Διακόπτης ελέγχου βεντιλατερ για KTM 640 adventure

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Θοδωρη,δεν ειναι μονο για το αν δεν δουλεψει η βαλβιδα θερμοκρασιας,τον διακοπτη τον βαζεις εξτρα για παρτη σου(αν θελεις) ωστε να προλαβεις να το ανοιξεις πριν καν σηκωσει θερμοκρασια.

Πχ κατακαλοκαιρο σταματας ενα-δυο φαναρια και αναβει,ο διακοπτης σου δινει τη δυνατοτητα το αναβεις νωριτερα εσυ και δεν σηκωνεται καν θερμοκρασια στα ορια του να αναψει
Τοτε βαλτο να δουλευει συνεχεια να δουλευει κρυο lol
Νικο το βεντιλατερ αναβει πριν υπερθερμανθει (για να μην υπερθερμανθει).
Τελος παντων, αφου το γουσταρετε βαλτε το!!!
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Τοτε βαλτο να δουλευει συνεχεια να δουλευει κρυο lol
Νικο το βεντιλατερ αναβει πριν υπερθερμανθει (για να μην υπερθερμανθει).
Τελος παντων, αφου το γουσταρετε βαλτε το!!!
Αν και για πολλά χρόνια ήμουν με αερόψυκτο και τώρα με υδρόψυκτο χωρίς βεντιλατέρ συμφωνώ με τα γραφόμενα του Δημήτρη.
Για μένα δύο είναι οι λόγοι να μπει ένας διακόπτης, ο ένας για να ενεργοποιηθεί σε τυχών δυσλειτουργια του συστήματος ( αν θυμάμαι καλά βλάβη στην βαλβίδα θερμοκρασίας ) και ο άλλος για μηχανάκια (συνήθως εντούρο ) που δεν έχουν από το εργοστάσιο βεντιλατέρ.Και στην δεύτερη περιπτωση θέλει ψάξιμο και σίγουρα να υπάρχει παράλληλα ακριβές όργανο παρακολουθησης της θερμοκρασίας( αυτό μάλλον ισχύει και στην πρώτη περίπτωση για να μην δουλευει το μοτέρ κρύο )
Νομίζω ότι τα εργοστάσια ξέρουν καλύτερα από εμάς τις αντοχές των κινητήρων και σε ποιες θερμοκρασίες μπορούν να δουλευουν με ασφάλεια.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Ρε παιδια, το χειμωνα ολα καλα και στο χωμα και στη πολη..
Το καλοκαιρι αμα ξεκινησει να δουλευει μεσα στη κινηση το βεντιλατερ δεν σταματαει για κανενα λογο(αυτο ειναι πολυ εντονο στα μεγαλα μηχανακια με πολλα πλαστικα) οδηγας και το λυπασαι που βραζει το κακομοιρο, γιατι λοιπον να περιμενεις να αναψει το βεντιλατερ απο μονο του και να μην βαλεις ενα διακοπτακι να το ανοιγεις εσυ νωριτερα??
Αφου και στις δυο περιπτωσεις θα δουλευει, γιατι να μην δουλευει νωριτερα οταν εξω εχει 45 βαθμους και εισαι σταματημενος/φρακαρισμενος σε κινηση?


Ειμαι υπερ της λογικης του διακοπτη αλλα ουτε εχω αυτη τη στιγμη,ουτε εχω σκοπο να βαλω.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ρε παιδια, το χειμωνα ολα καλα και στο χωμα και στη πολη..
Το καλοκαιρι αμα ξεκινησει να δουλευει μεσα στη κινηση το βεντιλατερ δεν σταματαει για κανενα λογο(αυτο ειναι πολυ εντονο στα μεγαλα μηχανακια με πολλα πλαστικα) οδηγας και το λυπασαι που βραζει το κακομοιρο, γιατι λοιπον να περιμενεις να αναψει το βεντιλατερ απο μονο του και να μην βαλεις ενα διακοπτακι να το ανοιγεις εσυ νωριτερα??
Αφου και στις δυο περιπτωσεις θα δουλευει, γιατι να μην δουλευει νωριτερα οταν εξω εχει 45 βαθμους και εισαι σταματημενος/φρακαρισμενος σε κινηση?


Ειμαι υπερ της λογικης του διακοπτη αλλα ουτε εχω αυτη τη στιγμη,ουτε εχω σκοπο να βαλω.
...μα το βεντιλατέρ για αυτό το λόγο ακριβώς υπάρχει για να μη σταματάει για κανένα λόγο (μέσα στη κίνηση). Σα πισογύρισμα μου ακούγεται, καταργούμε τον αυτοματισμό για να περάσουμε στο χειροκίνητο.

Δε βρίσκω λόγο να παρέμβω στις προβλέψεις του εργοστασίου. Φυσικά ο καθένας κάνει ότι θέλει με τη μηχανή του. :friendship:
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
...μα το βεντιλατέρ για αυτό το λόγο ακριβώς υπάρχει για να μη σταματάει για κανένα λόγο (μέσα στη κίνηση). Σα πισογύρισμα μου ακούγεται, καταργούμε τον αυτοματισμό για να περάσουμε στο χειροκίνητο.

Δε βρίσκω λόγο να παρέμβω στις προβλέψεις του εργοστασίου. Φυσικά ο καθένας κάνει ότι θέλει με τη μηχανή του. :friendship:
Δε μπορω να το εξηγησω αλλο γραπτα :p
εννοειται πως και οι δυο πλευρες εχουμε δικιο ;) :brbq::friendship:
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
...μα το βεντιλατέρ για αυτό το λόγο ακριβώς υπάρχει για να μη σταματάει για κανένα λόγο (μέσα στη κίνηση). Σα πισογύρισμα μου ακούγεται, καταργούμε τον αυτοματισμό για να περάσουμε στο χειροκίνητο.

Δε βρίσκω λόγο να παρέμβω στις προβλέψεις του εργοστασίου. Φυσικά ο καθένας κάνει ότι θέλει με τη μηχανή του. :friendship:
Είναι απλό.. δεν παρεμβαίνεις.. ελέγχεις.. αν θέλεις το αφήνεις στο θερμοστάτη και δουλεύει κανονικά...είναι γνωστό.. διαβαζωντας πολλά φόρουμ εξωτερικου ότι το συγκεκριμένο δεν μπορεί να στηριχτεί στο βεντιλατερ και μόνο ιδίως στο ελληνικό καλοκαίρι και κίνηση στη πόλη...αναπόφευκτα θα ανάψει το κόκκινο λαμπάκι.. τον χειμώνα όλα καλά..μέχρι τρεις γραμμές..
Έχω δει και περίπτωση με διπλό βεντιλατερ..μαμα έχει μόνο ένα.. anyway...για 25€ το βρίσκω εξαιρετικό.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
...μα το βεντιλατέρ για αυτό το λόγο ακριβώς υπάρχει για να μη σταματάει για κανένα λόγο (μέσα στη κίνηση). Σα πισογύρισμα μου ακούγεται, καταργούμε τον αυτοματισμό για να περάσουμε στο χειροκίνητο.

Δε βρίσκω λόγο να παρέμβω στις προβλέψεις του εργοστασίου. Φυσικά ο καθένας κάνει ότι θέλει με τη μηχανή του. :friendship:
Κάποια φορά δε θα λειτουργήσει, γιατί χάλασε ο αυτόματος Στέφανε.
Τότε , αν έχεις διακοπτάκι, μια χαρά. Αν δεν έχεις , σβήνεις -βραχυκλώνεις να δουλεύει συνεχώς και συνεχίζεις.
Αυτό βέβαια προυποθέτει ότι είδες έγκαιρα την άνοδο θερμοκρασίας, ξέρεις πώς να το κάνεις, έχεις καλώδιο κλπ μαζί σου.....
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Δε μπορω να το εξηγησω αλλο γραπτα :p
εννοειται πως και οι δυο πλευρες εχουμε δικιο ;) :brbq::friendship:
Λαθος,εγω δεν εχω ποτε δικιο...ρωτα και την γυναικα μου:pce:
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
2o βεντιλατερ βγαινει για το 640?θα μου αρεσε σα λυση η αληθεια ειναι, μονο για τα δυσκολα
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Στη λάσπη της τελευταίας βόλτας είχα δυσλειτουργία του θερμοστάτη και μέχρι να βγω από το βούρκο που με έχωσαν είδα ξαφνικά όλες τις μπάρες να αναβοσβήνουν και τα όργανα χριστουγεννιάτικο δέντρο!
Εννοείται το έσβησα και περίμενα να πέσει η θερμοκρασία αλλά εκεί θα μου ήταν χρήσιμο..

Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στη λάσπη της τελευταίας βόλτας είχα δυσλειτουργία του θερμοστάτη και μέχρι να βγω από το βούρκο που με έχωσαν είδα ξαφνικά όλες τις μπάρες να αναβοσβήνουν και τα όργανα χριστουγεννιάτικο δέντρο!
Εννοείται το έσβησα και περίμενα να πέσει η θερμοκρασία αλλά εκεί θα μου ήταν χρήσιμο..

Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
ακριβώς!
Εκεί που χάλασε ο θερμοστάτης, σε σώνει το μπλιμπλίκι ;)
 
Reactions: yns

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Στη λάσπη της τελευταίας βόλτας είχα δυσλειτουργία του θερμοστάτη και μέχρι να βγω από το βούρκο που με έχωσαν είδα ξαφνικά όλες τις μπάρες να αναβοσβήνουν και τα όργανα χριστουγεννιάτικο δέντρο!
Εννοείται το έσβησα και περίμενα να πέσει η θερμοκρασία αλλά εκεί θα μου ήταν χρήσιμο..

Σεντ φρομ ΚαΤεΜόφωνο
................ακου "με εχωσαν"...........


ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΛΙΓΟ ΡΕΕΕΕΕΕΕ??????

χαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Κι αυτό σωστό, αν και δε συστήνεται....
Εξηγούμαι:
Η ταχύτητα ροής αέρα του βεντιλατέρ, δεν είναι μεγάλη. Σίγουρα όταν κινείσαι με 40-50 χαω, έχεις μεγαλύτερη ταχύτητα αέρα λόγω φυσικής ροής! Εκεί το βεντιλατέρ ίσως λιγοστέυει την παρεχόμενη ποσότητα αέρα στο ψυγείο (φρενάρει κατά κάποιο τρόπο τη φυσική ροή λόγω ταχύτητας του οχήματος).
Σταματημένος, ναι! Πριν ανάψει από μόνο του, το ανάβεις εσύ και προλαβαίνεις την άνοδο. Οταν ξεκινήσεις, κλείνεις κι αφήνεις στο αυτόματο ;)
Θεωρώ ότι η μηχανή δουλεύει σωστά-θερμοστάτης, υγρά, βεντιλατερ κλπ...απλά το βεντιλατερ όταν η διαδρομή είναι με πολύ χαμηλή ταχύτητα δεν το αφήνει να παει στα κόκκινα μεν, το αφήνει να πάει πολύ ψηλά όμως, διότι ανάβει ψηλά. Με το δθακοπτακι απλά το βοηθάς λίγο.
Σχετικά με τη ΡΟΗ του αέρα κλπ δεν συμφωνω.... ο αέρας ψύχει, είτε προέρχεται από το βεντιλατερ είτε από τη φυσική ροη


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom