναι οτι δεν αναφερουμε ποτε τον τροπο χρησης αυτων που οδηγουμε,εκει που τα οδηγουμε.Χωμα με σωστες πιεσεις και ορθολογικο τροπο οδηγησης δεν στραβωνει η ζαντα του 950,ουτε του 1190!!!Δεν ξεχναμε τι οδηγουμε αλλωστε.Αλλιως παιρνουμε εντουρακι και του στραβωνουμε-κοβουμε τα παντα :p
Πισω δισκοπλακα αλλα και στις μπροστινες,ουτε μου εχει κοπει,ουτε μου εχει στραβωσει ποτε καμια.
Μετα απο 185000 χιλιομετρα,τοσα χρονια,χειμωνα χωμα (ποσες χωματινες εχουμε παει μαζι αλλωστε),και καλοκαιρι ασφαλτο, ακομη τις μαμα εχω επανω,στην διαθεση του οποιουδηποτε να το διαπιστωσει.
Δεν σπανε οι δισκοπλακες του 950 ετσι απλα,διαφωνω.Το οτι συνεβει σε σενα δεν το αμφισβητω ετσι?
Οσο για την σκουρια στην δισκοπλακα ναι συμφωνω αν μεινει σε ακινησια το μηχανακι τοτε πιανει επιφανειακη σκουρια σωστα.;)
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
@πουρδελα με ζαντες απο βουτυρο ! Καλα λεει ο αδερφος Παρασκευας !! Θα παρω παλι μονοδρομο να σωθώ και εγω ;)

@giannis1070 την καλυτερη κινηση εκανες με.το δευτερο σετ ;) θα εχεις το κεφαλι σου ήσυχο


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δίνω ένα update γιατί δε μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες.

Έφτιαξα 2ο σετ ζαντολάστιχων το οποίο θα το έχω για τις χωμάτινες εξορμίσεις και το οποίο αποτελείται από στεφάνια-ακτίνες-κέντρα μαμίσια μεταχείρο με δισκόπλακες Τσούμπος μπρος πίσω.
Σινεμπλόκ - Γραναζιέρα-γρανάζι δεν πήρα για προφανείς λόγους.

Οι Τσούμπος δεν έχουν το αυλάκι για να μπουν οι δακτύλιοι ABS, πράγμα που δεν ενοχλεί γιατί στο χώμα δεν χρειάζεται, απλά στην άσφαλτο θέλει λίγο παραπάνω προσοχή.

Οι δισκόπλακες δούλεψαν με τα ίδια τακάκια, είχα φρένο κανονικά μετά από καμιά 10αριά πατήματα, η αίσθηση ηταν διαφορετική, ελαφρώς πιο απότομη αλλά όχι επικίνδυνη, την οποία συνήθησα αρκετά γρήγορα.
Επομένως δεν χρειάζεται 2ο σετ τακακίων.

Το λαμπάκι του ABS είναι μονίμως αναμμένο και το ταχύμετρο δείχνει 0, ο χιλιομετρητής δε, παραμένει κι αυτός σταθερός χωρίς να αλλάζει.

Επειδή το 990 δεν έχει δείκτη βενζίνης και την αυτονομία την υπολογίζω από το χιλιομετρητή, θα μηδενίζω το μετρητή του gps από εδώ και πέρα.

Αυτά μέσες άκρες.
Θα ήθελα την άποψή σας στο εξής:

Το σετ ελαστικών που έχω για τα χώματα είναι το TKC80, από το οποίο το μπροστινό έχει πολύ ψωμί και θα μείνει αρκετό καιρό όπως φαίνεται, το πίσω όμως μετά από καμιά 1000άδα χωμάτινα και 1500άδα ασφάλτινα χλμ έχει μειωθεί αισθητά το ανάγλυφό του. Ωστόσω, καμιά 300-400αριά χωμάτινα χλμ τα έχει ακόμα.

Σκέφτομαι λοιπόν μόλις αλλάξω το πίσω TKC, να πάω σε πιο hardcore χωμάτινο λάστιχο, όπως το Dunlop 908rr ή το Mitas E09, με τις ανάλογες παραχωρήσεις σις ασφάλτινες διασυνδέσεις.
Ερωτώ λοιπόν, το μπροστινό TKC80 ταιριάζει γεωμετρικά με ένα πιο εντουράδικο λάστιχο, η να καταφύγω στην γνωστή λύση του συνδυασμού μπρος TKC, πίσω Anakee Wild;;

:thinking::thinking:
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
@giannis1070 πουλα το εμπρος tkc και βαλε ενα σετ mitas E09 ειναι λαστιχαρα στο χωμα και αρκετα οικονομικα .τα ειχα περυσι στο 1190. Τα ιδια περιπου χλμ βγαζει με το tkc το πισω . Το μπροστα δεν πεφτει
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Γιάννη το 990 σου στα χέρια μου φορούσε tkc εμπρός με mitas e09(για κάποιο διάστημα)πίσω και μια χαρά συνδυασμός ήταν αλλα και το 908rr που φορούσαν φίλοι μαμάει,άποψη μου βάλε όποιο σε συμφέρει καλύτερα απτα δύο πίσω και όταν φαγωθεί το εμπρός tkc βάζεις ζευγάρι,mitas e09 ή 908rr.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ευχαριστώ παίδες.
Ο ενδοιασμός μου ήτο αν ταιριάζει το tkc που είναι ντεμί χωμάτινο, με ένα πιο σκληροπυρηνικό λάστιχο.

Το mitas είναι δυσεύρετο και πιο ακριβό, μάλλον θα πάω σε 908RR το οποίο δεν βγαίνει σε 150/70/18, παρά μόνο σε 140/80/18.
Θεωρώ πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Καλύτερη διάσταση για χώμα το 140 απότι το 150 John,βάλτο και να κάθεσαι"σκούπα"στις βόλτες αλλιώς αν είσαι εμπρός θα φάνε πολϋ πετρίδι οι"πισινοί":roflmao::tk:
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Δίνω ένα update γιατί δε μου αρέσει να αφήνω εκκρεμότητες.

Έφτιαξα 2ο σετ ζαντολάστιχων το οποίο θα το έχω για τις χωμάτινες εξορμίσεις και το οποίο αποτελείται από στεφάνια-ακτίνες-κέντρα μαμίσια μεταχείρο με δισκόπλακες Τσούμπος μπρος πίσω.
Σινεμπλόκ - Γραναζιέρα-γρανάζι δεν πήρα για προφανείς λόγους.

Οι Τσούμπος δεν έχουν το αυλάκι για να μπουν οι δακτύλιοι ABS, πράγμα που δεν ενοχλεί γιατί στο χώμα δεν χρειάζεται, απλά στην άσφαλτο θέλει λίγο παραπάνω προσοχή.

Οι δισκόπλακες δούλεψαν με τα ίδια τακάκια, είχα φρένο κανονικά μετά από καμιά 10αριά πατήματα, η αίσθηση ηταν διαφορετική, ελαφρώς πιο απότομη αλλά όχι επικίνδυνη, την οποία συνήθησα αρκετά γρήγορα.
Επομένως δεν χρειάζεται 2ο σετ τακακίων.

Το λαμπάκι του ABS είναι μονίμως αναμμένο και το ταχύμετρο δείχνει 0, ο χιλιομετρητής δε, παραμένει κι αυτός σταθερός χωρίς να αλλάζει.

Επειδή το 990 δεν έχει δείκτη βενζίνης και την αυτονομία την υπολογίζω από το χιλιομετρητή, θα μηδενίζω το μετρητή του gps από εδώ και πέρα.

Αυτά μέσες άκρες.
Θα ήθελα την άποψή σας στο εξής:

Το σετ ελαστικών που έχω για τα χώματα είναι το TKC80, από το οποίο το μπροστινό έχει πολύ ψωμί και θα μείνει αρκετό καιρό όπως φαίνεται, το πίσω όμως μετά από καμιά 1000άδα χωμάτινα και 1500άδα ασφάλτινα χλμ έχει μειωθεί αισθητά το ανάγλυφό του. Ωστόσω, καμιά 300-400αριά χωμάτινα χλμ τα έχει ακόμα.

Σκέφτομαι λοιπόν μόλις αλλάξω το πίσω TKC, να πάω σε πιο hardcore χωμάτινο λάστιχο, όπως το Dunlop 908rr ή το Mitas E09, με τις ανάλογες παραχωρήσεις σις ασφάλτινες διασυνδέσεις.
Ερωτώ λοιπόν, το μπροστινό TKC80 ταιριάζει γεωμετρικά με ένα πιο εντουράδικο λάστιχο, η να καταφύγω στην γνωστή λύση του συνδυασμού μπρος TKC, πίσω Anakee Wild;;

:thinking::thinking:
908 ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ευχαριστώ παίδες.
Ο ενδοιασμός μου ήτο αν ταιριάζει το tkc που είναι ντεμί χωμάτινο, με ένα πιο σκληροπυρηνικό λάστιχο.

Το mitas είναι δυσεύρετο και πιο ακριβό, μάλλον θα πάω σε 908RR το οποίο δεν βγαίνει σε 150/70/18, παρά μόνο σε 140/80/18.
Θεωρώ πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
Το 140ρι 908 φορεμένο στη ζάντα ,φαίνεται σε φάρδος πέλματος ,σαν 160άρι ΤΚC. ;)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το 140ρι 908 φορεμένο στη ζάντα ,φαίνεται σε φάρδος πέλματος ,σαν 160άρι ΤΚC. ;)
Thanks, Κώστα.

Πιο πολύ ρώτησα για τη μεγάλη διαφορά αναγλύφου που θα έχει το μπροστά με το πίσω, και αν θα έχει επίπτωση στην κύλιση / γεωμετρία της μοτό συνολικά, αλλά απ'ότι λέτε δεν υπάρχει θέμα οπότε κλάιν!

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ευχαριστώ παίδες.
Ο ενδοιασμός μου ήτο αν ταιριάζει το tkc που είναι ντεμί χωμάτινο, με ένα πιο σκληροπυρηνικό λάστιχο.

Το mitas είναι δυσεύρετο και πιο ακριβό, μάλλον θα πάω σε 908RR το οποίο δεν βγαίνει σε 150/70/18, παρά μόνο σε 140/80/18.
Θεωρώ πως δεν υπάρχει πρόβλημα.
δυσευρετο το μιτασ????
Ισα ισα θα ελεγα το αναποδο και οτι ειναι πιο φτηνο το μιτασ απο το 908...
908 βαλε καλυτερα,το μιτας εξαφανιζεται πολυ πιο ευκολα νομιζω μιας και τα χω βαλει και τα δυο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
δυσευρετο το μιτασ????
Ισα ισα θα ελεγα το αναποδο και οτι ειναι πιο φτηνο το μιτασ απο το 908...
908 βαλε καλυτερα,το μιτας εξαφανιζεται πολυ πιο ευκολα νομιζω μιας και τα χω βαλει και τα δυο
Που το βρίσκεις ρε Νίκο γιατί online δεν το βρήκα. Στείλε pm αν δε θέλεις να γράψεις εδώ.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom