Δοκιμή Shoei GT Air 2 Large

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Μετά από πάρα πολλές δοκιμές στο F800GS με 3 διαφορετικές ζελατίνες σε συνδυασμό με 2 διαφορετικά spoiler, κόντημα και άνοιγμα αεραγωγών στη ζελατίνα έχω καταφέρει να φτάσω σε ένα σημείο όπου η κάλυψη από τον αέρα είναι ανεκτή για ταξίδι με 120-130 χιλ/ώρα.


Όπως φαίνεται και στη φώτο οι αεραγωγοί που άνοιξα είναι άλλα ντάλον, αλλά άμα το καλοσκεφτείς ταιριάζουν με την φιλοσοφία του αλλήθωρου που έχει το μηχανάκι.

Σαν επόμενο βήμα κοιτάω την δοκιμή άλλου κράνους στο υπάρχον setup για να δω κατά πόσο το Shoei NXR που έχω τώρα παίζει ρόλο στους κραδασμούς που έχω στο κεφάλι από τον αέρα μετά τα 120.

To Shoei GT Air 2 που δοκίμασα σε κατάστημα μου κάθεται πολύ καλά και έχει εμφανείς διαφορές στο καλούπι από το NXR που ίσως βοηθήσουν στο θέμα του buffeting.

Θα ήθελα λοιπόν να ζητήσω, αν δεχτεί κάποιος εντός Αττικής με Shoei GT Air 2 Large, να το πάρω για μια ολιγόλεπτη δοκιμή.

Υπόσχομαι να είμαι φρεσκολουσμένος και θα φοράω μπαλακλάβα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Μεγάλος έρωτας το συγκεκριμένο κράνος. Με το που ήρθε Αθήνα έτρεξα να το δοκιμάσω αλλά απογοητεύτηκα απο την κεφάλα μου και το καλούπι της. Ακόμα και η καλή διάθεση του αντιπροσώπου να μου διαμορφώσει το κράνος σε μέγεθος Μ (57-58) στάθηκε αδύνατο να μην μου προξενήσει ενοχλήσεις στα πρώτα 5 λεπτά απλής στατικής χρήσης. Υπάρχει περίπτωση το L μέγεθος να μου ταιριάζει? με διαμόρφωση των εσωτερικών? κάτι που δεν το έχω δοκιμάσει σε κάποιο κατάστημα.... και το σκέφτομαι ή θα έχει τόσο τζόγο σε διαφορα μέρη του κεφαλιού που θα είναι κουδουνίστρα?
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση η σωστή εφαρμογή του κάθε κράνους στο κεφάλι του καθενός.

Ακόμα και διαφορετικά μοντέλα κράνους της ίδιας εταιρίας μπορεί να έχουν διαφορετικό καλούπι.

Αν το Μ είναι το μέγεθός σου βάσει περιφέρειας κεφαλιού και συνολικής εφαρμογής το να πας σε 1 μέγεθος μεγαλύτερο για να μην σε ενοχλεί σε κάποιο σημείο είναι λάθος γενικά γτ μετά θα είναι κατσαρόλα και όχι κράνος.

Το να δώσεις επίσης 500ε και να αρχίσεις μετά τις χειροτεχνίες για να μην σε ενοχλεί χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα πάλι μου φαίνεται λάθος.

Μπορείς απλά να πας σε ένα μαγαζί και να δοκιμάσεις ένα Large και αν δεν, τότε να δοκιμάσεις κάτι που να σου κάθεται καλά. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές πλέον εξίσου αξιόλογες με το GT Air 2.

Εγώ κατέληξα στο GT Air αφού πρώτα δοκίμασα ένα Suomy και ένα HJC τα οποία δεν μου κάθονταν καλά.
 
Reactions: Gus

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Το πρώτο καλό μου κράνος ήταν το xr1000. Σε Small μου έκατσε κουτί στο κεφάλι... πάντα σύμφωνα με τα εκατοστά που έγραφε. Όταν ήρθε η ώρα να το αλλάξω πήραν ένα Schuberth c2 pro σε προσφορά. Και αυτό small. Το έδωσα στο πρώτο τρίμηνο καθώς και θορυβώδες ήταν και ένιωθα να μην εφαρμόζει καλά. Επιστροφή σε shoei, στο qwest. Δοκιμάζω small και κατευθείαν κατάλαβα ότι ήταν το σωστό μέγεθος. Άψογο και αυτό με συντρόφευσε για 7 χρόνια. Πριν 2 χρόνια και εν μέσω καραντίνας παρήγγειλα online το gt air 2. Σε small. Με το που το φόρεσα κατάλαβα ότι δεν είχε την γραμμή των προηγούμενων. Στο όριο να έπαιρνα xsmall.. Το κράτησα καθώς με μπαλακλάβα ήταν ακριβώς... Παρόλα αυτά, όταν το φοράω χωρίς το νιώθω να μην εφαρμόζει τελείως σωστά ενώ είναι εμφανησιακά πιο ογκώδες από τα προηγούμενα shoei που είχα και ΠΙΟ θορυβώδες από το qwest.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το buffering νομίζω στο κάνει η ζελατίνα και όχι το κράνος … τι ύψος έχεις ;
Στο αφρικα όταν έβαλα την τουρινγκ ζελατίνα μέχρι τα 120 δέν έτρωγα καθόλου αέρα και ο ήχος είχε περιοριστεί πολύ , αλλά μετά ξεκίναγαν οι ταλαντώσεις στο κράνος και μου περιστρεφόταν το κεφάλι . Όταν έβαζα την μαμά , που ήταν πιο κοντή ναι μεν έτρωγα αέρα πιο πολύ αλλά δεν είχα buffering και ταλαντώσεις .

τωρα θα δοκιμάσω στο τουαρεγκ την μαμά ζελατίνα με ένα φρύδι για αρχή . Γιατί διάβασα από διάφορους που έβαλαν την puig η οποία είναι αρκετά ψηλή το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που ανέφερα παραπάνω
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το buffering νομίζω στο κάνει η ζελατίνα και όχι το κράνος … τι ύψος έχεις ;
Στο αφρικα όταν έβαλα την τουρινγκ ζελατίνα μέχρι τα 120 δέν έτρωγα καθόλου αέρα και ο ήχος είχε περιοριστεί πολύ , αλλά μετά ξεκίναγαν οι ταλαντώσεις στο κράνος και μου περιστρεφόταν το κεφάλι . Όταν έβαζα την μαμά , που ήταν πιο κοντή ναι μεν έτρωγα αέρα πιο πολύ αλλά δεν είχα buffering και ταλαντώσεις .

τωρα θα δοκιμάσω στο τουαρεγκ την μαμά ζελατίνα με ένα φρύδι για αρχή . Γιατί διάβασα από διάφορους που έβαλαν την puig η οποία είναι αρκετά ψηλή το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που ανέφερα παραπάνω
Είμαι 1,98 Θάνο. Άστο, μεγάλη πίκρα. Μόνο για αλλαγή σε λάμπες, ξεσκόνισμα και βαψίματα είναι αυτό το ύψος.

Και έχω σηκώσει και τη σέλα 3-4 πόντους για να είναι άνετες οι γωνίες στα πόδια.

Το ίδιο ακριβώς μοτίβο έχω παρατηρήσει και εγώ. Όσο πιο ψηλή η ζελατίνα μαζί με φρυδάκι τόσο πιο χαμηλή η συχνότητα του buffeting στο κράνος, άρα μεγαλύτεροι οι κραδασμοί.

Τώρα φαντάσου έχω κόψει την Givi κατά 5 πόντους το οποίο βελτίωσε τους κραδασμούς. Έβαλα και το φρυδάκι που αφήνει τον αέρα από το κενό και είμαι στο αρχικό ύψος της Givi στους 44 πόντους και μειώθηκαν και άλλο οι κραδασμοί στο κράνος.

Θέλω να δω και το θέμα του κράνους σαν επόμενο βήμα μήπως μπορώ να κερδίσω άλλα 10-15 χιλ ταχύτητα χωρίς κραδασμούς. Αν καταφέρω να ταξιδεύω σταθερά με 130-140 χωρίς κραδασμούς στο κράνος θα είμαι ικανοποιημένος και θα κλείσει το κεφάλαιο ταξίδι για να ανοίξει το κεφάλαιο χώμα. :roflmao:
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Είμαι 1,98 Θάνο. Άστο, μεγάλη πίκρα. Μόνο για αλλαγή σε λάμπες, ξεσκόνισμα και βαψίματα είναι αυτό το ύψος.

Και έχω σηκώσει και τη σέλα 3-4 πόντους για να είναι άνετες οι γωνίες στα πόδια.

Το ίδιο ακριβώς μοτίβο έχω παρατηρήσει και εγώ. Όσο πιο ψηλή η ζελατίνα μαζί με φρυδάκι τόσο πιο χαμηλή η συχνότητα του buffeting στο κράνος, άρα μεγαλύτεροι οι κραδασμοί.

Τώρα φαντάσου έχω κόψει την Givi κατά 5 πόντους το οποίο βελτίωσε τους κραδασμούς. Έβαλα και το φρυδάκι που αφήνει τον αέρα από το κενό και είμαι στο αρχικό ύψος της Givi στους 44 πόντους και μειώθηκαν και άλλο οι κραδασμοί στο κράνος.

Θέλω να δω και το θέμα του κράνους σαν επόμενο βήμα μήπως μπορώ να κερδίσω άλλα 10-15 χιλ ταχύτητα χωρίς κραδασμούς. Αν καταφέρω να ταξιδεύω σταθερά με 130-140 χωρίς κραδασμούς στο κράνος θα είμαι ικανοποιημένος και θα κλείσει το κεφάλαιο ταξίδι για να ανοίξει το κεφάλαιο χώμα. :roflmao:
Ε εντάξει .. ούτε 2 μέτρα να ήσουν :ha:friendship:
Δύσκολο ύψος … γαμωτο .
Σε εκεινα τα χιλιόμετρα ψάχνω και εγώ την χρυσή τομή τα 130-140 να είμαι κάπως άνετος για να ταξιδεύω και με κάποια ανοχή στον αέρα οκ στο ποσό ο καθένας θέλει και μπορεί .
Καλά ξεμπερδέματα λοιπόν σου εύχομαι .
Btw πολύ ωραίο το 800 , ειδικά στο κίτρινο :p
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Έγινε η δοκιμή με το GT Air 2.

Καμία διαφορά στους κραδασμούς από το buffeting σε σχέση με το NXR μου.

Το θετικό της υπόθεσης είναι ότι απέφυγα μια αχρείαστη αγορά.

tc-drift ένα μεγάλο ευχαριστώ και από εδώ.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Είναι πολύ ιδιαίτερη περίπτωση η σωστή εφαρμογή του κάθε κράνους στο κεφάλι του καθενός.

Ακόμα και διαφορετικά μοντέλα κράνους της ίδιας εταιρίας μπορεί να έχουν διαφορετικό καλούπι.

Αν το Μ είναι το μέγεθός σου βάσει περιφέρειας κεφαλιού και συνολικής εφαρμογής το να πας σε 1 μέγεθος μεγαλύτερο για να μην σε ενοχλεί σε κάποιο σημείο είναι λάθος γενικά γτ μετά θα είναι κατσαρόλα και όχι κράνος.

Το να δώσεις επίσης 500ε και να αρχίσεις μετά τις χειροτεχνίες για να μην σε ενοχλεί χωρίς σίγουρο αποτέλεσμα πάλι μου φαίνεται λάθος.

Μπορείς απλά να πας σε ένα μαγαζί και να δοκιμάσεις ένα Large και αν δεν, τότε να δοκιμάσεις κάτι που να σου κάθεται καλά. Υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές πλέον εξίσου αξιόλογες με το GT Air 2.

Εγώ κατέληξα στο GT Air αφού πρώτα δοκίμασα ένα Suomy και ένα HJC τα οποία δεν μου κάθονταν καλά.
Έχεις δίκιο σε όλα, έτσι είναι. Θα κάνω μια δοκιμή στην αντιπροσωπεία σε L με διαμορφωση πιο χοντρών πλευρικών κλπ... αλλά μάλλον δεν θα δω φώς. Το κράνος με την τέλεια εφαρμογή ήταν το ARAI που είχα όλα τα προηγούμενα χρόνια, κάνοντας δοκιμή και στις καινούργιες σειρές αυτή η τελειώτητα παραμένει. Αλλά αναγκάστικα να πάω σε κράνος που έχει εσωτερική σκούρα ζελατίνα για τον ήλιο. Πλέον αποζητώ κάτι τέτοιο, καλό και ποιοτικό.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Ωτοασπίδες δοκίμασες; Συνήθως εξαφανίζουν το buffeting...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Ωτοασπίδες δοκίμασες; Συνήθως εξαφανίζουν το buffeting...

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο στροβιλισμός του αέρα όταν χτυπάει το κράνος δημιουργεί θόρυβο και κραδασμούς / σφαλιάρες στο κεφάλι.

Το θέμα μου δεν είναι ο θόρυβος. Φοράω έτσι και αλλιώς ωτοασπίδες όταν ειναι να κάνω διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο και είμαι μια χαρά.

Οι κραδασμοί του αέρα στο κράνος είναι το θέμα μου που κουράζει τον αυχένα και σε μερικές περιπτώσεις θολώνει την όραση γτ έχουν σχετικά υψηλή συχνότητα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Απάντηση τύπου που πουλούσε κράνη προ ετών, εννοείται έφαγε Χ, "αν θες ησυχία πάρε αυτοκίνητο".


Η πιο απλή λύση είναι σχετικά χαμηλή ζελατίνα, δυστυχώς. Το f800gs έχει πολύ κακή αεροδυναμική ακόμα και για εμένα, το adv ήταν τραγικό απλά με βουητό από τα 80 και πάνω. Και είναι τόσο ωραία η θέση και η comfort σέλα που ήταν πολύ μεγάλη απογοήτευση αυτό.

Υπομονή.
 

dkamzelas

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
triumph tiger 800 2016
Ο στροβιλισμός του αέρα όταν χτυπάει το κράνος δημιουργεί θόρυβο και κραδασμούς / σφαλιάρες στο κεφάλι.

Το θέμα μου δεν είναι ο θόρυβος. Φοράω έτσι και αλλιώς ωτοασπίδες όταν ειναι να κάνω διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο και είμαι μια χαρά.

Οι κραδασμοί του αέρα στο κράνος είναι το θέμα μου που κουράζει τον αυχένα και σε μερικές περιπτώσεις θολώνει την όραση γτ έχουν σχετικά υψηλή συχνότητα.
Δυστυχώς οι ψηλές ζελατίνες δημιουργούν αυτό το πρόβλημα. Ουσιαστικά θέλεις ομαλή ροή αέρα πάνω στο κράνος ή ελαφρώς πάνω από αυτό. Είχα παρόμοιο θέμα με ψηλή ζελατίνα σε tiger 800. Δοκίμασε αν θέλεις και ένα πιο αεροδυναμικό κράνος για ssport χρήση μήπως μειωθούν οι κραδασμοί.

Στάλθηκε από το RMX3363 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Απάντηση τύπου που πουλούσε κράνη προ ετών, εννοείται έφαγε Χ, "αν θες ησυχία πάρε αυτοκίνητο".


Η πιο απλή λύση είναι σχετικά χαμηλή ζελατίνα, δυστυχώς. Το f800gs έχει πολύ κακή αεροδυναμική ακόμα και για εμένα, το adv ήταν τραγικό απλά με βουητό από τα 80 και πάνω. Και είναι τόσο ωραία η θέση και η comfort σέλα που ήταν πολύ μεγάλη απογοήτευση αυτό.

Υπομονή.
Μάλλον θα εννοείς υπομονή μέχρι να αλλάξω μηχανή...

Γιια να κοψω καμια 10αρια πόντους ακόμα να δω τι θα γίνει :roflmao::roflmao::roflmao:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μάλλον θα εννοείς υπομονή μέχρι να αλλάξω μηχανή...

Γιια να κοψω καμια 10αρια πόντους ακόμα να δω τι θα γίνει :roflmao::roflmao::roflmao:
Η στοκ ζελατίνα του 800 του απλού ήταν χάλια;
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Την είχα πάρει απο το Βαγγέλη για μια σύντομη βόλτα τον Ιούνη και θυμάμαι οτι είχε πολύ θόρυβο μετά τα 70-80. Κραδασμους δε θυμάμαι αν ειχα στο κεφάλι όμως. Και τότε η σέλα ήταν σκαμενη απο τον προηγούμενο στους 86 πόντους ενώ τώρα την εχω στους 92. Αντε βγάλε άκρη.
 

cantona

Μέλος
Περιοχή
Αρτέμιδα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
R1250GSA
Έχεις δίκιο σε όλα, έτσι είναι. Θα κάνω μια δοκιμή στην αντιπροσωπεία σε L με διαμορφωση πιο χοντρών πλευρικών κλπ... αλλά μάλλον δεν θα δω φώς. Το κράνος με την τέλεια εφαρμογή ήταν το ARAI που είχα όλα τα προηγούμενα χρόνια, κάνοντας δοκιμή και στις καινούργιες σειρές αυτή η τελειώτητα παραμένει. Αλλά αναγκάστικα να πάω σε κράνος που έχει εσωτερική σκούρα ζελατίνα για τον ήλιο. Πλέον αποζητώ κάτι τέτοιο, καλό και ποιοτικό.
Τότε μπορείς να μείνεις στο Arai και να πάρεις την αντίστοιχη ζελατίνα με το pro shade σύστημα.
Την πήρα την άνοιξη για το RX-7 μου και έλυσα το πρόβλημα στα ταξίδια μου, με το βγάλε φιμέ βάλε διάφανη και το αντίθετο!
 

jblesias

Μέλος
Όνομα
john
Μοτό
x adv 750
καλησπέρα και απο εμένα! ειμαι κάτοχος του συγκεκριμένου κράνους εδω και 20 μέρες. Δεν έχω προηγούμενη εμπειρία απο αλλά κράνη ομως μου φαίνεται σχετικά ήσυχο και ποιοτικό.
 
Top Bottom