Διαρροή καυσίμου από το φλοτερ σε 990

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Καλησπερα συντροχοι έχω διαρροή από το φλοτερ και θέλω να ρωτήσω αν το έχει πάθει κάνεις άλλος και αν μπορώ να αλλάξω μόνο το O ring η πρέπει να παρω καινουριο φλοτερ

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Το θέμα είναι ότι όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και είδα στο φλοτερ ενώ τα σκουπισα και τα καθάρισα όλα μου φάνηκε ότι στην κεφαλή του φλοτερ εκεί που είναι και τα καλοδια αμα το πιεζα σαν να έβγαζε υγρασία.. Και σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποια διάβρωση εσωτερικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Jb990

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Ktm 990 adventure 2007
Το θέμα είναι ότι όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και είδα στο φλοτερ ενώ τα σκουπισα και τα καθάρισα όλα μου φάνηκε ότι στην κεφαλή του φλοτερ εκεί που είναι και τα καλοδια αμα το πιεζα σαν να έβγαζε υγρασία.. Και σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποια διάβρωση εσωτερικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έχω πάθει το ίδιο!οταν το καθάριζα αμέσως έβγαζε υγρασία,έβαλα καινούργιο αλλά μέχρι να έρθει είχα βάλει φλατζοκολλα για βενζίνη και δεν έχανε καθόλου!
 
Τελευταία επεξεργασία:

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Το θέμα είναι ότι όταν έβγαλα το ντεπόζιτο και είδα στο φλοτερ ενώ τα σκουπισα και τα καθάρισα όλα μου φάνηκε ότι στην κεφαλή του φλοτερ εκεί που είναι και τα καλοδια αμα το πιεζα σαν να έβγαζε υγρασία.. Και σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποια διάβρωση εσωτερικά

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν τρέχει γύρω κι από κάτω ,στην επαφή σενσορα-τεπόζιτου ,είναι το o-ring ,το οποίο αλλάζει εύκολα.

Αν τρέχει πάνω στο σώμα του σενσορα ,γύρω απ το καλώδιο ,τότε έχει κάνει ρήγμα η ρητίνη που ενσωματώνει το ηλεκτρικο με το πλαστικό μερος.

Αφού λειτουργεί ,κ στην περίπτωση που θελεις να αποφύγεις το κόστος καινούργιου ,
Παρε μια καλή φλατζόκολλα (ιδανικά με προδιαγραφές στεγανοποίησης βενζίνης) και ,αφού καθαρίσεις καλά το σημείο ,μπλάστρωσέ το ,κ δεν θα χάσει.
Δεν υπάρχει πίεση εκεί.
 

Dalas990

Μέλος
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
Honda hornet 600
Αν τρέχει γύρω κι από κάτω ,στην επαφή σενσορα-τεπόζιτου ,είναι το o-ring ,το οποίο αλλάζει εύκολα.

Αν τρέχει πάνω στο σώμα του σενσορα ,γύρω απ το καλώδιο ,τότε έχει κάνει ρήγμα η ρητίνη που ενσωματώνει το ηλεκτρικο με το πλαστικό μερος.

Αφού λειτουργεί ,κ στην περίπτωση που θελεις να αποφύγεις το κόστος καινούργιου ,
Παρε μια καλή φλατζόκολλα (ιδανικά με προδιαγραφές στεγανοποίησης βενζίνης) και ,αφού καθαρίσεις καλά το σημείο ,μπλάστρωσέ το ,κ δεν θα χάσει.
Δεν υπάρχει πίεση εκεί.
Κώστα γιατί όταν κλείνω τις βαλβίδες από τα ντεποζιτα δεν έχω διαρροή?


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κώστα γιατί όταν κλείνω τις βαλβίδες από τα ντεποζιτα δεν έχω διαρροή?


Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι να σου πω...δεν εχουν κάποια σχέση τα ρουμπινέτα ,με την όποια διαρροή απο το σένσορα σταθμης καυσίμου.
 
Top Bottom