Δοκιμή ελαστικών δρόμου- Αnlas Cappra R για mega on off

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Παίδες καλησπέρα,

έπειτα από +7000 Αυγουστιάτικα χιλιόμετρα σε Ελληνικό και Ευρωπαϊκό δίκτυο έκλεισα την μοτοσικλέτα μου στο μπουντρούμι για ξεκούραση και περισυλλογή, θα βγει πάλι ...πρώτα ο Θεός , στα Ασφάλτινα βουνά 4.
Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να ολοκληρώσω το συγκεκριμένο ποστ που άνοιξα σχετικά με την εμπειρία που είχα με τα ελαστικά ANLAS capra R. Θα προσπαθήσω με λίγα λόγια, χωρίς τεχνικούς όρους και φρου φρου ( δεν ξέρω δηλαδή ...) να πω την γνώμη μου σαν αναβάτης.
Αρχικά να ενημερώσω πως ΔΕΝ είμαι χεράς, ΔΕΝ έχω τούμπανο μηχανάκι όπως πχ το περίφημο "κίτρινο βυζαντινό" , ΔΕΝ οδηγώ στο όριο....και απλά μου αρέσει να ταξιδεύω.
Στα 7000χλμ που διάνυσα τον περασμένο Αύγουστο είχα την δυνατότητα να οδηγήσω σε όλα τα είδη διαδρομών με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες (εκτός από χιόνι), με πλήρη φόρτο και δικάβαλος. Έφταναν σε θερμοκρασία γρήγορα είτε είχε κρύο είτε είχε ζέστη, οδηγήσαμε από 11 έως 44 βαθμούς Κελσίου. Επίσης και αυτό χρήζει σημείωσης , παρόλο που η γόμα του δείχνει μαλακή άντεξαν το βάρος και τα χιλιόμετρα του ταξιδιού χωρίς να τετραγωνίσουν!

Πιέσεις 2,3 με 2,7 :

Τα πρώτα 500 χλμ με τα Άνλας, με τρόμαξαν. Η μοτοσικλέτα δεν είχε σταθερότητα και μου έδινε την αίσθηση...πως ήταν πιωμένη. Από την ώρα που πέρασα αυτό το νούμερο χιλιομέτρων κάτι άλλαξε. Η κύλιση ήταν μια χαρά , οι κλίσεις δεν τρόμαζαν και στα πολλά (170+) δεν είχα καμία ταλάντωση.

Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε στα 2000χλμ



το ελαστικό...δεν την έχει ακούσει καθόλου!

Συνεχίζουμε την πορεία μας προς τα 3000χλμ .

Η πίεση δεν ελέγχθηκε (κακώς) διότι το ηλεκτρονικό βοήθημα του gs έδειχνε πως είναι αμετάβλητη...μετά από 3000χλμ!!!!

Στην διάρκεια αυτών των χιλιόμετρων ..τσεκάραμε και την βροχή!

Με ποτιστική βροχή σε Ευρωπαϊκό έδαφος (Σλοβενία) το ελαστικό έδειχνε να κρατά ιδανικά. Σε μια στροφή όπου μπήκα λίγο πιο περήφανα από όσο θα έπρεπε έχασα στιγμιαία το μπροστινό και ευτυχώς δεν έχασα...τα αυγά και τα πασχάλια. ο δρόμος δεν είχε λάδια ή άσπρη γραμμή ή κάτι τέλος πάντων...ήταν καθαρός και βρεγμένος. Εκεί φοβήθηκα, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο της υγρής διαδρομής να ολοκληρωθεί με αργούς ρυθμούς.
Κοινώς στην βροχή δεν ένιωθα άνετα μιας και η ολίσθηση και η ενεργοποίηση του ΑΝΤΙΣΠΙΝ ήταν ακαριαία. Αυτά όμως στην Σλοβακία.

Φωτογραφία 3000χλμ



Συνεχίζοντας στην Πολωνία και Γερμανία σε άριστο οδικό δίκτυο επαρχιακό αλλά και Εθνικό τα λάστιχα έδειχναν να είναι ακούραστα, να λειτουργούν υποδειγματικά ακόμα και σε οδήγηση....πιο γΛήγορη!
Στην Πολωνία φάγαμε την δεύτερη δόση βροχής..., οδηγώντας από Άουσβιτς προς Κρακοβία σε επαρχιακό δρόμο άνοιξαν οι ουρανοί. Ειλικρινά δεν κατάλαβα τίποτε , παρ όλη την προηγούμενη τρομάρα , δοκίμασα να ανοίξω το γκάζι λίγο παραπάνω ....και οι γόμες των ελαστικών δούλεψαν και πάλι υποδειγματικά. ίσως τελικά να έφταιγε το οδόστρωμα στην Σλοβακία...τι να πω.
Προσοχή (έτσι και αλλιώς) ήθελε η διάσχιση των γραμμών του τράμ αλλά και τα πέτρινα καλντερίμια .

η Συνέχεια του οδοιπορικού σε Γερμανία Αυστρία και Ιταλία ήταν στεγνή με υψηλές θερμοκρασίες. Φυσικά και πάλι η λειτουργία τους ήταν υποδειγματική , δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα .

Φωτογραφία 4000χλμ



τα λάστιχα δεν έχουν τετραγωνίσει ( τα προηγούμενα που είχα TR91 σε αντίστοιχες συνθήκες, στα 4000 είχαν πάρει σχήμα κουτιού...), διατηρούν το σχήμα τους , η φωτογραφία τραβήχτηκε μετά την άφιξή μας στην Φεράρα....ατελείωτες ευθείες με υψηλές ταχύτητες στην autostrada.

Η τελευταία φωτογραφία είναι πλέον Ελλάδα.

Από την Πάργα προς την Αθήνα , δεν είχα κανένα απρόοπτο παρόλα αυτά σε οδόστρωμα "ελληνικό" το μηχανάκι σπίνιαρε εύκολα. Φαντάζομαι οποιοδήποτε λάστιχο θα αντιδρούσε το ίδιο.
Επίσης δεν δοκιμάστηκαν σε Ελληνικές συνθήκες βροχής. Ελπίζω στα ασφάλτινα βουνά ...να μη χρειαστεί να τα δοκιμάσω :)

φωτογραφία 5000χλμ



εν κατακλείδι θεωρώ πως τα ελαστικά Anlas Capra R είναι τίμια , αξίζουν τα λεφτά τους και σίγουρα δεν πρόκειται να απογοητεύσουν τους αναβάτες τους.
θεωρώ επίσης πως είναι ιδανικά για μεγάλα ταξίδια μιας και το κόστος αγοράς τους είναι χαμηλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,η ποιότητα τους υψηλή και η φθορά τους αργή.
Τέλος στο χώμα...κάνουν ότι κάνουν και τα υπόλοιπα της κατηγορίας...απλά περνάνε.
Πίεση έλεγξα μετά από 5000χλμ, ναι το ξέρω βλακεία....παρόλα αυτά δεν είχε χάσει αέρα.

Αυτά
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ειναι αληθεια οτι στην Ελλαδα σπιναρουν πιο ευκολα ακομα και στα 1000 χλμ που τα ειχα το αντιληφθηκα.
Αλλα ποιον να κατηγορησεις εδω,το λαστιχο .η το οδοστρωμα?
Στις βουλγαρικες στροφες το μηχανακι ηταν τρενο ακλονητο ακομα και με το προπαραγωγης αζυγιστο μπροστινο που φορουσα εγω τοτε.
Επισης παραμενει αγνωστη η τιμη που θα αποτελεσει και το βασικοτερο κινητρο αγορας,
Συμπληρωσε αν την ξερεις Δημητρη!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Παίδες καλησπέρα,

έπειτα από +7000 Αυγουστιάτικα χιλιόμετρα σε Ελληνικό και Ευρωπαϊκό δίκτυο έκλεισα την μοτοσικλέτα μου στο μπουντρούμι για ξεκούραση και περισυλλογή, θα βγει πάλι ...πρώτα ο Θεός , στα Ασφάλτινα βουνά 4.
Έτσι λοιπόν ήρθε η ώρα να ολοκληρώσω το συγκεκριμένο ποστ που άνοιξα σχετικά με την εμπειρία που είχα με τα ελαστικά ANLAS capra R. Θα προσπαθήσω με λίγα λόγια, χωρίς τεχνικούς όρους και φρου φρου ( δεν ξέρω δηλαδή ...) να πω την γνώμη μου σαν αναβάτης.
Αρχικά να ενημερώσω πως ΔΕΝ είμαι χεράς, ΔΕΝ έχω τούμπανο μηχανάκι όπως πχ το περίφημο "κίτρινο βυζαντινό" , ΔΕΝ οδηγώ στο όριο....και απλά μου αρέσει να ταξιδεύω.
Στα 7000χλμ που διάνυσα τον περασμένο Αύγουστο είχα την δυνατότητα να οδηγήσω σε όλα τα είδη διαδρομών με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες (εκτός από χιόνι), με πλήρη φόρτο και δικάβαλος. Έφταναν σε θερμοκρασία γρήγορα είτε είχε κρύο είτε είχε ζέστη, οδηγήσαμε από 11 έως 44 βαθμούς Κελσίου. Επίσης και αυτό χρήζει σημείωσης , παρόλο που η γόμα του δείχνει μαλακή άντεξαν το βάρος και τα χιλιόμετρα του ταξιδιού χωρίς να τετραγωνίσουν!

Πιέσεις 2,3 με 2,7 :

Τα πρώτα 500 χλμ με τα Άνλας, με τρόμαξαν. Η μοτοσικλέτα δεν είχε σταθερότητα και μου έδινε την αίσθηση...πως ήταν πιωμένη. Από την ώρα που πέρασα αυτό το νούμερο χιλιομέτρων κάτι άλλαξε. Η κύλιση ήταν μια χαρά , οι κλίσεις δεν τρόμαζαν και στα πολλά (170+) δεν είχα καμία ταλάντωση.

Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε στα 2000χλμ



το ελαστικό...δεν την έχει ακούσει καθόλου!

Συνεχίζουμε την πορεία μας προς τα 3000χλμ .

Η πίεση δεν ελέγχθηκε (κακώς) διότι το ηλεκτρονικό βοήθημα του gs έδειχνε πως είναι αμετάβλητη...μετά από 3000χλμ!!!!

Στην διάρκεια αυτών των χιλιόμετρων ..τσεκάραμε και την βροχή!

Με ποτιστική βροχή σε Ευρωπαϊκό έδαφος (Σλοβενία) το ελαστικό έδειχνε να κρατά ιδανικά. Σε μια στροφή όπου μπήκα λίγο πιο περήφανα από όσο θα έπρεπε έχασα στιγμιαία το μπροστινό και ευτυχώς δεν έχασα...τα αυγά και τα πασχάλια. ο δρόμος δεν είχε λάδια ή άσπρη γραμμή ή κάτι τέλος πάντων...ήταν καθαρός και βρεγμένος. Εκεί φοβήθηκα, με αποτέλεσμα το υπόλοιπο της υγρής διαδρομής να ολοκληρωθεί με αργούς ρυθμούς.
Κοινώς στην βροχή δεν ένιωθα άνετα μιας και η ολίσθηση και η ενεργοποίηση του ΑΝΤΙΣΠΙΝ ήταν ακαριαία. Αυτά όμως στην Σλοβακία.

Φωτογραφία 3000χλμ



Συνεχίζοντας στην Πολωνία και Γερμανία σε άριστο οδικό δίκτυο επαρχιακό αλλά και Εθνικό τα λάστιχα έδειχναν να είναι ακούραστα, να λειτουργούν υποδειγματικά ακόμα και σε οδήγηση....πιο γΛήγορη!
Στην Πολωνία φάγαμε την δεύτερη δόση βροχής..., οδηγώντας από Άουσβιτς προς Κρακοβία σε επαρχιακό δρόμο άνοιξαν οι ουρανοί. Ειλικρινά δεν κατάλαβα τίποτε , παρ όλη την προηγούμενη τρομάρα , δοκίμασα να ανοίξω το γκάζι λίγο παραπάνω ....και οι γόμες των ελαστικών δούλεψαν και πάλι υποδειγματικά. ίσως τελικά να έφταιγε το οδόστρωμα στην Σλοβακία...τι να πω.
Προσοχή (έτσι και αλλιώς) ήθελε η διάσχιση των γραμμών του τράμ αλλά και τα πέτρινα καλντερίμια .

η Συνέχεια του οδοιπορικού σε Γερμανία Αυστρία και Ιταλία ήταν στεγνή με υψηλές θερμοκρασίες. Φυσικά και πάλι η λειτουργία τους ήταν υποδειγματική , δεν αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα .

Φωτογραφία 4000χλμ



τα λάστιχα δεν έχουν τετραγωνίσει ( τα προηγούμενα που είχα TR91 σε αντίστοιχες συνθήκες, στα 4000 είχαν πάρει σχήμα κουτιού...), διατηρούν το σχήμα τους , η φωτογραφία τραβήχτηκε μετά την άφιξή μας στην Φεράρα....ατελείωτες ευθείες με υψηλές ταχύτητες στην autostrada.

Η τελευταία φωτογραφία είναι πλέον Ελλάδα.

Από την Πάργα προς την Αθήνα , δεν είχα κανένα απρόοπτο παρόλα αυτά σε οδόστρωμα "ελληνικό" το μηχανάκι σπίνιαρε εύκολα. Φαντάζομαι οποιοδήποτε λάστιχο θα αντιδρούσε το ίδιο.
Επίσης δεν δοκιμάστηκαν σε Ελληνικές συνθήκες βροχής. Ελπίζω στα ασφάλτινα βουνά ...να μη χρειαστεί να τα δοκιμάσω :)

φωτογραφία 5000χλμ



εν κατακλείδι θεωρώ πως τα ελαστικά Anlas Capra R είναι τίμια , αξίζουν τα λεφτά τους και σίγουρα δεν πρόκειται να απογοητεύσουν τους αναβάτες τους.
θεωρώ επίσης πως είναι ιδανικά για μεγάλα ταξίδια μιας και το κόστος αγοράς τους είναι χαμηλό σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,η ποιότητα τους υψηλή και η φθορά τους αργή.
Τέλος στο χώμα...κάνουν ότι κάνουν και τα υπόλοιπα της κατηγορίας...απλά περνάνε.
Πίεση έλεγξα μετά από 5000χλμ, ναι το ξέρω βλακεία....παρόλα αυτά δεν είχε χάσει αέρα.

Αυτά

Καλησπερα θα ηθελα ενα update με τα λαστιχα απο αποψη φθορας αλλα και πως σου φανηκαν καθως φορτωθηκαν χιλιομετρα μιας και θα τα χρησιμοποιησες και το χειμωνα σε βρεγμενη ασφαλτο.Αν παρατηρησες καποιο ελαττωμα η τπτ αλλο. Ο λαστιχας μου ειχε παρει 20 κομματια και του εχουν μεινει 2 τελευταια ζευγαρια και μου τα δινει στα 120 ευρα το ζευγαρι με τοποθετηση ζυγοσταθμιση . Τωρα και 2 αλλαγες φοραω τα Metzeler Tourance Neo τα οποια με εχουν βολεψει και σαν χαραξη (ειναι σαν τα Ανλας πατας και λιγο χωματακι κυριως ξερο που εχουμε εδω Κρητη)
Αυτο το οτι γλιστρανε σε καμμενη ασφαλτο λιγο με προβληματισε καθως εδω στο νησι δυστυχως η ασφαλτος κατα 90% ειναι ετσι...:hungover: Αν γλιστρανε βεβαια οπως καθε μεσο ελαστικο δεν τιθεται θεμα βεβαια! Απλα μην ειναι σκοτωστρες που λεμε! :confused:
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Ξέρουμε τιμή και που τα βρίσκουμε Αθήνα; Γιάννη στέλνει πάνω ο λαστιχας σου;
Αν ναι με ενδιαφέρει πολύ.
Μετά από 3 ζευγάρια Pilot Road 3, σε 2 μοτοσυκλέτες , σκέφτομαι κάτι λίγο πιο χωμάτινο.
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ξέρουμε τιμή και που τα βρίσκουμε Αθήνα; Γιάννη στέλνει πάνω ο λαστιχας σου;
Αν ναι με ενδιαφέρει πολύ.
Μετά από 3 ζευγάρια Pilot Road 3, σε 2 μοτοσυκλέτες , σκέφτομαι κάτι λίγο πιο χωμάτινο.
Λογικα δεν θα εχει θεμα θα τον ρωτησω και σου λεω! Τιμη σε λαστιχαδικα δεν εχω ρωτησει αλλα τα βλεπω στο ιντερνετ 160 χωρις τοποθετηση αρα λογικα κανα 180αρι το ελαχιστο
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Αν στα δίνει στην τιμή που ανέφερες, μέτρα +1 για εμένα

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τα λαστιχακια σαν πρώτη άποψη είναι σούπερ,αν και μόλις με 100χλμ πριν τη βόλτα, έστριβαν πολύ και χωρίς να αισθανθω κάποιο "χάσιμο", στην πόλη καθώς γύρισα και ήταν ζεστά παρόλο που η άσφαλτος είναι γυαλί δεν γλιστρουσαν... σαν πρώτη εντύπωση ήταν άριστα (με εξέπληξαν θετικά), αν ανάλογιστεις και την τιμή! αλλά ο χρόνος θα δείξει πως θα είναι με το πέρασμα των χιλιομέτρων,να τα δοκιμάσουμε και σε άλλες συνθήκες (λίγο χωματακι, πετρουλα, βροχουλα κλπ κλπ)
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Και εμενα η 1η βόλτα μου αφησε πολυ καλη εντύπωση. Γυρω στα 50 χλμ, γρηγορα ζεσταθηκαν και χωρις να πιεσω γρηγορα συνηθισα την πιο γρηγορη κορωνα τους. Για να δουμε και μολις στρωθουν ..

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Τα ελαστικά έκαναν 2000 χλμ στο 36ωρο ,3βαλιτσος και 2καβαλος, σε κάθε είδους δρόμο. Ε.Ο, επαρχιακό χαλί , σπαστηρια , χώμα πατημένο και χαλίκι. Πολύ καλή πρόσφυση παντού, γρηγορη κορώνα , ξεκούραστα στην στροφή και άριστα στο φρενάρισμα. Δεν προβλημάτισαν πουθενά , εστριψαν από άκρη σε άκρη και συγχωρησαν 2-3 λαθάκια μου. Best vfm μέχρι τώρα , τα εμπιστεύτηκα πολύ γρήγορα.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Να συμπληρώσω την εμφανή διαφορά στην κατευθυντικοτητα στο χώμα σε σχέση με τα ασφαλτινα Michelin που είχα πριν. Να και μια φωτο, από την 1η ημερα μετά το Αθήνα-Καρπενήσι. Την επομενη πατηθηκε και το υπόλοιπο πέλμα. Εξυσα μετά από πολλα χρονια :)


Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τα ελαστικά έκαναν 2000 χλμ στο 36ωρο ,3βαλιτσος και 2καβαλος, σε κάθε είδους δρόμο. Ε.Ο, επαρχιακό χαλί , σπαστηρια , χώμα πατημένο και χαλίκι. Πολύ καλή πρόσφυση παντού, γρηγορη κορώνα , ξεκούραστα στην στροφή και άριστα στο φρενάρισμα. Δεν προβλημάτισαν πουθενά , εστριψαν από άκρη σε άκρη και συγχωρησαν 2-3 λαθάκια μου. Best vfm μέχρι τώρα , τα εμπιστεύτηκα πολύ γρήγορα.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να συμπληρώσω την εμφανή διαφορά στην κατευθυντικοτητα στο χώμα σε σχέση με τα ασφαλτινα Michelin που είχα πριν. Να και μια φωτο, από την 1η ημερα μετά το Αθήνα-Καρπενήσι. Την επομενη πατηθηκε και το υπόλοιπο πέλμα. Εξυσα μετά από πολλα χρονια :)


Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραίος! Ακόμα εγώ δεν έχω κάνει σοβαρό τεστ αρκετών συνεχόμενων χλμ και εναλλασσομενων συνθηκών! Μάλλον το καλοκαίρι θα χει mega test απευθείας :D.
Το 36ωρο είναι ένα καλό τεστ και χαίρομαι που τα πήγαν πολύ καλά :) Από βρεγμένο είχαμε κάνα κομμάτι; :rolleyes:
 

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Οχι Γιάννη και είναι και δική μου απορια. Πάντως φρενάρισμα και πέρασμα από άσπρη γραμμή δεν με ανησύχησαν. Ίσως το βάρος της μηχανής τα βοηθάνε και ζεσταίνονται γρήγορα και καλά.

Στάλθηκε από το LG-D802 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Κάπου εδώ κλείνω το πόστ της δικής μου άποψης περί του "τούρκου"....
Μετέφεραν την "χοντρή" με ασφάλεια για 14800 χιλιόμετρα μεικτής χρήσης ( 70-30% ασφαλτόχωμα). Έμεινα ικανοποιημένος από την απόδοση τους σε όλες τις καιρικές συνθήκες ακόμα και με πλήρη φόρτο. Στην βροχή συμπεριφέρονται αξιοπρεπώς , στο στεγνό "τελειώνουν" και στο χώμα...το βατό πάντα , απλά περνούν...
Στις τελευταίες ημέρες τους δεν τα πίεσα λόγο φόβου.
Τα anlas Capra αποτελούν μια αξιόπιστη επιλογή ειδικά όταν αφορά αναβάτες με ταξιδιωτικές ανησυχίες...

Οι τελευταίες φωτό πριν την ανακύκλωση....και έπειτα από μια τετραήμερη βόλτα στην γειτονική Βουλγαρία....



 
Τελευταία επεξεργασία:

tsak8

Μέλος
Περιοχή
Ζωγραφου
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
R 1200 GS
Μια χαρά συνεχιζουν και τα δικα μου! Τι θα βάλεις τωρα;

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
Έβαλα anakee 2... Εχω ακούσει-διαβάσει καλα λόγια. Για να δουμε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εχουμε κάποιο νέο για αυτά ; Τι λένε ;
Για να ακούσεις γνώμες, νομίζω ότι πρέπει να ανοίξεις ένα θέμα για το anakee....
Σε αυτό εδώ δεν θα δουν πολλοί την ερώτηση.
 
Top Bottom