Δικινητη on off απο τη BMW

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
https://motosteki.blogspot.com/2018/05/bmw.html?m=1


BMW: Πατεντάρει...εμπρός ηλεκτροκίνηση!

Σχέδια για τοποθέτηση ηλεκτρικών μοτέρ στον εμπρός τροχό μοτοσυκλετών κατοχυρώνει η BMW! Πως σας φαίνεται;
Με σχέδια που το βρετανικό MoreBikes δημοσιεύει, φαίνεται ότι η BMW κατοχύρωσε ένα σύστημα ηλεκτρικού μοτέρ για εμπρός τροχό μοτοσυκλέτας, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν αμέσως! Κάποιοι σχολαστικοί αναγνώστες ίσως θυμηθούν το υβριδικό σύστημα, το οποίο η εταιρεία παρουσίασε σε συνεργασία με την Wunderlich το 2015, αυτή η περίπτωση όμως είναι διαφορετική.

Η πατέντα, αφορά έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα «ζει» στο κέντρο του εμπρός τροχού. Στόχος του, να υποβοηθά την κίνηση της μοτοσυκλέτας, σε συνθήκες ολισθηρότητας, μειωμένης πρόσφυσης του πίσω τροχού αλλά και υψηλού φορτίου. Όπως ίσως καταλάβατε ήδη, πρόκειται για μία εφαρμογή που απευθύνεται σε adventure ή τουριστικές μοτοσυκλέτες.
με τον ρόλο του να παραμένει βοηθητικός. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Morebikes, το σύστημα είναι πολύ πιθανόν να εμφανιστεί, σε επόμενη γενιά μεγάλης Adventure ή Touring μοτοσυκλέτας, της Βαυαρικής φίρμας. Πάντως, δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για εμφάνιση...αμιγώς εμπροσθοκίνητης μοτοσυκλέτας, καθώς κάτι τέτοιο αποκλείεται κατηγορηματικά -προς το παρόν!
πηγή: mototriti



Πολυ ενδιαφερον!!!!

 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Εντάξει.....:UH:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Πόσο οπισθοδρομικοί μπορεί να είστε ......;;;;;:eek::eek::eek::eek:

:hh:
Πολυ!!! ειδικα αν βλεπω ολα αυτα τα μπιχλιμπιδια πανω στις προπελες!! Ειναι που ειναι :disgust: θα τις αποκανουν:disgust:.
Σε καμια 10αρια χρονια δεν θα χρειαζεται να βαζουμε και τα χερια στο τιμονι οπως παει το θεμα :friend:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πολυ!!! ειδικα αν βλεπω ολα αυτα τα μπιχλιμπιδια πανω στις προπελες!! Ειναι που ειναι :disgust: θα τις αποκανουν:disgust:.
Σε καμια 10αρια χρονια δεν θα χρειαζεται να βαζουμε και τα χερια στο τιμονι οπως παει το θεμα :friend:
αυτή είναι μια δική σου πρόβλεψη:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Επι του παρόντος και σε σχέση με την εν λόγω πατέντα, απλώς γλιτώνεις σε κάποιες περιπτώσεις το σπρώξιμο και την ανάγκη 2 ή 3 άτομα να σπρώχνουν ή να τραβάνε ένα μηχανάκι από κάπου (ειδικά ένα GS 250 κιλά και με μπαγκάζια.... ;) )
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Γτ να σπρώχνουν ενα μηχανάκι 250 κιλων 2-3 ατομα ?? Τα μηχανακια αυτα οπως και ολα τα μεγαλα on off ειναι για απλες διελευσεις σε χωματοδρομους ! Αν θες εξ τριμ καταστασεις κανεις αληθινό εντουρο και δεν χρειαζεσαι ολα αυτα που πανε να βγαλουν
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Σε λιγα χρονια θα οδηγαει και η γιαγια μου.........:wtng:
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Marketiiiiiiiiiiiiing.......O βασιλιας ολων αποφασισε.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
ΟΚ, ποτέ να μην τα πάρετε!:D

Αν μπορούσα, θα έπαιρνα ένα τέτοιο, εφόσον παραχθεί!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Ξεχνάτε εύκολα.....
Η Γιαμάπα 3-4 χρόνια προσπαθούσε με 2κίνητη μοτό στο Dakar....! Θυμάστε;
Απέτυχε βέβαια, αλλά η ιδέα "του μπροστινού τροχού να έλκει" είναι πολύ καλή!!! Έχει βέβαια εγγενή προβλήματα, το κυριοτερο από τα οποία είναι το μεγάλο μη αναρτώμενο βάρος, που αναγκαστικά θα κάνει την ανάρτηση να υποφέρει!!!
Επίσης η Γιαμάχα προσπάθησε με ένα μηχανικό-υδρυλικό σύστημα που δεν απέδωσε τα αναμενόμενα και είχε επιπλέον βάρος, σε όλη τη μοτό!

Εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ηλεκτροκινητήρα που -λογικά- θα μπορεί να έχει πολλούς τρόπους λειτουργίας κι επέμβασης!
Π.χ. :
-manual
-όταν μπαίνει το antispin

Σε κάθε περίπτωση θα προσφέρει έλξη , όταν η πρόσφυση πίσω χαθεί! Σε συνδιασμό με την ιδιαιτερότητα του GS να φορτίζει τονεμπρός τροχό , πολύ περισσότερο από τα άλλα μηχανάκια, θεωρώ ότι θα έχουμε θεαματικά αποτελέσματα από αυτή την εξέλιξη! Και βέβαια, δε μας αποσχολεί η αξιοπιστία του έξτρα συστήματος σ' αυτήν την περίπτωση! Μιλάμε για κάτι που λειτουργει επικουρικά και ποτέ δε θα μείνεις από αυτό!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
2χ2 είχαμε δει μηχανικό από τον Christini το πάλαι ποτέ, έχουμε δει και 2χ2 βασισμένο στο ΚΤΜ990 στο advrider και μάλιστα με πολύ αναλυτικό νήμα στο πως φτιάχτηκε.

Σαν σκέψη είναι ωραίο, αλλά ένα μηχανάκι 247 κιλών πριν από κάγκελα/ποδιές κλπ όπως το GS Rallye πόσα θα φτάσει; Καλή η εξέλιξη αλλά αφού πουλάνε όλοι περιπέτεια, ο δρόμος είναι λάθος αν απλά βαραίνουν τα μηχανάκια σε κάθε γενιά.

Θυμάμαι όταν γινόταν η εξέλιξη του 1200 διάβαζα πως είχαν ένα δοχείο με νερό τριάντα κιλών, έβαζαν τους μηχανολόγους να το σηκώνουν κάθε μέρα για να καταλάβουν πόσο σημαντικό ήταν να βρεθεί τρόπος να χάσει τόσα το επόμενο μοντέλο από το 1150. Χρειάζεται να το ξανακάνουν αυτό, όχι μόνο η BMW.
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Γτ να σπρώχνουν ενα μηχανάκι 250 κιλων 2-3 ατομα ?? Τα μηχανακια αυτα οπως και ολα τα μεγαλα on off ειναι για απλες διελευσεις σε χωματοδρομους ! Αν θες εξ τριμ καταστασεις κανεις αληθινό εντουρο και δεν χρειαζεσαι ολα αυτα που πανε να βγαλουν
Σωστότατος!!
Πρέπει να σταματήσουμε να τα θέλουμε ολα και να το πάμε πιο χαλαρα.
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Σωστότατος!!
Πρέπει να σταματήσουμε να τα θέλουμε ολα και να το πάμε πιο χαλαρα.
Ε ναι εκτος αν ειμαστε σαν το ριμαν και λοιπους καβαλάρηδες που δαμαζουν τα θηρια σε καθε εδαφος χωρις φοβο και παθος και χωρις να τους σπρωχνει κανεις! Για λιμπιντο στο φουλ και δυσκολια στο επακρο αγορα εντουρο και βουρ στην καρδια του βουνου ;)
 
Top Bottom