Διακόπτης ελέγχου βεντιλατερ για KTM 640 adventure

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Σχετικά με τη ΡΟΗ του αέρα κλπ δεν συμφωνω.... ο αέρας ψύχει, είτε προέρχεται από το βεντιλατερ είτε από τη φυσική ροη


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν πηγαίνεις με 70 χαω κι αναμένο βεντιλατέρ, τότε η ταχύτητα ροής του αέρα μειώνεται (είναι μικρότερη από τα 70 που πας εσύ) ;) Αυτό λεω. Ο αέρας πάντα ψύχει, από όπου κι αν προέρχεται η ροή του. Όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα ροής-->>μεγαλύτερη μάζα αέρα στη μονάδα χρόνου=μεγαλύτερη ικανότητα ψύξης.

Στην τελική, γι αυτό υπάρχει το βεντιλατέρ! Όταν κινείσαι πολύ σιγά, ή είσαι σταματημένος, η ροή είναι μηδενική και την αποκαθιστά το ανεμιστηράκι.
Όταν αυτό δουλεύει -ανεξάρτητα απο την ταχύτητα του οχήματος- η ροή είναι συγκεκριμένη! Συνεπώς, αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα (πάνω από 50) το ανεμιστηράκι σου κόβει τη ροή ! Τώρα το πόσο, ΟΚ ... δεν είναι στάνταρ. Πρέπει να μελετηθεί κατά περίπτωση. Πάντως δεν έχει την ίδια ροή ο αέρας, σίγουρα επηρεάζεται!
 

Giorgio

Μέλος
Όνομα
George Karakostas
Μοτό
KTM LC4 640 Adventure
Αν πηγαίνεις με 70 χαω κι αναμένο βεντιλατέρ, τότε η ταχύτητα ροής του αέρα μειώνεται (είναι μικρότερη από τα 70 που πας εσύ) ;) Αυτό λεω. Ο αέρας πάντα ψύχει, από όπου κι αν προέρχεται η ροή του. Όσο μεγαλύτερη η ταχύτητα ροής-->>μεγαλύτερη μάζα αέρα στη μονάδα χρόνου=μεγαλύτερη ικανότητα ψύξης.

Στην τελική, γι αυτό υπάρχει το βεντιλατέρ! Όταν κινείσαι πολύ σιγά, ή είσαι σταματημένος, η ροή είναι μηδενική και την αποκαθιστά το ανεμιστηράκι.
Όταν αυτό δουλεύει -ανεξάρτητα απο την ταχύτητα του οχήματος- η ροή είναι συγκεκριμένη! Συνεπώς, αν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα (πάνω από 50) το ανεμιστηράκι σου κόβει τη ροή ! Τώρα το πόσο, ΟΚ ... δεν είναι στάνταρ. Πρέπει να μελετηθεί κατά περίπτωση. Πάντως δεν έχει την ίδια ροή ο αέρας, σίγουρα επηρεάζεται!
Οκ, έχει μια λογική.. ωστόσο τυχαίνει να δουλεύει το βεντιλατερ και αμέσως μετά να βρίσκεις ανοιχτό δρόμο και να επιταχύνσεις με 50+++.. το βεντιλατερ θα συνεχίσει να δουλεύει κανονικά μέχρι να κατέβει η θερμοκρασία και λόγω της φυσικής ροής του αέρα..το βεντιλατερ όμως θα δουλεύει κανονικά,, όποτε αυτό θα το έβαζα στη φυσιολογική λειτουργία που δεν επηρεάζει την απόδοση.. το ίδιο ισχύει και για το διακοπτακι.. αν θέλεις το έχεις ανοιχτό..


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οκ, έχει μια λογική.. ωστόσο τυχαίνει να δουλεύει το βεντιλατερ και αμέσως μετά να βρίσκεις ανοιχτό δρόμο και να επιταχύνσεις με 50+++.. το βεντιλατερ θα συνεχίσει να δουλεύει κανονικά μέχρι να κατέβει η θερμοκρασία και λόγω της φυσικής ροής του αέρα..το βεντιλατερ όμως θα δουλεύει κανονικά,, όποτε αυτό θα το έβαζα στη φυσιολογική λειτουργία που δεν επηρεάζει την απόδοση.. το ίδιο ισχύει και για το διακοπτακι.. αν θέλεις το έχεις ανοιχτό..


Sent from my iPhone using Tapatalk
:D:D:D:D:D
οκ, ασ' το ανοικτό συνεχώς :) Δικό σου είναι, τι με νοιάζει εμένα;
πάντως αυτό φτιάχτηκε για ώρα ανάγκης, για να μην πάθεις ζημιά ΑΝ δε δουλέψει ο αυτόματος του βεντιλατέρ. Αντε και για να προλάβεις τις υψηλές θερμοκρασίες στην πολη το καλοκαίρι, βοηθώντας -ας πούμε - το μοτέρ σου.
Δεν το έφτιαξαν για να το έχουμε αναμένο συνεχώς.:cool:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Μια διευκρίνηση παλικάρια, σε καμία περίπτωση το βεντυλατέρ δε μειώνει την ταχύτητα ροής του αέρα δεδομένου ότι κάνει απαγωγή θερμότητας, εξού και η τοποθέτησή του πίσω από το ψυγείο. Αντιθέτως, την αυξάνει (τη ροή του εισερχόμενου αέρα) στις χαμηλές ταχύτητες.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Μια διευκρίνηση παλικάρια, σε καμία περίπτωση το βεντυλατέρ δε μειώνει την ταχύτητα ροής του αέρα δεδομένου ότι κάνει απαγωγή θερμότητας, εξού και η τοποθέτησή του πίσω από το ψυγείο. Αντιθέτως, την αυξάνει (τη ροή του εισερχόμενου αέρα) στις χαμηλές ταχύτητες.
ναι, στις χαμηλες!!! ;)
και δε μπαίνει μόνο πίσω από το ψυγείο. Στα μηχανάκια μόνο συμβαίνει αυτό, για χωροταξικούς λόγους. Όπου κι αν είναι, η ροή που δίνει είναι σύμφωνα με τη φορά κίνησης του οχήματος. Οταν μπει εμπρός από το ψυγειο σπρώχνει αέρα , ενώ πίσω από το ψυγείο, ρουφάει αέρα. Δεν έχει σημασία η θέση του ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Οκ, σαν κάτοχος Τρανσάλπ δεν έχω τέτοιες απορίες σχετικά με τα βεντιλατέρια και το που να βάλω 2ο (τα όσα έχει το δικό μου, φτάνουν και περισσεύουν). Αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί αν ένα βεντιλατέρι που δουλεύει και που ρουφάει ουσιαστικά αέρα μιας και βρίσκεται πίσω από το ψυγείο, μπορεί να κάνει "ζημιά" αν πηγαίνουμε με 70-80-100 και με ποιο τρόπο μπορεί να μειώσει τη ροή του αέρα; Και γιατί δεν την μειώνει αντίστοιχα όταν είναι σταματημένο;(το βεντιλατέρι)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Οκ, σαν κάτοχος Τρανσάλπ δεν έχω τέτοιες απορίες σχετικά με τα βεντιλατέρια και το που να βάλω 2ο (τα όσα έχει το δικό μου, φτάνουν και περισσεύουν). Αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί αν ένα βεντιλατέρι που δουλεύει και που ρουφάει ουσιαστικά αέρα μιας και βρίσκεται πίσω από το ψυγείο, μπορεί να κάνει "ζημιά" αν πηγαίνουμε με 70-80-100 και με ποιο τρόπο μπορεί να μειώσει τη ροή του αέρα; Και γιατί δεν την μειώνει αντίστοιχα όταν είναι σταματημένο;(το βεντιλατέρι)
Όταν πηγαίνεις με 100 πχ, ο αέρας μπαίνει στις ψυκτρες αλλά βρίσκει «κόντρα» και εγκλωβίζεται ένα μέρος του αερα να το πούμε απλά στο σώμα του βεντιλατερ, ενώ όταν πηγαίνεις με κάτω των 50ας πουμε(τα νούμερα είναι τυχαία) η ΡΟΗ που προκαλεί το βεντιλατερ είναι μεγαλύτερη από τη φυσική ροη-αυτή που κινείσαι δηλαδή,


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οκ, σαν κάτοχος Τρανσάλπ δεν έχω τέτοιες απορίες σχετικά με τα βεντιλατέρια και το που να βάλω 2ο (τα όσα έχει το δικό μου, φτάνουν και περισσεύουν). Αλλά μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί αν ένα βεντιλατέρι που δουλεύει και που ρουφάει ουσιαστικά αέρα μιας και βρίσκεται πίσω από το ψυγείο, μπορεί να κάνει "ζημιά" αν πηγαίνουμε με 70-80-100 και με ποιο τρόπο μπορεί να μειώσει τη ροή του αέρα; Και γιατί δεν την μειώνει αντίστοιχα όταν είναι σταματημένο;(το βεντιλατέρι)
Ζημιά δεν κάνει, τα λοιπά από κοντά γιατι πάλι σεντονια....:D:D:D:D
Ζημιά βέβαια μπορεί να πάθει το ίδιο, αν δουλεύει συνεχώς κι όχι κατα περίπτωση -όπως φτιάχτηκε. Τες παν.
Το θέμα εδώ είναι το εξτρα διακοπτάκι ελέγχου, το οποίο μπορεί να μας σώσει σε συγκεκριμένη περίπτωση βλάβης.:)
 
Top Bottom