Διάφορα add-ons σε ένα CBF1000FA (2011) και ένα CBR600RR (2007)

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Παναγιώτη, καλησπέρα.
Με συγχωρείς που δεν απάντησα στο μήνυμά σου, φαίνεται ότι σε αγνόησα αλλά δεν ήταν έτσι. Βρίσκω ότι το σχήμα που έχουν οι χούφτες της Touratech, με τις γωνίες και τα κοψίματα, ταιριάζει περισσότερο σε adventure μηχανή, παρά στη CBF με τις καμπύλες της. Γι' αυτό, παρότι η τιμή τους είναι ιδιαίτερα ελκυστική, προσπαθώ να βρω κάτι άλλο που να με ικανοποιεί περισσότερο αισθητικά.
Δεν ήθελα να φανεί ότι σε αγνόησα και αν συνέβη, ζητώ συγγνώμη.
Εχει και για cbf.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i-gs 1200
Εχει και για cbf.
Σιγουρα γιατι τις ειχα και καθοταν μια χαρα στο bandit.Μεχρι προσφατα ο αντιπροσωπος τους στην Ελλαδα το ειχε κανονικα σαν κωδικο.Στειλτους ενα mail για να σου πουν πιο ειναι.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Εντάξει.
Έψαξα στο net, υπήρχε από το 2011 ένα thread στο cbf1000.com όπου τις συζητούσαν (τα links δεν δουλεύουν πλέον και οι φωτογραφίες έχουν εξαφανιστεί), οπότε έχεις δίκιο, ΥΠΗΡΧΑΝ. Αυτή τη στιγμή δεν τις βρίσκω ούτε στο σουηδικό site (έχει μόνο για Africa απ' τα μοντέλα της Honda) ούτε στο ελληνικό: Προϊόντα – Makan TRT όπου επίσης, εκτός απ' τις universal, έχει μόνο για την Africa.

Να στείλω mail τώρα για προϊόν που δεν φαίνεται να υπάρχει πλέον στον κατάλογο της εταιρίας, μάλλον δεν θα το κάνω. Εξ άλλου όπως είπα και παραπάνω, οι γραμμές που έχουν οι Touratech δεν μου ταιριάζουν στο μάτι. Είναι και υποκειμενικό το ζήτημα της ομορφιάς, τι να κάνουμε;

Ευχαριστώ πάντως.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καααααλησπέρα ξανά.

Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Θα έπρεπε να μετονομάσω αυτό το thread σε "ερωτήσεις γενικού περιεχομένου σχετικά με τα ηλεκτρικά της CBF1000", χαχα.

Η αποψινή μου ερώτηση έχει πάλι σχέση με τα θερμαινόμενα grips.
Έχω ένα φορτιστή για τη μπαταρία, CTEK MXS 5 και ένα τέτοιο μαντζαφλάρι

που συνδέεται στη μπαταρία και δίνει εύκολο βύσμα για φόρτιση, ώστε να μη βγάζω σέλες κτλ όποτε θέλω να φορτίσω.
Το ερώτημα είναι το εξής: Το μαντζαφλάρι αυτό είναι συνεπώς συνδεδεμένο και στα θερμαινόμενα grips. Υπάρχει περίπτωση να καούν αν συνδέσω το φορτιστή;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καααααλησπέρα ξανά.

Ελπίζω να είστε όλοι καλά.

Θα έπρεπε να μετονομάσω αυτό το thread σε "ερωτήσεις γενικού περιεχομένου σχετικά με τα ηλεκτρικά της CBF1000", χαχα.

Η αποψινή μου ερώτηση έχει πάλι σχέση με τα θερμαινόμενα grips.
Έχω ένα φορτιστή για τη μπαταρία, CTEK MXS 5 και ένα τέτοιο μαντζαφλάρι

που συνδέεται στη μπαταρία και δίνει εύκολο βύσμα για φόρτιση, ώστε να μη βγάζω σέλες κτλ όποτε θέλω να φορτίσω.
Το ερώτημα είναι το εξής: Το μαντζαφλάρι αυτό είναι συνεπώς συνδεδεμένο και στα θερμαινόμενα grips. Υπάρχει περίπτωση να καούν αν συνδέσω το φορτιστή;
Tι εννοεις ειναι συνδεδεμενο και στα γκριπς? Εννοεις οτι και τα δυο ειναι μονιμα πανω στους πολους της μπαταριας? Εαν ναι, τοτε δεν υπαρχει θεμα.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Tι εννοεις ειναι συνδεδεμενο και στα γκριπς? Εννοεις οτι και τα δυο ειναι μονιμα πανω στους πολους της μπαταριας? Εαν ναι, τοτε δεν υπαρχει θεμα.
Ναι, ακριβώς. Είναι και τα 2 συνδεδεμένα πάνω στους πόλους της μπαταρίας μόνιμα, τα grips παίρνουν ρεύμα από εκεί, το eyelet για να δίνει ρεύμα στη μπαταρία.
Ωραίος, ευχαριστώ. :)

Οτι ειπε και ο Κωστής, κανένα θέμα
Τα ίδια εχω και γω,θερμαινόμενα και φορτιστή τον 3.8
Ευχαριστώ κι εσένα Σωτήρη. Πήρα τον 5 γιατί τον βρήκα σε πολύ καλή τιμή σε value pack μαζί με powerbank, και για να φορτίζω επίσης και τη μπαταρία του τροχόσπιτου πού και πού, γιατί χρησιμοποιείται σπάνια. Ε και το αμάξι αν χρειαστεί.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Τον 5άρι έχω και εγώ και φυσικά η απάντηση στο ερώτημά σου είναι κανένα πρόβλημα, προχώρα άφοβα.
Είδα και σε ένα μοτομάγαζο απέξω ένα σαν το δικό σου αν έχεις το τελευταίο που βγήκε με χούφτες της ACERBIS αν θυμάμαι καλά.
Για δες τις και αυτές.
HANDGUARDS ACERBIS X-TARMAC WITHOUT LED FOR HONDA CBF 1000 2006/2017, CBF 1000 ST 2010/2017
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Καλησπέρα Σάββα!
Με μια εβδομάδα καθυστέρηση μπαίνω και απαντάω. Ευχαριστώ πολύ, αυτές οι χούφτες δείχνουν αρκετά ωραίες μπορώ να πω. Θα το σκεφτώ λιγάκι και μπορεί να τις χτυπήσω, όσο ακόμα έχουν και 25% έκπτωση. Ευχαριστώ ξανά!

Να κάνω τώρα μια άλλη ερώτηση;

Όλο αυτό το καλωδιομάνι απ' τα grips, προσπαθώ να το συμμαζέψω με κάποιο τρόπο. Και έχω 2 ζητήματα. Πρώτον, στεγάνωση για τα φισάκια. Θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι είναι η πρώτη μου σκέψη, δύο διαφορετικών διατομών, χοντρό στη μέση και λίγο πιο λεπτό στα άκρα (3 κομμάτια δηλαδή) ώστε το λεπτό να σφίξει γύρω απ' το πιο χοντρό, διότι το χοντρό που είναι αρκετά μεγάλο για να χωρέσει το φις, δεν θα μικρύνει αρκετά για να στεγανώσει γύρω από το σκέτο καλώδιο μετά. Θα χρειαστεί να βάλω κάτι σαν οδοντογλυφίδα κάτω από το αγκιστράκι που να το κρατάει κλειστό ακόμα και όταν σφίξει γύρω του το θερμοσυστελλόμενο.
Αυτό για πρώτο στάδιο. Μετά όλο αυτό το ματσάκι με τα καλώδια θα ήθελα να το κρύψω και να το προστατεύσω ακόμα λίγο περισσότερο απ' τα στοιχεία της φύσης. Σκέφτομαι ένα απλό zip σακουλάκι τροφίμων και μετά τύλιγμα με duct-tape. Υπάρχει περίπτωση να ανεβάζει θερμοκρασία εκεί μέσα και να γίνει καμιά στραβή; Προφανώς τα grips χρησιμοποιούνται όταν κάνει κρύο, οπότε πιστεύω δεν θα υπάρχει ζήτημα, η θερμοκρασία περιβάλλοντος θα κρυώνει τα μαζεμένα καλώδια, ακόμα και κλεισμένα στο σακουλάκι και με την ταινία. Αλλά... πιστεύω! Ισχύει ή θα πάρω φωτιά;
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Καλησπέρα Σάββα!
Με μια εβδομάδα καθυστέρηση μπαίνω και απαντάω. Ευχαριστώ πολύ, αυτές οι χούφτες δείχνουν αρκετά ωραίες μπορώ να πω. Θα το σκεφτώ λιγάκι και μπορεί να τις χτυπήσω, όσο ακόμα έχουν και 25% έκπτωση. Ευχαριστώ ξανά!

Να κάνω τώρα μια άλλη ερώτηση;

Όλο αυτό το καλωδιομάνι απ' τα grips, προσπαθώ να το συμμαζέψω με κάποιο τρόπο. Και έχω 2 ζητήματα. Πρώτον, στεγάνωση για τα φισάκια. Θερμοσυστελλόμενο σωληνάκι είναι η πρώτη μου σκέψη, δύο διαφορετικών διατομών, χοντρό στη μέση και λίγο πιο λεπτό στα άκρα (3 κομμάτια δηλαδή) ώστε το λεπτό να σφίξει γύρω απ' το πιο χοντρό, διότι το χοντρό που είναι αρκετά μεγάλο για να χωρέσει το φις, δεν θα μικρύνει αρκετά για να στεγανώσει γύρω από το σκέτο καλώδιο μετά. Θα χρειαστεί να βάλω κάτι σαν οδοντογλυφίδα κάτω από το αγκιστράκι που να το κρατάει κλειστό ακόμα και όταν σφίξει γύρω του το θερμοσυστελλόμενο.
Αυτό για πρώτο στάδιο. Μετά όλο αυτό το ματσάκι με τα καλώδια θα ήθελα να το κρύψω και να το προστατεύσω ακόμα λίγο περισσότερο απ' τα στοιχεία της φύσης. Σκέφτομαι ένα απλό zip σακουλάκι τροφίμων και μετά τύλιγμα με duct-tape. Υπάρχει περίπτωση να ανεβάζει θερμοκρασία εκεί μέσα και να γίνει καμιά στραβή; Προφανώς τα grips χρησιμοποιούνται όταν κάνει κρύο, οπότε πιστεύω δεν θα υπάρχει ζήτημα, η θερμοκρασία περιβάλλοντος θα κρυώνει τα μαζεμένα καλώδια, ακόμα και κλεισμένα στο σακουλάκι και με την ταινία. Αλλά... πιστεύω! Ισχύει ή θα πάρω φωτιά;
Καλησπέρα Νάσο και σε όλους τους συντρόχους.

Δεν έκανα τίποτα, απλά σε είχα στο μυαλό μου, ξέρω και από Βορρά μιας και η χάρη μου έχει φτάσει - ζήσει μέχρι τέρμα ΒΑ οπότε σε νιώθω.
Πήγα να πάρω γάντια μιας και τα παλιά μου τα βαριά άνοιξαν και είδα ένα σαν το δικό σου απέξω με χούφτες και όλα τα καλούδια οπότε σε θυμήθηκα και έπεσε η ανάλογη επεξεργασία πληροφοριών. Σε κάποιο παλικάρι από τους υπαλλήλους του μοτομάγαζου ανήκε προφανώς.

Για τα γκριπς τώρα προσωπικά έχω βάλει ταινία αυτοβουλκανιζόμενη που όταν την βάλεις γίνεται ένα σώμα - μια ψυχή και φυσικά αδιάβροχη ακόμα και αν το βάψουμε μπλε προς τέρψιν οιουδήποτε HONDA - HATER και το πετάξουμε στη θάλασσα. :ha
Μειονέκτημα το ότι αν χρειαστεί να ξεφυσώσουμε για να αλλάξουμε γκριπς ξέρω γω γιατί χαλάσανε θα πρέπει να την κόψουμε απαλά από πάνω με κοπίδι τύπου ξυραφιού με προσοχή.
Περνά υπέροχα πάνω από τα καλώδια - συνδέσεις και τραβώντας την ελαφρά τα καλύπτει τέλεια!
Από πάνω (υπερβολή αλλά είμαι λίγο της υπερβολής η αλήθεια είναι) μονωτική και δεν έχουν ανάγκη ποτέ.
Μέχρι σήμερα έχω φάει καταιγίδες πολλές σε ταξίδια - βόλτες και δεν έχω κανένα απολύτως θέμα.

Για να καταλάβεις καλύτερα μερικές φωτό από την τοποθέτηση όταν τάβαλα :






Πάνω τα θερμαινόμενα και κάτω η καλωδίωση μάνα :



Αυτή την ταινία την τραβάς - τεντώνεις και περνάς και ούτω καθεξής.

Την duct-tape δεν την βάζω προσωπικά σε τέτοια θέματα. Με την ζέστη αναλιγώνει, ξεκολλά και γίνονται όλα μη πω πως. Αυτή είναι για επισκευές προσωρινές στον δρόμο σε καμιά στραβή, προσωρινή και εύκολη λύση. Στα ηλεκτρολογικά κατά την γνώμη μου θερμοσυστελλόμενα - μονωτική και στα δύσκολα αυτοβουλκανιζόμενη - μονωτική κατά την γνώμη μου.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Εγώ απλά να σας πω ότι ,αν η OXFORD θεωρούσε οτι ήταν αναγκαίο ,θα είχε βάλει αδιάβροχες φίσες ,με 2-3 € μεγαλύτερο κόστος ανά σετ.
Τώρα ,αν κάποιος θέλει να νιώθει καλύτερα ,προκειμένου όλο αυτό το μπλάστρωμα ,παίρνει αδιάβροχες φίσες (πχ τύπου XENON) ,αλλάζει με αυτές τις απλές λευκές του σετ ,και ολα SET.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγώ απλά να σας πω ότι ,αν η OXFORD θεωρούσε οτι ήταν αναγκαίο ,θα είχε βάλει αδιάβροχες φίσες ,με 2-3 € μεγαλύτερο κόστος ανά σετ.
Τώρα ,αν κάποιος θέλει να νιώθει καλύτερα ,προκειμένου όλο αυτό το μπλάστρωμα ,παίρνει αδιάβροχες φίσες (πχ τύπου XENON) ,αλλάζει με αυτές τις απλές λευκές του σετ ,και ολα SET.
Aυτο. Και στα δυο σετ Οξφορντ που χρησιμοποιω σημερα δεν εχω κανει τιποτα για στεγανωση και δεν εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα. Το σετ μαλιστα που εχω τωρα στο ΧΤΖ πριν κατοικοεδρευε στο βεστρομ, μιλαμε δηλαδη για 10+ χρονια υπαρξης χωρις κανενα θεμα.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Ωωωπ, καλημέρα!
Τόσες απαντήσεις δεν τις περίμενα, ομολογώ. :) Είστε αστέρια εδώ μέσα!

Από πού να ξεκινήσω;
Καταλαβαίνω απόλυτα όσους λένε ότι ο κατασκευαστής ξέρει, ειδικά για την περίπτωση της Oxford. Δέχομαι επίσης ότι πολλοί τα χρησιμοποιούν χωρίς πρόβλημα και ότι πιθανότατα κι εγώ δεν θα είχα/έχω πρόβλημα αν τα αφήσω έτσι. Ωστόσο επειδή πιστεύω παθιασμένα στο νόμο του Μέρφι και υποψιάζομαι ότι αν γίνει σε κάποιον η μ@λ@κί@ αυτός θα είμαι εγώ, λέω να προλάβω την κατάσταση, για να μη βρεθώ στη μέση κάποιας διαδρομής χωρίς καθόλου ηλεκτρικά στο μηχανάκι. Επίσης, όπως έλεγε η γιαγιά μου στην Κρήτη, το περίσιο φως δεν βλάπτει. Φαντάζομαι δεν το έλεγε βέβαια Κυριακή πρωί με hangover μετά από κρασοκατάνυξη συμπληρωμένη με τσικουδιές, οπότε οκ, υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά σε κάθε περίπτωση, καταλαβαίνετε τι θέλω να πω. :)

Savvas62 Αυτοβουλκανιζόμενη ταινία δεν είχα ξανακούσει. Ωραία φάση ακούγεται. Λίγο πρόστυχο, μ' αρέσει. Βρήκα και πού την πουλάνε εδώ, θα πάω να πάρω ένα ρολό. Λίγο μόνο με προβλημάτισες όταν έγραψες ότι είναι λίγο μανίκι στην αφαίρεση, αλλά νομίζω έχω μια ιδέα για το πώς θα το λύσω αυτό, θα περάσω ένα μήκος οδοντόνημα ή κάποιο συρματάκι κατά μήκος του καλωδίου στο σημείο που θα είναι κάτω από την ταινία, ώστε να μπορώ να το τραβήξω και να τη σκίσει από μέσα προς τα έξω αν χρειαστεί. Αν θα πιάσει ή όχι το ξόρκι, θα δούμε, ρώτα με σε μερικά χρόνια.

giamar Η πιο απλή και εύκολη λύση είναι αυτή, την οποία επίσης θα δοκιμάσω πριν την αυτοβουλκανιζόμενη που πρότεινε ο Σάββας. Απλά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι θα σφίξει καλά, γιατί τα φις είναι χοντρά, πολύ πιο χοντρά σε σχέση με το καλώδιο και φοβάμαι ότι θα μείνει κενό, κάτι που όπως είδα στις φωτογραφίες του Σάββα δεν αποτελεί πρόβλημα με την αυτοβουλκανιζόμενη.

Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Να ευχηθώ καλά Χριστούγεννα κάπου εδώ, γιατί έχουμε 22 σήμερα και δεν νομίζω ότι θα προλάβω να ξαναγράψω πριν τις 25;
Καλά Χριστούγεννα σε όλους λοιπόν! Να είστε καλά και πάνω απ' όλα υγιείς!
 

giannis_transalp

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
giannis
Μοτό
transalp 650 model 2001
Aυτο. Και στα δυο σετ Οξφορντ που χρησιμοποιω σημερα δεν εχω κανει τιποτα για στεγανωση και δεν εχει παρουσιαστει κανενα προβλημα. Το σετ μαλιστα που εχω τωρα στο ΧΤΖ πριν κατοικοεδρευε στο βεστρομ, μιλαμε δηλαδη για 10+ χρονια υπαρξης χωρις κανενα θεμα.
Πως καταφερες και τα εβγαλες απο το vstrom χωρις να τα καταστρεψεις?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πως καταφερες και τα εβγαλες απο το vstrom χωρις να τα καταστρεψεις?
Xρησιμοποιω παντα την ελαχιστη δυνατη ποσοτητα κολλας στην τοποθετηση. Επισης, τα αφαιρεσα στριβοντας τα ενω τα τραβουσα, αυτο βοηθησε να σπασει η κολλα.
 

nasosrr

Μέλος
Περιοχή
Östergötland, Sverige
Όνομα
Νάσος
Μοτό
Honda CBR600RR, 2007
Honda CBF1000FA, 2011
Θέμα: Προσθήκη βύσματος ή βυσμάτων USB

Καλημέρα σε όλους, ελπίζω να σας βρίσκω καλά.
Υποθέτω δεν είναι σπάνια η περίπτωσή μου: Χειμώνας, δεν μπορώ να οδηγήσω, οπότε ασχολούμαι με άλλο τρόπο με τη μηχανή, της προσθέτω αξεσουάρ και προετοιμάζομαι για το ταξίδι στη Νορβηγία την άνοιξη.
Σήμερα λοιπόν αναζητώ κατάλληλο USB φορτιστή για τη CBF μου. Δεν βρήκα κάποιο ανάλογο θέμα εδώ με ένα search με "usb φορτιστής", εάν υπάρχει, συμπαθάτε με.
Έψαξα ωστόσο στο CBF1000.com και βρήκα ένα σωρό θέματα, το πρόβλημα όμως ήταν ότι τα links που είχαν ανεβάσει οι συνοδοιπόροι εκεί δεν οδηγούσαν πουθενά, γιατί ήταν παλιά. Και οι κωδικοί προϊόντων επίσης δεν έδωσαν αποτέλεσμα στο duckduckgo.

Αναζητώ λοιπόν, όπως έγραψα, κατάλληλο, αξιοπρεπούς ποιότητας ανταπτοράκι που να βγάζει 2 (κατά προτίμηση) USB, 5V και τουλάχιστον 2A (είδα 2-3 στο ebay με 3A έξοδο, το θέμα είναι μήπως ζορίζουν πολύ τα ηλεκτρικά της CBF και τα πάρω στο χέρι μεσοπέλαγα :eek: ).
Ένα παράδειγμα είναι αυτό, σε καλή τιμή (θεωρώ), με 2,1Α έξοδο. Το ζήτημα είναι στην ποιότητα... Αλλά μπορεί ποτέ κανείς να είναι σίγουρος; Επίσης θα προτιμούσα να είχε κάποιο αδιάβροχο διακοπτάκι πάνω, για να μπορώ να το σβήνω όταν δεν το χρησιμοποιώ, ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ότι δεν τραβάει ρεύμα απ' τη μπαταρία. Η εναλλακτική να το συνδέσω με τρόπο που να είναι live μόνο όταν η μηχανή είναι αναμμένη, μου φαίνεται αδικαιολόγητα πολύπλοκη, παρόλο που κάποια στιγμή καλό είναι να μάθω να κάνω τέτοιες επεμβάσεις στη CBF.

Η oxford έχει ένα κιτάκι, το οποίο λογικά θα έχει τη γνωστή ποιότητα, έχει όμως και αναμενόμενα υψηλή τιμή. Οκ, δεν είναι και καμιά καταστροφή, σίγουρα κοστίζει λιγότερο απ' το να αλλάξω stator ας πούμε εάν γίνει καμιά στραβή.
Κατά τα άλλα, διάβασα για ένα της Maplin, το οποίο ωστόσο δεν βρήκα πουθενά.

Έχετε εμπειρία εσείς απ' το συγκεκριμένο; Προτάσεις; Γνωστά προβλήματα που μπορεί να προκληθούν στα ηλεκτρικά της μηχανής; Αναφέρω ότι έχω και τα θερμαινόμενα grips πάνω, οπότε το φορτίο έχει ήδη αυξηθεί σχετικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Θέμα: Προσθήκη βύσματος ή βυσμάτων USB

Καλημέρα σε όλους, ελπίζω να σας βρίσκω καλά.
Υποθέτω δεν είναι σπάνια η περίπτωσή μου: Χειμώνας, δεν μπορώ να οδηγήσω, οπότε ασχολούμαι με άλλο τρόπο με τη μηχανή, της προσθέτω αξεσουάρ και προετοιμάζομαι για το ταξίδι στη Νορβηγία την άνοιξη.
Σήμερα λοιπόν αναζητώ κατάλληλο USB φορτιστή για τη CBF μου. Δεν βρήκα κάποιο ανάλογο θέμα εδώ με ένα search με "usb φορτιστής", εάν υπάρχει, συμπαθάτε με.


Έχετε εμπειρία εσείς απ' το συγκεκριμένο; Προτάσεις; Γνωστά προβλήματα που μπορεί να προκληθούν στα ηλεκτρικά της μηχανής; Αναφέρω ότι έχω και τα θερμαινόμενα grips πάνω, οπότε το φορτίο έχει ήδη αυξηθεί σχετικά.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια.
Στο παλιο τενερε ειχα ενα μια μοντα με κλεφτη απο την ασφαλιοθηκη ( παραδειγμα ) και καλωδιο με sae ( παραδειγμα ) με φισα sae πανω στο tankbag (παραδειγμα) και μεσα στο tankbag ανταπτορα απο sae σε διπλο αναπτήρα ( παραδειγμα ). φορτιζα μεσα στο tankbag με 2 στανταρ 2.1Α ανταπτορες.

Θα σου προτεινα κατι αντιστοιχο. Αν δεν χρησιμοποιείς tankbag μια καλη λυση ειναι αυτο εδω . Απευθειας στην μπαταρια με ασφαλεια , sae σε φορτιστη και αδιαβροχη usb.

Γενικα το πρωτόκολλο του usb για την φόρτιση ειναι αρκετα περιπλοκο. Η υλοποίηση του γινεται απο απλες διαταξεις μεχρι πιο συνθετες με μικροελεγκτες και αυτο καθοριζει και ενα κομματι του κοστους στους φορτιστες usb. Ο συγκεκριμένος φορτιστης φτιαχνεται απο μια εταιρια στο βελγιο και δινει 3 χρονια εγγυηση. Εχει διαφορες προστασιες για την μπαταρια και τις συσκευες καθως και χρονοδιακοπτη για φορτιση με σβηστη μηχανη κλπ.

Αναλογα με την απόδοση του κυκλώματος του cbf υπάρχει ενα πανω οριο. Το σερβις manual μαλλον θα δινει Πληροφορίες. Μια γρηγορη αναζητηση δινει τα παρακάτω :

370Watt@5000rpms.

Αν αυτο οντως ανταποκρινεται στο μοντελο σου πρεπει να αθρισεις τις καταναλωσεις για να δεις αν φτανουν τα 350W
Παραδειγμα : μεγαλη σκαλα 55W + μπροστα μικρα φωτα 2x5W=10W + πισω φως
5W + πισω φως φρενου 20W + φως πινακιδας 5W + φλας 2x20W + abs ??W + injection ??W + αντλια βενζινης ??W = 135W + ??????W
Σε αυτα προσθετεις τα grip και τα usb. Υπολογισε επισης οτι στις 1000 στροφες δεν εχεις 350W.

Αν τα νουμερα βγαινουν σωστα και εφοσον τα καλωδια που χρησιμοποιείς για το usb ειναι εντως προδιαγραφων για το μεγιστο ρευμα που θα χρειαστεί, δεν θα εχεις προβλημα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom