Έχω πάθει το ίδιο!οταν το καθάριζα αμέσως έβγαζε υγρασία,έβαλα καινούργιο αλλά μέχρι να έρθει είχα βάλει φλατζοκολλα για βενζίνη και δεν έχανε καθόλου!Το θέμα είναι ότι όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και είδα στο φλοτερ ενώ τα σκουπισα και τα καθάρισα όλα μου φάνηκε ότι στην κεφαλή του φλοτερ εκεί που είναι και τα καλοδια αμα το πιεζα σαν να έβγαζε υγρασία.. Και σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποια διάβρωση εσωτερικά
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν τρέχει γύρω κι από κάτω ,στην επαφή σενσορα-τεπόζιτου ,είναι το o-ring ,το οποίο αλλάζει εύκολα.Το θέμα είναι ότι όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και είδα στο φλοτερ ενώ τα σκουπισα και τα καθάρισα όλα μου φάνηκε ότι στην κεφαλή του φλοτερ εκεί που είναι και τα καλοδια αμα το πιεζα σαν να έβγαζε υγρασία.. Και σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποια διάβρωση εσωτερικά
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κώστα γιατί όταν κλείνω τις βαλβίδες από τα ντεποζιτα δεν έχω διαρροή?Αν τρέχει γύρω κι από κάτω ,στην επαφή σενσορα-τεπόζιτου ,είναι το o-ring ,το οποίο αλλάζει εύκολα.
Αν τρέχει πάνω στο σώμα του σενσορα ,γύρω απ το καλώδιο ,τότε έχει κάνει ρήγμα η ρητίνη που ενσωματώνει το ηλεκτρικο με το πλαστικό μερος.
Αφού λειτουργεί ,κ στην περίπτωση που θελεις να αποφύγεις το κόστος καινούργιου ,
Παρε μια καλή φλατζόκολλα (ιδανικά με προδιαγραφές στεγανοποίησης βενζίνης) και ,αφού καθαρίσεις καλά το σημείο ,μπλάστρωσέ το ,κ δεν θα χάσει.
Δεν υπάρχει πίεση εκεί.
Τι να σου πω...δεν εχουν κάποια σχέση τα ρουμπινέτα ,με την όποια διαρροή απο το σένσορα σταθμης καυσίμου.Κώστα γιατί όταν κλείνω τις βαλβίδες από τα ντεποζιτα δεν έχω διαρροή?
Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk